Jump to content

Recommended Posts

Παντα το ειχα απορια

Και εξηγουμαι

Εχω την εντυπωση οτι οι χυτες ζαντες στην κατασκευη τους ειναι φτηνοτερες απο τις ζαντες με ακτινες.

Το ιδιο μου φαινεται και για τα δισκοφρενα εν σχεσει με τα ταμπουρα

Αν ειναι ετσι γιατι στα μικρα και φθηνα μηχανακια -οπως παπια- υπαρχουν ακομα???

για να ακουσω καμμια γνωμη

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα περισσοτερα παπακια και μικρες μηχανες εχουν δισκοφρενα πλεον αν δεν κανω λαθος...

Και οι ζαντες με ακτινες ειναι πιο ομορφες :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα ταμπούρα ειναι ενσωματωμένα με τη ζάντα=δυο συστήματα στο κόστος του ενός. Συν η μηχανική συνδεσμολογία, πολυ φτηνότερη απι τα υδραυλικα.

Για το κόστος της ζάντας ειμαι πολύ σίγουρος, ότι ειναι αρκετα φθηνότερες οι ζάντες με ακτίνες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάντα το 'χα απορία. Γιατί δεν γράφετε στον τίτλο του θέματος κάτι πιο κατατοπιστικό από το "απορία" ή "βοήθεια" ή "sos dain perni mprws";

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παντα το ειχα απορια

Και εξηγουμαι

Εχω την εντυπωση οτι οι χυτες ζαντες στην κατασκευη τους ειναι φτηνοτερες απο τις ζαντες με ακτινες.

Το ιδιο μου φαινεται και για τα δισκοφρενα εν σχεσει με τα ταμπουρα

Αν ειναι ετσι γιατι στα μικρα και φθηνα μηχανακια -οπως παπια- υπαρχουν ακομα???

για να ακουσω καμμια γνωμη

Οι ζάντες με ακτίνες αντέχουν περισσότερο σε χτυπήματα/γούβες και σκληρή χρήση.

Επιπλέον, δουλεύουν (με υποχωρήσεις) ακόμα και χτυπημένες ή ψιλοστραβές.

Ένα φθηνό μηχανάκι είναι όχημα χρήσης/εργασίας.

Εντός πόλης, με γούβες, χαντάκια, γραμμές τραίνων κοκ.

Επομένως ευκολότατα μπορεί μια ζάντα να στραβώσει και να έρθει στα ίσια της με μια (φθηνή) ακτινολόγηση.

Μια ζάντα αλουμινίου, στραβώνει ευκολότερα όμως και πιθανότατα να έχει διαρροή αέρα (λόγω tubeless ελαστικών).

Και η επισκευή της θα κοστίσει και παραπάνω χρήματα.

Να γιατί τα εκτός δρόμου μηχανάκια χρησιμοποιούν ζάντες με ακτίνες και λάστιχα με σαμπρέλα.

Και κάτι επιπλέον.

Σε λάστιχο tubeless υποτίθεται πως επισκευή μετά από καρφί (πχ) δεν πρέπει να γίνει ή αν γίνει θα υπάρχουν υποχωρήσεις (όχι κίνηση με τελικές κοκ)

Ένα λάστιχο με σαμπρέλα μπορείς να το διορθώσεις φθηνά είτε με μπάλωμα στην σαμπρέλα είτε με αντικατάσταση της με λογικότατο κόστος.

Φρένα....

Οι χαμηλές ταχύτητες πόλης και περιαστικών διαδρομών δεν απαιτεί ντε και καλά την ακρίβεια των δισκοφρένων ή (κυρίως) την διάρκειά τους.

Ένα ταμπούρο θα δουλέψει εύκολα και στη βροχή, θα αντέχει πολλά παραπάνω χιλιόμετρα (ως προς την πάστα στις σιαγόνες) και θα κινδυνεύει πολύ λιγότερο σε χτυπήματα ή κλειδώματα με κουλούρες.

Και όχι, τα δισκόφρενα και οι χυτές ζάντες δεν είναι φθηνότερες, χώρια που είναι ακριβότερα περιφερειακά στην συντήρηση.

Και στα οχήματα δουλειάς δε θέλουμε εμφάνιση ή turn in. Θέλουμε αντοχή στο χρόνο και οικονομική συντήρηση (με μεγάλη χιλιομετρική διάρκεια)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

......Ένα ταμπούρο θα δουλέψει εύκολα και στη βροχή, θα αντέχει πολλά παραπάνω χιλιόμετρα (ως προς την πάστα στις σιαγόνες) και θα κινδυνεύει πολύ λιγότερο σε χτυπήματα ή κλειδώματα με κουλούρες.....

Μια χαρά όλα τα παραπάνω αλλά αυτό ισχύει; Μου κάθεται κάπως. Βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα, και μάλιστα πολλά η πάστα των σιαγόνων από τα τακάκια;

Και η σύγκριση πια ακριβώς είναι; Ένα μπροστινό ταμπούρο με ένα μπροστινό δισκόφρενο; Με δύο δισκόφρενα στον τροχό;

Τροποποιήθηκε από τον Hondaios

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιώργο, δισκόφρενο σε μηχανάκι πόλης, πίσω, με οικονομικά υλικά τριβής (τακάκια) θα βγάλει δραματικά λιγότερα χιλιόμετρα σε σχέση με ένα ταμπούρο στην ίδια θέση. Και αναφέρομαι πίσω, γιατί πολλά (ή μάλλον τα περισσότερα) φθηνά μηχανάκια έχουν ένα δισκόφρενο εμπρός σίγουρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μόνο παλιά παπιά, έχουν απομείνει πλέον με ταμπούρα Ε. (εμπρός)

Τα οποία σε έντονη χρήση, εχουν διάρκεια ζωής 3-4Κ χλμ...

Και με όλα τα πλήν που εχουν εκ γενετης. Υπερθέρμανση, 2 κάβαλο + κατηφόρα = :pray: , λύσιμο στα 2Κ για καθάρισμα / γρασάρισμα πείρων, κλπ...

Τα Π (πίσω), είναι πιο βατά τα πράγματα.

Μέχρι να χρειαστεί να λύσεις για κάνα κλαταρισμενο λάστιχο. :grin:

Το μόνο θετικό των ταμπούρων, ειναι ότι δύσκολα θα μπλοκάρει ο εμπρόσθιος τροχός, και ειναι ιδανικά για αρχάριους.

Αποτέλεσμα αυτού είναι να μπορεί κάποιος αρχάριος/νέος στην μοτό, να κατανείμει ΕΥΚΟΛΑ την δύναμη πέδησης.

Και όταν βρεθεί με μπροστινό δισκόφρενο σε άλλο μοτό, να ΕΧΕΙ την σύγκριση και να μπορεί να φρενάρει καλύτερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και με όλα τα πλήν που εχουν εκ γενετης. Υπερθέρμανση, 2 κάβαλο + κατηφόρα = :pray: , λύσιμο στα 2Κ για καθάρισμα / γρασάρισμα πείρων, κλπ...

Τα οποία σχεδόν κανείς δεν κάνει. Έπρεπε να δεις κατάσταση το (λάθος) ρουλεμάν στο δικό μου όταν ανοίχτηκε για αλλαγή. :pray:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...