achilleasv 773 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 (τροποποιήθηκε) Γεια σας! Εχω μια ερωτηση σχετικα με τα αντιβαρα του τιμονιου στο ινοβα μου, τα αντιβαρα δεν ειναι στθερα αλλα γυρνανε γυρο γυρο (Αν τα γυρισω εγω οχι απο λακουβες κτλ). Επισης προσπαθησα να γυρισω τη βιδα που εχουν στο κεντρο τους και μαζι γυρνουσε και το ΄΄αντιβαρο΄΄. Τι ειναι τι πρεπει να κανω? Εχω ακομα μια ερωτηση. Το μηχανακι εχει αλλαγμενα αμορτισερ πισω με κραμερ. Ειναι πολυ καλα απο οτι καταλαβα με δικαβαλο. Ομως το πρωι προσεξα πως το ενα ελατηριο ειχε λιγααακι μετατωπιστει...εγω το εσπρωξα ετσι ωστε να κουμπωσει το ελατηριο στη βαση αλλα αυτο κουμπωσε με πολυ ευκολια (δεν χρειαστηκε να βαλω πολυ δυναμη). Μετα προσπαθησα να γυρισω το ελατηριο γυρο γυρο και παλι γυρνουσε ευκολα. Ετσι ειναι? Δεν πρεπει να ειναι πιο σφιχτο? Και τωρα κατι μικροπραγματα που θελω να ρωτησω: 1) Πως να σφιξω τα μασπιε συνοδηγου? 2) Τα πισω αμορτισερ εχουν ελαχιστη επιφανειακη σκουρια σε 2-3 σημεια. Πως την αφαιρω? Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 17 , 2015 από τον innova 04 Ετικέτες Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.937 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 Γεια σας! Εχω μια ερωτηση σχετικα με τα αντιβαρα του τιμονιου στο ινοβα μου, τα αντιβαρα δεν ειναι στθερα αλλα γυρνανε γυρο γυρο (Αν τα γυρισω εγω οχι απο λακουβες κτλ). Επισης προσπαθησα να γυρισω τη βιδα που εχουν στο κεντρο τους και μαζι γυρνουσε και το ΄΄αντιβαρο΄΄. Τι ειναι τι πρεπει να κανω? Τίποτα. Ετσι ειναι το φυσιολογικό. Εχω ακομα μια ερωτηση. Το μηχανακι εχει αλλαγμενα αμορτισερ πισω με κραμερ. Ειναι πολυ καλα απο οτι καταλαβα με δικαβαλο. Ομως το πρωι προσεξα πως το ενα ελατηριο ειχε λιγααακι μετατωπιστει...εγω το εσπρωξα ετσι ωστε να κουμπωσει το ελατηριο στη βαση αλλα αυτο κουμπωσε με πολυ ευκολια (δεν χρειαστηκε να βαλω πολυ δυναμη). Μετα προσπαθησα να γυρισω το ελατηριο γυρο γυρο και παλι γυρνουσε ευκολα. Ετσι ειναι? Δεν πρεπει να ειναι πιο σφιχτο? Γενικά, ειναι ευκολο να περιστρεψεις το ελατηριο, οταν ειναι ψηλα η ροδέλα ρύθμισης = μεγάλο μηκος του ελατηρίου. Εντόπισε τις μπλε-κόκκινες ροδέλες ψηλα, και σφίξε τες με το χέρι = να μικρυνει το μηκος ελατηρίου = σφίγγει η αναρτηση. Μολις το κανεις, θα δεις οτι πλέον το ελατηριο ΔΕΝ περιστρεφεται ευκολα. Ουσιαστικά οι ροδέλες = προφόρτιση ελατηρίου. Και τωρα κατι μικροπραγματα που θελω να ρωτησω: 1) Πως να σφιξω τα μασπιε συνοδηγου? 2) Τα πισω αμορτισερ εχουν ελαχιστη επιφανειακη σκουρια σε 2-3 σημεια. Πως την αφαιρω? 1. Περιεγραψε μας το συμπτωμα. (ανοιγουν μόνα τους ? πανε παρακάτω ? κοπανανε, δεν κλείνουν εντελως ? ) 2. Βενζίνη, τριψιμο με πανί, λάδι και ξανα τρίψιμο με πανί. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
achilleasv 773 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 (τροποποιήθηκε) Ευχαριστω για τη μετακινηση. Ειχα σκοπο αυριο να δημιουργησω ενα θεμα στο οποιο θα σας παραθετω φωτο και θα γραφω για τη ΄΄συμβιωση΄΄ με το μηχανακι μου (αλλα αν αλλαχτει λιγακι ο τιτλος και γινει ιο γενικος θα συνεχισω εδω) Για τα αντιβαρα οποτε δεν ανησυχω Για τα αμορτισερ: Αν πεσει λιγο βενζινη πανω στο πλαστικο θα παθει κατι? Ρωταω γιατι δεν θελω να βγαλω πλαστικα Τα μαρσπιε δεν κατεβαινουν μονα τους αλλα οταν τα εχω κατεβασμενα ΄παιζουν΄ μεταξυ των δυο σιδερων που ειναι βιδωμενα λογικα αυτο διορθωνεται αλλαζοντας τα πριτσινια. Παντως δεν ειναι κατι ενοχλητικο ουτε καν που το καταλαβαινεις αλλα θελω ολα να ειναι στην ετντελεια. Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 7 , 2015 από τον achilleasv Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
achilleasv 773 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 Μπορείς όμως να μου πεις πως θα καταλάβω οτι και τα δυο ελατηρια ειναι το ιδιο σφιγμένα? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.937 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 Μπορείς όμως να μου πεις πως θα καταλάβω οτι και τα δυο ελατηρια ειναι το ιδιο σφιγμένα? Με το μάτι. Κοιτάς, να ισαπέχουν οι ροδέλες απο την κορυφή του αμορτισέρ, το ίδιο για καθε αμορτισερ. Για να ειναι ακριβως, θελουν λύσιμο απο πανω + ρυθμιση κανονικη με μετρημα με μια ταινία μετρο. Ριξε λιγο λαδι στις σπειρες = θα γυρνανε πιο ευκολα οι ροδελες. Οχι, η βενζινη δεν κανει ζημια στα πλαστικά. Τα μαρσπιέ, θελουν πέταμα οι πείροι. Εχουν φαγωθει μάλλον. Πάρε και νέες ασφάλειες σύρματος, κράτα τις παλιές καβάτζα. Τίτλος, οκ. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
achilleasv 773 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 Σε ευχαριστω πολυ για τον τιτλο! :) Ναι αυτους τους πυρους λεω...που μπορω να βρω? Για την ρυθμιση αμορτισερ πρεπεινα τα βγαλω? Δεν γινεται τουλαχιστον με αφαιρεση της πισω ποδιας αν οχι χωρις να βγει κανενα πλαστικο? Σημερα λοιπον το πρωι με -3celcius πηρε μπροστα με την πρωτη Η μπαταρια του ποσα ampere ειναι? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
achilleasv 773 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 (τροποποιήθηκε) Το φορτωσαμε λοιπον, το δεσαμε και Χθες το βραδυ παρειγγειλα ενα κομματι καρμπον που θα το κολλησω οπου εχει μαυρο πλστικο (στο λαιμο). Μετα θα βγαλω την εξατμιση και θα την τριψω για να τη βαψω με σπρει υψηλης θερμοκρασιας γιατι μπροστα στο λαιμο ισα ισα που εχει αρχισει να σκουριαζει.. Επισης πανω στην κεφαλη εχει κατι σημαδια σα λεκεδες αλλα δεν ξερω τι ειναι (οχι σκουρια)..θα βγαλω αυριο φωτο και θα τη βαλω..παντως ο πατερας μου λεει δεν ειναι απολυτως τιποτα Δεν προλαβα να το πλυνω ακομα...περιμενω το σκ μπας και ζεστανει λιγο :D Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 7 , 2015 από τον achilleasv Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.937 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 Σε ευχαριστω πολυ για τον τιτλο! :) Ναι αυτους τους πυρους λεω...που μπορω να βρω? Για την ρυθμιση αμορτισερ πρεπεινα τα βγαλω? Δεν γινεται τουλαχιστον με αφαιρεση της πισω ποδιας αν οχι χωρις να βγει κανενα πλαστικο? Οχι, δεν χρειαζεται να αφαιρεσεις κατι ουτε να τα βγαλεις. Σκυψιμο θελει, και χωρανε μια χαρα τα δαχτυλα εκει. Εχει χωρο. Σημερα λοιπον το πρωι με -3celcius πηρε μπροστα με την πρωτη Ψεκασμός. 1. Βαζε πάντα φρεσκια βενζινη. 2. ΜΗΝ το αφήνεις, με την τελευταια μπαρα καυσιμου. Εχε πάντα 1/2 τεπόζιτο μεσα. Η μπαταρια του ποσα ampere ειναι? 6Α καλορίζικο, φαινεται χαρτί. Καθρεφτες, μανετα, ειναι αλλαγμενα. Η μανιβελα, ειναι η δική του ? 1. Αλλαξε λάδια + μπουζί. (ασχετως τι σου ειπαν. 700 κυβικα, παίρνει) 2. Φόρτισε την μπαταρία. 3. Φρεσκα καυσιμα. 4. Ζέσταμα στατικό χειμωνα-καλοκαίρι για 20-30'', ωστε να σταθεροποιηθει ο ψεκασμός + να πάει παντού λάδι στο μοτέρ. Με αυτα τα 4, θα ζησει πολλά χρόνια. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
achilleasv 773 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 (τροποποιήθηκε) Οποτε οκ και με τα αμορτισερ. Σημερα το ζεστανα στο δισκαρο 5 λεπτα το πρωι και 1 το βραδυ. Η μανιβελα δικη του απο οτι βλεπω κι σε αλλα μηχανακια. Θα το δουλεβω με shel 95. Μανετα ναι αλλαγμενη (αλλα θα ηθελα να την πουλησω για να βαλω μια ride it με 15Ε). Οι καθρευτες ναι αλλαγμενοι και αυτοι απο το μαγαζι (πριν τους δω σκεφτομουν να τους βγαλω αλλα τελικα μου αρεσουν και εκει που ειναι ασημι θα βαλω καρμπον). Αυτο με την βενζινη γιατι να μην το αφηνω με την τελευταια? Εχω και μια γελοια απορια: η μπαταρια του που βρισκεται? Αν θελω να βαλω αλλο γραναζωμα πιο αργο δεν μπορω ετσι? Γιατι θα μου γραφει λαθος το κοντερ. Ξεχασα να σας πω πως το ειχε μια γυναικα πριν απο εμενα.. Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 7 , 2015 από τον achilleasv Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.937 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 5', ειναι πολύ. Πρεπει να πατανε και τα 2 λαστιχα κατω. Οχι στο διπλό, οχι στο σταντ πλαινό. Δεν τραβα λάδι η αντλία.... Κανε οπως σου ειπα, και δες αν εχει το βιβλίο του μεσα. Γκουγκλαρε, και θα βρεις που ειναι η μπαταρία.. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
logosak 20 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 Η μπαταρία είναι κάτω από το μικρό χώρο για μικροαντικείμενα που υπάρχει κάτω απο τη σέλα. ξεβιδώνεις τις βίδες που έχει και την βλέπεις. πολυ καλό παπι το innova!!!! 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
achilleasv 773 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 5', ειναι πολύ. Πρεπει να πατανε και τα 2 λαστιχα κατω. Οχι στο διπλό, οχι στο σταντ πλαινό. Δεν τραβα λάδι η αντλία.... Κανε οπως σου ειπα, και δες αν εχει το βιβλίο του μεσα. Γκουγκλαρε, και θα βρεις που ειναι η μπαταρία.. οοο δεν το ηξερα..πειραζει? Το ζεστανα 5 λεπτα γιατι εχει πολυ κρυο εξω και βολτα δεν μπορω να το κανω...εβαλα και την 1η για λιγο να γυρισει ο τροχος...βιβλιο δεν εχει μπορω να βρω καπου? αν παω στο μαγαζι απο οπου το πηρα? Η μπαταρία είναι κάτω από το μικρό χώρο για μικροαντικείμενα που υπάρχει κάτω απο τη σέλα. ξεβιδώνεις τις βίδες που έχει και την βλέπεις. πολυ καλό παπι το innova!!!! Ευχαριστω!! Μικρο δεν το λες το χωρο ..ειναι αρκετα μεγαλος γι παπι..... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.937 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 Αν δεν το κινήσεις, μην το βαζεις μπρός. Ταλαιπωρείς τσάμπα το μοτέρ με τα κρύα, και μαζεύει άχρηστη υγρασία μεσα στον κινητηρα με το άναμμα.. Επίσης, ξελιγωνεις την μπαταρία. Γενικά όταν θα το κυκλοφορείς, συνηθιζε να το βαζεις και με μανιβέλα. Παίρνει πολυ εύκολα, και ΔΕΝ θα ανοιξεις καθολου το γκαζι στην μανιβελιά. Κλειστό εντελως το γκαζι, όπως θα κατεβαζεις μανιβελα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
achilleasv 773 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 Εγώ νομιζα οτι του κανει καλο ο ζέσταμα όταν εχει κρυο... Γενικά ξέρω πως αν.μια μηχανή την αφησεις αδουλευτη Για.μμέρες, πόσο μαλλον σε κρύο, θΑ δυσκολευτεί να πάρει.μπρος Γιατί να το βάζω με μανιβελα? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
stavros-2stroker 1.484 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Θα το βάζεις με μανιβέλα επειδή η μίζα είναι ο μεγαλυτερος εχθρός της μπαταρίας, Αν δεν χρησιμοποιείς συχνα τη μίζα σίγουρα η μπαταρία σου θα κρατήσει για περισσότερο καιρό και μην ξεχνάς οτι τα "ψεκαστα" μηχανάκια έχουν μεγαλυτερη αναγκη τη μπαταρία λόγω του συστηματος ψεκασμού. 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
andreaspetr 262 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Πρεπει να πατανε και τα 2 λαστιχα κατω. Οχι στο διπλό, οχι στο σταντ πλαινό. Δεν τραβα λάδι η αντλία.... γιατι να πατανε και τα δυο λαστιχα και γιατι οχι στο διπλο? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
achilleasv 773 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Αυτο που ειπα για την κεφαλη ειναι ετσι αλλα δεν ξερω αν ειναι μονο βρωμια γιατι μετα την φωτο το ετριψα λιγο και ηταν κατι σα σκονη. Οταν το πλυνω θα σας πω βεβαια το αποτελεσμα... Προς το παρον ειναι ετσι: και η εξατμιση μονο σε αυτο το σημειο και λιγο ακομα ειναι ετσι γι αυτο και θελω να τη βαψω Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.937 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Θα το βάζεις με μανιβέλα επειδή η μίζα είναι ο μεγαλυτερος εχθρός της μπαταρίας, Αν δεν χρησιμοποιείς συχνα τη μίζα σίγουρα η μπαταρία σου θα κρατήσει για περισσότερο καιρό και μην ξεχνάς οτι τα "ψεκαστα" μηχανάκια έχουν μεγαλυτερη αναγκη τη μπαταρία λόγω του συστηματος ψεκασμού. Σωστός. Άλλος ενας λόγος, ειναι η τσιμούχα της μανιβέλας. Χρειάζεται να γυρνά που+που ο άξονας μέσα της. Αυτο που ειπα για την κεφαλη ειναι ετσι αλλα δεν ξερω αν ειναι μονο βρωμια γιατι μετα την φωτο το ετριψα λιγο και ηταν κατι σα σκονη. Οταν το πλυνω θα σας πω βεβαια το αποτελεσμα... και η εξατμιση μονο σε αυτο το σημειο και λιγο ακομα ειναι ετσι γι αυτο και θελω να τη βαψω Η κεφαλή, ετσι γινεται. Με πλύσιμο, δεν κανεις τιποτα. Αλοιφή γυαλίσματος + τρίψιμο με πανί. Τον σωλήνα εξατμισης, πλύνε τον καλά. Δεν ειναι σκουριά, αλλά ακαθαρσίες + νερά που εχουν ψηθεί. Οχι βάψιμο, όχι τρίψιμο + βάψιμο, διότι τότε πλέον θα αρχίσει να σαπίζει.... Η εργοστασιακη μπογιά, ειναι μια χαρά. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
stavros-2stroker 1.484 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Δεν ξέρω τι γίνεται στα innova με την τσιμούχα αλλά στο astrea μας απλά έχουμε σηκώσει τα χέρια ψηλά , Αρχίζει και χάνει λάδι , την αλλάζουμε και βάζουμε ξανά "μαμά" η οποία έκατσε καλά και μετά από λίγο καιρό άρχισε πάλι να χάνει , όχι τόσο έτσι ώστε να αξίζει να ανοιχτεί ξανά το καπάκι της καμπάνας αλλά και να την αλλάξουμε άλλη μία φορά είμαι σίγουρος πως πάλι το ίδιο θα γίνει ... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
achilleasv 773 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Σωστός. Άλλος ενας λόγος, ειναι η τσιμούχα της μανιβέλας. Χρειάζεται να γυρνά που+που ο άξονας μέσα της. Η κεφαλή, ετσι γινεται. Με πλύσιμο, δεν κανεις τιποτα. Αλοιφή γυαλίσματος + τρίψιμο με πανί. Τον σωλήνα εξατμισης, πλύνε τον καλά. Δεν ειναι σκουριά, αλλά ακαθαρσίες + νερά που εχουν ψηθεί. Οχι βάψιμο, όχι τρίψιμο + βάψιμο, διότι τότε πλέον θα αρχίσει να σαπίζει.... Η εργοστασιακη μπογιά, ειναι μια χαρά. έχεις να μου προτείνεις κάποια αλοιφή? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.937 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 http://www.motoraid.eu/main-maintenance/cleaners/aluminium-polish-autosol http://www.motoraid.eu/main-maintenance/cleaners/stainless-steel-autosol Η 2η, κανει σχεδόν για τα πάντα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
basilis_xxx 141 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 καλησπερα μπαινω και εγω στην συζητηση εχω και εγω ενα honda innova i ποια εξατμιση θα μου προτεινατε να βαλω μεχρι 130 ευρω?? επισης αγορασα κατι γραναζια 13 μπροστα και 36 πισω ειναι καλη αναλογια?? τελος καθε ποσα χιλιομετρα αλαζουμε το μπουζΙ ??? ευχαριστω Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
achilleasv 773 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 (τροποποιήθηκε) http://www.motoraid....-polish-autosol http://www.motoraid....s-steel-autosol Η 2η, κανει σχεδόν για τα πάντα. Σε ευχαριστω πολυ!! Θα αγορασω (την 2η) σε μερικες βδομαδες, γιατι περιμενω να ερθει το αυτοκολλητο καρμπον που εχω παραγγειλει. Θα δοκιμασω το σκ να καθαρισω την κεφαλη και με ενα καθαριστικο κουζινας (κιτρινο ειναι δε θυμαμαι πως το λενε) που εχω για τις ζαντες και κανει παρα πολυ δουλεια σε αυτες...την χρησιμοποιω στο αυτοκινητο. Μπορεις να μου πεις απο που θα βρω τους πυρους και τα συρματακια για τα μαρσπιε του συοδηγου? καλησπερα μπαινω και εγω στην συζητηση εχω και εγω ενα honda innova i ποια εξατμιση θα μου προτεινατε να βαλω μεχρι 130 ευρω?? επισης αγορασα κατι γραναζια 13 μπροστα και 36 πισω ειναι καλη αναλογια?? τελος καθε ποσα χιλιομετρα αλαζουμε το μπουζΙ ??? ευχαριστω Εγω σου προτεινω προτεκ τριοβαλ και gl. Η αναλογια αναλογα με τι βολευει εσενα...παντως τωρα το κοντερ θα ειναι αναξιοπιστο γιατι το ΄ματακι΄ του κοντερ ειναι στο σασμαν. Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 8 , 2015 από τον achilleasv Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
basilis_xxx 141 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 με τον σιγαστηρα η protech κανει πολλη θορυβο η οπως η μανισια ?? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
achilleasv 773 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2015 Όπως η μανισια όχι αλλα δεν ειναι ενοχλητικός ο θόρυβος Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες