Jump to content
ΣΑΒΒΑΣ

Αλλαγή τσιμουχών-γλυστρών-ελατηρίων σε HONDA VARADERO 1.000

Recommended Posts

Το θεματάκι μπαίνει για όποιον τολμηρό οπαδό του <<Φτιάξτο μόνος σου >> ερασιτέχνη, επιθυμεί να αλλάξει μόνος του στο συγκεκριμένο ή σε αντίστοιχης νοοτροπίας μπροστινό, τσιμούχες, γλύστρες, λάδια, ελατήρια.

Αν επιθυμεί να αλλάξει μόνο λάδια ή και ελατήρια, φυσικά η δουλειά μειώνεται στο μισό και δεν είναι και τόσο απαιτητική.

Ζητώ συγγνώμη εξαρχής για τα πολλά βιντεάκια αλλά δυστυχώς το μικρό μου λαπτοπάκι δεν έχει τη δύναμη να τα έκανα όλα ένα,οπότε θα τα βάζω σταδιακά γιατί δεν επιτρέπονται πολλά πολυμέσα σε ένα μήνυμα από το φόρουμ.

Το θεματάκι μεταφέρεται αυτούσιο από την παρέα μας στο σκουτεροφόρουμ, ελπίζω να φανεί χρήσιμο.

Μιας και η μία τσιμούχα έσκασε και παρόλο ότι το εν λόγο μοτοσακό είχε αλλάξει λάδια μπροστινού κλπ μόλις πριν από 4.000 χλμ, έπρεπε να ανοιχθεί ξανά προκειμένου να αντικατασταθούν οι τσιμούχες με νέες και φυσικά οι γλύστρες και με την ευκαιρία να μπούν και δύο OHLINS επάνω.

Οι τσιμούχες και οι ξύστρες αγοράστηκαν SKF σε μικρή τιμή μιας και της μάνας Χόντα η τιμή ήτανε αστρονομική.

Οι τσιμούχες ταιριάξανε μια χαρά αλλά οι γλύστρες θέλανε την βιαιοπραγία τους μιας και από την μία πλευρά αρνιόντουσαν να μπούν κατηγορηματικά.

Για να μπούν οι τσιμούχες απαιτήθηκε η κατασκευή δύο σωληνωτών εργαλείων από παρεμφερές υλικό του τεφλόν αλλά πολύ φθηνότερο.

Αφού αγοράστηκε το εν λόγο υλικό από Άρταλον (αν το θυμάμαι καλά ) από τον Ρέπα (μαγαζί κάθετο στην Αθηνάς) μετά διαμορφώθηκε σε μηχανουργείο.

Το εργαλείο διαμορφώνεται ανάλογα με τις διαστάσεις των τσιμουχών που θέλουμε να τοποθετήσουμε.

Εν προκειμένω οι τσιμούχες είναι 54/43/11 mm άρα το ποτήρι πρέπει νάναι 1,5 με 2 mm λιγότερο δηλαδή έξω 52 εσωτερικά 41 και το μηκος τουλάχιστον 15cm. Από αυτά φτιάχνουμε δύο, τόνα για να σπρώχνει και το άλλο για να χτυπάμε.

Χωρίς το συγκεκριμένο εργαλείο ούτε καν να προσπαθήσετε να το κάνετε.

Το πως δουλεύει θα το δείτε στα βίντεο που θα ακολουθήσουν.

Επίσης πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στο πόσο λάδι χρειάζονται τα καλάμια μας και να παίρνουμε πάντα παραπάνω γιατί ναι μεν λέει ποσότητα τόσο αλλά όταν μετρήσει το μέτρο μπορεί να χρειαστεί συμπλήρωμα.

Το <<Mastrohalastra Team >>λοιπόν επί τω έργω.

Πρώτα ξεσφίγγονται τα απαραίτητα ενώ το μηχανάκι πατάει ακόμα κάτω και χωρίς να έχει αφαιρεθεί ο τροχός.

Το λύσιμο είναι αρκετό.

Πάμε να δείξουμε τι θα λυθεί :

Ετοιμάζουμε το γρύλο για να σηκώσουμε το μηχανάκι, έχουμε έτοιμα και δύο τρίποδα για ασφάλεια και ξεκινά το λύσιμο :

Συνεχίζεται............

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τελειώνει το λύσιμο, βγαίνουν τα καλάμια και το μηχανάκι έχει μια τέτοια φαφούτικη μορφή :

0002.jpg

Και ξεκινά το λύσιμο των καλαμιών...... 450264532.gif

Συνεχίζεται.......

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αφού λύθηκαν τα καλάμια, ήρθε η ώρα της καθαριότητας των πάντων με καθαρή βενζίνη.

Κατόπιν αρμολογείται και πάλι το καλάμι και μπαίνουν καινούργιες τσιμούχες - γλύστρες - ελατήριο (εδώ θα δείτε και τη χρήση της πατέντας εργαλείου).

Παρεμπιπτόντως εδώ να σημειώσω ότι η γλύστρα τελικά δεν μπήκε με το εργαλείο αλλά βάζοντας την παλιά από πάνω της και χτυπώντας με σφυροκατσάβιδο, ευτυχώς η μέθοδος αν και ελαφρώς κατσιαπλιάδικη έπιασε :

Σειρά τώρα της πλήρωσης του καλαμιού με το νέο λάδι.

Άν περιμένετε εδώ να βάλετε τα προβλεπόμενα ml και καθαρίσατε, βαστήξτε μικρό καλάθι γιατί το μέτρο μπορεί νάχει άλλη γνώμη όπως στην περίπτωση αυτή.

Παρεμπιπτόντως φάγαμε και μια ήττα όταν δεν μπήκε καλά η φλογέρα και αναγκαστήκαμε να ξαναλύσουμε - ξαναδέσουμε.

Στην επανάληψη όμως και στο άλλο καλάμι τα πήγαμε υπέροχα.

Δυστυχώς πάνω στον ελαφρύ πανικό δεν τραβήχτηκε το σημείο που δεν είχε πατήσει καλά η φλογέρα :

Συνεχίζεται.......

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιώργη τελικά το σένιαρες το εργαλείο ε???

Τώρα ετοιμάσου για καγκουράδα!!!!!!! :mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και αφού τελειώσαμε και με τα δύο καλάμια, ήρθε η ώρα της αρμολόγησης των πάντων :

Ο νεανίας κομάντο επί τω έργω :

0011.jpg

0012.jpg

0013.jpg

0014.jpg

Συνεχίζεται......

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

0016.jpg

Είναι ΖΩΝΤΑΝΗ 3456860512.gif 3456860512.gif 3456860512.gif 3736863986.gif 3736863986.gif 3736863986.gif 3736863986.gif 3736863986.gif :

0017.jpg

Και σε άλλα με υγεία ! 100893139.gif

Γιώργη, καλορίζικα και καλοτάξιδα.

Ελπίζουμε να βοηθήσει όποιον θέλει να το επιχειρήσει.

Συντελεστές του εγκλήματος :

-gprhellas

-Γιώργης

-Η αφεντομουτσουνάρα μου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να ευχαριστησω και απο δω τον Θειο Σαββα και τον φιλο του μιας και χωρις τον χωρο και την γνωση τους θα πηγαινα για πολυ καιρο με σκασμενη τσιμουχα και να πω πως η διαφορα στο μηχανακι ειναι τρομερη και τεραστια! Ηταν απο τα πιο ομορφα 150-160 συνολικα ευρω που εχω δωσει! Θειο Σαββα και mastroxalastra team ευχαριστω θερμα!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να ευχαριστησω και απο δω τον Θειο Σαββα και τον φιλο του μιας και χωρις τον χωρο και την γνωση τους θα πηγαινα για πολυ καιρο με σκασμενη τσιμουχα και να πω πως η διαφορα στο μηχανακι ειναι τρομερη και τεραστια! Ηταν απο τα πιο ομορφα 150-160 συνολικα ευρω που εχω δωσει! Θειο Σαββα και mastroxalastra team ευχαριστω θερμα!!

Χαρά μας Γιώργη που βοηθήσαμε αλλά και την περισσότερη δουλειά εσύ την έκανες οπότε τα εύσημα πάνε σε σένα.

Εμείς απλά βάλαμε την εμπειρία και ελπίζουμε ότι ο μαθητής θα γίνει καλύτερος από τους δασκάλους και θα μεταλαμπαδεύσει τις εμπειρίες του και σε άλλους - άλλες συντρόχους-ισες !

Μεγάλη υπόθεση και χαρά σε εμάς τους μεγαλύτερους να βλέπουμε αδερφέ μου να υπάρχει κέφι και αγάπη στο μαστόρεμα γιατί κακά τα ψέμματα αλλιώς είναι να φτιάχνεις μόνος σου το αγαπημένο σου αλλιώς άλλος. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μπραβο ρε παιδες, ωραιοι...να στε καλα να μαστορευετε και να βοηθατε.

Σαββα δυο διευκρινησεις μονο να κανω....

1ον) οι τσιμουχες δεν ειναι skf(το λεω αυτο γιατι πολλες φορες δημιουργουνται μπλεξιματα απο τετοιες λεπτομερειες)

2ον) το υλικο που κατασκευασατε το εργαλειο ειναι ertalon (βεβαια ειπα μια ιδεα στον Γιωργο πως να τις βαλετε αλλα φανταζομαι παρενεβει ο υποχονδρισμος σου :tooth: )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μπραβο ρε παιδες, ωραιοι...να στε καλα να μαστορευετε και να βοηθατε.

Σαββα δυο διευκρινησεις μονο να κανω....

1ον) οι τσιμουχες δεν ειναι skf(το λεω αυτο γιατι πολλες φορες δημιουργουνται μπλεξιματα απο τετοιες λεπτομερειες)

2ον) το υλικο που κατασκευασατε το εργαλειο ειναι ertalon (βεβαια ειπα μια ιδεα στον Γιωργο πως να τις βαλετε αλλα φανταζομαι παρενεβει ο υποχονδρισμος σου :tooth: )

Νάσαι καλά Γιώργη που το διευκρίνισες γιατί με αυτή την εντύπωση είχαμε μείνει αλλά εντάξει ο Γιώργης ξέρει (εσύ βρε :tooth: ) οπότε τι μας νιάζει εμάς? Εσύ νάσαι καλά ! :D

Παρενεβη δε λες τίποτα ...τούπα ΑΜΑ ΔΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ΟΥΤΕ ΘΑ ΤΟ ΑΚΟΥΜΠΗΣΩ (Έρταλον - αποτέτοιο και τα μυαλά στα κάγκελα λέμε) ! :rotfl:

Αφού με ξέρεις τώρα, το δυναμόκλειδο τόδες ? :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω θα τα εβαζα οριζοντια τα αυτοκολλητα παντως στα καλαμια και πιο χαμηλα γιατι ειναι μικρα..... ^_^

Μπραβο παιδια!Ομορφη δουλεια και ωραια μουσικη επενδυση!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω θα τα εβαζα οριζοντια τα αυτοκολλητα παντως στα καλαμια και πιο χαμηλα γιατι ειναι μικρα..... ^_^

Μπραβο παιδια!Ομορφη δουλεια και ωραια μουσικη επενδυση!

Είχε θολώσει ο έρμος ο Γιώργης από τις πολλές ροπές που άκουγε ! :tooth:

Ευχαριστούμε φίλε μου, ελπίζω να βοηθήσει. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

GEE δεν ξερεις τι τραβηξα για αυτο το πραγμα!! :P Μεχρι και ξαπλα εφαγα πρωι πρωι!! χαχαχαχα!!!!

μπραβο ρε παιδες, ωραιοι...να στε καλα να μαστορευετε και να βοηθατε.

Σαββα δυο διευκρινησεις μονο να κανω....

1ον) οι τσιμουχες δεν ειναι skf(το λεω αυτο γιατι πολλες φορες δημιουργουνται μπλεξιματα απο τετοιες λεπτομερειες)

2ον) το υλικο που κατασκευασατε το εργαλειο ειναι ertalon (βεβαια ειπα μια ιδεα στον Γιωργο πως να τις βαλετε αλλα φανταζομαι παρενεβει ο υποχονδρισμος σου :tooth: )

Αν δεν ειναι SKF τοτε τι ειναι?? :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εξαιρετικό θέμα παίδες, δείχνει πως αν δουλέψεις προσχεδιασμένα και μεθοδικά, τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο. Καθαρή και μερακλίδικη δουλειά, εύγε σε όλους τους συντελεστές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπραβο μπραβο και (Varadero) 1000 μπραβο...!!!!

Ρε Σαββα..περασες απ το "σπιτι" μου και δεν μου πες τιποτα..... :peep:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

GEE δεν ξερεις τι τραβηξα για αυτο το πραγμα!! :P Μεχρι και ξαπλα εφαγα πρωι πρωι!! χαχαχαχα!!!!

Αν δεν ειναι SKF τοτε τι ειναι?? :P

Για πές Γιώργη εσύ από την εμπειρία που απέκτησες τώρα πώς το είδες το πράμα?

Άξιζε το τρέξιμο ή όχι ?

Λέω εγώ τώρα, για μένα δεν υπήρχε καμία περίπτωση να το κάναμε κατσαπλιάδικα, είμαι τοις πάσι γνωστός πλέον και διατί να το κρύψομεν άλλωστε ?

Άμα δεν βλέπω τα εργαλεία που πρέπει, εγχειρίδιο συντηρήσεως ροπόκλειδο κλπ με πιάνει ένα κάτι τις και δαγκώνω ! :crazy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπραβο μπραβο και (Varadero) 1000 μπραβο...!!!!

Ρε Σαββα..περασες απ το "σπιτι" μου και δεν μου πες τιποτα..... :peep:

Κωστή τι 125, τι 250, τι 650 τι 1.000 τι ένα εκατομμύριο, τι σκούτερ, τι παπί, τι άλλη μοτό, αυτά τα καλάμια μόνο στο πάχος διαφέρουν και σε κάτι ψιλά, άμα κάνεις ένα ξέρεις να τα κάνεις όλα.

Τώρα για ανεστραμμένο άμα σφάξουμε κάποιο θα σας πω και γιαυτό αλλά δεν βλέπω καμία τερατώδη δυσκολία κάπου.

Παρεμπιπτόντως ΔΕΝ υπάρχει καλύτερος καφές από αυτόν που πίνεις ενδιάμεσα από τέτοιες δουλειές !

Άν και τον πίνω σκέτο είναι ο γλυκύτερος που υπάρχει ! :mB_kalo_e:

Εξαιρετικό θέμα παίδες, δείχνει πως αν δουλέψεις προσχεδιασμένα και μεθοδικά, τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο. Καθαρή και μερακλίδικη δουλειά, εύγε σε όλους τους συντελεστές.

Και σε Χόντα ειδικά Παναγιώτη τυφλοσούρτη πας λέμε ! :D

Ωραία πράματα ! :_thumbsup:

Νάσαι καλά φίλε μου !

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Mπράβο θείο Σάββα.. :grin:

Τώρα,μιας και απ'ότι είδα το παρεάκι σας είναι super....βούρ και στο 300άρι... :mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωραιο θεμα, τιποτα δεν ειναι ακατορθωτο αρκει να μη γινονται βιαστηκες δουλειες.

Για ακομη μεγαλυτερη προστασια τσιμουχων-ξυστρων μπορει να τοποθετηθει και ενα ζευγαρι κοντα ¨καλτσακια¨

Πραγματικα τα σταματαει ολα, κυριως στα χωματερα, βρηκα την υγεια μου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Το στροφομετρο στο πρωτο βιντεο, επαθε κατι;
έχει σπάσει το στοπ του

Sent from my iPhone using Tapatalk

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Mπράβο θείο Σάββα.. :grin:

Τώρα,μιας και απ'ότι είδα το παρεάκι σας είναι super....βούρ και στο 300άρι... :mB_kalo_e:

Στην ομάδα Γιάννη μου όλη πάνε τα εύσημα, εγώ απλώς έκανα την παρουσίαση ! :_thumbsup:

Τα 300άρια ήταν από τα πρώτα καιρόοοοο τώρα και είναι ελαφρώς δυσκολότερα από τα άλλα γιατί αντί για τάπα βιδωτή έχουν ένα άλλο κολπάκι αλλά εντάξει πάνε και αυτά προ πολλού ! :mB_kalo_e:

Με την ευκαιρία αυτή που μούδωσε ο καλός μου φίλος Γιάννης οφείλω να πώ ότι η ομάδα και η ομαδική εργασία είναι το παν διότι πάντα χρειάζεσαι και έξτρα χέρια να πιάσουν κάπου αλλά και διότι ο χαβαλές και η παρέα είναι αξία ανεκτίμητη.

Απλά όπως παντού η ομάδα πρέπει να δένει.

Παράδειγμα της δικής μας είναι ότι κανείς δεν κάθεται και όλα γίνονται απολύτως by the book, δυναμόκλειδα και τέτοια.

Χωρίς αυτές τις προϋποθέσεις χμμμ γκούχ...δεεε.......

Στις αλχημείες πετάμε σπυράκια ! :tooth:

Υ.Γ. Κινητήρα μόνο δεν έχουμε ξεκοιλιάσει........αλλάζεται με άλλον ατόφιο αλλά ποτέ δεν είναι αργά και γιαυτό, θάρθει η ώρα του. :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επιτρέψτε μου να συμπληρώσω κάποιες λεπτομέρειες που ξέχασα να αναφέρω :

1.Τα λάδια που βγήκανε μετά από 4.000 χλμ ήταν SPECTRO.

Δεν μου φανήκανε και πολύ σόι έτσι που γίνανε μετά από χρήση μόνο 4.000 χλμ.

Μπήκανε HYPΕRPRO και BELRAY πούχαμε περίσσευμα από SH για συμπλήρωμα.

Κακώς ανακατεύθηκαν αλλά δεν είχαμε άλλη λύση μιας και το 1 λίτρο δεν έφτανε για αυτά τα καλάμια.

Τουλάχιστον ήτανε και τα 2 10άρια όπως θέλει η μαμά Χόνδα.

2.Κανονικά για να κάνεις αυτή τη δουλειά η μάμα Χόνδα προβλέπει λύσιμο όλου του Φέρινγκ και καλά κάνει γιατί δεν μπαίνει το δυναμόκλειδο στην πάνω τιμονόπλακα για να σφίξεις με ροπές.

Εμείς κάναμε δοκιμή με το δυναμόκλειδο με ίδια δύναμη σε άλλο που ήθελε τα ίδια Nm αισθανθήκαμε πόσο είναι και σφίξαμε....ίσως και λίιιιιιγο παραπάνω.....

Νομίζω όμως ότι πρέπει να αναφερθεί αν κάποιος θέλει να κάνει δουλειά απολύτως σύμφωνα με τα προβλεπόμενα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τωρα ειχα τον χρονο και ειδα ολα τα βιντεο, καλη φαση οι ομαδικες εργασιες, και οταν βρισκεις τα σκουρα και αρχιζουν οι πατεντες εκει ειναι ολο το κεφι

Μια συμβουλη που θυμηθηκα (ξερω νωρις το θυμηθηκα) ειναι αναμεσα στην τσιμουχα και την ξυστρα να μπαινει γρασσο ωστε να βασταει τις σκονες που περναν την ξυστρα προτου φτασουν στην τσιμουχα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...