Jimskeet 498 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 Σε ενα peugeot 206 2002 μοντελο νομιζω η 2003 εχουμε το εξης προβλημα. Σε διαφορες στιγμες κανει κοψιματα ο κινητηρας κ αναβει λαμπακι κινητηρα κ πολλες φορες μπορει να σβησει τελειως χωρις να παιρνει μπρος για λιγη ωρα. Μετα απο λιγη ωρα (μπορει να ειναι απο 2-3 λεπτα εως κ κανα 20λεπτο) ξαναπαιρνει μπρος και κινειται κανονικα. Δεν εχουμε παρατηρησει καποιες στανταρ περιστασεις που το κανει... Μπορει να το κανει μεσα στην πολη, Μπορει να το κανει εξω ενω κινεισαι με 5η και 120. Δεν εχει δηλαδη καποιο μοτιβο που να σου δωσει καποια στοιχεια... Οσες φορες κ να το εχει ψαξει το συνεργειο δεν εχουν βρει για ποιον λογο το κανει. Δοκιμασαμε να αλλαξουμε τον αισθητηρα στροφαλου μηπως εφταιγε αυτος αλλα τιποτα... Επισης δεν μπορουμε να δουμε κωδικο σφαλματος γιατι για να το δεις πρεπει να συνδεθει διαγνωστικο εκεινη την ωρα που θα βγαλει το προβλημα καθως οταν παιρνει μετα μπρος σβηνει το λαμπακι κ δεν εμφανιζει σφαλμα... Ξερει κανεις αν ειναι καποιο γνωστο προβλημα η εχει καμια ιδεα τι μπορει να ειναι? Δεν ξερουμε πια τι να κανουμε... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Jimskeet 498 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 Καταρχην δεν ξερω που να το βαλω το θεμα οποτε αν πρεπει να μπει αλλου ας το μεταφερει καποιος mod. Σε ενα peugeot 206 2002 μοντελο νομιζω η 2003 εχουμε το εξης προβλημα. Σε διαφορες στιγμες κανει κοψιματα ο κινητηρας κ αναβει λαμπακι κινητηρα κ πολλες φορες μπορει να σβησει τελειως χωρις να παιρνει μπρος για λιγη ωρα. Μετα απο λιγη ωρα (μπορει να ειναι απο 2-3 λεπτα εως κ κανα 20λεπτο) ξαναπαιρνει μπρος και κινειται κανονικα. Δεν εχουμε παρατηρησει καποιες στανταρ περιστασεις που το κανει... Μπορει να το κανει μεσα στην πολη, Μπορει να το κανει εξω ενω κινεισαι με 5η και 120. Δεν εχει δηλαδη καποιο μοτιβο που να σου δωσει καποια στοιχεια... Οσες φορες κ να το εχει ψαξει το συνεργειο δεν εχουν βρει για ποιον λογο το κανει. Δοκιμασαμε να αλλαξουμε τον αισθητηρα στροφαλου μηπως εφταιγε αυτος αλλα τιποτα... Επισης δεν μπορουμε να δουμε κωδικο σφαλματος γιατι για να το δεις πρεπει να συνδεθει διαγνωστικο εκεινη την ωρα που θα βγαλει το προβλημα καθως οταν παιρνει μετα μπρος σβηνει το λαμπακι κ δεν εμφανιζει σφαλμα... Ξερει κανεις αν ειναι καποιο γνωστο προβλημα η εχει καμια ιδεα τι μπορει να ειναι? Δεν ξερουμε πια τι να κανουμε... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
spiros!!! 2.498 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 1ον εισαι σε λαθος θεμα 2ον αισθητηρα λ κοιταξατε? ειχα παροιμοιο προβλημα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
spiros!!! 2.498 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 σου απαντησα στο αλλο θεμα σου Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
telephoner 2.250 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 (τροποποιήθηκε) Πρώτη φορά ακούω να σβήνεται το σφάλμα BTW είναι πολύ επικύνδυνο αυτό. Αν σου κάνει καμία και σβήσει με γυρισμένο τιμόνι σε καμιά κατηφόρα τον ήπιες. Ψάξτο καλύτερα. Τροποποιήθηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 από τον telephoner 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Jimskeet 498 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 (τροποποιήθηκε) Δεν ξερω τι αλλο εχουν κοιταξει γιατι δεν το παω εγω στο συνεργειο το αυτοκινητο αλλα αν εχει θεμα ο αισθητηρας λ δεν μπαινει σε ενα προεπιλεγμενο χαρτη? Μπορει απο λ να σβησει ο κινητηρας κ να μη παιρνει μπρος? Πρώτη φορά ακούω να σβήνεται το σφάλμα Δεν αποθηκευεται καν το σφαλμα... Εμφανιζεται μονο οταν ειναι αναμενο το λαμπακι... Κ εγω δεν μπορω να καταλαβω για ποιον λογο.... Επειδη το ξερω οτι το κανει συνεχεια εχω το νου μου οποτε δεν εχω θεμα... Το θεμα ειναι οταν το κανει σε κανα φαναρι η σε κανενα στενο μεσα κ κλεινω τον δρομο..... Τροποποιήθηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 από τον Jimskeet Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
JimoSJ 8 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 Είναι μαμά το αυτοκινητο?Παλιά ειχα το rallye το 1.3 με πρόγραμμα και μου το εκανε κάποιες φορές αυτό το κόψιμο.Κυρίως οταν λειτουργούσε πολλές μέρες μεσα σε πόλη,σταμάτα ξεκίνα κτλ,σαν να μπούκωνε.Μάλλον είχε θέμα το πρόγραμμα,γι αυτό σε ρωτάω αν ειναι μαμά το δικό σου. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
stavrosdm 183 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 Παρομοιο θεμα ειχε ο πατερας μου στο δικο του κουτακι και ηταν αν θυμαμαι καλα τρομπα βενζινης 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
shattered 108 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 αρχικά δεν μπορεί απο λ να σβήσει αμάξι, να μπουκώσει ναι , να μπει safe mode ναι (εξαιρούνται τα euro6 αν δεν θυμάμαι λάθος,αν υπάρχει πρόβλημα στο σύστημα καυσαερίων το μοτέρ σβήνει και δεν παίρνει μπρος αν δεν σβήσει η βλάβη με διαγνωστικό) απο εκεί και πέρα θα δώσω μερικές άλλες επιλογές, 1) Σέρβις? Αν έχει να γίνει καιρό μπορεί να είναι μπουζί , βουλωμένα φίλτρα κλπ 2) πολλαπλασιαστής (όταν ζεσταίνεται τα παίζει, περιμένεις λίγο να κρυώσει και συνεχίζεις). Αλλά ας το πούμε χειροτερεύει με τον καιρό 3) αισθητήρας στροφών στροφάλου . Αν δεν δουλεύει -> ecu βλέπει 0 στροφές κινητήρα -> δεν ψεκάζει καύσιμο -> σβήνεις. Πιο πιθανό είναι και σχετική συχνή βλάβη στα γαλλικά (ειδικά στα renault την προηγούμενης δεκαετίας) . Αλλά συνήθως όταν σε αφήνει ο αισθητήρας δεν "ξαναστώνει" 4) αντλία καυσίμου .. πιθανό αλλά και το αμάξι γενικά δεν θα τραβούσε καλά αν υπήρχε θέμα με την αντλία .Σχετικά εύκολη η διάγνωση (αν είναι αντλία πιθανά είναι και το ρεζερβουαρ χάλια με νεριά -βρωμιά και θέλει καθάρισμα ) edit I'm late για αυτό 5) Δεν είναι απίθανο μιας και είναι αμάξι 12 ετών κάποια από τις συνδέσεις σε ζωτικούς αισθητήρες-εξαρτήματα του κινητήρα να έχουν φθαρθεί και απλά με κάποιο κραδασμό να χάνετε η επαφή και να μην τους βλέπει η ecu και να στέλνει λάθος ή καθόλου καύσιμο/ανάφλεξη 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Le Tavernier 756 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 (τροποποιήθηκε) Ποιό μοτέρ φοράει το αμάξι? κυβικά, αριθμός βαλβίδων αν ειναι 1,4 οκταβάλβιδο είναι είτε πολαπλασιαστής είται MAP Sensor αν και γενικα σπάνια πονάνε εκεί.. Αν ειναι δεκαεξαβάλβιδα τωρα..... μαλλον ηλεκτρική πεταλούδα γκαζιού... Τροποποιήθηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 από τον Le Tavernier Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Jimskeet 498 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 Τον αισθητηρα ατροφων στροφαλου μολις τον αλλαξαμε αλλα τιποτα... Αυριο θα το παμε παλι στο συνεργειο για νιοστη (εχω χασει το μετρημα) φορα. Θα πουμε να δουμε για πολλαπλασιαστη και map sensor. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
tuning 709 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 Αν εισαι αθηνα μπορω να σε στειλω καπου να το δουν Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ksino1100 13.284 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 Τον αισθητηρα ατροφων στροφαλου μολις τον αλλαξαμε αλλα τιποτα... Αυριο θα το παμε παλι στο συνεργειο για νιοστη (εχω χασει το μετρημα) φορα. Θα πουμε να δουμε για πολλαπλασιαστη και map sensor. Ρίξε μια ματιά και στην αντλία βενζίνης! Να την μετρήσουν ως προς την παροχή. Επίσης να ανοίξουν/ελέγξουν την ECU (τόσο στην συνδεσμολογία της, όσο ΚΥΡΙΩΣ εσωτερικά, για αρπαγμένη πλακέτα ή κακές επαφές από διαστολή) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Jimskeet 498 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 Ρίξε μια ματιά και στην αντλία βενζίνης! Να την μετρήσουν ως προς την παροχή. Επίσης να ανοίξουν/ελέγξουν την ECU (τόσο στην συνδεσμολογία της, όσο ΚΥΡΙΩΣ εσωτερικά, για αρπαγμένη πλακέτα ή κακές επαφές από διαστολή) Δεν ειναι αντλια βενζινης 100% το αμαξι εχει και αεριο και το κανει και στο αεριο και στη βενζινη. Θεσσαλονικη ειμαι Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Le Tavernier 756 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 Ποιο μοτέρ φοράει δεν μας είπες. .. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.898 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 Το λαμπακι του ¨λ¨ απο τη στιγμη που θα σβησει ο κινητηρας για οποιονδηποτε λογο θα ανψει, ο ¨λ¨ ειναι ο αισθητηρας που ανιχνευει το οξυγονο στα καυσαερια, οταν ανιχνεψει οξυγονο σημαινει οτι δεν γινεται σωστη καυση. Αν ειναι το 14αρι τοτε τσεκαρε το γενικο ρελε που εχει, οταν το μοτερ σβηνει, μετα μιζαρει κανονικα αλλα δεν παιρνει μπρος ή δεν μιζαρει καν? το λαμπακι του ιμομπιλαιζερ αναβοσβηνει? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Jimskeet 498 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 Λοιπον ακυρο το 2002-2003 που εγραψα πριν. Το αμαξι ειναι 1400 99-00. Λογικα το 8v πρεπει να ειναι. Οταν σβησει μιζαρει κανονικα αλλα δν παιρνει. Περιμενεις λιγη ωρα κ μετα παιρνει κανονικα κ κινειται κανονικα. Μονο το λαμπακι του κινητηρα αναβει. Επισης δεν εχει στανταρ χρονο που θα ξαναπαρει. Μπορει να παρει ξανα σε 1-2 λεπτα μπορει να παρει κ σε κανα τεταρτο, εικοσαλεπτο. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
spiros!!! 2.498 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 και το πηγες σε συνεργειο και δεν σου ειπαν τι εχει? τραγικο.... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Jimskeet 498 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 και το πηγες σε συνεργειο και δεν σου ειπαν τι εχει? τραγικο.... ?? Οταν παρει μπρος κ δεν αναβει το λαμπακι δεν μπορεις να καταλαβεις τι εχει. Δεν εμφανιζει καποιο σφαλμα στο διαγνωστικο Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.898 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 και το πηγες σε συνεργειο και δεν σου ειπαν τι εχει? τραγικο.... Εννοειται οτι ειναι λογικο που δεν βρηκαν τι εχει, αφου οταν το αμαξι παει συνεργειο δουλευει, αυτα τα αμαξια δεν εχουν καμια σχεση με τα καινουρια που κραταν τα σφαλματα, Να προσεξεις την επομενη φορα που θα σβησει αν ακουγεται ο ηχος της βενζιναντλιας, δηλαδη να τσεκαρεις αν δουλευει ή οχι. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Jimskeet 498 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 Εννοειται οτι ειναι λογικο που δεν βρηκαν τι εχει, αφου οταν το αμαξι παει συνεργειο δουλευει, αυτα τα αμαξια δεν εχουν καμια σχεση με τα καινουρια που κραταν τα σφαλματα, Να προσεξεις την επομενη φορα που θα σβησει αν ακουγεται ο ηχος της βενζιναντλιας, δηλαδη να τσεκαρεις αν δουλευει ή οχι. Δεν εχει να κανει με την αντλια βενζινης γιατι το παθαινει κ οταν δουλευει στο αεριο 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.898 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 Σωστα το πες και πριν... Τσεκαρε το ρελε, στο δικο μου το SAXO ειναι κατα απο τον "εγκεφαλο" Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Jimskeet 498 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 Τι ρελε ειναι αυτο? Η πως να το αναφερω στο συνεργειο? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.898 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 Ο ηλεκτρολογο μου το ανεφερε σαν ¨το ρελε κατω απο τον εγκεφαλο¨ δεν μου ειπε για ποιες λειτουργειες ειναι. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Le Tavernier 756 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2014 Τασο σκεφτομαι και το κοκκινο το κουμπι που εχει στον χωρο του κινητηρα μην κανει καμια παπαριά εκει που το εχουν.... ειχα ενα 206 καποτε αλλα αυτο το προβλημα δεν το ειχα... 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες