Jump to content
themata

Η ΚΤΜ σχεδιάζει σειρά μικρών V-2

Recommended Posts

... θα είναι 600 - 800cc (δεν εχει αποφασιστει ακόμα αλλά μάλλον προς το 800 γερνει η ζυγαρια)

και εχουν σκοπό να καλύψουν το κενό μεταξύ των τωρινων μονοκυλινδρων και των μεγαλων V-2

(τα προσεχη 3 χρόνια θα δούμε)

http://www.motorcyclenews.com/news/2014/november/ktm-plan-new-v-twins/

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο ειδικός Τύπος της Ινδίας αναφέρεται σε ενδιαφέρουσες δηλώσεις που έγιναν από τους υπεύθυνους της Bajaj, σύμφωνα με τις οποίες, αναμένεται νέα σειρά δικύλινδρων ΚΤΜ μοτοσικλετών, μεσαίου κυβισμού, το 2016.

Επειδή δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε τις δηλώσεις αυτές της Bajaj -του στρατηγικού συνεργάτη της ΚΤΜ-, κρατάμε μεν μικρό καλάθι, παρόλα αυτά δεν μπορούμε και να τις αγνοήσουμε.

Το ρεπορτάζ των Ινδών λοιπόν υποστηρίζει πως η ΚΤΜ δουλεύει πάνω σε δύο νέους V2 κινητήρες, με τους οποίους θα εμπλουτίσει την γκάμα της για το 2016.

Η χωρητικότητα των κινητήρων θα βρίσκονται στα 600-800 κυβικά εκατοστά, και οι μοτοσικλέτες θα τοποθετηθούν ανάμεσα στα «μικρά» street μοντέλα της εταιρείας (125-200-390 Duke & RC), και στις μεγάλες V2 μοτοσικλέτες της γκάμας των Αυστριακών.

Ενδιαφέρον έχει και η αναφορά για τον αντικαταστάτη του 690 Duke, με ένα V2 μοντέλο, πιθανώς μεγαλύτερου κυβισμού -790 ίσως;-, αλλά και ενός V2 RC σε αυτό τον κυβισμό. Ο ινδικός τύπος μιλάει και για το πέρασμα αυτών των μοτέρ στην γκάμα της Husqvarna, αν και μάλλον είναι νωρίς για να κάνει κανείς τέτοιες υποθέσεις.

Το θέμα κλείνει με την υπόθεση πως η μελλοντική γκάμα της ΚΤΜ θα εφοδιάζεται με κινητήρες 125, 200, 390, 590, 790 και 1.290 κυβικών εκατοστών, ενώ γίνεται αναφορά και στις προθέσεις της ΚΤΜ να ξεπεράσει όλους τους ιάπωνες κατασκευαστές μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας, κάτι που θεωρητικά αφορά στην ινδική αγορά.

Πηγή

Ενδιαφέρον έχουν και τα στατιστικά στοιχεία που αναφέρονται εδώ και αφορούν στην επιτυχημένη εμπορική πορεία της εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η BMW ηταν ο βασικος ιδιοκτητης της husqvarna πριν την παρει η KTM...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωραια ολα αυτα που μας λετε ,Το θεμα ομως ειναι το εξης.Παραγεις σε χωρα πολυ χαμηλου κοστους με χαμηλου κοστους υλικα,εις βαρος της τελικης ποιοτητας.ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΕΣ η ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ??Και αν δεν ειναι τοτε μηπως μας δουλευετε ψιλο γαζι κυριοι της ΒΜW,KTM,HUSQVARNA HONDAKAWAYAMASUKI και οποιος αλλος γερο διαολος??????

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωραια ολα αυτα που μας λετε ,Το θεμα ομως ειναι το εξης.Παραγεις σε χωρα πολυ χαμηλου κοστους με χαμηλου κοστους υλικα,εις βαρος της τελικης ποιοτητας.ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΕΣ η ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ??Και αν δεν ειναι τοτε μηπως μας δουλευετε ψιλο γαζι κυριοι της ΒΜW,KTM,HUSQVARNA HONDAKAWAYAMASUKI και οποιος αλλος γερο διαολος??????

Η μεγάλη πλειοψηφία τουλάχιστον από τους μεγάλους κάνουν σε φτηνές χώρες το μοντάζ τίποτα παραπάνω δεν νομίζω να "παίζουν" κορόνα γράμματα την φήμη τους στην ποιότητα και την αξιοπιστία, άλλωστε καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η μεγάλη πλειοψηφία τουλάχιστον από τους μεγάλους κάνουν σε φτηνές χώρες το μοντάζ τίποτα παραπάνω δεν νομίζω να "παίζουν" κορόνα γράμματα την φήμη τους στην ποιότητα και την αξιοπιστία, άλλωστε καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα!

Δεν το ξερω αυτο που λες γι αυτο δεν παιρνω και ορκο.Ομως με προβληματιζουν τα λεγομενα σε διαφορα φορουμ για ολο και περισσοτερες βλαβες και ανακλησεις,ειδικα σε BMW.Επισης το θεμα της κοστολογησης ειναι ενα θεμα προς διερευνηση.Γιατι οι τιμες αντι να κατεβαινουν ανεβαινουν

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολυ σωστη εταιρια η KTM..Και την αξιοπιστια της εχει ανεβασει και ανταγωνιστηκες τιμες εχει για τις κατηγοριες της και αριστη ποιοτητα κατασκευης.

Και πλεον στα επομενα χρονια θα εχει μηχανακια για ολες τις κατηγοριες κυβικων.125-200-390-800-1200...Καλυπτει ολο το φασμα...

Τροποποιήθηκε από τον St4this

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αντε παναγια μου να περασουν 2 χρονια να βρουμε λέφτανα παρουμε κουτα ΚΤΜ..

Παντως απο αξιοπιστια με αυτα που διαβαζω και βλέπω συμφωνω με τον προλαλησαντα. Και τιμή και εξοπλισμος και οδηγικη συμπιεριφορα και όλα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...