Jump to content
Rocker

Διαχειριση καυσιμου Ktm 690 DUKE

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολους ειμαι νεο μελος και τυχερος κατοχος ενος duke 690 μοντελο 2010, την αγορασα ελαφρως μτχ πριν λιγες εβδομαδες αφου πουλησα το πρωτο μου καμαρι xtx 660 του 2008, μολις εβαλα στον δουκα μια ολοσωμη εξατμιση remus χωρις καταλυτη, τιτανιο με stainless steel χταποδι και για φιλτρο επελεξα τις DNA,τωρα μπορειται να μου πειτε τι ειναι καλυτερο για διαχειρηση καυσιμου κ αερα να βαλω το powerizer τις remus η το power commander 5?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπερα σε ολους ειμαι νεο μελος και τυχερος κατοχος ενος duke 690 μοντελο 2010, την αγορασα ελαφρως μτχ πριν λιγες εβδομαδες αφου πουλησα το πρωτο μου καμαρι xtx 660 του 2008, μολις εβαλα στον δουκα μια ολοσωμη εξατμιση remus χωρις καταλυτη, τιτανιο με stainless steel χταποδι και για φιλτρο επελεξα τις DNA,τωρα μπορειται να μου πειτε τι ειναι καλυτερο για διαχειρηση καυσιμου κ αερα να βαλω το powerizer τις remus η το power commander 5?

Τίποτα, πέρνα (μπορείς να το κάνεις και μόνος σου) ένα χάρτη για ολόσωμη akrapovic πάνω, και είσαι κομπλέ.

Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα καλώδιο και το TuneECU

To καλώδιο το παίρνεις έτοιμο από εδώ: http://www.ebay.co.uk/itm/TUNE-ECU-DIAGNOSTIC-CABLE-LEAD-KTM-ADAPTOR-REMAP-YOUR-KTM-BIKE-690-990-1190-/380758311058?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item58a6f6c092

ή μπορείς να το φτιάξεις και μόνος σου φθηνότερα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αμα δε θες να το κανεις μονος σου, πηγαινε σε ενα εξουσιοδοτημενο και ζητα τους να σου βαλουν τη χαρτογραφηση(akrapovich εαν δεν υπαρχει συγκεκριμενη για remus).

Νομιζω δεν ειναι πολυ μεγαλο το κοστος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οκ μαγκες θα κανει η δουλεια ομως η χαρτο τις ακρα με την remus μου? αν κ εχθες μου προτειναν και μια αλλη λυση οσον αφορα τιν διαχειριση καυσιμου-αερα ειναι το memjet ειναι φτηνη κ ευκολη λυση θα μου το βαλει ο σπιλιοτις anyway εγω θελω τιν καλυτερη λυση ετσι ωστε ο δουκας να ανασαινει καλυτερα και να δουλεψει 100% η εξατμιση(ειναι χωρις καταλυτη και ταπα) ακουω γνωμες.....

αυτο ειναι....http://www.spiliotis.gr/4654-duke-690

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μη δώσεις λεφτά για τέτοιες παπαριές. Ένα σωστό χάρτη θες και τίποτα άλλο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εισαι σιγουρος διλαδι οτι με το χαρτι τις ακραπα εγινε κοπλε η δουλεια οσον αφορα την διαχειριση καυσιμου-αερα? γιατι θεωρεις το memjet μαλακια? και δεν μου λες επειδη θα φοραω remus θα πρεπει να μου σεταρουν λιγο τη χαρτογραφισι η απλα ετσι μου την βαζουν, τελος πες μου που να την παω για την χαρτογραφηση ο δουκας βρισκεται στον κορυδαλλο(πουθενα εκει κοντα κατι)εγω στην Καλυμνο :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το memjet το μόνο που κάνει είναι να ξεγελά τον αισθητήρα αέρα στο φιλτρόκουτο και να νομίζει ο εγκέφαλος ότι ο αέρας είναι πιο κρύος (πυκνότερος) και δίνει παραπάνω καύσιμο... Με λίγα λόγια θα καις παραπάνω και θα μαυρίζεις τα μπουζί σου...

Σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο και να το πας θα σου κάνουν δουλειά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μετα την χαρτογραφηση χρειαζεται δυναμομετρηση, καυσαναλυση η τιποτα???

μπα όχι

Μην το λες, κιάν το μοτέρ δουλεύει στεγνό και κολλήσει κάνα πιστόνι! E? :crazy::grin:

Άσε να του βάλω "διαολια"! :grin:

Δυναμόμετρο - καυσαναλυση,

βάλε το πρόγραμμα,

ξανά δυναμόμετρο -καυσαναλυση.

Αν δουλεύει σωστά είσαι τυχερός,

αν όχι PC5 στο δυναμόμετρο και θα αγοράσεις και το Auto-tune μετά για δοκιμές στον δρόμο.

Η θα κανεις την δουλειά σωστά η μην την κανεις καθόλου. :yawn:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βαλε powercommander 5 με autotune, μαθε πως να ρυθμιζεις το autotune και καθαρισες... Με το να βαλεις χαρτη ετοιμο δεν κανεις τιποτα... Εχω Remus χωρις καταλυτη κ εγω κ η dynojet μου προτεινε να βαλω της akrapovic γιατι δεν εχουν για remus. Εγω βεβαια τον εβαλα σαν βαση κ μετα ξεκινησα με το autotune. Ολο τον χαρτη τον αλλαξε το autotune. Σχεδον τιποτα δεν κρατησε απ αυτον της akrapovic. Αν θες να κανεις σωστη δουλεια ετσι θα την κανεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με racetech και χαρτη akrapovich μια χαρα πηγαινε το 690 παντως. Ουτε εκαιγε παραπανω ουτε τιποτα.

Καμια σχεση κιολας με τον απλο χαρτη στην αποδοση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βαλε powercommander 5 με autotune, μαθε πως να ρυθμιζεις το autotune και καθαρισες... Με το να βαλεις χαρτη ετοιμο δεν κανεις τιποτα... Εχω Remus χωρις καταλυτη κ εγω κ η dynojet μου προτεινε να βαλω της akrapovic γιατι δεν εχουν για remus. Εγω βεβαια τον εβαλα σαν βαση κ μετα ξεκινησα με το autotune. Ολο τον χαρτη τον αλλαξε το autotune. Σχεδον τιποτα δεν κρατησε απ αυτον της akrapovic. Αν θες να κανεις σωστη δουλεια ετσι θα την κανεις

το autotune τι ειναι φιλε? παντως δεν θελω πολλα πολλα δεν παω κ για καταλαβαινεις απλα να δουλευει σωστα η remus κ το φιλτρο εσυ πιστευεις οτι με τον χαρτι μονο τιποτα? βεβαια το εκανες κ σε διαφορετικη μηχανη δεν ξερω ισως να παιζει ρολο....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι. Χαρτογραφιση και τιποτα αλλο.

Τωρα εαν εχεις λεφτα και χρονο μπορεις να κανεις και ολα τα αλλα.

Αλλα δε χρειαζεται οντως..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το autotune ειναι στην ουσια αισθητητας λαμδα για το power commander 5. Κανει δηλαδη καυσαναλυση οπως θα εκανες σ ενα δυναμομετρο κ συνεργαζεται με το commander για να ρυθμισει τον χαρτη σου ωστε να εχεις το μιγμα που θες. Ψαξε στο youtube για το autotune. Για μενα δεν εχει νοημα να βαλεις χαρτη ετοιμο... Απο αλλο 690 με ιδια εξατμιση κ φιλτρο να παρεις χαρτη κ να την βαλεις στο δικο σου δεν θα δουλευει το ιδιο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Autotune = Συνέχεια ψάχνεσαι και ποτέ δεν είσαι σίγουρος και όλα αυτά στο δρόμο, στην κίνηση, σε μεταβλητό καιρό και θερμοκρασία καυσίμου... Επιπλέον έχεις βάλει και το Power Commander, ένα επιπλέον μαραφέτι ανάμεσα με ότι αυτό συνεπάγεται σε αξιοπιστία και επίδραση σε χρονισμό. Αν δε καταργηθεί ο λ ότι autotune & κουτάκι να βάλεις δεν θα κάνεις τίποτα στη λειτουργία κλειστού βρόχου (μικρό άνοιγμα γκαζιού) οπότε το μηχανάκι θα γίνεται συνέχεια από πλούσιο στο άνοιγμα σε στοιχειομετρικό μετά από λίγο με σταθερή πορεία με λίγο γκάζι και θα τείνει εκνευριστικά να ανεβάσει ρυθμό από μόνο του (βασικός λόγος που τα ψεκαστά βγάλανε κακό όνομα) και πιθανότατα θα έχει σκασίματα στο κλείσιμο γκαζιού.

Τα memjet κλπ είναι μπαλωματάκια λεπτομέρειας και όχι σωστή πλήρης λύση.

Χάρτης κονσέρβα = Στο περίπου θα κάτσει, κάθε μηχανάκι είναι λίγο διαφορετικό λόγο ανοχών και φθορών (κατάλοιπα καύσης, ξεχείλωμα καδένας, απόδοση τρόμπας-μπεκ, ανοχές αισθητήρων). Η μαμά κάνει μια λιγότερο κουρδισμένη κατάσταση γι'αυτό το λόγο και υπάρχει και αυτορύθμιση σε βάθος χρόνου μέσω της χρήσης του ενσωματωμένου λ που όταν πουσάρεις συνήθως τον καταργείς (και φυσικά σε πιθανό έλεγχο καυσαερίων είσαι παράνομος).

Αν θες σωστό κούρδισμα, βρίσκεις μαγαζί με δυναμόμετρο που επαναπρογραμματίζει το μαμά εγκέφαλο (λογικά γίνεται στο 690) πληρώνεις τις απαραίτητες εργατοώρες και έχεις κοστουμάκι ραμμένο στα μέτρα του ως έχει τώρα. Προσοχή μόνο γιατί πολλά μαγαζιά απλώς πετάνε ένα χάρτη κονσέρβα από το 'νετ και στον πουλάνε για δικό τους.

Λογικά ξεκινάς με έναν κονσέρβα από το 'νετ και αν είναι κοντά στο στόχο τότε τον κουρδίζεις λεπτομερέστερα.

Κανονικά το κούρδισμα έχει επιπλέον βήμα με πέδη-ανάλυση αερίων αλλά πάμε σε ψιλοδουλειές που κανείς δεν κάνει (το αν ξέρε κιόλαςι είναι άλλο θέμα) και κανείς δεν πληρώνει γιατί είναι πολλές εργατοώρες και ακριβός επιπλέον εξοπλισμός.

ΚΑΙ

τακτικά αναλόγως χρήσης περνάς από το ίδιο μαγαζί για δυναμομετρήσεις επιβεβαίωσης ότι παραμένει σωστά κουρδισμένο γιατί όσο πιο πολύ κουρδισμένο ένα μηχανάκι, τόσο πιο εύκολα ξεκουρδίζεται.

ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ, γ@μώτο!

Δυναμόμετρο - καυσαναλυση,

βάλε το πρόγραμμα,

ξανά δυναμόμετρο -καυσαναλυση.

Αν δουλεύει σωστά είσαι τυχερός,

Τυχερός??? :shock:

Δεν υπάρχει τέτοιο πράμα, δεν πάμε να προσεδαφιστούμε σε κομήτη!

Αφού πας που πας δυναμόμετρο, κανονίζεις και σωστή χαρτογράφηση. Αν βλέπεις προβλήματα μετά αλλάζεις δυναμομετρά-προγραμματιστή.... Εγγύηση δεν μπορεί να υπάρξει στην τσέπη σου δυστυχώς πέρα από μαρτυρίες ποιότητας εργασίας προηγούμενων πελατών.

Τροποποιήθηκε από τον Mi_ka

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε οποιο δυναμομετρο και να πας κ οτι κ να κανεις το μηχανακι παντα θα δουλευει διαφορετικα γιατι οι συνθηκες (θερμοκρασια,υψομετρο,υγρασια) ειναι παντα μεταβλητες κ παντα θα επηρεαζουν το μιγμα σου. Επισης πρεπει να βρεις δυναμομετρο πεδης κ οχι αδρανειας για να λες οτι κανεις σωστη δουλεια αλλα κ παλι εχεις αλλα θεματα οπως την θερμοκρασια κ υγρασια που ειναι διαφορετικες μεσα στο δυναμομετρο απο οτι εξω. Σκοπος σου ειναι να ρυθμισεις τον κινητηρα κοντα σε αυτο που θες και να εχει καποιες μικρες αποκλισεις αναλογα με τις συνθηκες. Ο πιο οικονομικος τροπος για να το κανεις σχετικα σωστα ειναι το autotune. Ειδικα αν εχεις κ γνωτο με autotune το δανειζεσαι, κανεις τη χαρτογραφηση σου κ μετα το βγαζεις (αυτο εκανα κ εγω με το δικο μου). Απλα καλο ειναι ειτε να κανεις 2 χαρτες ενα για χειμωνα ενα για καλοκαιρι που εχει μεγαλη αποκλιση η θερμοκρασια ειτε να κανεις εναν σε θερμοκρασια μετρια κοντα στους 15-20 πχ. Η προσωπικη μου εμπειρια ειναι οτι εκανε μεγαλη δουλεια για μενα το autotune καθως ειδα αλλο μηχανακι και σε αποκριση και ομαλοτητα αλλα και σε δυναμη σε ολο σχεδον το φασμα αλλα ιδιαιτερα ψηλα.

Οποιος εχει ορεξη και χρονο για διαβασμα μπορει να ριξει μια ματια σ ενα θεμα που ειχα βρει πριν λιγο καιρο οταν εψαχνα με τις ωρες το νετ :mB_kalo_e:

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=96797

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε οποιο δυναμομετρο και να πας κ οτι κ να κανεις το μηχανακι παντα θα δουλευει διαφορετικα γιατι οι συνθηκες (θερμοκρασια,υψομετρο,υγρασια) ειναι παντα μεταβλητες κ παντα θα επηρεαζουν το μιγμα σου. Επισης πρεπει να βρεις δυναμομετρο πεδης κ οχι αδρανειας για να λες οτι κανεις σωστη δουλεια αλλα κ παλι εχεις αλλα θεματα οπως την θερμοκρασια κ υγρασια που ειναι διαφορετικες μεσα στο δυναμομετρο απο οτι εξω. Σκοπος σου ειναι να ρυθμισεις τον κινητηρα κοντα σε αυτο που θες και να εχει καποιες μικρες αποκλισεις αναλογα με τις συνθηκες. Ο πιο οικονομικος τροπος για να το κανεις σχετικα σωστα ειναι το autotune. Ειδικα αν εχεις κ γνωτο με autotune το δανειζεσαι, κανεις τη χαρτογραφηση σου κ μετα το βγαζεις (αυτο εκανα κ εγω με το δικο μου). Απλα καλο ειναι ειτε να κανεις 2 χαρτες ενα για χειμωνα ενα για καλοκαιρι που εχει μεγαλη αποκλιση η θερμοκρασια ειτε να κανεις εναν σε θερμοκρασια μετρια κοντα στους 15-20 πχ. Η προσωπικη μου εμπειρια ειναι οτι εκανε μεγαλη δουλεια για μενα το autotune καθως ειδα αλλο μηχανακι και σε αποκριση και ομαλοτητα αλλα και σε δυναμη σε ολο σχεδον το φασμα αλλα ιδιαιτερα ψηλα.

Οποιος εχει ορεξη και χρονο για διαβασμα μπορει να ριξει μια ματια σ ενα θεμα που ειχα βρει πριν λιγο καιρο οταν εψαχνα με τις ωρες το νετ :mB_kalo_e:

http://www.moto.gr/f...ead.php?t=96797

Καλά αν καταφέρεις να φτιάξεις σωστό χάρτη με autotune σφύρα μου...

Όλα τα μηχανάκια δεν είναι ίδια... ναι δεν είναι ίδια αλλά όλα από το εργοστάσιο με τον ίδιο χάρτη φεύγουν... γιατί δεν πάμε να κάνουμε ρυθμιση σε καινούρια τότε;

Δεν υπάρχει ο όρος "σωστός" χάρτης...Και σε δυναμόμετρο να πας να φτιάξεις χάρτη (το να βρεις σωστό μάστορα είναι ένα θέμα για μένα), ο χάρτης σου θα έχει την αναλογία μίγματος εντός ορισμένων ορίων... όχι πάνω από τόσο όχι κάτω από τόσο...

από τη στιγμή που η μόνη αλλαγή είναι μια εξάτμιση άντε ένα φίλτρο, δεν υπάρχει λόγος για έξοδα.

Ο χάρτης της akrapovic θα δουλέψει μια χαρά και προπαντώς τσάμπα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτο ειπα και πιο πανω. Οτι θες απλα να ειναι μεσα στα ορια. Δεν μπορεις να εχεις το ιδιο μιγμα παντα... Το θεμα ειναι οτι με την αλλαγη της εξατμισης κ αφαιρεση καταλυτη φτωχαινει ψηλα αρκετα το μιγμα. Οσον αφορα το αν ειναι τζαμπα λευτα το commander με μια εξατμιση κ ενα φιλτρο μονο η δικη μου αποψη ειναι οτι δεν ειναι. .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

η κανεις προγραμμα custom ή περνας κονσερβα προγραμμα και οτι γινει. pc5 κλπ ειναι να χαμε να λεγαμε.Πολυ καλο εγκεφαλο εχει ο δουκας και ξεκλειδωτο γιατι να βαζεις παραλληλα και -ας μου επιτραπει- "δευτερους αισθητηρες λαμδα"...

Κριμα που δεν επελεξες ακραπα :(

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε οποιο δυναμομετρο και να πας κ οτι κ να κανεις το μηχανακι παντα θα δουλευει διαφορετικα γιατι οι συνθηκες (θερμοκρασια,υψομετρο,υγρασια) ειναι παντα μεταβλητες κ παντα θα επηρεαζουν το μιγμα σου.

Γι'αυτό ακριβώς δεν βάζεις πρόσθετα κουτάκια αν μπορείς να επαναπρογραμματίσεις σωστά το μαμά εγκέφαλο που λαμβάνει υπ'όψη του όλες αυτές τις παραμέτρους στην εξίσωση ψεκασμού (αν είσαι μερακλής με πολύ βαθιά τσέπη και διάθεση για πέταμα χρημάτων σε ανούσιο πρακτικά ψείρισμα για δρομίσιο μηχανάκι, πας σε άγραφο αφτερμάρκετ εγκέφαλο και να χ@σω τις εγκρίσεις τύπου...).

(Από τα πρόσθετα κουτάκια μόνο το Bazaaz έχω ακούσει πως παίρνει επιπλέον αισθητήρες για να μην είναι αλλού γι'αλλού χαλώντας τους υπολογισμούς κλίματος του εγκεφάλου όπως ένα σκέτο power commander).

Θα ματαξαναπώ πως ο λ το μόνο που βλέπει είναι η περίσσια οξυγόνου, δηλαδή το πόσο άκαφτος αέρας έχει μείνει και όχι την ποιότητα της καύσης. Σε ένα μεγάλο μονοκύλινδρο θα έχεις περίσσια αέρα εκτός από το 100% άνοιγμα (και πάλι το συζητάμε) οπότε με autotune κλπ πάντα στο πιο πλούσιο θα στοχεύει ακόμα και αν δεν μπορεί να καεί άλλο μίγμα λόγω μεγέθος θαλάμου συναρτήσει χρόνου που αφήνουν οι στροφές ψηλά.

Γενικά πολύ ατελές σαν σύλληψη, πάλι καλά που τα μηχανάκια σήμερα αντέχουν όλες τις ματσολιές που κάνουμε οι ημιμαθείς αλλιώς θα ήταν γεμάτος σπασμένα ο δρόμος.

Ο χάρτης της akrapovic θα δουλέψει μια χαρά και προπαντώς τσάμπα...

Εγώ αυτό θα έκανα και αν έβλεπα ότι θέλει ψείρισμα θα πήγαινα με αυτόν στο δυναμόμετρο/προγραμματιστή.

Τροποποιήθηκε από τον Mi_ka

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το autotune οπως θες το ρυθμιζεις κ οτι afr θες ζητας... Αν θες να δουλευει πιο φτωχο το βαζεις να δουλευει πιο φτωχο. Οτι ρυθμιση θες βαζεις... Επισης τον στοκ αισθητηρα λαμδα της μηχανης οταν βαζεις autotune συνηθως τον καταργεις με ενα προσθετο για να μην μπερδευει τον χαρτη. Το να βαλεις ετοιμο χαρτη δεν κανεις κατι αφου παλι δεν ξερεις τι καυση κανεις.. Με το autotune κανεις μια χαρα τη δουλεια σου. Εννοειται οτι αν μπορεις κ εχεις καποιον που εμπιστευεσαι να σου επαναπρογραμματισει εγκεφαλο η να παρεις αγγραφο κ να στον προγραμματισει θα ειναι καλυτερα αλλα επιτρεψτε μου εδω στην Ελλαδα να μην εμπιστευομαι κανεναν μα κανεναν να μου το κανει αυτο οποτε για μενα η πιο σωστη, οικονομικη και εμπιστη λυση ειναι το power commander + autotune.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ερωτηση αδαή,

Αν σου προγραμματίσει κάποιος το μαμα εγκέφαλο, δεν μπορείς με το tuneecu να σώσεις το χάρτη αυτό και αν θέλεις να ξαναβάλεις τον μαμά;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ερωτηση αδαή,

Αν σου προγραμματίσει κάποιος το μαμα εγκέφαλο, δεν μπορείς με το tuneecu να σώσεις το χάρτη αυτό και αν θέλεις να ξαναβάλεις τον μαμά;

ναι γίνεται αλλά ελλάδα τουλάχιστον δεν ξέρω κάποιον που να παίζει μπάλα με TuneECU, να μπορεί να σου φτιάξει χάρτη δλδ για tuneecu...

Γίνεται όμως, χάρτη από powercommander, να τον μετατρέψεις σε φορμάτ Tuneecu και να τον περάσεις στον εγκέφαλό σου (ΚΤΜ, Αprilia & Triumph), και να αφαιρέσεις το power commander εντελώς

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...