Jump to content
rallistas

Maxsym 400i ABS και μικροσυμμαζεμα

Recommended Posts

Καλημερια αγορια!Εφυγε ενας καλος ευκαταστατος φιλος για Ν.Αφρικη και κληρονομησα ενα MaxSym 400i ABS του 2013. :mB_kalo_e:

Καλα ως εδω.Το μηχανακι εχει 5.000χλμ κι εγινε την προηγουμενη βδομαδα το αρμοδιο σερβις του.Μενει ομως αναμμενη η ενδειξη Check Oil η οποια ηταν ετσι και πριν το σερβις.Δυστυχως ξεχασε ο φιλος να το αναφερει στο επισημο συνεργειο που παει και λεω να ριξω μια ματια αν μπορω εγω μηπως ειναι τιποτα χαζο σε κανεναν αισθητηρα και του ριξω κανενα WD40.

Εχει κανεις καμια ιδεα που μπορει να ειναι αυτο ή να μην μπλεξω καν?

Και γιατι το λεω αυτο...?Γιατι το μηχανακι ηταν στη Μυκονο 6 μηνες οποτε καταλαβαινετε οτι εχει τσιμπησει το αλατακι του.Τους καθρεφτες που ειναι νικελ,ηδη τους καθαρισα απο σκουρια και επανηλθαν.Ευτυχως η σκουρια ηταν μονο εκει κι εχει κιτρινισει ελαφρως και ο ανεμοθωρακας του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για τον ανεμοθώρακα μπορείς να χρησιμοποιήσεις χοντρή αλοιφή για γρατζουνιές (πχ sonax με 5 ευρώ) και να την τρίψεις με ένα πανί. Θα καθαρίσει 99%.

Καλορίζικο....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υποθέτουμε, έχεις τσεκάρει ότι έχει λάδια το μοτό μέσα ε;

Και το έχεις δουλέψει πάνω από 2λεπτο και δεν έπαθε κάτι;

Αν η απάντηση είναι ναι και στα δύο, τότε ενδεχομένως έχεις ένα χαλασμένο αισθητήρα πίεσης λαδιού. Να το φτιάξεις οπωσδήποτε και να μην το παραμελήσεις, διότι αν το αφήσεις έτσι, βραχυπρόθεσμα δεν τρέχει κάτι, αλλά μακροπρόθεσμα μπορεί να συμβεί μια πραγματική έλλειψη λαδιού στο μοτέρ, και να μην το δεις γιατί έτσι κι αλλοιώς αναμένο ήταν το λαμπάκι λόγω της βλάβης.

Δεν γνωρίζω να σου πω που είναι ο αισθητήρας αυτός στο δικό σου, το πιο πιθανό δεν θα είναι κάπου εύκολα προσβάσιμος, οπότε στον μηχανικό να στο φτιάξει.

Οι αισθητήρες λαδιού ΣΥΝΗΘΩΣ δουλεύουν γειωτικά, δλδ όταν δεν έχει πίεση λαδιού ενώνουν το ένα καλώδιο που συνδέονται με το σασί, ενώ όταν έχει πίεση το αποκόπτουν από την επαφή. Αν τον βρεις μόνος σου, βγάζεις το φισάκι του και βγάζοντάς το πρέπει να σβήσει το λαμπάκι. Μόλις το ακουμπήσεις στο μέταλο να κάνει επαφή, πρέπει να ανάβει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστω για τα καλοριζικα και για τη συμβουλη για τον ανεμοθωρακα!Αν εχεις καποια προταση για αλοιφη,καλοδεχουμενη!Το μηχανακι οπως ειπα εκανε σερβις πριν 10 μερες και απλα αμελησε το παιδι να πει για το λαμπακι στο συνεργειο που το παει (δεν παμε στο ιδιο).Αλλα τοσο παπαρης ηταν και ο μαστορας οταν το εβαλε μπροστα,που δεν ειπε τιποτα.Θα κοιταξω αυτο που λες γιατι αν ειναι καπου χαμηλα (που εκει θα ειναι) εχει φαει το αλατι της αρκουδας σιγουρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

08%20Sonax%20gia%20Gratsounies.jpg

Αυτή είναι για γρατζουνιές σε χρώμα. Την χρησιμοποιώ συχνά σε ζελατίνες και φανάρια με εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Υπάρχει και η αντίστοιχη για πλαστικά, αλλά δεν την έχω χρησιμοποιήσει. Λογικά είναι καλύτερη.

Και οι δύο κοστίζουν από 5 ευρώ. Τις βρίσκεις και στο πράκτικερ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Respect!Μου εχει δωσει και κατι βιβλια ο φιλος αλλα δεν εχω δει τι ειναι.Πεταει η ομαδα του mybike!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα!

Το λαμπάκι του λαδιού ανάβει προληπτικά από τα sym κάθε 1,000 χλμ.

απλά για να σε προειδοποιήσει να ελέγξεις την στάθμη λαδιού,

το σβήνεις εσύ με πάτημα πλήκτρου στο καντράν.

Τροποποιήθηκε από τον polikos arkoudos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα!

Το λαμπάκι του λαδιού ανάβει προληπτικά από τα sym κάθε 1,000 χλμ.

απλά για να σε προειδοποιήσει να ελέγξεις την στάθμη λαδιού,

το σβήνεις εσύ με πάτημα πλήκτρου στο καντράν.

οπως τα λεει ο φιλος απο πανω ειναι...

στο GTS 250i f4 ειχε συμβει το ιδιο..δεν ειναι τπτ απλα το πηγε σε ενα μαστορακο ο φιλος μου εκανε κατι κολπα με τον διακοπτη κλπ και εσβησε..εαν πας σε μια εντιπροσοπεια ή σε κανενα καλο μαστορα θα σο λυσει το προβλημα σε χρονο 0

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στον ανεμοθώρακα πριν την αλοιφή δοκίμασε κάποια οδοντόκρεμα , πιστεύω ότι θα κάνει δουλειά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στο hd2 κρατουσες πατημενο το αριστερο κουμπι και πατουσες το δεξι για λιγο και εσβηνε. Ισως να ηταν και το αναποδο(πρωτα δεξι μετα αριστερο).

Προληπτικο ειναι και αναβει καθε 1000 χιλιομετρα. Δοκιμασε αυτο που σου ειπα(εαν ειναι ετσι τα controls και σε αυτο) και πες μας.

Εαν δεν πιασει, παρε τηλ. σε εξουσιοδοτημενο και ρωτα πως το σβηνεις. Παιζει να γραφει και το manual.

Τροποποιήθηκε από τον Angel13

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το κουμπι που μηδενιζει το μερικο χιλιομετρητη και αλλαζει την ενδειξη (μερικα ή ολικα χιλιομετρα)

αν ειναι ετσι το εχεις στα ολικα χιλιομετρα και πατας παρατεταμενα το μπουτον και σβηνει το check oil

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βρε αυτο το κουμπι αναβει μετα απο 1000 χιλιομετρα.

Το παληκαρι λεει οτι μολις βγκε απο σερβις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βρε αυτο το κουμπι αναβει μετα απο 1000 χιλιομετρα.

Το παληκαρι λεει οτι μολις βγκε απο σερβις.

Απλα ξεχασαν να το σβησουν. Συνηθως ετσι γινεται αμα ξεχασεις να τους το πεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απλά το λαμπάκι σου ανάβει λόγο ότι έφτασες τα χλμ για αλλαγή λαδιού,διαβασε το μανουαλ για το πως κανεις ρεσετ,

Συνήθως κρατάς τα κουμπιά στον ολικό μετρητή και σβήνει αν δεν τα καταφέρεις ρωτα στο μάστορα που το πας για σερβις .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στο MAXSYM δεν ανάβει κάθε 1000χλμ για υπενθύμιση, αλλά μάλλον ξέχασαν να το απενεργοποιήσουν μετά το σέρβις. Η ζελατίνες της SYM γενικά έχουνε μια τάση να κιτρινίζουν. Εγώ την άλλαξα, και έβαλα μεγαλύτερη και πιο σκούρη από τον γνωστό που φτιάχνει στην Καλλιθέα. Άμα θες σου κάνω και πρόταση για συνεργείο SYM όπου πάω και εγώ και άλλοι συμφορουμίτες από αδελφό φόρουμ. Για ότι θες εδώ είμαι. Καλορίζικη η πολυθρόνα και καλοτάξιδο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κομπλέ το λαμπάκι λαδιού!Πατημενο το set ήθελε!Εριξα κι ενα ελαφρό ξεσκουριασμα στους καθρέφτες αν και με βλεπω να τους αλλάζω με άλλους πιο μοντέρνους.Μπορει κι απο το GTS.Δεν ξερω τι σκέφτονταν όταν τους βάλανε....Ερώτηση νέα!Αυτο το κίτρινο lock κατω απο τη σέλα τι ακριβώς κλειδώνει?Το εχω δει και στο εταιρικό Symphony SR150 που εχω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το διακοπτάκι αυτό κόβει την τροφοδοσία καυσίμου. Αν το βάλεις στην άλλη θέση θα δεις ότι θα σβήσει και το λαμπάκι του ιντζέκσιον από τον πίνακα οργάνων. Είναι διακόπτης για ασφάλεια κλοπής. Για καθρέφτες βρες από Ebay, ;έχω πάρει, όπως και άλλοι, καθρέφτες με ενσωματωμένα φλας led. Ότι άλλο θες, εδώ είμαστε...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Eντελως ασχετο με το θεμα, και μιας και ηδη εβγαλες ακρη με τις αποριες σου, να σε ρωτησω κατι;

Ειδα εχεις το SR 150 για εταιρικο.. Τι λεει αυτο το συμπαθεστατο σκουτερ; Ισχυει οτι καιει τον πατο του για τα κυβικα του; Καμια αλλη χρησιμη λεπτομερια;

Αν θες, για να μην χαλαμε και το θεμα, στειλε μου Π.Μ αν μπορεις, και ας μπει διακοπτης στο μηνυμα μου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για το SR 150 έχω ακούσει ότι καίει γύρω στα 3-3,5 λτ/100 χλμ εδώ μέσα (πόλη). Αερόψυκτο, αλλά και αξιόπιστο. Αν είναι όμως να πηγαίνεις δικάβαλος, ή θες λίγο μακρυνές αποστάσεις, αν θες να αγοράσεις πήγαινε σε 200cc τουλάχιστον, ή 150άρι υδρόψυκτο που έχει λίγο αυξημένη ιπποδύναμη σε σχέση με το αερόψυκτο. Οι διαφορές στην κατανάλωση δεν είναι μεγάλες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλημερες παιδια.Ναι ισχυει οτι καιει τον πατο του για τα κυβικα του.Το μηχανακι ειναι με 18.000 και προσφατα σερβισαρισμενο και καθε 110χλμ ακριβως θελει γεμισμα γιατι....εχει αδειασει.5αρι ρεζερβουαρ κιολας....

Ωραιο μηχανακι,σκυλι,φτηνο για καινουριο,τραβαει σβελτα μεχρι τα 80 και μετα μεχρι τα 100 που παει (αντε και λιγο παραπανω) ειναι σε φαση ξελιγωματος...Η αληθεια ειναι οτι εμενα μου κανουν εντυπωση τα 10,9 αλογα που δηλωνει η μαμα SYM για 150 κυβικα....Πολυ μικρη τιμη.Σιγουρα και δοκιμασμενα αρκετα πιο αργο απο καποια PCX κτλ που εχω ανοιξει και δοκιμασει κατα καιρους.

Ο,τι θελετε ρωτατε.Θα ανεβασω και φωτο απο το MAXSYM.Αν εχει κανεις κανενα λινκ για καθρεπτες,ευπροσδεκτο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...