Jump to content
Sign in to follow this  
themata

MotoGP 2014 > Malaysian Motorcycle Gp, Sepang

Recommended Posts

πρόγραμμα δοκιμών / αγώνα (ώρες Ελλάδας)

24/10/2014

FP1 04:55 - 05:40

FP2 09:05 - 09:50

25/10/2014

FP3 04:55 - 05:40

FP4 08:30 - 09:00

Q1 09:10 - 09:25

Q2 09:35 - 09:50

26/10/2014

WUP 04:10 - 04:30

RACE 10:00

---------------

περσινος αγώνας

1. PEDROSA

2. MARQUEZ

3. LORENZO

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ξερω τι θα γινει γιατι η bridgestone εφερε καινουριο μπροστινο ελαστικο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

SHELL ADVANCE MALAYSIAN MOTORCYCLE GP

MotoGP Free Practice Nr. 1 Classification 2014

Sepang, Friday, October 24, 2014

1 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 322.5 2'01.379

2 41 Aleix ESPARGARO SPA NGM Forward Racing Forward Yamaha 316.7 2'01.393 0.014 / 0.014

3 99 Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 321.6 2'01.416 0.037 / 0.023

4 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 326.7 2'01.670 0.291 / 0.254

5 6 Stefan BRADL GER LCR Honda MotoGP Honda 321.9 2'01.716 0.337 / 0.046

6 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 323.6 2'01.842 0.463 / 0.126

7 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 323.0 2'01.971 0.592 / 0.129

8 35 Cal CRUTCHLOW GBR Ducati Team Ducati 321.9 2'02.171 0.792 / 0.200

9 68 Yonny HERNANDEZ COL Energy T.I. Pramac Racing Ducati 322.6 2'02.209 0.830 / 0.038

FP2 με βροχή

MotoGP Free Practice Nr. 2 Classification 2014

Sepang, Friday, October 24, 2014

1 99 Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 303.6 2'14.503

2 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 300.5 2'14.745 0.242 / 0.242

3 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 297.2 2'15.582 1.079 / 0.837

4 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 292.6 2'16.231 1.728 / 0.649

5 41 Aleix ESPARGARO SPA NGM Forward Racing Forward Yamaha 302.7 2'16.374 1.871 / 0.143

6 8 Hector BARBERA SPA Avintia Racing Ducati 294.2 2'16.693 2.190 / 0.319

7 6 Stefan BRADL GER LCR Honda MotoGP Honda 289.2 2'16.706 2.203 / 0.013

8 29 Andrea IANNONE ITA Pramac Racing Ducati 280.2 2'16.793 2.290 / 0.087

9 69 Nicky HAYDEN USA Drive M7 Aspar Honda 295.2 2'16.868 2.365 / 0.075

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

MotoGP Free Practice Nr. 3 Classification 2014

Sepang, Saturday, October 25, 2014

1 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 328.7 2'00.454

2 99 Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 324.1 2'00.619 0.165 / 0.165

3 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 327.3 2'00.663 0.209 / 0.044

4 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 327.3 2'00.770 0.316 / 0.107

5 6 Stefan BRADL GER LCR Honda MotoGP Honda 324.6 2'00.866 0.412 / 0.096

6 35 Cal CRUTCHLOW GBR Ducati Team Ducati 324.0 2'00.870 0.416 / 0.004

7 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 322.7 2'00.901 0.447 / 0.031

8 38 Bradley SMITH GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 325.6 2'01.426 0.972 / 0.525

9 41 Aleix ESPARGARO SPA NGM Forward Racing Forward Yamaha 316.6 2'01.498 1.044 / 0.072

MotoGP Free Practice Nr. 4 Classification 2014

Sepang, Saturday, October 25, 2014

1 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 326.0 2'01.413

2 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 328.9 2'01.486 0.073 / 0.073

3 99 Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 323.9 2'01.688 0.275 / 0.202

4 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 329.6 2'01.918 0.505 / 0.230

5 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 325.3 2'01.932 0.519 / 0.014

6 6 Stefan BRADL GER LCR Honda MotoGP Honda 324.8 2'02.448 1.035 / 0.516

7 35 Cal CRUTCHLOW GBR Ducati Team Ducati 323.7 2'02.494 1.081 / 0.046

8 38 Bradley SMITH GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 325.3 2'02.602 1.189 / 0.108

9 41 Aleix ESPARGARO SPA NGM Forward Racing Forward Yamaha 314.4 2'02.603 1.190 / 0.001

MotoGP Qualifying Nr. 2 Classification 2014

Sepang, Saturday, October 25, 2014

1 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 327.4 1'59.791

2 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 329.1 1'59.973 0.182 / 0.182

3 99 Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 324.8 2'00.203 0.412 / 0.230

4 6 Stefan BRADL GER LCR Honda MotoGP Honda 327.6 2'00.472 0.681 / 0.269

5 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 327.3 2'00.703 0.912 / 0.231

6 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 322.0 2'00.740 0.949 / 0.037

7 41 Aleix ESPARGARO SPA NGM Forward Racing Forward Yamaha 315.1 2'00.801 1.010 / 0.061

8 35 Cal CRUTCHLOW GBR Ducati Team Ducati 325.6 2'01.119 1.328 / 0.318

9 38 Bradley SMITH GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 325.4 2'01.263 1.472 / 0.144

20z20z9.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έπιασε την 12η νίκη ο "μικρός" έχοντας πίσω του έναν Ρόσσι που πίεζε μέχρι και τον 18ο γύρο. Ο Χόρχε ξαναϋποκλίθηκε στην ανωτερότητα του γιατρού ενώ ο Πεντρογκζάκης.............. μάλλον πάει να μετονομαστεί σε Πεφτογκαζάκης. Έφυγε μπροστά στην εκκίνηση, αλλά.......

Ο Γιατρός έχει πλέον 12 βαθμούς διαφορά από τον Χόρχε στο πρωτάθλημα και φαίνεται, όχι βάσει της διαφοράς βαθμών αλλά βάσει της διαφοράς απόδοσης, να "κλειδώνει" την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα. Not bad for an old-age pensioner...................

Στο μεταξύ, κοντέψαμε να μάθουμε ξιφασκία άνευ διδασκάλου από τις άπειρες αναφορές του ΔΔ στην μοτο που θα εκτίθεται στο σαλόνι........... Έλεος πια, έλεος.

Τροποποιήθηκε από τον Παναγιώτης Κ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ξέρω αν λιγοψύχησε ο Γιώργης, αν έφταιγε η διαφορετική γόμα στο μπροστινό ή οτι -όπως δήλωσε- γλιστρούσε πάνω στο ντεπόζιτο στα φρένα, δεν μπορώ να καταλάβω τι στο καλό έγινε και αντί να ανεβαίνει η απόδοσή του λόγω σκληρότερου μπροστινού, είχε τέτοια σκαμπανεβάσματα την στιγμή που ο "μικρός" με πιο μαλακό μπροστινό κατάφερε να κρατηθεί πρώτος, ειδικά μετά από ένα δυο γλιστρήματα που είδα τα οποία μπορούσαν να τον βγάλουν εκτός αγώνα. Τουλάχιστον μετά το προσπέρασμα του Rossi, έδειξε οτι μπορεί να παίξει και με διαφορετικές γραμμές από τις συνηθισμένες, μιας και προσπάθησε να πιέσει βγαίνοντας από την καθαρή γραμμή για μερικές στροφές. Επίσης καλή μάχη έγινε και για την τετάρτη θέση. Στην τελευταία ή προτελευταία στροφή παραλίγο να έχουμε αλλαγή κατάταξης.

P.s. Άντε ρε κλαρινογαμπρούλη, μην περιμένεις την μέση του πρωταθλήματος να φορμαριστείς μπας και σε δούμε πρωταθλητή ξανα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εκπληκτική απόδοση του Ρόσσι με δεδομένο ότι όλο το ΣΚ κυμαινόταν στην μετριότητα και κυρίως γιατί κατάφερε να επιβιώσει στα 35 του την τρομερή καταπόνηση από την αφόρητη ζέστη και υγρασία (36C +). Εξαιρετική οδήγηση και αν η Yamaha κατάφερνε να βρει τρόπο για λιγότερη καταπόνηση στα λάστιχα, θα είχε πάρει την πρώτη θέση. Ο μικρός οδήγησε όπως πάντα εξαιρετικά και κατάφερε να ξεφύγει όταν το μπροστινό του Ρόσσι άρχισε να παραδίνεται. Ο Λορέντζο με την επιλογή του σκληρού μπροστά φαίνεται ότι έκανε λάθος επιλογή, παρασυρμένος από το ¨πάθημα¨ στο Phillip Island, αν και φάνηκε ότι αν έμενα ακόμη 1-2 γύροι θα περνούσε μπροστά

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εκπληκτική απόδοση του Ρόσσι με δεδομένο ότι όλο το ΣΚ κυμαινόταν στην μετριότητα και κυρίως γιατί κατάφερε να επιβιώσει στα 35 του την τρομερή καταπόνηση από την αφόρητη ζέστη και υγρασία (36C +). Εξαιρετική οδήγηση και αν η Yamaha κατάφερνε να βρει τρόπο για λιγότερη καταπόνηση στα λάστιχα, θα είχε πάρει την πρώτη θέση. ...............

Εγώ θα το πάω ένα βήμα παραπέρα. Σε μια ομάδα που επί τρια χρόνια ήταν στημένη γύρω από τον Χόρχε, κατάφερε να την γυρίσει και να είναι συνεχώς καλύτερός του. Σκεφθείτε λίγο να συνεχίσει η Γιαμάχα την εξέλιξη σε αυτή την κατεύθυνση, τί πρωτάθλημα έχουμε να δούμε του χρόνου.

.............. αν και φάνηκε ότι αν έμενα ακόμη 1-2 γύροι θα περνούσε μπροστά

Διαφωνώ, αν ο αγώνας είχε άλλους 2 - 3 γύρους, ο Ρόσσι, ως γριά αλεπού που είναι, δεν θα συνέχιζε να πιέζει τον Μάρκες μέχρι τον 18ο γύρο, θα έκοβε νωρίτερα και θα έκανε διαφορετική διαχείριση ώστε να μην ανοίξει η όρεξη του Χόρχε σε καμιά στιγμή.

Τώρα βέβαια, αν σας πω και το σενάριο του δικού μου διεστραμμένου μυαλού.................... Βλέπει ο Ρόσσι πως δεν μπορεί να περάσει τον μικρό και κόβει τόσο ώστε να δώσει ελπίδα στον Χόρχε πως αν πιέσει λίιιιιιγο ακόμη, ίσως και να του πάρει την δεύτερη θέση. Τα λάστιχα στο τέλος τους, με λίγη παραπάνω πίεση ίσως και να έκανε το λάθος ο Χόρχης και ο γιατρός να εξασφάλιζε από αυτόν τον αγώνα την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

MotoGP Race Classification 2014

Sepang, Sunday, October 26, 2014

1 25 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 163.1 40'45.523

2 20 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 163.0 +2.445

3 16 99 Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 162.9 +3.508

------------------

MotoGP World Standing 2014inv.gif

1 Marc MARQUEZ Honda SPA 337

2 Valentino ROSSI Yamaha ITA 275

3 Jorge LORENZO Yamaha SPA 263

4 Dani PEDROSA Honda SPA 230

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ θα το πάω ένα βήμα παραπέρα. Σε μια ομάδα που επί τρια χρόνια ήταν στημένη γύρω από τον Χόρχε, κατάφερε να την γυρίσει και να είναι συνεχώς καλύτερός του. Σκεφθείτε λίγο να συνεχίσει η Γιαμάχα την εξέλιξη σε αυτή την κατεύθυνση, τί πρωτάθλημα έχουμε να δούμε του χρόνου.

Θα πρέπει να δούμε πρώτα τι σκέφτεται η Yamaha. ο Rossi εν είναι απλά ένας γερόλυκος, άλλα ένας πρωταγωνιστής με σταθερά καλή απόδοση σε αντίθεση με τον Lore, που είναι νεότερος και ικανός για το καλύτερο και για το χειρότερο αποτέλεσμα. Ίσως αν έδειχναν μια πιο Ross-οκεντρική πολιτική να πείσμωναν τον Lore και τα αποτελέσματα να ήταν καταστροφικά ή εξαιρετικά.

Διαφωνώ, αν ο αγώνας είχε άλλους 2 - 3 γύρους, ο Ρόσσι, ως γριά αλεπού που είναι, δεν θα συνέχιζε να πιέζει τον Μάρκες μέχρι τον 18ο γύρο, θα έκοβε νωρίτερα και θα έκανε διαφορετική διαχείριση ώστε να μην ανοίξει η όρεξη του Χόρχε σε καμιά στιγμή.

Τώρα βέβαια, αν σας πω και το σενάριο του δικού μου διεστραμμένου μυαλού.................... Βλέπει ο Ρόσσι πως δεν μπορεί να περάσει τον μικρό και κόβει τόσο ώστε να δώσει ελπίδα στον Χόρχε πως αν πιέσει λίιιιιιγο ακόμη, ίσως και να του πάρει την δεύτερη θέση. Τα λάστιχα στο τέλος τους, με λίγη παραπάνω πίεση ίσως και να έκανε το λάθος ο Χόρχης και ο γιατρός να εξασφάλιζε από αυτόν τον αγώνα την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα.

Ισχυει οτι δεν θα πίεζε τον Marq άλλο, και οτι θα έκανε καλή διαχείριση του επόμενου (όποιος και αν ηταν) αναβάτη, αλλα και ο Lore δεν τρέχει πρώτο χρόνο στα gp. Εμπειρία έχει και δεν πιστεύω οτι θα έπαιρνε ρίσκο εγκατάλειψης για την δεύτερη θέση. Επιπλέον με πιο μαλακό ελαστικό μπροστά ο Rossi ίσως να είχε περισσότερες πιθανότητες για λάθος / γλίστρημα κτλ. Πάντως ο γιατρός σήμερα δεν θα ζοριζόταν να κρατησει πισω του τον Lore.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Διαφωνώ, αν ο αγώνας είχε άλλους 2 - 3 γύρους, ο Ρόσσι, ως γριά αλεπού που είναι, δεν θα συνέχιζε να πιέζει τον Μάρκες μέχρι τον 18ο γύρο, θα έκοβε νωρίτερα και θα έκανε διαφορετική διαχείριση ώστε να μην ανοίξει η όρεξη του Χόρχε σε καμιά στιγμή.

Τώρα βέβαια, αν σας πω και το σενάριο του δικού μου διεστραμμένου μυαλού.................... Βλέπει ο Ρόσσι πως δεν μπορεί να περάσει τον μικρό και κόβει τόσο ώστε να δώσει ελπίδα στον Χόρχε πως αν πιέσει λίιιιιιγο ακόμη, ίσως και να του πάρει την δεύτερη θέση. Τα λάστιχα στο τέλος τους, με λίγη παραπάνω πίεση ίσως και να έκανε το λάθος ο Χόρχης και ο γιατρός να εξασφάλιζε από αυτόν τον αγώνα την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα.

Με αυτά που έχουμε δει τα παλαιότερα χρόνια, δηλαδή το τι μπορεί να σκαρφίζεται όταν νιώθει εμπιστοσύνη στη μηχανή δε θα μπορούσα να αποκλείσω και τα δύο σενάρια. Παρόλα αυτά τους δίνω πολύ μικρές πιθανότητες να ισχύουν. Αυτά που δηλώνει ο τύπος, αυτά ακριβώς ισχύουν. Δήλωσε ότι τα Honda μπορούν να ¨σώζουν¨ καλύτερα τα λάστιχα και αυτό ακριβώς έγινε. Το μπροστινό του, αντίθετα με του μικρού, παρέδωσε πνεύμα στους τελευταίους γύρους και ο Λορέντζο με το πιο σκληρό άρχισε να κλείνει την διαφορά. Είναι εμφανές ότι το Honda παρά τον πιο ¨λαστιχοβόρο¨ τρόπο οδήγησης του μικρού καταφέρνει να έχει λάστιχο στο τέλος, αντίθετα με τα Yamaha που αντιμετωπίζουν προβλήματα. Σε άλλες πίστες ελάχιστα και σε άλλες αρκετά. Επίσης πιστεύω ότι ο Ρόσσι δε σκάει και πολύ για τη 2η του πρωταθλήματος. Την έχει στο μυαλό του, αλλά δε σκάει. Εφόσον δεν μπορεί να πάρει την 1η θέση, του αρκει το ότι είναι πλήρως ανταγωνιστικός. Και όποιος ήταν αθλητής σε σπορ που καταπονεί όλο το σώμα καταλαβαίνει τί σημαίνει να μπορείς να είσαι σε κορυφαίο επίπεδο στα 35 σου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Marc- εισαι μια μικρη κ*βλα και σου αξιζει....

Rossi- εσυ αγορι μου εισαι μεγαλη Κ*ΒΛΑ συνεχισε...

Lor-μηχανακι να πιανεις σκατα να γινετε αχαχαχαχ

Pedr- ενω επεσε και απο τον τελευταιο ειχε 20sec διαφορα μεσα σε λιγους γυρους καταφερε να ανεβει στην 14 θεση πιεζε πολυ λογικο να πεσει ,δεν ειχε να χασει τπτ με την τροπη που πηρε ο αγωνας του αλλα δεν παυει να σηκωνει η επιστημη τα χερια της

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κονσέρβα κανείς;

θα ανεβει εκει το απογευματο-βραδυ φανταζομαι

http://www.motolink..../motogp2014.htm

αλλιως δες σε κανενα τορεντ

Τροποποιήθηκε από τον kafao1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παντως ο ΔΔ εκανε πολυ σωστο υπολογισμο για τη διαφορα των βαθμων μεταξυ rossi και του jorge.

Θεε μου ποσο βλακας ειναι ο τυπος;

Ο jorge αραγε θα σταματησει ποτε να παραπονιεται για κατι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με αυτά που έχουμε δει τα παλαιότερα χρόνια, δηλαδή το τι μπορεί να σκαρφίζεται όταν νιώθει εμπιστοσύνη στη μηχανή δε θα μπορούσα να αποκλείσω και τα δύο σενάρια. Παρόλα αυτά τους δίνω πολύ μικρές πιθανότητες να ισχύουν. Αυτά που δηλώνει ο τύπος, αυτά ακριβώς ισχύουν. Δήλωσε ότι τα Honda μπορούν να ¨σώζουν¨ καλύτερα τα λάστιχα και αυτό ακριβώς έγινε. Το μπροστινό του, αντίθετα με του μικρού, παρέδωσε πνεύμα στους τελευταίους γύρους και ο Λορέντζο με το πιο σκληρό άρχισε να κλείνει την διαφορά. Είναι εμφανές ότι το Honda παρά τον πιο ¨λαστιχοβόρο¨ τρόπο οδήγησης του μικρού καταφέρνει να έχει λάστιχο στο τέλος, αντίθετα με τα Yamaha που αντιμετωπίζουν προβλήματα. Σε άλλες πίστες ελάχιστα και σε άλλες αρκετά. Επίσης πιστεύω ότι ο Ρόσσι δε σκάει και πολύ για τη 2η του πρωταθλήματος. Την έχει στο μυαλό του, αλλά δε σκάει. Εφόσον δεν μπορεί να πάρει την 1η θέση, του αρκει το ότι είναι πλήρως ανταγωνιστικός. Και όποιος ήταν αθλητής σε σπορ που καταπονεί όλο το σώμα καταλαβαίνει τί σημαίνει να μπορείς να είσαι σε κορυφαίο επίπεδο στα 35 σου

Τα είπες ολα με καλύψες πλήρως σωστά κι αντικειμενικά χωρις οπαδικα γυαλιά...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Oταν βρε καθυστερημενε γερο βαζεις ολο τον κοσμο να τρεξει με τα ιδια λαστιχα ανεξαρτητως στυλ οδηγησης και μοτοσυκλεττας θα γαμισεις το πρωταθλημα ανεπανορθωτα...

τιποτα δεν ειχε το λαστιχο του λορενζο στον προηγούμενο αγωνα ουτε ηταν λαθος επιλογη...αυτα ειναι πιπες για να χαιδευονται τα αυτια του κωλογηρα...το ριχνουμε και στην μπριτζεστον τωρα που τηγκανα και στα @@ μας...

γιατι φαγωθηκε το λαστιχο του λορενζο λοιπον...ο τυπος εχει με τεραστια διαφορα την μεγαλυτερη ταχυτητα εισοδου και κατα την διαρκεια στροφης...

Και απο κοντά ο ροσσι

Με τον σκληρο σκελετο ελαστικου η γομα κανει δυο δουλειες...προσφυση και ελαστικοτητα για μικροδιορθωσεις,δουλεια που μεχρι περυσι την εκανε ο μαλακος σκελετος...

δεν θελει φαντασια...υπο ιδιες συνθηκες λοιπον θα φαει πολυ περισσοτερο λαστιχο απο οποιονδηποτε αλλο...

Πράγμα που συνέβει γιατί ο Ρόσσι μπορεί να μην ειναι ο πιο λαστιχοβορος στο μπροστινό (απο τους πιο όμως) ο Λορένθο τον έφτανε κάπως στο τελος του αγωνα γιατί ο ένας είχε medium και ο άλλος hard μπροστά

Τροποποιήθηκε από τον mario27

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...