Jump to content
pit_hal

Fiat Punto 1.2 πρόβλημα στο ρελαντί (βίντεο)

Recommended Posts

Τις τελευταίες μέρες ένοιωθα ένα μικρό τρέμουλο στο ρελαντί εκει στις 800κάτι στροφές σαν να θέλει 30-50 στροφές παραπάνω για να στρώσει. Χτές συμπλήρωσα 20 ευρώ Shell V-power που ηταν μέρα προσφοράς πάλι απο το ίδιο πρατήριο που βάζω εδώ και μήνες και σήμερα το πρωί με το που φτάνω στην δουλειά μου κάνει το σύμπτωμα που βλέπετε στο βίντεο.

Τηλεδιάγνωση δεν γίνεται και θα πάω στο συνεργείο και για αλλαγή λαδιών απλά σκέφτομαι απο το πρωί τι μπορεί να είναι?

βενζίνη? θέμα με την εισαγωγή αέρα? καμιά μπουζόπιπα? ηλεκτρολογικό?

στις υπόλοιπες στροφές δουλεύει κανονικά δεν είδα κάποια διαφορά ψόφιο ήταν ψόφιο μένει!

Τροποποιήθηκε από τον pit_hal

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζω πώς είναι να δουλεύει με κάποιον κύλινδρο λιγότερο. δεν μου έχει ξανατύχει!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμένα για ηλεκτρολογικό μου κάνει. Στο cadet που έχει ένα παίξιμο το ρελαντί είναι από το ανταλλακτικό που ελέγχει της στροφές πιάνει επάνω βρόμια και το κάνει. Αφού θα το πας για σέρβις θα δεις τι είναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βίντεο δε βλέπω δυστυχώς, αλλά αν μπορώ να σε βοηθήσω.....

Για το Diesel Κωστή δεν έχω άποψη, αλλά από βενζίνη έχω προσέξει ότι όποτε έχω βάλει V-Power στο σκούτερ, μου κάνει συνέχεια σβησίματα στο ρελαντί !!! , ως σύμπτωμα όπως όταν έχει νερό μέσα.

Έτσι λοιπόν την έκοψα (στο σκούτερ) και τώρα πλέον σκοπεύω να την κόψω και απ' τα άλλα.

Δεν ξέρω τί :shit: βάζουν μέσα, αλλά έχω πλέον τις αμφιβολίες μου......

......................

Από ΕΔΩ

Τροποποιήθηκε από τον Kostas-MotoLover

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ναι κώστα το θυμάμαι το πόστ σου είχα ποστάρει και εκεί για το αυτοκίνητο που τελικά άρχισε να το κάνει πιο έντονα σήμερα! μακάρι να είναι μόνο η βενζίνη έτσι και αλλιώς αποφάσισα να σταματήσω την φάση με την v-power κλάιν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μηπως παιζει κατι με το air folw meter?

Κατι τετοιο φανταζομαι απο το δουλεμα.

Φιλτρο βενζινης εχεις αλλαξει προσφατα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

φίλτρο βενζίνης δεν ξέρω καν αν έχει αλλαχτεί ποτε σε αυτό το αμάξι και αν έχει κιόλας! όπως και να έχει το αμάξι πρέπει να πάει στο συνεργείο σύντομα οπότε αργά ή γρήγορα θα δείξει τί είναι! απλα απο το πρωί προσπαθώ να συνδέσω το σύμπτωμα με πιθανές αιτίες!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μου κάνει για αισθητήρας ρελαντί, Πέτρο.

Δε μου φαίνεται 3κύλινδρο, ούτε δείχνει θέμα με το καύσιμο!

Στο συνεργείο θα το δεις.

(ίσως και με απλό καθάρισμα να στρώσει. Ίσως να έχει φάει και τα ψωμιά του. Ζήτα πρώτα να στο καθαρίσουν τον αισθητήρα, πριν πάτε σε αντικατάσταση)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

και εγώ δεν νομίζω για 3κύλινδρο πιστεύω θα ένοιωθα την διαφορά της απόδοσης στον δρόμο. παλιά που υπήρχε μαρούλι κάθε 3 μήνες περίπου έγραφα τα χιλιόμετρα και γινόταν και ευλαβικό σέρβις. τώρα πιά δυστυχώς πολλά πράγματα είναι αφημένα στην τύχη τους όσο και αν δεν μου αρέσει καθόλου αυτό! πάνε και 10 χρόνια στην πλάτη του θα αρχίσει να ζητάει το έρμο και αυτό!

μακάρι να μπορούσα να το έχω στην πένα όπως παλιά!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αισθητήρας στροφών -ρελαντί το έκανε και το δικό μου καθάρισε τον για αρχή και βλέπεις απο το 1995 πονάνε εκεί τα πουντο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν σου κάνει σαν ρετάρισμα τότε άπλα θέλουν αλλαγή τα μπουζοκαλωδια σου, αν είναι αυτό μην βάλεις τα μαμα βαλε ενισχυμένα.

Οταν σου πουν ενημερωσε μας να ξερουμε και εμεις

Τροποποιήθηκε από τον dankannn

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρυθμιστης ρελαντι κατα 99%. Μολις εχει ερθει απο αγγλια και τον εχω στο σακουλακι για να παω μαστορα να τον αλλαξω

Στο peugeot 106 ειναι ο τριτος που βαζω στα 270k

Οταν το πας 1500-2500 με 1η ή 2α σκορτσαρει φανταζομαι εε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Verbal το περίεργο είναι ότι δεν παρουσιάζει κανένα άλλο σύμπτωμα πέρα απο αυτό! στις υπόλοιπες στροφές λειτουργεί όπως και πρίν! σήμερα μάλιστα δεν μου το έκανε αυτό καθόλου!

χτές απο απόγευμα που το πήρα το έκανε μόνο όταν έμενα αρκετή ώρα στο φανάρι όχι αμέσως με το που πέσουν οι στροφές! για αρχή θα αλλάξω βενζινάδικό +με το που πάω στον μάστορα και του το πώ θα καθαριστεί ο αισθητήρας ρελαντί και βλέπουμε!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν και δεν βλέπω το βίντεο σου λόγω υπολογιστή, ξέρω πως όλα τα punto, σει και τσίκουε πάσχουν από αυτό το πρόβλημα. Στην πεταλούδα του αέρα υπάρχει ένα μοτέρ ελέγχου του ανοίγματος της πεταλούδας. Αυτό το μοτεράκι για τον παραπάνω έλεγχο χρησιμοποιεί ένα τηλεσκοπικό άξονα φαντάσου τον όπως ακριβώς ήταν οι παλιές κεραίες στα αυτοκίνητα. Αυτό με τον καιρό την ακούει. Κάποτε σαν πιτσιρικάς που δούλευα σε συνεργείο fial κάθε μέρα υπήρχαν μέσα αυτοκίνητα με το ίδιο πρόβλημα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν και δεν βλέπω το βίντεο σου λόγω υπολογιστή, ξέρω πως όλα τα punto, σει και τσίκουε πάσχουν από αυτό το πρόβλημα. Στην πεταλούδα του αέρα υπάρχει ένα μοτέρ ελέγχου του ανοίγματος της πεταλούδας. Αυτό το μοτεράκι για τον παραπάνω έλεγχο χρησιμοποιεί ένα τηλεσκοπικό άξονα φαντάσου τον όπως ακριβώς ήταν οι παλιές κεραίες στα αυτοκίνητα. Αυτό με τον καιρό την ακούει. Κάποτε σαν πιτσιρικάς που δούλευα σε συνεργείο fial κάθε μέρα υπήρχαν μέσα αυτοκίνητα με το ίδιο πρόβλημα.

Το αυτο και απο εμενα. Και στο σταρλετ ειχα αυτο το θεμα, το ελυσα τουεριξα brake cleaner και εστρωσε χαρακτηρα

αρχικα θα ελεγα ομως πρωτα να ρυθμισεις ρελαντι, μπας και

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για να μήν ανοίγω καινούργιο θέμα το αμάξι απο το 2007 που το έχω δούλευε πάντα η θερμοκρασία ακριβώς στην μέση! χειμώνα καλοκαίρι ακόμα και σε κίνηση πάντα στην μέση! φυσικά μέσα στην κίνηση άναβε το βεντιλατέρ λογικό είναι αλλά έμενε ο δείκτης θερμοκρασίας στην μέση.

τον τελευταίο καιρό ακόμα και τώρα που έχει 20 βαθμούς έξω αν πέσω σε κίνηση μέσα στην πόλη ή σταματήσω ανεβαίνει πολύ πάνω απο την μέση μια μέρα έφτασε σχεδόν στο τέρμα και φοβήθηκα μην το κάψω! το βεντιλατέρ παίρνει μπρός αλλά μοίαζει σαν να αργεί να κατεβάσει θερμοκρασία. αυτό που μου έκανε εντύπωση όμως είναι ότι αν βάλω πρώτη και κάνω έστω λίγα μέτρα πέφτει γρήγορα στην μέση.

Επίσης πρόσεξα την μέρα που μου ανέβασε πολύ επειδή έκανα στην άκρη και το έσβησα, άνοιξα το καπό αλλά το μοτέρ δεν έκαιγε πολύ όπως θα περίμενα. μπορούσα άνετα να αγγίξω στα γρήγορα την μεταλική ποδιά που έχει μπροστά και γενικά δεν έβραζε ο τόπος. πρόσεξα όμως ότι εκεί που δείχνει την στάθμη του ψυκτικού υγρού ότι ενώ κανονικά είναι πάντα στην μέση ήταν γεμάτο μέχρι τέρμα πάνω και όταν προσεκτικά πήγα να ανοίξω την τάπα άρχισε να τρέχει έξω.

οι υποψίες μου είναι ότι ο θερμοστάτης μάλλον με αποχαιρετά και ότι κολλάει κλειστός ή αργεί να ανοίξει! αν είναι αυτό βεβαία μπορώ να πάρω έναν μαζί με φλατζούλα και να τον αλλάξω μόνος μου. στο τελευταίο σέρβις ο μάστορας μου είπε ότι μέτρησε το ψυκτικό υγρό και το βρήκε οκ στην πυκνότητα του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πες μας πρώτα ρε συ Πετράν τί έγινε με το προηγούμενο θέμα που είχες.

Θα βοηθήσει σε γνώσεις τα παιδιά που ξέρουν από μηχανολογικά, ασχολήθηκαν και σου απάντησαν. :yes: 

 

 

Πολύ πιθανό να είναι ο θερμοστάτης. Τίποτα ατμούς υπερθέρμανσης του μοτέρ να βγαίνουν απ' το καπώ να υποθέσω απ' την περιγραφή σου δεν είχες, έτσι? Διότι αυτό θα ήταν σημάδι ότι θα έδειχνε σωστά ο δείκτης θερμοκρασίας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κατι τετοια μου κανε κι εμενα στον τελευταιο καυσωνα με 40°...

απ το πουθενα η θερμοκρασια (απ το κολλημενο 90) ανεβαινε συνεχως και μαλιστα σε κατηφορα χωρις ζορι! οταν σταματουσα ακουγα τα βεντιλατερ να λειτουργουν αλλα δεν κατεβαινε η θερμοκρασια. Η σταθμη του ψυκτικου δε ηταν τερμα χαμηλα και μολις ανοιγα την ταπα φουσκωνε μαλλον επειδη εβραζε

με τα πολλα παιρνω τηλ στο συνεργειο και μου λεει μαλλον ειναι θερμοστατης, ανοιξε το καλοριφερ στο τερμα! κι γυρνα με προσοχη! υδροκοπησα αλλα εφτασα.

και ηταν οντως θερμοστατης! τον αλλαξαμε και επανηλθε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για το πρόβλημα του ρελαντί απλά δεν ξαναέβαλα απο τότε ΠΟΤΕ την προσφορά της shell + μου έκανε ένα καθάρισμα με σπρέι την πεταλούδα ο μάστορας. δεν ξέρω τι απο τα δύο ήταν πάντως δεν το κάνει πλέον.

όχι αν είχα καπνούς δεν θα μιλούσαμε τώρα θα το είχα φορτώσει στην οδική και θα ήταν στο συνεργείο. πάντως εφόσον ο δείκτης θερμοκρασίας δείχνει την θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού (απλά δεν ξέρω σε ποιο σημείο παίρνει την μέτρηση) παρόλο που ανέβηκε πολύ το μοτέρ δεν έκαιγε. όταν άνοιξα το καπό ήταν πολύ νορμάλ η ζέστη που ένιωθα.

Τροποποιήθηκε από τον pit_hal

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θερμοστάτης πιθανότατα Πέτρο!

Επ' ευκαιρίας, αν πας συνεργείο, τσεκ σε λάδια (αν αφρίζουν ή έχει ανέβει η στάθμη) και τάπα συμπλήρωσης λαδιού (για ένδειξη «μαγιονέζας») και δοχείο υπερχείλισης (για εμφάνιση λαδιού) για να εξασφαλίσεις πως δεν είναι φλάτζα κεφαλής.

Και έναν τυπικό έλεγχο στη βαλβίδα θερμοκρασίας στο ψυγείο (χρυσή)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστώ Γιάννη!

λάδια τσέκαρα πρόσφατα έχει πέσει λίγο η στάθμη όπως πάντα σε αυτό το μοτέρ απο την αρχή που το έχω, στα νερά δεν είδα κάτι θα ανοίξω και την τάπα να βάλω λίγο λάδι και θα δώ αυτό που λές το έπιασα!

επειδή στο σπίτι δουλειά απο περιφερειακό δεν έχω πρόβλημα (ίσα που προλαβαίνει να πάει στην μέση η θερμοκρασία) θα τον αλλάξω μόνος μου αρχές Δεκέμβρη μόλις πληρωθώ πιο πολύ μανούρα είναι το βγάλε φίλτρο αέρα και την βάση της μπαταρίας παρά το να βγεί ο θερμοστάτης.

καμιά πρόταση απο πού και τι παραφλού να αγοράσω με την ευκαιρία να μήν βάλω το ίδιο ποιός ξέρει απο πότε έχει να αλλαχτεί!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ιταλικο δεν ειναι? Σιγουρα θα ειναι ηλεκτρολογικο το προβλημα... :P

Δε λες που δεν ειναι Γερμανικο να παρει ολο το μπλοκ στο σπιτι να το κανει τραπεζακι του καφε; :laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

παίρνει ο προϊστάμενος μου opel astra diesel και είναι χαρούμενος που είναι γερμανικό! μετά απο λίγες μέρες έρχεται και μου λέει ααααα τελικά φοράει μοτέρ fiat. και χτές με παίρνει τηλέφωνο το πρωί ότι θα αργήσει γιατί έμεινε απο αμάξι...

το αυτόματο κιβώτιο της opel του έβγαλε ένα F τώρα fault είναι fuck you και πλήρωσε τα 1000 ευρώ που κάνει είναι....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...