Jump to content
Σεκ Σαπίλ

Περιοριστές ισχύος / διασκευή μοτό, για Α2.

Recommended Posts

Οι υπουργικές αποφάσεις (από το site του υπουργείου Μεταφορών www.yme.gr):

«Τροποποίηση της υπ. αριθμ. υ.α. 49958/6532/13 “Επιτρεπόμενες αλλαγές κυρίων χαρακτηριστικών κυκλοφορούντων εκπαιδευτικών οχημάτων” (B’3359).

http://www.yme.gr/getfile.php?id=5791

Εφαρμογή της υ.α 9882/694/14 για το Honda CB 400 Super Four (NC 31).

http://www.yme.gr/getfile.php?id=5792

Καθώς και το έντυπο που πρέπει να συμπληρωθεί για διασκευή κινητήρα γενικότερα (αυτοκινήτου ή μοτοσυκλέτας):

http://www.yme.gr/odigospoliti/download/2.8AlagiKinitira.pdf

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οι υπουργικές αποφάσεις (από το site του υπουργείου Μεταφορών www.yme.gr):

«Τροποποίηση της υπ. αριθμ. υ.α. 49958/6532/13 “Επιτρεπόμενες αλλαγές κυρίων χαρακτηριστικών κυκλοφορούντων εκπαιδευτικών οχημάτων” (B’3359).

http://www.yme.gr/getfile.php?id=5791

Εφαρμογή της υ.α 9882/694/14 για το Honda CB 400 Super Four (NC 31).

http://www.yme.gr/getfile.php?id=5792

Καθώς και το έντυπο που πρέπει να συμπληρωθεί για διασκευή κινητήρα γενικότερα (αυτοκινήτου ή μοτοσυκλέτας):

http://www.yme.gr/od...agiKinitira.pdf

Ευγε για το ψάξιμο + τις πολύτιμες πληροφορίες !

Το θεμα καρφιτσώνεται. :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Από την kawasaki μου είπαν ότι ο νόμος επιτρέπει περιορισμό σε μτχ μηχανή ΜΟΝΟ για σχολή οδηγών και ΟΧΙ για ιδιωτική χρήση.

Εκτός αν την παραγγείλεις καινούρια και περιορισμένη.

Μήπως γιαυτό δεν αναφερόταν για ιδιοτική χρήση ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο νόμος πράγματι αναφέρει μόνο εκπαιδευτικά δίκυκλα. Δεν είναι όμως τέρμα παράλογο; Όπως πχ ότι έδωσα με μετέχειρο περιορισμένο, το οποίο αν σαν ιδιώτης θα ήθελα να έχω, δεν θα μπορούσα! Η κοπέλα μου σαν δικηγόρος πάντως μου είπε ότι δημιουργείται νομικά ασάφεια στον ορισμό του νόμου για Α2 και στις υπουργικές αποφάσεις... Σε δικαστήριο λοιπόν σε περίπτωση χοντρού ατυχήματος θα υπήρχαν σίγουρα ελαφρυντικά αλλά η τελική απόφαση έγκειται στον δικαστή. Θα κάνω λίγο υπομονή ακόμη να δω μήπως και μου απαντήσουν στο mail αλλιώς θα τηλεφωνήσω...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για οσους τους ενδιαφερει, αυτη ειναι η απαντηση απο το υπουργειο.

Υποψιν οτι η μεγιστη μειωση του κινητηρα μπορει να ειναι της ταξεως του 50%, οποτε μηχανακια με περισσοτερα απο 90 αλογα δεν μπορουν να συμπιψουν με τα ορια που οριζει το Α2. (35 kw / Λογος Δυναμης/Βαρους* < 0.2 Π.χ. 35/200=0.175. )

Το βαρος ειναι λιγο αδιευκρινιστη εγνοια αφου δεν αναφερεται αν προκειται με τον αναβατη ή οχι.

1. Γενικά

Για τις ανάγκες της απόφασης ορίζεται ως:

«αντικατάσταση κινητήρα»: Η αλλαγή του κινητήρα ενός μηχανοκίνητου οχήματος με άλλου τύπου

κινητήρα.

«διασκευή κινητήρα»: Η επέμβαση στον κινητήρα η οποία συνίσταται σε αντικατάσταση ή ρύθμιση

ορισμένων εξαρτημάτων του μηχανοκίνητου οχήματος, που θα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του

κυλινδρισμού του κινητήρα ή της ιπποδύναμης.

«νέος κινητήρας»: Ο κινητήρας που προέκυψε από αντικατάσταση ή διασκευή.

«τύπος κινητήρα»: Ο κωδικός αριθμός κινητήρα που ορίζει ο κατασκευαστής όπως αναγράφεται στον

κινητήρα και στην άδεια κυκλοφορίας.

2. Προϋποθέσεις

Επιτρέπεται η αντικατάσταση ή η διασκευή των κινητήρων των πάσης κατηγορίας μηχανοκίνητων

οχημάτων υπό τις εξής προϋποθέσεις:

2.1. Το καύσιμο, η πραγματική ή η φορολογήσιμη ισχύς του νέου κινητήρα να επιτρέπεται από τις

για κάθε περίπτωση ισχύουσες διατάξεις.

2.2. Να είναι τεχνικά δυνατή η ασφαλής και λειτουργικά ορθή, σύμφωνα με τις ανάλογες

προδιαγραφές και τους κανόνες της τέχνης, τοποθέτηση και συνεργασία του νέου κινητήρα, με 9

τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου.

2.3. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα, θα πρέπει να προβλέπονται ή

να εγκρίνονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου, για τον συγκεκριμένο τύπο

οχήματος, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που

προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος.

2.4. Ειδικά για οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας θα πρέπει οι εκπομπές καυσαερίων που

παρουσιάζουν με το νέο κινητήρα να είναι ίσες ή μικρότερες από τα αντίστοιχα προς το νέο

κυλινδρισμό τους όρια, όπως ορίζεται παρακάτω.

3. Δικαιολογητικά

Οι προϋποθέσεις αντικατάστασης ή διασκευής των κινητήρων των πάσης κατηγορίας μηχανοκίνητων

οχημάτων τεκμηριώνονται με την υποβολή από τον ενδιαφερόμενο των ακόλουθων, κατά περίπτωση,

δικαιολογητικών:

3.1 Απαιτούμενα δικαιολογητικά σε κάθε περίπτωση αντικατάστασης ή διασκευής κινητήρα

3.1.1 Έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής του οχήματος ή της επίσημης

αντιπροσωπίας που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, στην οποία

αναφέρονται τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα και κατονομάζονται όλα τα

συστήματα του οχήματος που τυχόν επηρεάζονται από το νέο κινητήρα, όπως πέδησης,

ανάρτησης, αντιρρύπανσης, με λεπτομερή αναφορά και περιγραφή των εξαρτημάτων

που απαιτείται να τοποθετηθούν συμπληρωματικά, αντικατασταθούν κ.λπ.).

Επιπροσθέτως, για τις περιπτώσεις των διασκευών, θα αναφέρονται τα προς

αντικατάσταση εξαρτήματα ή οι ρυθμίσεις αυτών, τυχόν οδηγίες για την εκτέλεση της

διασκευής, τρόποι – εφόσον υπάρχουν – με τους οποίους θα διαπιστώνεται αυτή από τους

ελεγκτικούς μηχανισμούς καθώς επίσης και ο κυλινδρισμός και η ισχύς του νέου

κινητήρα. Το δικαιολογητικό αυτό απαιτείται οπωσδήποτε στην περίπτωση που η

πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα ή/και ο κυλινδρισμός του μεταβάλλεται πέραν των

αναφερομένων στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 2.3 της παρούσης ποσοστών απόκλισης.

3.1.2. Σχετική τεχνική μελέτη διπλωματούχου Μηχανολόγου Μηχανικού ή Πτυχιούχου

Μηχανολόγου Μηχανικού Τ.Ε. ή άλλων ειδικοτήτων με τα αυτά επαγγελματικά

δικαιώματα, με περιεχόμενο τα αναφερόμενα στην υποπαράγραφο 3.1.1. ανωτέρω και

επιπλέον υπολογισμό των επί των αξόνων επιπτώσεων του νέου κινητήρα. Το

δικαιολογητικό αυτό υποβάλλεται εναλλακτικά της έγγραφης συναίνεσης μόνο στην

περίπτωση που η πραγματική ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός του νέου κινητήρα

μεταβάλλεται εντός των αναφερομένων στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 2.3 της παρούσης

ποσοστών απόκλισης.

3.1.3. Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 διπλωματούχου Μηχανολόγου Μηχανικού ή

Πτυχιούχου Μηχανολόγου Μηχανικού Τ.Ε. ή άλλων ειδικοτήτων με τα αυτά

επαγγελματικά δικαιώματα σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στις υποπαραγράφους

2.1., 2.2. και 2.3.

3.1.4. Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 για την εκτέλεση της αντικατάστασης –

διασκευής, από διπλωματούχο Μηχανολόγο Μηχανικό ή Πτυχιούχο Μηχανολόγο

Μηχανικό Τ.Ε. ή άλλων ειδικοτήτων με τα αυτά επαγγελματικά δικαιώματα, ή του

υπεύθυνου λειτουργίας συνεργείου επισκευής οχημάτων, που λειτουργεί νόμιμα, στις

εγκαταστάσεις του οποίου έγιναν οι σχετικές εργασίες στην οποία θα πιστοποιείται η

πλήρωση των απαιτήσεων των εδαφίων 3.1.1. ή 3.1.2. κατά _____την εκτέλεση των

εργασιών της αντικατάστασης – διασκευής. Στην παρούσα υπεύθυνη δήλωση θα πρέπει 10

επιπροσθέτως να περιγράφονται τα συστήματα αντιρρυπαντικής διάταξης (π.χ τριοδικός

καταλύτης, κάνιστρο, αισθητήρας λ κ.λπ.), εφόσον πρόκειται για οχήματα

αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, με αναφορά στους αριθμούς αναγνώρισής τους, θα

αναφέρεται ότι έγινε έλεγχος καταλληλότητας τους για το συγκεκριμένο τύπο οχήματος

και θα δηλώνεται η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα ή/και ο κυλινδρισμός του νέου

κινητήρα.

3.2 Πρόσθετα απαιτούμενα δικαιολογητικά σε περίπτωση Αντικατάστασης ή διασκευής

κινητήρων εντός τριετίας από την έκδοση της πρώτης άδειας κυκλοφορίας οχήματος

αντιρρυπαντικής τεχνολογίας:

3.2.1 Πιστοποιητικό Καυσαερίων, το οποίο εκδίδεται από το Τμήμα Ελέγχων της

Διεύθυνσης Οδικής Ασφάλειας και Περιβάλλοντος (Δ.Ο.Α.Π.) του Υπουργείου

Μεταφορών και Επικοινωνιών. Το ανωτέρω πιστοποιητικό έχει ισχύ, για όλες τις όμοιες

περιπτώσεις αντικατάστασης – διασκευής κινητήρα, που αφορά τον αυτό τύπο κινητήρα

και αυτοκινήτου. Το πιστοποιητικό αυτό εκδίδεται όταν μετά τον έλεγχο, διαπιστωθεί ότι

το αυτοκίνητο εκπέμπει καυσαέρια εντός των ορίων που προβλεπόταν από τις ισχύουσες

κατά την ταξινόμησή του διατάξεις «περί αυτοκινήτων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας».

3.2.2 Βεβαίωση Δημοσίου ΚΤΕΟ ή Ισχύον Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου (ΔΤΕ) ανάλογα με το

αν η πραγματική ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός του μεταβάλλεται πέραν ή εντός των

αναφερομένων στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 2.3 της παρούσης ποσοστών απόκλισης,

αντίστοιχα. Στις διατάξεις της παρούσας υποπαραγράφου δεν υπάγονται οι περιπτώσεις

που προβλέπονται από την παράγραφο 2 του άρθρου 41 του ν. 1882/1990 όπως ισχύει».

3.2.3 Ισχύον Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου (ΔΤΕ) από ΚΤΕΟ, με το νέο κινητήρα, όταν η

πραγματική ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός του μεταβάλλεται εντός των αναφερομένων στο

δεύτερο εδάφιο της παρ. 2.3 της παρούσης ποσοστών απόκλισης, στο οποίο δεν έχουν

σημειωθεί σοβαρές ή επικίνδυνες ελλείψεις. Το δικαιολογητικό αυτό απαιτείται

ανεξάρτητα εάν το όχημα είχε ισχύον ΔΤΕ πριν την αντικατάσταση ή διασκευή του

κινητήρα ή δεν είναι υπόχρεο περιοδικού τεχνικού ελέγχου. Προκειμένου για

αντικατάσταση ή διασκευή κινητήρων δίκυκλων μοτοσικλετών τα δικαιολογητικά της

παρούσας υποπαραγράφου απαιτούνται εφόσον στο νομό ταξινόμησης της

μοτοσικλέτας εφαρμόζεται περιοδικός τεχνικός έλεγχος δικύκλων και δεν απαιτούνται

για τα τρίτροχα οχήματα κατά την έννοια του άρθρου 2 του ΚΟΚ. Το Δελτίο αυτό θα

εκδίδεται μετά από γενικό οπτικό έλεγχο της όλης αντικατάστασης ή διασκευής του

κινητήρα και σε περίπτωση που δεν διαπιστωθούν σοβαρές ή/και επικίνδυνες ελλείψεις,

θα αναγράφεται στο χώρο παρατηρήσεων αυτού, «Το παρόν εκδίδεται για

αντικατάσταση/διασκευή κινητήρα (επιλέγεται αναλόγως)».

4. Διαδικασία

Για την εφαρμογή της παρούσας απόφασης:

4.1 Κατατίθενται, σε πρώτη φάση, από τον ενδιαφερόμενο στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών

και Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, πέραν των προβλεπομένων από άλλες

διατάξεις δικαιολογητικών, και τα δικαιολογητικά της παρ. 3, πλην του Πιστοποιητικού

Καυσαερίων, ή της Βεβαίωσης Δημοσίου ΚΤΕΟ ή του ισχύοντος ΔΤΕ με το νέο κινητήρα.

4.2 Η ανωτέρω Υπηρεσία, μετά την υποβολή και τον έλεγχο των δικαιολογητικών και εφόσον η

αιτούμενη αντικατάσταση ή διασκευή κινητήρα επιτρέπεται, χορηγεί στον ενδιαφερόμενο

παραπεμπτικό σημείωμα προς τη Δ/νση Οδικής Ασφάλειας και Περιβάλλοντος του Υ.Μ.Ε. ή προς

ΚΤΕΟ για την έκδοση του δικαιολογητικού που λείπει. Στο παραπεμπτικό σημείωμα προς ΚΤΕΟ

επισυνάπτεται και φωτοαντίγραφο του τυχόν καταλόγου των εξαρτημάτων προς

αντικατάσταση. Σε περίπτωση απαίτησης έκδοσης Πιστοποιητικού Καυσαερίων στο

παραπεμπτικό σημείωμα αναφέρεται απαραίτητα και η οδηγία περί εκπομπών ρύπων της Ε.Ε τις

απαιτήσεις της οποίας πρέπει να ικανοποιεί το όχημα. 11

4.3 Μετά την έκδοση των υπολειπόμενων δικαιολογητικών ο ενδιαφερόμενος τα υποβάλλει στην

Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης κατάθεσης των

αρχικών δικαιολογητικών, για την έκδοση νέας άδειας κυκλοφορίας στην οποία θα αναγράφεται

η πραγματική ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός του νέου κινητήρα.\

Τροποποιήθηκε από τον dEvilKinG

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε παρόμοιο θεμα λεγαμε οτι ήταν μόνο για σχολές η φαση.

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε παρόμοιο θεμα λεγαμε οτι ήταν μόνο για σχολές η φαση.

Δεν ειναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υπάρχουν νεότερα όσο αφορά το θέμα ? Είμαι σίγουρος οτι ενδιαφέρει πολλούς περισσότερους από όσους φαίνεται.

Βασικά νομίζω ότι έτσι μεταφράζεται ο κανονισμός των νέων διπλωματών απλα το θέμα είναι πως δηλώνεις την διασκευή

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χαιρεται!

Με λένε Αλέξανδρο, είμαι 22 χρονών και αν και είμαι εδώ και καιρό μέλος του forum αυτό είναι το πρώτο θέμα που ανήγω.

Οπότε καλώς σας βρήκα!

Σε λίγες μέρες μετα απο 1,5 μήνα αναμονής για την καρτέλα μου, δίνω για το δίπλωμα Α2.

Οδηγώ εδω και κανα 2 χρόνια ένα innova χωρίς δίπλωμα και πιστεύω αρκετά προκάλεσα βλακωδώς την τύχη μου. Ευτυχώς ήταν καλή μαζί μου και δεν προκάλεσα κανένα ατύχημα και καναδυό φορές που με σταμάτησε η τροχαία δεν μου είπαν τίποτα.

Κακώς τωρα που το σκέφτομαι...

Τέλος πάντων, που λέτε, σκέφτομαι εδω και καιρό τι μηχανή να πάρω.

Ξέρω οτι καλύπτομαι για μηχανή 35kW ήτοι 46 άλογατα. Ξέρω πως αυτό που δηλώνω ως τίτλο του θέματος γίνεται σίγουρα σε καινούρια μηχανή. Ωστόσο, αυτό που θέλω να μάθω είναι αν πλέον έχουμε κάποιο νέο όσον αφορά τα μεταχειρισμένα.

Θέλω μια μηχανή όχι για καθημερινή χρήση, οικονομική, για βόλτες και ταξίδια. Για όλα τα άλλα έχω αμάξι και παπί. Την μηχανή την θέλω για χαλάρωση, καφέ και εκδρομές! Μην παρεξηγηθώ, ταξίδια εννοώ εντός ελλάδος -για τώρα, άντε καμια Ιταλία με το καράβι μιας και σπουδάζω Πάτρα.

Έχω βρεί απο άλλα θέματα του φόρουμ που έχω ψάξει τις CB500X (ακριβή καθώς καινούρια) και ΧΤ660 R (δύσκολο να βρείς καλή και δεν κάνει τόσο για ταξίδια) που μέχρι τώρα μου αρέσουν πιο πολύ.

Το καλύτερό μου θα ήταν ένα μεταχειρισμένο V-Strom (αν όχι TDM, αααχχ...) περιορισμένο ώστε να με καλύπτει το δίπλωμα και ένα τριβάλιτσο πίσω!

Έψαξα παντού, σε πολλά φόρουμ, αλλα τζίφος. Κανείς δεν ξέρει.

Τελικά τα μεταχειρισμένα παίρνουν περιοριστή? Αν ναί πως? Που? Απο ποιόν? Τι χαρτιά θέλει?

Αν βρώ γερμανία που έχω άκρες ενα περιορισμένο, μπορώ να το φέρω νομίμως εδώ? Αξίζει?

Ο δάσκαλος οδήγησης, στην μηχανή που δίνω τώρα ξετάσεις (CB500 το παλιό), έχει βάλει περιοριστή αν και τον έβαλε αφότου την είχε πάρει κανα 2-3 χρόνια. Λέει βγήκε κανονισμός που αφορά τους δάσκαλους, αλλα δεν ήξερε να μου πεί αν μπορώ και εγώ να το κάνω.

Αυτά ήθελα να ρωτήσω, ελπίζω να μην κούρασα.

Ευχαριστώ προκαταβολικά

Αλέξανδρος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ώπ δε το είχα δει!

Ακριβώς αυτό που έψαχνα!

Απ'οτι φαίνεται γίνεται συνεπως.

Περιμένω και εγώ νεότερα, αν και θα τηλεφωνήσω και εγώ στο υπουργείο μπας και βγάλω άκρη! :mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απλα αν εχεις το χρονο ενημέρωσε κι εμας εδώ τι θα σου πουν τελικά από το υπουργείο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

horizontal-shovel-dirt-13754237.jpg

Λοιπον guys and girls επικοινωνησα με την εταιρια και μου ειπαν πως δεν υπαρχει θεμα με το αν ειναι μεταχ. ή οχι η μηχανη....Ο μονος περιορισμος ειναι οτι δεν μπορεις να τοποθετησεις τον περιοριστη σαν ιδιωτης και λογικα θα πρεπει να γινει σε αντιπροσωπια....Υπαρχει στην αθηνα αντιπροσωπος τους, του εστειλα mail αλλα τιποτα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπήκα ξανά στο σάιτ της Atimpex και είδα ότι έχει και τηλέφωνο για τον Έλληνα αντιπρόσωπο καθώς το κατάστημα του έχει να FB page. Θα κάνω και εγώ μια προσπάθεια να επικοινωνήσω.Πάντως είναι κρίμα να μην έχουμε τη δυνατότητα περιορισμού σε μότο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φιλε χρηστο η ιδια η Kawasaki εχει βγαλει το z800 σε 2 κατηγοριεσ το ένα κανινικο και το άλλο με περιοριστη ειδικα για την κατηγωρια Α2 τωρα τι μακακιες σου ειπαν εσενα δεν μπορω να καταλαβω. Πολύ καλητερο παντως να οδηγεις το ιδιο μηχανακι και απλα με την αλαγη διπλοματος να βγαζεις έναν περιοριστη και βουαλα παρα αυτά τα μεσοβέζικα που φτιαχτηκαν ειδικα για την Α2 κατηγορια (cb 500, ktm 390).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φιλε χρηστο η ιδια η Kawasaki εχει βγαλει το z800 σε 2 κατηγοριεσ το ένα κανινικο και το άλλο με περιοριστη ειδικα για την κατηγωρια Α2 τωρα τι μακακιες σου ειπαν εσενα δεν μπορω να καταλαβω. Πολύ καλητερο παντως να οδηγεις το ιδιο μηχανακι και απλα με την αλαγη διπλοματος να βγαζεις έναν περιοριστη και βουαλα παρα αυτά τα μεσοβέζικα που φτιαχτηκαν ειδικα για την Α2 κατηγορια (cb 500, ktm 390).

Δεν καταλαβες. Το θεμα ειναι να παρεις το μηχανακι που θες μεταχειρισμενο και να του βαλεις εσυ περιοριστη νομιμα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φιλε χρηστο η ιδια η Kawasaki εχει βγαλει το z800 σε 2 κατηγοριεσ το ένα κανινικο και το άλλο με περιοριστη ειδικα για την κατηγωρια Α2 τωρα τι μακακιες σου ειπαν εσενα δεν μπορω να καταλαβω. Πολύ καλητερο παντως να οδηγεις το ιδιο μηχανακι και απλα με την αλαγη διπλοματος να βγαζεις έναν περιοριστη και βουαλα παρα αυτά τα μεσοβέζικα που φτιαχτηκαν ειδικα για την Α2 κατηγορια (cb 500, ktm 390).

Δεν καταλαβες....Μπορω να περιορισω μεταχειρισμενες μηχανες που αν πας στις αντιπροσωπειες δεν το κανουν

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έβαλες τελικά περιοριστή?

Τον ιανουαριο βγαζω Α2 και δεν ξερω αν θα βαλω...Το πιο πιθανον ειναι να παρω μηχανη οταν θα εχω Α... Εξαρταται απο τα οικονομικα μου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κανω ενα bump το θεμα μηπως και καποιος εψαξε περισσοτερο ή προεβει σε καποια κινηση εγκαταστασης ενος απο των κιτ για το cb400sf .Προσωπικα μεσα στον επομενο μηνα εαν η μεχρι στιγμης αναζητηση μου αποδειχθει σωστη,θα αγορασω ενα cb400sf και θα εγκαταστησω το συστημα για να ειμαι νομιμος για το Α2 ,θα γινουν βεβαια και τα απαραιτητα τηλεφωνα σε μηχανολογικο και κτεο μηπως ριξω λιγο περισσοτερο φως γιατι απο την στιγμη που ειναι ''νομιμο'' οσο γραφειοκρατικος μπελας και να ειναι θεωρητικα γινεται και αν περναει απο το χερι μου θα το τρεξω.Αν καποιος εχει κατι παραπανω σαν πληροφορια θα ηταν ευπροσδεκτη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...