Jump to content
CRX

ελαστικά tubeless για παπί

Recommended Posts

Καλησπέρα.

Ήρθε η ώρα του κινέζου για καινούρια παπά. Λόγω άσχημων εμπειριών από σαμπρέλες και αφού έχει αλουμινένιες ζάντες λέω να βάλω tubeless. Οι διαστάσεις είναι 2.50/17 και 2.75/17. Δεν με νοιάζουν οι τρελές επιδόσεις, δεν τρέχω, δεν τα σκίζω, δεν κάνω κωλιές, δεν, δεν.... Το μόνο που με νοιάζει είναι να είναι ένα ασφαλές ελαστικό με πολιτισμένη συμπεριφορά σε στεγνό και βρεγμένο. Τί προτείνετε;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δεν κάνουν όλες οι αλουμινένιες κ για κινέζο αμφιβάλλω...οι ζάντες που παίρνουν τιουμπλες πρεπει να έχουν ειδικό χειλάκι...κοιτα μηπως το γραφουν επάνω....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κατ' αρχήν σε ευχαριστώ για την απάντηση. Κάποτε που το είχα ξαναψάξει θυμάμαι να μου είχαν πει ότι παίρνει. Θα το κοιτάξω. Παρ' όλα αυτά θα ήθελα καμιά πρόταση για tubeless, αν υπάρχουν. Αν δεν παίρνουν οι ζάντες/δεν υπάρχουν και αναγκαστώ να πάω σε σαμπρέλα, το κόβω για metzeler.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κι εγω στο δικό μου (dy 125)) όταν το είχα ψαξει δεν έπερνε κ ξαναβαλα τα ΜΕ 22 για αυτό στο είπα...μηπως βλέπεις αλουμινίου κ ξεγελιεσαι....τωρα για τιουμπλες δεν έχω εμπειρία αλλα νομίζω πως μόνο μία εταιρία βγαζει οπότε δεν εχεις συγκριση κ σε παραπλήσια δι'ασταση...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ρωτα και μια ποσο κανουν τα tubeless να σου πεσουν και λιγα μαλλια αν εχεις περισσα,και μετα το ξανασκεφτεσαι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ρωτα και μια ποσο κανουν τα tubeless να σου πεσουν και λιγα μαλλια αν εχεις περισσα,και μετα το ξανασκεφτεσαι...

Δεν τίθεται τέτοιο θέμα... όσο και να κάνουν θα τα προτιμίσω, αρκεί φυσικά να μπαίνουν.

Τροποποιήθηκε από τον CRX

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν, καθώς το πίσω κλάταρε και δεν υπήρχε χρόνος για ψάξιμο, μπήκε ένα ζευγάρι me22 και όλα καλά. Τώρα έχω κανα-δυο χρόνια να το ψάξω το θέμα!!! Μια τελευταία ερώτηση: Καθώς η αλλάγή έγινε σπίτι, τα παλιά λάστιχα που τα πετάμε;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εαν ειναι σε καλη κατασταση, χαρισε τα σε κανα γνωστο που εχει λιωμενα λαστιχα....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν και δεν έχει φαγωθεί σχεδόν καθόλου το πέλμα τους, με 7 χρόνια στην πλάτη τους (3 στην έκθεση και 4 στους δρόμους) και με 15000 χμ είναι καγκουριά η σκέψη και μόνο να ξαναμπούνε σε ζάντα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

με ακτινες ειναι? αν ναι δεν παιρνει tubeless λαστιχο. νομιζω καποιες ride it ζαντες παιρνανε tubeless, αλλα δεν ειμαι σιγουρος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δεν ειμαι σιγουρος. αν παιρνουν ποσο ασφαλη θα ειναι και τι λαστιχα θα βαλεις? πρεπει να ειναι ακριβα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα έχω πάρει ήδη από χθες! Πιρελια μανδρεικ ντουε, 67 ευρα! Εκεί π τα έβαλα μ ειπαν ότι δεν κάνει η ζαντα για άνευ σαμπρελα! Κάτι όμως μ λέει ότι μπαίνει! :-)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Προσωπικά, έμεινα τόσο ευχαριστημένος με τα ΜΕ22 που δεν το έψαξα παραπέρα. Η επόμενη αλλαγή πάλι με τα ίδια θα είναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ξέρει κάποιος - που πουλάνε ζάντες για tubeless και πόσο κάνουν, έχω ένα kymco jetix 125 με ζάντες αλουμινίου που δεν γράφουν όμως tubeless και έτσι δεν κάνουν.

Σε όλες μου τις μηχανές που είχα tubeless ελαστικά ποτέ δεν είχα μείνει στον δρόμο από λάστιχο, είχα ένα sprey co2 και με έβγαζε ως κάποιο λαστιχάδικο, τώρα με το παπί έχω μείνει 3 φορές σε δύο μήνες από λάστιχο!

Πόσο βλάκες είναι οι κινέζοι που φτιάχνουν ζάντες αλουμινίου και δεν βάζουν και το χειλάκι που χρειάζεται για tubeless ελαστικά, δηλαδή τι είναι αυτό οικονομία 2% στο κόστος της ζάντας?

Τροποποιήθηκε από τον teochris

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δεν αξιζει η μετατροπη..... πηγαινε σε ενα καλο μαγαζι να σ περασει ενα ζευγαρι ενισχυμενες σαμπρελες και θα ξεχασεις τι θα πει επαθα λαστιχο...!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τί εννοείς δεν αξίζει; Τα λάστιχα έχουν όσο και τα κανονικά, δεν βρίσκω λόγο να μην τα κάνεις!

Στάλθηκε από το MI 3W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εάν κάποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα καθημερινά σε οποιαδήποτε δρόμο, ακόμα και σε χωματόδρομους μερικές φορές (λόγω δουλειάς) όπως εγώ ακόμα και ενισχυμένες σαμπρέλες να βάλει δεν πιστεύω ότι θα είναι καλυμμένος, γιατί αν πατήσεις καρφάκι τι να σου κάνει η ενισχυμένη σαμπρέλα, θα τρυπήσει!

Οπότε συνεχίζω να ψάχνω για tubeless ζάντες, μάλιστα πήγα σε 4 γνωστά μαγαζιά ανταλλακτικών μότο, ρώτησα την ίδια την αντιπροσωπεία της kymco (και μου λένε έχουν μόνο μαμά ζάντες που δεν είναι tubeless), ρώτησα τον μηχανικό μου και δυστυχώς δεν έχω βρει ακόμα ζάντες για το jetix 125

Δεν γίνεται θα υπάρχουν tubeless ζάντες και για το kymco jetix 125 απλά δεν ήμουν ακόμα τυχερός να πέσω σε κάποιον που ξέρει!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν ακούστε και την δικιά μου ιστορία που θα φανεί σε πολλούς πάρα πολύ χρήσιμη.

Έχω ένα Kriss ΙΙ της Modenas και από την αρχή (2005) του φόρεσα ζάντες tubeless μετά από προτροπή του πατέρα μου ως πιο ασφαλείς. Ομολογουμένως με ζαντολάστιχα tubeless δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα, πατάς πρόκα και βγάζεις ίσα με 70Km χάνοντας τον μισό αέρα του ελαστικού σου και ίσως και λιγότερο. Eνώ μπορείς να τα φουσκώνεις και ενώ έχεις πατήσει πρόκα και να συνεχίζεις χωρίς κανένα πρόβλημα. Το μεγάλο πρόβλημα όμως στις tubeless ζάντες είναι αυτό που έχουν όλες οι χυτές ζάντες αλουμινίου, δηλαδή στα περίπου 20~40.000Km αρχίζει να παίζει ο πίσω τροχός, η πλήμνη του δηλαδή, αποκτά εκκεντρότητα και παίζει πάνω στον άξονα.

Έτσι αφού συμπλήρωσα τα πρώτα 2.500Km με τις μαμάτες ακτινωτές, αγόρασα τις Ταϋλανδέζικες Excel της Daiichi (Dai-Ichi), πανέμορφες εμφανισιακά, οι οποίες μου έβγαλαν πρόβλημα στα 39.000Km (άρχισε ο πίσω τροχός να παίζει υπερβολικά) και τις αντικατέστησα με τις Ιαπωνικές Daytona επισοδειακώς, αφού στο μαγαζί που τις αγόρασα μου 'δώσαν τον απλό τύπο (ήτοι για σαμπρέλα) και όχι τον tubeless και ενώ είχα ζητήσει tubeless. Τέλος πάντων απέκτησα τελικώς τις Τubeless Daytona (μούφα εμφανισιακώς) ,οι οποίες όμως τα έφτυσαν πιο γρήγορα από τις Excel, αφού είχα συμπληρώσει μόλις 20.000 (συνολικώς 59.000Km). Και ξεκίνησα να ψάχνω να τις αντικαταστήσω και αυτές με νέες tubeless, έλα όμως που δεν υπήρχαν πλέον στην αγορά. Οι Daytona τα έφτυσαν τον Σεπτέμβρη του 2015 και μέχρι τον Νοέμβρη του 2016 δεν είχα βρει τίποτα στην ξεφτιλισμένη Ελληνική αγορά και όποια έβρισκα μου 'λέγαν "δεν είναι tubeless, αλλά είναι για να πάρει σαμπρέλα" ή το θεικό δεν υπάρχουν tubeless ζάντες για παπάκια (έλεος με αυτήν την απύθμενο ασχετοσύνη του Έλληνα) και όταν τους έδειχνα τι γράφουν πάνω οι Daytona με κοιτάζαν σαν χαζοί..

Έτσι σκέφτηκα να πάρω την υπόθεση στα χέρια μου να ψάξω να βρω tubeless ζάντες χωρίς ασχέτους μεσάζοντες. Προς απογοήτευσή μου όμως ανακάλυψα πως η Daiichi είχε κλείσει και η Daytona δεν ξανάβγαζε ζάντες για το Kaze R της Kawasaki (φοράει τις ίδιες ζάντες με το Kriss II). Στο διαδίκτυο βρήκα μία εταιρεία που έβγαζε πανέμορφες ζάντες για το Kaze R/ Kriss ΙΙ την Racing Boy. Δυστυχώς δεν μπορούσα να ανοίξω την ιστοσελίδα του εργοστασίου στην Μαλαισία και απευθύνθηκα στο υποκατάστημά τους στις Φιλιππίνες και τους είπα το πρόβλημα μου και μου απάντησαν να αγοράσω τις Sport Rims 399 της Racing Boy και όταν τους είπα ότι υπάρχουν στην Ελλάδα, αλλά όχι για το Kriss II της Μodenas, αλλά για το Crypton X 135 της Yamaha, μου είπαν να αγοράσω τότε τις Sport Rims 599 (χειρότερες εμφανισιακώς). Τότε τους απάντησα πως οι εισαγωγείς στην Ελλαδα λένε πως οι Sport Rims 599 δεν είναι Tubeless. Τότε αυτοί μου απάντησαν πως όλες οι ζάντες τους είναι tubeless, αλλά να απευθυνθώ καλύτερα στο ίδιο το εργοστάσιο στην Μαλαισία μιας που στην τοπική τους αγορά (Φιλιππινών) δεν είχαν τo μοντέλο Kriss II και δεν ξέραν αν έβγαζαν σε κάποια ξένη προς αυτούς αγορά ζάντες μη tubeless.

Το έργοστάσιο όμως στην Μαλαισία δεν σήκωνε ούτε τηλέφωνα, ούτε απαντούσε σε ηλεκτρονικά γράμματα, ούτε σε μηνύματα στο Facebook. Έτσι αναγκάστηκα να ζητήσω από έναν προμηθευτή να μου βγάλει φωτογραφίες την κατατομή της Sport Rims 599 σε όσο καλύτερη φωτογραφία μπορούσε για να έβλεπα αν είχε το χειλάκι που έπρεπε... Ο 1ος προμηθευτής μου 'στειλε μαλακισμένη φωτογραφία ο δεύτερος όμως αν και δεν απάντησε εγκαίρως στο μήνυμά μου τελικώς μου έστειλε μερικές καλές φωτογραφίες που φαινόταν ξεκάθαρα ότι οι ζάντες ήταν όντως tubelless. Τις παρήγγειλα και τι να δω;;; Όχι απλώς ήταν tubeless, αλλά το έγγραφαν πάνω τους με τεράστια ανάγλυφα γράμματα!!!

Υγ: Να σημειωθεί και πως οι δύο αυτοί προμηθευτές μου λέγαν πως οι ζάντες ΔΕΝ είναι tubeless.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν καταλαβαίνω γιατί όλες οι χυτές ζάντες πρέπει να έχουν πρόβλημα! Το κέντρο του τροχού δεν έχει να κάνει με το αν είναι με συμβατικές ακτίνες ή όχι. Εγώ έχω το γουέιβ με τις μανίσιες με τιούμπλες λάστιχα και μέχρι στιγμής είμαι οκ, 20.000 χλμ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...