ΩΡΙΩΝ 5.568 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 Υπερκυβισμενο 1199 στα 1299 κ.ε με κινητρο κατασκευης να '' γεμισει '' η μεσαια καμπυλη αποδοσης του θα παρουσιαστει τον Νοεμβριο στην EICMA του Μιλανου και θα αποτελεσει την αιχμη του δορατος της σειρας panigale.Την αυξηση του κυβισμου δεν θα ακολουθησει το superbike λογω κανονισμων για το 2015.Το υπερκυβισμενο 1299 μοτερ θα περαστει και στο multistrada του 2015 με τις αναλογες μετατροπες για την κατηγορια http://www.moto.it/n...sa-a-eicma.html http://www.insella.i...ra-pompata-1299 4 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Le Flwr 3.057 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 Άντε πάλι καλά επειδή δεν πήγαινε βήμα... 5 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Thetreeoflife 423 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 (τροποποιήθηκε) Άντε πάλι καλά επειδή δεν πήγαινε βήμα... ναι ρε παιδί μου, τάφος το παλιό... ενώ το καινούριο ε;;;; ωχ παναϊα μου.... Τροποποιήθηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 από τον Thetreeoflife Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΩΡΙΩΝ 5.568 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 Το 1199 θα συνεχισει να παραγεται παραλληλα σαν μικροτερο μοντελο Το 1299 θα εχει επαναπροσδιορισμενη αισθητικη,καινουργια εξατμιση και led φωτισμο Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ravendark 6.393 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 πόσο τα δίνεις λέγε... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DimitrisK72 1.769 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 Φύγαμεεεεεεεε! 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΩΡΙΩΝ 5.568 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 πόσο τα δίνεις λέγε... κατσε μη βιαζομαστε.Το 1299 ειναι R Αυτο σημαινει ΄΄ενα σκασμο ευρω '' .......Τελειωνει και το μελανι στο τυπογραφειο που τα τυπωνω ... 4 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Denzo 4.013 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 (τροποποιήθηκε) κτμ -duc στο κυνηγι των επιδώσεων Τροποποιήθηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 από τον Denzo Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΩΡΙΩΝ 5.568 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 κτμ -duc στο κυνηγι των επιδώσεων απαντηση στην BMW για το s1000xr με μουλτι 1299 και Hp4 με πανιγκαλε 1299 R ειναι.Τα ΚΤΜ ειναι αλλα μηχανακια Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Denzo 4.013 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 (τροποποιήθηκε) και αυτο ομως μουλτι adv πανε ραμφος-ραμφος 1299 μουλτι-σουπερ αντβεντσουρε Τροποποιήθηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 από τον Denzo Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΩΡΙΩΝ 5.568 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 και αυτο ομως μουλτι adv πανε ραμφος-ραμφος 1299 μουλτι-σουπερ αντβεντσουρε Aλλοι τροχοι αλλοι χαρακτηρες .To multi ειναι καθαρα crossover και χωμα ισα που μπαινει για μια πλαινη παραλια ,ενω το KTM μπαινει και ταξιδευει .Το BMW ειναι απεναντι του και ειναι δελεαστικο μηχανακι γιατι ειναι δυνατο και οπωσδηποτε φτηνοτερο και προπαντων BMW Η παρουσιαση των καινουργιων 1299,ανακοινωθηκε στο facebook ενος μεγαλοεισαγωγεα ducati στην Αμερικη.Αυτο εχει την σημασια του οτι ,οτι η ducati εστρεψε οριστικα το βλεμμα της προς τα εκει που μπορουν να αγοραστουν τα προιοντα της.Καποιες κουβεντες παντως για ιπποδυναμη του καινουργιου κινητηρα την προσδιοριζουν στα 200 ονομαστικα αλογα για το panigale . Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
scorpion92 1.127 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 οτι ειχε αναγκη η ducati δηλαδη, ενα υπερκυβισμενο panigale-multistrada...........(κατι μου θυμιζει η φραση αυτη ) 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
μάθο... 10.136 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 Οταν ποσταρεις εσυ για Ducati που ερχονται...σε "φοβαται" το ματι μου... ...παλι μπανηστηρι θα πεσει Αντε Ωριωνα...ωπ...σορυ...ΣπανοβαγγελοΔημητρο ...τεσπα...Γυλο...με το καλο :) 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gouky7 8.591 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 Γιώργη , δεν κατάλαβα αν πρόκειται για νέο Μουλτιστράντα που θα παρουσιαστεί στο Μιλάνο ή για facelift του σημερινού μοντέλου. Για ρίξε λίγο φως. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
μάθο... 10.136 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 Γιώργη , δεν κατάλαβα αν πρόκειται για νέο Μουλτιστράντα που θα παρουσιαστεί στο Μιλάνο ή για facelift του σημερινού μοντέλου. Για ρίξε λίγο φως. Ναι πεστα ντε...γιατι αν διευκρινιστει να πα να παρουμε 2-3 να υπαρχουνε... :P 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
o_xlapatsas 2.920 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 εγω βλέπω ξεκάθαρα την απάντηση της ντουκ στα κυβικα του 1290. τα νούμερα είναι που μετράνε. Άλλωστε 195 άλογα ειχε ήδη ο bmw ανταγωνισμος. Ε τώρα πάμε για καμια 210αριά τα κτμ μπορει να ναι άλλα μηχανάκια, αλλά στην αγορά του κάγκουρα duc-ktm-bmw είναι η τελευταία λέξη. Ελπίζω να μην ξεπουληθούν μόνο. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΩΡΙΩΝ 5.568 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 Μακαρι να ,ξερα Γιαννο .Για το μουλτι μονο τον 1299 κινητηρα αναφερουν.Θα μαθουμε αμεσως τις επομενες ημερες. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
o_xlapatsas 2.920 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 Τουλάχιστον σε αυτό το θέμα δεν κράζουμε την ντουκ που έβγαλε καινούργιο μηχανάκι με περισσότερα κυβικά μέσα σε 2 χρόνια :crazy: Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Apisteftos 7.893 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 (τροποποιήθηκε) 1300cc Σοβαρά τώρα, έχω την εξής απορία, βλέπουμε ότι τα cc έχουν μια τάση να ανεβαίνουν "επικίνδυνα" και από τη μια είναι λογικό γιατί για να ανταγωνιστεί τα I4 με τον L-twin της η Duc πρέπει να δώσει κυβικά, από την άλλη τα πολλά cc είναι και μόδα στην αγορά που έχει στραφεί η Ducati, με μοτέρ τέρατα έχουν μάθει στο 'murica οπότε η καλύτερη τους! Και τώρα το ζουμί της απορίας μου, έβγαλε το 1199, έβγαλε ένα σκασμό άλογα από αυτό το υπέροχο και μαζεμένο L-twin μοτέρ, βγάζει το 1299, θα το πουσάρει και αυτό και είμαι σίγουρος ότι θα βγάλει πάλι τρομερά νούμερα σε kW, kg κλπ Μετά το 1299, τι;; Θα πάει σε 1399 και τα cc θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν...; (και που να φτάσουν τα άτιμα, 1500 TSI με DSG;;;) Η αναγκαστικά κάποια στιγμή για να σταματήσει την αύξηση των κυβικών θα το γυρίσει και αυτή σε κάνα 1000άρι V4 (βλέπε Aprilia) Πάντως από αυτή την υπερβολή με τα κυβικά, προτιμώ το V4 και ας χάσει ένα από τα εναπομείναντα κλασικά χαρακτηριστικά της, το 2κ δηλαδή.. Τροποποιήθηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 από τον Apisteftos 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
o_xlapatsas 2.920 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 Η ντουκ είναι 2κ. Αν χάσει τώρα το V2 σημαίνει ότι κάποιος άλλος ευθύνεται γ αυτό... (γκουχ γκουχ) όταν τόσα χρόνια πουσάρουν τον V2 ενώ θα μπορούσαν να το γυρίσουν πιό νωρις... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7.580 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 Ρε παιδια.. δεν ειναι υπερβολη αυτα? Δεν λεω μονο για τα ντουκατι... Χαχα καποτε λεγαμε "1000αρα μηχανη". Σε λιγα χρονια το χιλιαρι θα ειναι οπως τωρα τα 250 αρια .... 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
o_xlapatsas 2.920 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 Εξέλιξη Ηλία...τώρα τουλάχιστον καταλαβαίνω πως νιώθουν οι γεροντότεροι με όλη αυτη την τεχνολογία που είδαν στα χερια των νεώτερων... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΩΡΙΩΝ 5.568 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 Τουλάχιστον σε αυτό το θέμα δεν κράζουμε την ντουκ που έβγαλε καινούργιο μηχανάκι με περισσότερα κυβικά μέσα σε δυο πεντε χρονια :crazy: fixed Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Apisteftos 7.893 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 (τροποποιήθηκε) Η ντουκ είναι 2κ. Αν χάσει τώρα το V2 σημαίνει ότι κάποιος άλλος ευθύνεται γ αυτό... (γκουχ γκουχ) όταν τόσα χρόνια πουσάρουν τον V2 ενώ θα μπορούσαν να το γυρίσουν πιό νωρις... Πουσαραν το L-twin γιατί είχαν περιθώρια και σε εξέλιξη και σε υλικά και σε αύξηση των cc, αλλά μέχρι πότε θα αυξάνουν τα cc;; Αυτο λεω, καποια στιγμη, αν όχι από την αρχή, και το 1299 θα πιάσει ταβάνι. Μετά πάει σε αύξηση cc για να προχωρήσει παραπέρα, ή σε μείωση σε συνδυασμό με άλλη διάταξή μοτέρ; Οχι ότι τα 200 άλογα είναι λίγα δλδ, ώστε να πρέπει ντε και καλά να βγάλει και άλλα σε επόμενα μοντέλα, αρα και να ανέβει και άλλο κυβικά στον 2κ, αλλά λέμε, πως δείχνουν να πηγαίνουν τα πράγματα σύμφωνα με την εξέλιξη Τροποποιήθηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 από τον Apisteftos Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΩΡΙΩΝ 5.568 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 Ρε παιδια.. δεν ειναι υπερβολη αυτα? Δεν λεω μονο για τα ντουκατι... Χαχα καποτε λεγαμε "1000αρα μηχανη". Σε λιγα χρονια το χιλιαρι θα ειναι οπως τωρα τα 250 αρια .... Ηλια το εγραψα σε προηγουμενο ποστ μου.Το κανουν γιατι αυτα πουλανε στην Αμερικη Εκει ειναι ο στοχος τους για κερδη/υπερκερδη και οχι η χρεωκοπημενη Ευρωπη,η, η υπο-αναπτυξη Ασια ,που σε αυτα τα μερη τον λογο τον εχουν οι japan. 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες