Jump to content
ksino1100

Μερίδιο της MV Agusta στην Mercedes AMG

Recommended Posts

Η Mercedes AMG αποκτά μερίδιο της MV Agusta!

Στην EICMA οι ανακοινώσεις, όπως αναφέρουν ιταλικά δημοσιεύματα.

newego_LARGE_t_77761_267898_type12746.jpg

Δεδομένη θεωρείται από τα ιταλικά ΜΜΕ η αγορά ποσοστού της MV Agusta από την Mercedes AMG.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το γερμανικό εργοστάσιο που εδώ και καιρό ψάχνει την ευκαιρία να δραστηριοποιηθεί (και) στο χώρο της μοτοσυκλέτα μέσω υπάρχουσας εταιρείας, όπως έχει πράξει και η Audi -μέσω της Lamborghini- με την Ducati, έχει έρθει σε συμφωνία με την ιταλική εταιρεία για την αγορά ενός σεβαστού ποσοστού μετοχών που δεν θα ξεπερνά το 20% (σ.σ. 15 με 20% αναφέρουν χαρακτηριστικά τα δημοσιεύματα).

H επίσημη ανακοίνωση, όπως λένε τα ιταλικά δημοσιεύματα, αναμένεται να γίνει στο πλαίσιο της 72ης EICMA που θα διεξαχθεί από 6 έως και 9 Νοεμβρίου στο Μιλάνο.

Τους προηγούμενους μήνες είχε αναπτυχθεί έντονη φημολογία σχετικά με πρόταση του Gruppo Fiat για την αγορά της εταιρείας, την οποία ο ισχυρός άνδρας της MV Agusta, Giovanni Castiglioni απέρριψε.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν τα ιταλικά δημοσιεύματα η MV Agusta θα διατηρήσει πάνω απ' όλα την ιταλική της ταυτότητα, καθώς βάσει της συμφωνίας, η Mercedes AMG δεν θα έχει λόγο ούτε στο θέμα των αποφάσεων ούτε και σε αυτό της παραγωγής.

Η εξέλιξη και η παραγωγή των μοτοσυκλετών θα συνεχίσει να γίνεται στις εγκαταστάσεις της Schiranna στο Varese, από την ομάδα που διευθύνει ο 34χρονος γιος του αείμνηστου Claudio Castiglioni, Giovanni.

Εφόσον επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες, τότε η θρυλική ιταλική φίρμα με τα 75 Παγκόσμια Πρωταθλήματα στα GP (38 αναβατών, 37 κατασκευαστών) και τις 270 νίκες, θα δεχθεί μια ισχυρή ένεση ρευστότητας ώστε να συνεχίσει ακάθεκτη την εξέλιξη και κατασκευή εντυπωσιακών μοτοσυκλετών, υψηλής ποιότητας και μοναδικής αισθητικής, όπως μας έχει συνηθίσει άλλωστε.

Πηγή

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε λίγο θα αγοράσουν και τη FIAT και θα τελειώσει το πανηγύρι.

Ποτέ δεν ήμουν λάτρης των Ιταλών (ειδικά στους 4 τροχούς) αλλά έχει ξεφτιλιστεί η κατάσταση με τους Γερμανούς να τα μαζεύουν όλα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το γόητρο των χρημάτων τα κάνει όλα...

Τίποτα δεν γίνεται πια για την ταυτότητα, την αυθεντικότητα, την τιμή των όπλων και αυτό είναι λυπηρό...

Για να μην πω ότι ζούμε και καλα σε ένα προφίλ "ανταγωνιστικότητας" στον επιχειρηματικό κόσμο αλλά στην πραγματικότητα όλα τα έχουν 3-4 κολοσσοί που τα στελέχη τους πίνουν και καφέ μαζί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι, γιατί ώς γνωστόν η Ντουκάτι βγάζει αποστειρωμένα μετα απο την εξαγορά και η Λάμπο&Μπουγκάτι ψοφίμια ανέμπνευστα κουτιά.

Μάλλον για αυτό τον χαρακτήρα-σχεδιασμό τις εξαγοράζουν. Συνδιασμένος με την γερμανική ποιότητα και αξιοπιστία δεν νομίζω οτι χαλάει κανέναν.

Καλύτερα απο την τύχη των Benelli,Laverda,Moto Morrini, όχι?

Τροποποιήθηκε από τον gilles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν είναι αυτό που φοβάμαι, φοβάμαι μετά την εξαγορά μήπως ο όμορφος Castiglioni δεν δώσει το πράσινο φως για άχρηστες κατασκευές τύπου Ντράγκστερ.

Όσο να είναι θα έχει δευτερες σκέψεις.

Μετά τον θάνατο του πατέρα του και τον ερχομό της F3 τα έπαιξε όλα για όλα και κέρδισε. Φοβάμαι μήπως μαζευτεί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απο πότε ειναι άχρηστη μια πανέμορφη μηχανή, με ενα εφικτό κόστος απόκτησης (δεν ξέρω τιμές αλλα υποθέτω οτι δεν θα κατατάσσεται στα "exotica"). Και η ντουκ με την ίδια λογική τα μισά μηχανάκια που φτιάχνει ψιλό-άχρηστα ειναι...

Πολυ δύσκολα θα αγόραζα mv σήμερα φοβούμενος την έλλειψη συνεργείων, άμεση διαθεσιμότητα ανταλλακτικών κλπ., αν αυτο μπορεί να το δώσει η Mercedes τότε γιατί όχι;

Τεσπα, το μέλλον θα δείξει...

Τροποποιήθηκε από τον midnek

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν νομίζω ότι θα φτάσουν τόσο βαθιά. Το σενάριο το αναλύω ως εξής προσωπικά

1) Περισσότερα κέρδη για την mercedes.

2) Καλύτερη ποιότητα και παροχή πόρων στην mv διότι προφανώς πρόκειται για μια εταιρεία νεωτεριστική αλλά με μικρό ταμείο μάλλον.

3) Να ελπίσουμε σε μια πιο μαζική παραγωγή; μπα δε νομίζω

In the end ελπίζω να παραμείνει η ταυτότητα της φίρμας, και για αυτούς και για τα ντουκατάκια (που μέχρι τώρα δεν τα πάνε και άσχημα).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το ζητούμενο είναι να μην έχουμε περίπτωση σαν της Husqvarna ΚΤΜ...

μακάρι...

ε εαν γίνει έτσι τι να πώ...ίδωμεν.

Α να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι η audi παρουσίασε ένα tt με μοτέρ από Panigale...οπότε...δε θα μπορούσαμε να περιμένουμε και κάτι αντίστροφο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε λίγο θα αγοράσουν και τη FIAT και θα τελειώσει το πανηγύρι.

Ποτέ δεν ήμουν λάτρης των Ιταλών (ειδικά στους 4 τροχούς) αλλά έχει ξεφτιλιστεί η κατάσταση με τους Γερμανούς να τα μαζεύουν όλα.

Κοστίζει λιγότερο μια αγορά με σκοπό την απόκτηση τεχνοτροπίας εν γένει , παρά η επένδυση σε έρευνα για την ανάπτυξή της από το 0 . Γι αυτό έχουν πλακωθεί και αγοράζουν κυρίως Ιταλούς οι οποίοι σε κρατήματα και αίσθηση οδήγησης & πληροφόρησης δεν παίζονται (δεν έχω Ιταλικό αυτοκίνητο - έχω οδηγήσει πάμπολα όμως και τους παραδέχομαι ) .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1) Περισσότερα κέρδη για την mercedes.

Αυτό Τόλη είναι το λιγότερο που τους απασχολεί στις εξαγορές μοτο-βιομηχανιών. Σκέψου για παράδειγμα την BMW που σε πωλήσεις μηχανών δεν συγκρίνεται καν με την mv. Το 1ο εξάμηνο του 2014 ξεπέρασε τα 1.000.000 οχήματα, ενώ στις μηχανές έσπασε ρεκόρ ξεπερνώντας στο 10μηνο τα 100.000 κομμάτια.

Αν βάλεις και τα ποσοστά κέρδους που παίζουν μεταξύ αυτο και μοτο καταλαβαίνουμε οτι τέτοιες εταιρείες δεν τις νοιάζει πρωτίστως το κέρδος με το μοτοσυκλετιστικό κομμάτι τους...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημήτρη για μένα παίζει πολύ και το σενάριο του profit is never enough...

Όποια και να είναι η εταιρεία!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν έχει να κάνει πρωτίστως με το κέρδος,μη γελιέστε.

Το πράγμα είναι απλό.

Με τα συνεχώς αυστηρότερα όρια στην εκπομπή διοξειδίου,κάθε μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία κοιτάζει-με τη βοήθεια των μοτοσυκλετών-να μειώσει τις εκπομπές ρύπων παγκοσμίως άρα μικραίνει αντίστοιχα το ενεργειακό της αποτύπωμα για το σύνολο του στόλου της.

Το ίδιο έκανε η Audi με την εξαγορά 100% της Ducati και το ίδιο επωφελείται η BMW Auto από την BMW Motorrad.

Σιγά μη περιμένει να κονομήσει η Μερτσέντες από την Agusta.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μια εταιρια αυτοκινητων που δε θα παρω ποτε αγορασε μια εταιρια μοτο που δε θα παρω ποτε

polls_funny_pictures_interesting_cat_5804_946795_answer_1_xlarge.jpeg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υπήρχε ως φήμη εδώ και καιρό, αλλά τώρα ανακοινώθηκε επίσημα. Η Merceds-AMG, θυγατρική της Daimler AG, υπέγραψε στρατηγική συμφωνία με την MV Agusta, αγοράζοντας το 25% των μετοχών της ιταλικής εταιρείας.

Στη φήμη είχαμε αναφερθεί στο πρόσφατο παρελθόν, εδώ.

Η συνεργασία μεταξύ των 2 εταιρειών, θα περιλαμβάνει τόσο το marketing, όσο και τις πωλήσεις. H επίσημη ανακοίνωση αναρτήθηκε τόσο στην ιστοσελίδα της Mercedes-AMG, όσο και στη σελίδα της MV Agusta.

Η τιμή της αγοράς του 25% της MV Agusta δεν ανακοινώθηκε, ενώ η Mercedes AMG θα τοποθετήσει ένα δικό της μέλος στο δικοικητικό συμβούλιο της MV Agusta. Η συνεργασία απομένει να επικυρωθεί από τις αρμόδιες αρχές, στα τέλη του Νοεμβρίου του 2014.

Ο Tobias Moers, Γενικός Διευθυντής της Merceds-AMG GmbH δήλωσε: "Στην MV Agusta βρήκαμε τον τέλειο δίτροχο συνεργάτη για τη Mercedes-AMG. Ο κατασκευαστής αυτός με τη μακρά ιστορία, και η Mercedes-AMG συνδέονται όχι μόνο μέσα από μια μακρόχρονη και επιτυχημένη αγωνιστική ιστορία, αλλά και από τις ίδιες αρχές και στόχους για το μέλλον -μεταφέροντας την εμπειρία της απόλυτης τελειότητας, της βέλτιστης απόδοσης και της μηχανολογικής τεχνολογίας στο δρόμο. Η συνεργασία μεταξύ των 2 εταιρειών υπογραμμίζει επίσης τη σπουδαιότητα της Merceds-AMG ως φίρμα των sport αυτοκινήτων και των υψηλών επιδόσεων των αυτοκινήτων της Mercedes-Benz. Η συνεργασία μας αυτή μας ανοίγει την πόρτα σε ένα ευρύτερο κοινό, από οπαδούς των υψηλών επιδόσεων."

Από τη μεριά του, ο Giovanni Castiglioni, πρόεδρος και CEO της MV Agusta Motor S.p.A. σχολίασε: "Η MV Agusta και η Mercedes-AMG ως εταιρείες ταιριάζουν απόλυτα. Δυο φίρμες που συμπληρώνει η μία την άλλη, εκπροσωπώντας το design, τις υψηλές επιδόσεις και την υπεροχή. Η Mercedes-AMG θα βοηθήσει την MV Agusta να επεκταθεί ακόμα περισσότερο σε παγκόσμιο επίπεδο, και να επιταχύνει την ανάπτυξη της. Η μοναδικότητα της MV Agusta θα ενισχύσει τον ηγετικό ρόλο της Mercedes-AMG στο τμήμα των υψηλών επιδόσεων."

Η Mercedes-AMG GmbH είναι θυγατρική της Daimler AG, αποτελώντας τη φίρμα των υψηλών επιδόσεων της Mercedes-Benz. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1967 από τους Hans Wernert Aufrecht και Erhard Melcher, και έχτισε τη φήμη της στη βάση μεγάλων επιτυχιών στους αγώνες αυτοκινήτων, και σε μια μοναδική γκάμα προιόντων. Σήμερα, η εταιρεία που βασίζεται στο Afflternach της Γερμανίας, έχει 1.200 υπαλλήλους, από τους οποίους οι 700 ασχολούνται ενεργά στον τομέα της εξελικτικής μηχανολογίας.

Η MV Agusta Motor S.p.A., που έχει την έδρα της στο Βαρέζε της Ιταλίας, ιδρύθηκε το 1945 από τον Domenico Agusta. H εταιρεία έγινε παγκοσμίως γνωστή για την προηγμένη τεχνολογία και για τις υψηλές επιδόσεις των μοτοσικλετών της, που τη βοήθησαν να γίνει μια από τις πιο επιτυχημένες φίρμες του κόσμου όσον αφορά στους αγώνες μοτοσικλέτας. Στην εταιρεία δουλεύουν 260 υπάλληλοι στην έδρα της, δίπλα στη λίμνη του Βαρέζε, από τους οποίους οι 90 ασχολούνται με την έρευνα και την εξέλιξη.

Βλέπουμε έτσι να δημιουργείται μία ακόμη στρατηγική συνεργασία μεταξύ ενός κατασκευαστή αυτοκινήτων και ενός μοτοσικλέτας, μετά από την αγορά της Ducati από την Audi. Θυμίζουμε πως η Audi αγόρασε το 100% της ιταλικής εταιρείας το 2012, ενώ μετά την αγορά αυτή, έσπασαν οι δεσμοί που υπήρχαν μεταξύ Ducati και Mercedes AMG.

Τότε μάλιστα οι υπεύθυνοι της AMG είχαν πει: «Η εξαγορά της εταιρίας από έναν ανταγωνιστή κατασκευαστή αυτοκινήτων οδήγησε στη λογική λήξη οποιαδήποτε μελλοντικής συνεργασίας. Η εξαγορά της Ducati δεν βρέθηκε ποτέ μέσα στους στόχους μας -αποκλειστικός στόχος μας είναι η δημιουργία premium αυτοκινήτων επιδόσεων και προς αυτή την κατεύθυνση συγκεντρώνουμε όλες μας τις δυνάμεις».Μάλλον δεν συμμερίζονται αυτή την άποψη πλέον.

Πηγή

Τροποποιήθηκε από τον Φρανκι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...