Jump to content
bLaStXT

shell λιπαντικα αποψεις?

Recommended Posts

Στη μηχανη δεν εχω βαλει και δεν ξερω να σου πω.Στο αμαξι (saxo 1100) εχω βαλει και θα σου πω οτι ειναι καταπληκτικα.Ητανε για 6000χλμ ,τα εχω 20000(κακως-πολυ κακως)και το αμαξι ουτε τακαψε ουτε επαθε ζημια.Τωρα θα τα αλλαξω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είχα βάλει στο χτ125 10-40 ημισυνθετικό κατανάλωση λαδιού δεν είχα , το σασμάν δούλευε κανονικά και όταν το έβγαλα βγήκε μάυρο (όπως πρέπει).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χωρις να έχω χρησημοποιήσει, πιστεύω οτι είναι παρα πολύ καλα μιας και μια σειρα αυτών

τα προτεινει και η Ducati για τα μοντέλα της..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

YSKf2AG.jpg

Στο αυτοκινητο απο περιεργια θα δοκιμαζα αυτα σε 5 η 10 40.Για το μηχανακι μου ειναι παντελως αδιαφορη αυτη η μαρκα.

Τροποποιήθηκε από τον Peiraiwths

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φιλε μου οι κολοσοι 7 αδελφες ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΩΝ εχουν πολυ καλα λαδια για ολα τα οχηματα λογω τεχνογνωσιας που αυτες κατεχουν και κατευθυνουν.Επισης λογω μεγεθους μπορουν και πουλαν φθηνοτερα.Μην φοβασαι λοιπον να την εμπιστευθεις,ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ για ΜΟΤΟΥΛ ,ΡΕΠΣΟΛ,ΒΕL RAY κλπ ΑΥΤΕς ΟΛΕς Η SHELL τις εχει για T@ρχιδια της :mB_kalo_e: :mB_kalo_e: :mB_kalo_e:

Το παν βεβαιως ομως ειναι να βαζεις οτι λεει ο κατασκευαστης της μοτο σου οσον αφορα το ιξωδες και τις προδιαγραδες του λαδιου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

παιδια θα αλλαξω λαδια στο freewind Μου καμμια γνωμη γ αυτα???ειναι φτηνα παντως http://www.skroutz.gr/s/8423181/Shell-Advance-AX7-4T-10W-40-1lt.html

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δε χανεις και κατι να τα δοκιμασεις λαδακι ειναι και μαλιστα shell, παραγωγα του πετρελαιου ειναι αν δεν ειναι και καλα της shell τι να πουν οι αλλες εταιριες που παιρνουν απο τη shell. δεν εχω δοκιμασει αλλα ξαδερφος μου σε bmw αμαξι μετα απο πολλες εταιριες εβαλε shell και ειναι ευχαριστημενος.

Τροποποιήθηκε από τον some1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα μοναδικά λάδια που δεν μου έκαψε κανένα παπί μου σε δρομολόγια Γιαννενα-Θεσσαλονικη και Αρτα-Αθηνα! Αυτά θα ψωνίσω αύριο πάλι για το Innova μου! Απολύτως κανένα πρόβλημα δεν είχα ποτέ όπως πιο σκληρό σασμάν αντιθέτως σε σχέση με τα motul 5100 που επίσης χρησιμοποιώ αρκετά δεν καταλαβα ποτέ και πουθενά διαφορά! Οπότε στην τιμή του motul, belray κ.α. παίρνω 2 shell.. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είναι εντός προδιαγραφών και "επώνυμο" οπότε γιατί να μην το χρησιμοποιήσεις ; Έχω χρησιμοποιήσει και το 10w40 και το 15w50 (σε διαφορετικά μηχανάκια) και στις 2 περιπτώσεις δεν είχα κατανάλωση λαδιού και το σασμαν δούλευε όπως πρώτα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

να στε καλα παλικαρια μου απλα επειδη ειναι τα πιο φτηνα λεω μηπως εχω κανα θεμα ο κατασκευαστης λεει αλλαγη ανα  6000 ημισυνθετικα θα μου τα βγαλουν??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

απλα ειναι μονοκυλινδρο 650 κυβικα δεν ειναι παπακι γ αυτο ρωταω

Τροποποιήθηκε από τον Antreasss

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εβαλα το Shell Advanced Ultra 15-50W full syntetic στο VFR ολα μια χαρα ακομα και μετα απο τρελες θερμοκρασιες.

Η τιμη του ΤΖΑΜΠΑ μπροστα στα 14-15€ το λιτρο που πληρωνα για τα (παααρα πολυ καλα) Mobil, που τα κρατουσα με "πονο καρδιας" 7.000-7.500 για "να βγαλουν τα λεφτα τους" (οχι πως ειχαν και προβλημα αλλα λεμε....)

Αν και το Africa φοραει 20-50W το δοκιμασα και εκει. Σασμαν OK ,αλλα δεν του αρεσε και το εκαψε χωρις καποιο ιδιαιτερο λογο. Μαλλον θα ξαναγυρισω στα 20-50W μιας που εχει δημιουργησει ανοχες για αυτο το ιξωδες.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ποιοτικά προϊόντα .............αλλά για μοτοσυκλέτα θα διάλεγα προϊόντα εταιρειών που ασχολούνται μόνο με μοτοσυκλέτα ............

Αλλο το αυτοκίνητο ,αλλο η μοτοσυκλέτα .............

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ούτε εγώ το ήξερα όπως φαίνεται είναι το οικονομικότερο full συνθετικό ανα λίτρο, θα το δοκιμάσω μετά τα full συνθετικά castrol που και αυτά είναι οικονομικά 8,5ε/λίτρο 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μέχρι τέλος του μήνα είναι κι εμενα για αλλαγή λαδιών το μοτορι, Suzuki sv 650, το manual  λέει sae 10w40 API sg ή sf. Χωρίς να αναφέρει κατασκευαστή. Είμαι ανάμεσα σε motul 7100   10w40 kai shell advance vsx 10w40. Τι λέτε? Καμια άλλη πρόταση?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πολλές κατα πάσα πιθανότητα semi synthetic προτείνει η σουζούκι αλλά εάν τα έχεις τα παραπάνω λεφτά μπορείς να βάλεις και φουλ συνθετικό 

τα motul7100 είναι φουλ κοστίζουν από 12 το λίτρο 

τα shell advance ax7 είναι semi απο 5/lt,  

τα shell advance ultra είναι foul απο 7/λτ(τα συγκεκριμένα είναι τα πιο φθηνά φουλ 100% στην αγορά)

και ένα σωρό brands βάλε ότι σου κάνει κέφι 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πλάκα πλάκα είναι καλά λαδια. Τα φοράω στο bmw. Εγώ έκανα την χαζομάρα να τα αλλάξω σε motorex boxer που και υποτίθεται  εξελιγμένα για τον ελαιοψυκτο μου και τα πέταξα στα 300km. Νόμιζα τα φτηνά δεν είναι και καλά. Μαλακας. Πολύ γλυκό μοτέρ και δεν καίει σταγόνα. Είναι τα ίδια που βάζει η bmw με το όνομα της. 

Τα μοναδικά λάδια που δεν μου έκαψε κανένα παπί μου σε δρομολόγια Γιαννενα-Θεσσαλονικη και Αρτα-Αθηνα! Αυτά θα ψωνίσω αύριο πάλι για το Innova μου! Απολύτως κανένα πρόβλημα δεν είχα ποτέ όπως πιο σκληρό σασμάν αντιθέτως σε σχέση με τα motul 5100 που επίσης χρησιμοποιώ αρκετά δεν καταλαβα ποτέ και πουθενά διαφορά! Οπότε στην τιμή του motul, belray κ.α. παίρνω 2 shell.. 

 

 

 

s-l300.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πολλές κατα πάσα πιθανότητα semi synthetic προτείνει η σουζούκι αλλά εάν τα έχεις τα παραπάνω λεφτά μπορείς να βάλεις και φουλ συνθετικό 

τα motul7100 είναι φουλ κοστίζουν από 12 το λίτρο 

τα shell advance ax7 είναι semi απο 5/lt,  

τα shell advance ultra είναι foul απο 7/λτ(τα συγκεκριμένα είναι τα πιο φθηνά φουλ 100% στην αγορά)

και ένα σωρό brands βάλε ότι σου κάνει κέφι 

 

Αυτό που παρατηρώ στα περισσότερα λάδια είναι ότι η τυποποίηση κατά API  δεν ταιριάζει σε αυτά που ζηταει η  Suzuki (sg ή sf)  είναι τόσο σημαντικό ή το μεγαλύτερο ρόλο παίζει αν είναι συνθετικά ή semi?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πριν κανα 10ημερο εκανα μια αναζητηση για τις προδιαγραφες, μιας κ σκοπευω σε 2500χιλ. να αφησω τα υπεραγαπημενα μου torco για να κανω μια δοκιμη στο μηχανακι με SL προδιαγραφη της liqui moly 10-60

 

 

Οι προδιαγραφές είναι σημαντικές καθώς μας δείχνουν τις επιδόσεις ενός λιπαντικού και εάν έτυχε στους ποιο προσφάτους ελέγχους ή αν η σύνθεση του είναι παλιά και ξεπερασμένη. Υπάρχουν 2 προδιαγραφές που θα πρέπει να αναζητείτε σε ένα δοχείο και αυτές είναι οι API (American Petroleum Institute) και ACEA (Association des Constructeurs Europeens d’Automobiles). Όλα τα καλά λιπαντικά πρέπει να αναγράφουν και τις δυο και οι κατανόηση τους είναι σημαντική.

API
Αυτή είναι η ποιο βασική από τις 2 καθώς είναι διαχωρισμένη για τα επιβατικά σε 2 κατηγορίες, 
S= βενζίνη και C= πετρέλαιο. Τα ποιο πολλά λιπαντικά πληρούν και τις 2, "S" και "C"

Ο παρακάτω πινάκας λέει τις προδιαγραφές μέχρι σήμερα:
ΒΕΝΖΙΝΗ
SG-Εισήχθη το 1989 και έχει πολύ παραπάνω διαλυτικό για να καταπολεμήσει τη μούργα.
SH-εισήχθη το 1993 έχει περάσει τους ίδιους ελέγχους με το SG, αλλά περιέχει φωσφόρο με όριο το 0,12%, μαζί με έλεγχο για τον αφρό, αστάθεια και σταθερότητα κουράς. 
SJ-εισήχθη το 1996 έχει περάσει τους ίδιους ελέγχους με τα SG/SH, αλλά με όριο φώσφορου στο 0,10% με ποικιλία στα όρια αστάθειας.
SL-Εισήχθη το 2001, έχει περάσει από ελέγχους με συγχρόνους κινητήρες και ικανοποιεί τη σύγχρονη νομοθεσία ρύπων.
SM-Εισήχθη το 2004, με βελτιωμένη αντίσταση στην οξείδωση, προστασία κατά της φθοράς και απόθεσης καταλοίπων, επίσης καλύτερες επιδόσεις στις χαμηλές θερμοκρασίες για μεγαλύτερη ζωή του λιπαντικού σε σχέση με τις προηγούμενες κατηγορίες.

Σημείωση: Όλες οι προδιαγραφές πριν την SL είναι πλέον ξεπερασμένες και αν και είναι κατάλληλες για κινητήρες περάν της 10ετιας δεν προστατεύουν όσο οι ποιο σύγχρονες SL και SM , όποτε εάν έχετε καινούριο αυτοκίνητο μην ασχοληθείτε καν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εγω προτιμησα τα Motul 5000 αλλα αν τα χουν στα 4,5 ευρω οπως ειδα στο σκρουτζ θα τα δοκιμασω την αλλη φορα οταν πηρα τα μοτθλταειχαν παει στα 6,2 ευρω και προτιμησα στα 7,3 τα μοτουλ αλλα μεχρι 5 ειναι σουπερ αρκει ρε παιδια δε ξερω το ξαναλεω μηπως [παιζουν μαιμουδιες???γτ ρωτησα στη shell το ημισυνθετικο το ειχε 14 ευρω γτ 9 ευρω διαφορα το λιτρο??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πριν κανα 10ημερο εκανα μια αναζητηση για τις προδιαγραφες, μιας κ σκοπευω σε 2500χιλ. να αφησω τα υπεραγαπημενα μου torco για να κανω μια δοκιμη στο μηχανακι με SL προδιαγραφη της liqui moly 10-60

 

 

Οι προδιαγραφές είναι σημαντικές καθώς μας δείχνουν τις επιδόσεις ενός λιπαντικού και εάν έτυχε στους ποιο προσφάτους ελέγχους ή αν η σύνθεση του είναι παλιά και ξεπερασμένη. Υπάρχουν 2 προδιαγραφές που θα πρέπει να αναζητείτε σε ένα δοχείο και αυτές είναι οι API (American Petroleum Institute) και ACEA (Association des Constructeurs Europeens d’Automobiles). Όλα τα καλά λιπαντικά πρέπει να αναγράφουν και τις δυο και οι κατανόηση τους είναι σημαντική.

API
Αυτή είναι η ποιο βασική από τις 2 καθώς είναι διαχωρισμένη για τα επιβατικά σε 2 κατηγορίες, 
S= βενζίνη και C= πετρέλαιο. Τα ποιο πολλά λιπαντικά πληρούν και τις 2, "S" και "C"

Ο παρακάτω πινάκας λέει τις προδιαγραφές μέχρι σήμερα:
ΒΕΝΖΙΝΗ
SG-Εισήχθη το 1989 και έχει πολύ παραπάνω διαλυτικό για να καταπολεμήσει τη μούργα.
SH-εισήχθη το 1993 έχει περάσει τους ίδιους ελέγχους με το SG, αλλά περιέχει φωσφόρο με όριο το 0,12%, μαζί με έλεγχο για τον αφρό, αστάθεια και σταθερότητα κουράς. 
SJ-εισήχθη το 1996 έχει περάσει τους ίδιους ελέγχους με τα SG/SH, αλλά με όριο φώσφορου στο 0,10% με ποικιλία στα όρια αστάθειας.
SL-Εισήχθη το 2001, έχει περάσει από ελέγχους με συγχρόνους κινητήρες και ικανοποιεί τη σύγχρονη νομοθεσία ρύπων.
SM-Εισήχθη το 2004, με βελτιωμένη αντίσταση στην οξείδωση, προστασία κατά της φθοράς και απόθεσης καταλοίπων, επίσης καλύτερες επιδόσεις στις χαμηλές θερμοκρασίες για μεγαλύτερη ζωή του λιπαντικού σε σχέση με τις προηγούμενες κατηγορίες.

Σημείωση: Όλες οι προδιαγραφές πριν την SL είναι πλέον ξεπερασμένες και αν και είναι κατάλληλες για κινητήρες περάν της 10ετιας δεν προστατεύουν όσο οι ποιο σύγχρονες SL και SM , όποτε εάν έχετε καινούριο αυτοκίνητο μην ασχοληθείτε

 

Οπότε αν είναι έτσι τα παραπάνω λάδια με καλύπτουν άνετα. Οπότε μάλλον θα κινηθώ προς τα shell advance ultra  που είναι και full synthetic αλλά ρε παιδιά με μια πρόχειρη αναζήτηση δεν τα βρίσκω πουθενά 7 ευρώ το λίτρο αλλά  13 κ 14. Είναι τεράστια διαφορά. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εγω προτιμησα τα Motul 5000 αλλα αν τα χουν στα 4,5 ευρω οπως ειδα στο σκρουτζ θα τα δοκιμασω την αλλη φορα οταν πηρα τα μοτθλταειχαν παει στα 6,2 ευρω και προτιμησα στα 7,3 τα μοτουλ αλλα μεχρι 5 ειναι σουπερ αρκει ρε παιδια δε ξερω το ξαναλεω μηπως [παιζουν μαιμουδιες???γτ ρωτησα στη shell το ημισυνθετικο το ειχε 14 ευρω γτ 9 ευρω διαφορα το λιτρο??

Από τα motul  5000 είσαι ευχαριστημένος? Στα πόσα χιλιόμετρα  σκέφτεσαι να τα άλλαξεις?

Τροποποιήθηκε από τον japanofilos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...