Jump to content
Sign in to follow this  
zot

DRZ400sm 2006 ανταλλαγή με R850GS 2000 - Αξίζει??

Recommended Posts

Γειά σε όλους!

Είμαι κάτοχος ενός drz400sm 2006. 52.000 χλμ. Δεύτερο χέρι (από 36.000χλμ). Κατάσταση πολύ καλή - απόσο αντιλαμβάνομαι, καταλαβαίνω και μου λένε - ο μηχανικος μου και 2-3 αλλοι που την έχουν ελέγξει τελευταια-

Εδώ και λίγο καιρό πωλείται/ανταλάσσεται γιατί δεν χρησιμοποιείται σε καθημερινή βάση και λόγω συχνών μετακινήσεων αθήνα - ξυλόκαστρο αποφάσισα ότι θα με βόλευε καλύτερα κάποιο ον - οφφ (τύπου transalp 700 ή κάτι παρόμοιας λογικής)

στο Θέμα μας τώρα...

Πρόσφατα μου έγινε η πρόταση ανταλλαγής με R850GS 2000 (χωρις διαφορά). Βρίσκεται επαρχία και δεν την έχω δει απο κοντά (ακόμα) μόνο φωτο.

Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη : Έχει 115.000χλμ (!!!!!) και τα έχει κάνει κυρίως σε ταξίδια εξωτερικού. Έχει αλλαχτεί ανάρτηση (ohlins) δεν έχει κάποια άλλη σημαντική αλλαγή (εκτός απο κάτι στο κιβώτιο ταχυτήτων που είχε κάποια στιγμή χαλάσει). Σερβις κάνει σε εξουσιοδοτημένο στην αθήνα με βιλίο συσντήρησης και τα τελευταια 2 χρόνια δεν την κουνάει πολύ συχνά λόγω παπιού και ελειψη χρόνου (όλα αυτά τα λέει δεν τα επιβεβαιώνω).

-Πιστεύετε ότι αξίζει να μπώ στον κόπο να το δώ σοβαρά με τόσα χλμ ή οχι??

-Αν ναι γνωρίζει κάποιος κανένα σχετικό μηχανικό - αντιπροσωπία που θα μπορώ να την πάω για έλεγχω (το μόνο που γνωρίζω είναι που την πάει αυτός και ήθελα να έχω και άλλες επιλογές)??

-Γενικά ποια είναι η γνώμη σας για το εν λόγω μοντέλο όσον αφορά καταναλώσεις - τρωτά σημεία - γενικά οτιδήποτε... ??

Ευχαριστώ !!

Κώστας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

115,000 km και 14 χρονων ,δεν νομιζω ότι θα ηθελα να ασχοληθώ με κατι τετοιο οσο καλοσυντηρημενο και να είναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κατ αναλογια εχει τα ιδια και ισως λιγοτερα χιλιομετρα απο το μονοκυλινδρο δικο σου. 115000 ΧΛΜ για BMW δεν θεωρουνται υπερβολη αν εχει κανει τουριστικα χιλιομετρα και εχει συντηρηθει σωστα.Αν μαλιστα εχει κανει και επισκευη στο σαζμαν που πασχουν τα ΒΜW απο καποια χιλιομετρα και μετα τοτε παρτο αφοβα.Βεβαια πιο αρμοδιοι για απαντηση ειναι οι κατοχοι BMW. Ρωτα και στο φορουμ τους.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν σε ενδιαφερει η μεταπωληση ΜΗΝ ασχοληθεις καν... Δεν νομιζω οτι υπαρχει ανθρωπος που θα παρει μηχανη 150.000 χλμ ή τουλαχιστον σε φυσιολογικη τιμη.. Αν δεν σε ενδιαφερει καθολου αυτο και εχεις σκοπο να την παντρευτεις ισως αξιζει να πας να την δεις και να επιβεβαιωσεις ('η οχι) τα λεγομενα του ιδιοκτητη της

υ.γ εγω δε θα την επαιρνα, δεν μου αρεσει καν, φαινεται και ειναι πολυ παλια.. καλυτερα να πουλησεις το drz σου να παρεις οτι λεφτα παρεις και μετα με δεδομενο αυτο να δεις ΟΛΕΣ τις επιλογες που εχεις και να διαλεξεις κατι συμπληρωνοντας λιγα λεφτα ή οχι, εσυ ξερεις

Τροποποιήθηκε από τον gerkon

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις σας !!

Βοηθάει να δώ τη γνώμη σας γύρω απο το θέμα.

Γενικά πάντως να πώ ότι δεν έχω πλάνα για συνεχείς αλλαγές της μηχανής που θα αγοράσω τώρα - έχω σκεφτεί αρκετά και έχω καταλήξει σε αυτή την κατηγορία συνειδητά !-

Τέλος να πώ ότι υπάρχει ενδιαφέρον για το DRZ και περιμένω απο κάποιους υποψηφιους αγοράστές απαντήσεις (και μάλιστα σε σχετικά ικανοποιητική τιμή σε σχέση με τις απαιτήσεις που είχα).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν μπορείς να το δώσεις σε καλή τιμή καλύτερα δώστο και βάλε λίγα ακόμα για τρανσαλπ ή ακομα καλύτερα v-strom,versys..

επίσης έχεις πμ

Τροποποιήθηκε από τον ChristosZ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το 850αρι νομιζω ειχε θεμα το κιβωτιο και το εβγαζε καθε λιγο.

Επισης ειναι αρκετα τα χιλιομετρα απο την αποψη οτι δε ξερεις τι συντηρηση εχει και θα αρχισει επισης να ζηταει.

Καλυτερα δωσε του λιγο σου μιας και εχεις προσφορες και τσιμπα ενα versys.

παντως για το Bmw θα σου πει αρκετα μολις το δει ο gkoyrmoul που το εχει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κρατα το εργαλειο που εχεις φιλος,ειναι ωραιο μηχανακι.Πουλα το για μετρητα και παρε κατι καινουργιο,μην πας σε παλια μεκανακια.Πλεον 15 χρονων μηχανακι ειναι παλιο νομιζω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φιλε μου εχεις ενα πολυ εμπορικο μηχανακι. Μπορεις να το πουλησεις μετρητα και να αγορασεις ο,τι γουσταρεις.

Το R850Gs ειναι πραγματικα μηχαναρα. Δεν συγκρινεται με το ΤΑ και αλλα αναλογα onoff. Αλλη ποιοτητα κυλισης, αλλη ροπη, αλλη οδικη συμπεριφορα και αλλο ταξιδι. Επισης ειναι αρκετα οικονομικο σε καυσιμο (5.5) καιει με νορμαλ οδηγηση.

Αλλα, στην θεση σου δεν θα το επαιρνα διοτι δεν ξερω τι περιφερειακες ζημιες θα μου βγαλει. Εχει παρα πολυ ακριβα ανταλλακτικα και ακριβη εργασια. Πχ για να αλλαξεις δισκο δεν γλιτωνεις την 400αρα με ιμιτασιον ανταλλακτικο , την στιγμη που στο tdm θελει 120 ευρω μαζι με εργασια και ολα γνησια. Επισης, μοντελα πριν το 99 πασχουν στο κιβωτιο.

Εν τελει, μπορει να το παρεις και να το λιωσεις για αλλα 200000χμ και να μη ζητησει τιποτα. Μπορει ομως να σε βγαλει και απο πολλα εξοδα συντομα. Μακρια....

Ψαξου καλα για γιαπωνεζικα μοτορια. ΤΑ700, versys, vstrom κλπ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ως ιδιοκτήτης,του συγκεκριμένου ήρθα να σου δώσω τα φώτα μου!Καταρχάς η τιμή θεωρητικά ποια είναι;Επειδή δεν ξέρω και πόσο πιάνει το DRZ,εγώ λέω πως πάνω από 2 χιλιάρικα,μην δίνεις για μία μηχανή 15ετίας και φορτωμένη με 115000 χιλιόμετρα...η δική μου έχει 135000 πλέον,,και θα σου αριθμήσω βλάβες και τιμές αυτών...όλες ήρθαν μετά τα 110000.

Διαρροή από σωληνάκι φρένων(200 ευρώ αλλάχθηκαν όλα με υψηλής)

ABS off,ένα ρελέ το προκάλεσε,τιμή 130 ευρώ(ναι το ρελέ 130 ευρώ!)

Δείκτης βενζίνης πριν 2 μέρες άρχισε να δείχνει ότι θέλει(ακόμα δεν τόλμησα να ρωτήσω τιμή)

Δείκτης επιλεγμένης ταχύτητας,τον χάλασα εγώ με βουτιά μέσα σε πολύ(μα πολύ) βαθιά νερά.150 ευρώ δεν τον άλλαξα ακόμα.

Πήρε νερό από πιεστικό μέσα στο μπροστινό πλαστικό καπάκι του μοτέρ και κάτι βραχυκύκλωσε χωρίς να θυμάμαι πως το λένε και τι κάνει(200 ευρώ)

Πίσω φανάρι καμένο 50 ευρώ

Πλεξούδα 80 ευρώ.

Πανάκριβα τα γνήσια ανταλλακτικά και τα επίσημα συνεργεία είναι απλησίαστα(τουλάχιστον για τα δικά μου οικονομικά δεδομένα)

Από κατανάλωση με νορμάλ χέρι καίει κάτω από 5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.!!!!

Ταχύτητα ταξιδιού μέχρι 120 -140 το πολύ,μετά έχει πολλούς κραδασμούς και σε κουράζει....κρατήματα σε άλλο επίπεδο αν και στην αρχή θα σου φανεί λίγο περίεργο το ότι δεν έχει αίσθηση του μπροστινού,αλλά μόλις το μάθεις μπορείς να κάνεις παπάδες....

Μοτέρ και σασμάν είναι αθάνατα...

Επίσης αν τα χέρια σου πιάνουν λίγο μπορείς να κάνεις σχεδόν όλη τη συντήρηση μόνος σου,όπως εγώ!

Ότι ξέχασα ή ότι άλλο θες να ρωτήσεις πολύ ευχαρίστως να σου απαντήσω....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ως ιδιοκτήτης,του συγκεκριμένου ήρθα να σου δώσω τα φώτα μου!Καταρχάς η τιμή θεωρητικά ποια είναι;Επειδή δεν ξέρω και πόσο πιάνει το DRZ,εγώ λέω πως πάνω από 2 χιλιάρικα,μην δίνεις για μία μηχανή 15ετίας και φορτωμένη με 115000 χιλιόμετρα...η δική μου έχει 135000 πλέον,,και θα σου αριθμήσω βλάβες και τιμές αυτών...όλες ήρθαν μετά τα 110000.

Διαρροή από σωληνάκι φρένων(200 ευρώ αλλάχθηκαν όλα με υψηλής)

ABS off,ένα ρελέ το προκάλεσε,τιμή 130 ευρώ(ναι το ρελέ 130 ευρώ!)

Δείκτης βενζίνης πριν 2 μέρες άρχισε να δείχνει ότι θέλει(ακόμα δεν τόλμησα να ρωτήσω τιμή)

Δείκτης επιλεγμένης ταχύτητας,τον χάλασα εγώ με βουτιά μέσα σε πολύ(μα πολύ) βαθιά νερά.150 ευρώ δεν τον άλλαξα ακόμα.

Πήρε νερό από πιεστικό μέσα στο μπροστινό πλαστικό καπάκι του μοτέρ και κάτι βραχυκύκλωσε χωρίς να θυμάμαι πως το λένε και τι κάνει(200 ευρώ)

Πίσω φανάρι καμένο 50 ευρώ

Πλεξούδα 80 ευρώ.

Πανάκριβα τα γνήσια ανταλλακτικά και τα επίσημα συνεργεία είναι απλησίαστα(τουλάχιστον για τα δικά μου οικονομικά δεδομένα)

Από κατανάλωση με νορμάλ χέρι καίει κάτω από 5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.!!!!

Ταχύτητα ταξιδιού μέχρι 120 -140 το πολύ,μετά έχει πολλούς κραδασμούς και σε κουράζει....κρατήματα σε άλλο επίπεδο αν και στην αρχή θα σου φανεί λίγο περίεργο το ότι δεν έχει αίσθηση του μπροστινού,αλλά μόλις το μάθεις μπορείς να κάνεις παπάδες....

Μοτέρ και σασμάν είναι αθάνατα...

Επίσης αν τα χέρια σου πιάνουν λίγο μπορείς να κάνεις σχεδόν όλη τη συντήρηση μόνος σου,όπως εγώ!

Ότι ξέχασα ή ότι άλλο θες να ρωτήσεις πολύ ευχαρίστως να σου απαντήσω....

Σου ειχα πει να μην το παρεις τοτε.... :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μετανιώσες η όχι που έδωσες την Bonnie?

Κοίτα,το bonneville πουλήθηκε για λόγους οικονομικούς καθώς ήταν με δόσεις,και επειδή η γυναίκα ενώ δεν γκρίνιαζε φαινόταν πως δεν την πάλευε στη σέλα της εγγλέζας!

Το bmw έγινε ανταλλαγή με το τότε σκούτερ μου,ένα 300άρι beverly,μία ή άλλη...γιατί ενώ πίστευα πως το σκούτερ θα με καλύπτει στις ανάγκες μου τελικά μου έλειπε η μηχανή....ούτε μήνα δεν άντεξα με το σκούτερ

Την bonnie το μετανιώνω κάθε φορά που βλέπω μία άλλη στο δρόμο,ή όποτε θυμάμαι τον απίστευτο ήχο της...αλλά αμέσως μετά μου φεύγει...

Με το bmw έχω κάνει πολύ όμορφα και μακρινά ταξίδια,έχω μπει χώμα,έχω ανέβει βουνά,έχω κάνει off roading που δεν πίστευα πως 270 κιλά μπορούν να κάνουν...εν τέλει....όχι συνολικά δεν το μετανιώνω....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια - βοηθήσατε πολύ ειδικά οι ιδιοκτήτες - Εxtra Eυχαριστώ !

μάλλον θα προσπαθήσω να πουλήσω το δικό μου λίγο ακόμα και να κινηθώ σε κάποιο πιο σύγχρονο versys - transalp κλπ κλπ

Καλούς Δρόμους !!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...