Jump to content
karellen

Dorsoduro 750 τι ξέρουμε γι αυτό;

Recommended Posts

Γιατί δεν περπάτησε όπως θα 'πρεπε αυτό το πανέμορφο μηχανάκι;

Περγαμηνές καλές είχε,φρένα,μοτέρ,αναρτήσεις,όλο το πακέτο.

Τι δεν πήγε καλά;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κάποιοι φίλοι από την ομάδα ΔΙΑΣ που έχει στο στόλο της Dorso, είπαν ότι είναι πολύ άβολο μηχανάκι και τα μόνα αξεσουάρ που βγάζει αφορούν τη μηχανολογική βελτίωση και όχι κάτι για να το κάνεις πιο άνετο. Επίσης, μου είπαν ότι το TDM και το VERSYS που οδηγάνε, δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα φρένα του Απρίλια. Μόνο αναρτήσεις έχει καλύτερες.

Αυτά είναι άποψη 3 φίλων ΔΙΑΣ που έχω και το οδηγάνε για κάνα 8ωρο (λέμε τώρα)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρε Άγγελε μόνο άβολο δεν αρκεί για να πατώσει,κάτι άλλο παίζει.

Και το ΧΤ μου άβολο είναι καθώς και τα περισσότερα πολιτικά μοτάρντ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ανταγωνισμός από KTM και Ducati μήπως?

950=καλυτερο 990=καλυτερο hypermotard=καλυτερο nuda=καλυτερο.

Ουσιαστικα ειναι το "χειροτερο" της κατηγοριας. Ειναι μηχανη που κοιταει προς βανδαλισμο μερια, αλλα χωρις να το καταφερνει οσο καλα οσο ο ανταγωνισμος.

Εγω παντως θα το επαιρνα. Συγκεκριμενα θα τσιμπαγα και το 1200. Το dorso ειναι η απολυτη κ@υλα και μονο που το βλεπεις.

Ειδικα το factory ξυπναει μεσα μου περιεργα αισθηματα :serenade:

Απο την αλλη υπαρχει και το 690 smc-r 2012-13 κτλπ.

Πωωωω. Ο ανταγωνισμος την εφαγε.

Ακουστε τον ηχο του 1200 ρε παιδια!

Τροποποιήθηκε από τον Angel13

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειχε αρκετα ηλεκτρολογικα θεματα κιολας νομιζω.

Υψηλη καταναλωση.

750 κυβικα και βγαζει 75 ιππους τροχο ενω η απριλια δινει 95 στροφαλο.

Εχει μικρο ντεποζιτο.

Καπου ειχα διαβασει και υγρασιες στα οργανα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμφανισιακά απλά δεν παίζεται!

Αλλά η aprilia είναι γνώστη για αυτά τα ηλίθια προβλήματα όπως λέει και ο Γιώργος από πάνω..πχ για τις υγρασίες στα όργανα, όπως και το strada.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η θεση οδηγησης ειναι αρκετα επιθετικη. Καλο για μπαντιλικια κ σουζες αλλα κουραστικο μετα απο λιγο. Καλα για τον συνοδηγο ειναι καταστροφη. Καλα φρενα. Μικρη αυτονομια, καπου στα 110 με ρεζερβα. Βγαινει πολυ ζεστη απο την κινητηρα. Για μικρες διαδρομες εντος ποληςκαι λιγο εξω καλοειναι. Τιποτα παραπανω

Η θεση οδηγησης ειναι αρκετα επιθετικη. Καλο για μπαντιλικια κ σουζες αλλα κουραστικο μετα απο λιγο. Καλα για τον συνοδηγο ειναι καταστροφη. Καλα φρενα. Μικρη αυτονομια, καπου στα 110 με ρεζερβα. Βγαινει πολυ ζεστη απο την κινητηρα. Για μικρες διαδρομες εντος ποληςκαι λιγο εξω καλοειναι. Τιποτα παραπανω

και προβληματα με τα ηλεκτρολογικα του

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

απλα στην ελλαδα αν δεν εχει 100+ γαιδουρια δεν λεει...

Οχι.

Απλα απο τη στιγμη που υπαρχουν μηχανες στο ιδιο βαρος με πολλα παραπανω αλογα και παρομοιες καταναλωσεις, γιατι να μην τις προτιμησει καποιος?

Μοναδικη εξαιρεση αποτελει το κολλημα με τη συγκεκριμενη μηχανη, ή οτι τη βρηκε καποιος μεταχειρισμενη σε καλυτερη αγγελια απ'οτι βρηκε τις αλλες..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

φιλος που το εχει αντιμετωπιζει αρκετα προβληματα ανα καιρους οπως ηλεκτρολογικα,ψεκασμου,σπασμενης εξατμισης.κατα τα αλλα του αρεσει παντως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συνυπάρχω με ένα Dorsoduro 750 του 2009 το οποίο αγόρασα μεταχειρισμένο το 2011. Από τότε έχω γράψει γύρο στα 15.000 απολαυστικά χιλιόμετρα.

Εγώ αυτό που μπορώ να κάνω είναι να σας πω όσο ποιο αντικειμενικά (χωρίς εγγύηση) μπορώ τα συν και τα πλην.

Στα συν.

- Πανέμορφο :wub:

- Φρενάρες αν και με λίγο on - off αίσθηση. Δέν τα λές και ιδιαίτερα προοδευτικά κάτι που απο όσο ξέρω έχει αλλάξει στο Factory.

- Στήσιμο - αναρτήσεις. Απολαυστικό.

- Οδηγική συμπεριφορά. Το μηχανάκι το πας εξίσου εύκολα είτε σαν sm είτε σαν street. Απολαυστικό.

- Το μοτέρ του δεν καταλαβαίνει τίποτα . Είναι ελάχιστες οι ζημίες που έχουν ακουστή. Εγώ προσωπικά δεν τυχαίνει να ξέρω κάποιον που να του έχει βγάλει ζημιά μοτέρ Dorso η Shiver (φοράνε το ίδιο). Τώρα όσο για τα ηλεκτρικά είναι αλήθεια οτί όλο και κάτι βγάζουν. Για παράδειγμα εμένα μου έχει κάψει έως τώρα τους αισθητήρες ατμοσφαιρικής πίεσης καί των δύο κυλίνδρων (σε διαφορετικές στιγμές) και τα έχει παίξει και το ρελέ τις μίζας. ΑΛΛΑ, καί τα τρία ήταν Γιαπωνέζικα (!!!!!!!!) και κόστισαν 25 ευρώ (μαζί με την εργασίας σε εξουσιοδοτημένο) ο κάθε αισθητήρας και γύρω στα 30 το ρελέ. Δέν τα λές και ακριβά.

- Το μηχανάκι σε κλειστές διαδρομές με στροφιλίκια και την χαρτογράφηση στο S απλά δεν παίζετε. Στις 4.500 rpm έχει βγάλει όλη την ροπή. Βασικά ανεβάζεις ταχύτητα το πολύ στης 5.500 - 6.000 rpm. Απολαυστικό.

- Στη πόλη δεδομένου και του ύψους του τιμονιού (περνάει πάνω απο τους καθρέφτες των κουτιών) είναι απλά πανεύκολο σαν πάπια.

Στα πλην.

- Ρεζίλη χωρητικότητα ρεζερβουάρ :ranting: . 12 λίτρα μαζί με την ρεζέρβα. Με την κατανάλωσή του αν αποφασίσεις να πας ταξίδι μέσω Εγνατίας για παράδειγμα που τα βενζινάδικα είναι πολύ αραιά θα πρέπει να το έχεις οργανώσει καλά άν δεν θες να μένεις πουθενά.

- Κατανάλωση. Αν και δέν είναι τραγική δεν θα το έλεγα και παπάκι. Ταξίδι εθνική με ταχύτητες μεταξύ 130 - 170 η κατανάλωση είναι γύρο στα 6 ltr / 100.

Αν όμως πας σταθερά με 120 - 130 μπορείς άνετα να δεις και 4 - 4,5.

Στην πόλη είναι θέμα χεριού. Το έχω πάει και με 6 αλλά έχω πιάσει και τα 9. Ότι αγαπάτε.

- Ιπποδύναμη. Τα περισσότερα μετράνε στον τροχό γύρο στα 80. Δέν είναι λίγα αλλα σε καμία περίπτωση δεν είναι τα 92 που λέει η Aprilia. Που αν τα είχε θα ήταν απλά άπαιχτο. :kill:

- Άνεση και Dorsoduro είναι δύο πράγματα εκ διαμέτρου αντίθετα. Σέλα σερβιέτα ακόμη και στην περίπτωση της gel που έχω βάλει εγώ και βελτιώνει λίγο την κατάσταση. Για τον συνεπιβάτη δέν κάνουμε ΚΑΝ κουβέντα. Άσε που τον ψήνει η εξάτμιση πάνω στην οποία ουσιαστικά κάθετε.

Θα μπορούσα πραγματικά να γράφω με τις ώρες αλλα τελικά θα κουράσω αντί να βοηθήσω στην κουβέντα.

Overall έχω να πώ τα εξής. Το Dorso είναι μία μηχανή ΚΑΘΑΡΑ για να την ευχαριστιέσαι και οχι για να σου κάνει ΚΑΙ τα ψώνια ΚΑΙ το ταξιδάκι ΚΑΙ δικάβαλο και, και, και...

Απο την άλλη ώμος είναι πολύ βαρύ και "φορτωμένο" για να είναι ένα καθαρόαιμο sm. και εκεί νομίζω έχασε και το παιχνίδι των πωλήσεων.

Συνοπτικά λοιπόν γιατί δεν "έπιασε" στην αγορά κατά τη γνώμη μου έχει να κάνη με τα παρακάτω σε σειρά σπουδαιότητας:

- Είναι μηχανή για συγκεκριμένη χρήση και γούστα. Όλοι θέλουν να την αγοράσουν για την εμφάνιση αλλά ελάχιστοι την ευχαριστιούνται. ΔΕΝ είναι all around μηχανή.

- Τιμή. Αυτός που θα δώσει τα 9.000 + θέλει η μηχανή του να κάνη και καφέ. Και καφέ δεν κάνει.

- Marketing. Δεν είχα ιδέα ότι υπήρχε σχεδόν μέχρι που το αγόρασα. Και ήταν ήδη δύο χρόνια + στην αγορά.

Δεν νομίζω ότι οι πωλήσεις μιας μηχανής επηρεάζονται απο το αν ΚΑΠΟΙΑ μηχανάκια εμφανίσουν υγρασία στα όργανα οι κάψουν μια ασφάλεια.

Υπάρχουν άπυρα παραδείγματα από μηχανές με πολλά προβλήματα που έχουν μοσχοπουλήσει.

Ελπίζω να μην κούρασα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το ειχα το μηχανακι για 3 χρονια και εκανα μαζι του 20Κ χιλιομετρα.

Στο διαστημα αυτο δεν παρουσιασε κανενα απολυτως προβλημα ουτε μηχανολογικα ουτε ηλεκτρολογικα.

Το χρησιμοποιουσα καθημερινα για μετακινησεις μεσα στην Αθηνα,αλλα και για κοντινα ταξιδακια.

Η σελα του δεν με ενοχλησε ποτε και μπορω να πω οτι συγκριτικα με αυτο που εχω τωρα ισως να ηταν και λιγο πιο ανετη,βεβαια δεν ειχα ποτε εμπειρια απο μηχανακια που θεωρουνται οτι εχουν ανετη σελα για να μπορω να κρινω.

Η καταναλωση του ειναι φυσιολογικη και εξαρταται απο το χερι του οδηγου κυριολεκτικα και μεταφορικα.

Γκαζι εχει ικανοποιητικο αλλα σιγουρα εχει πολυ καλα φρενα και στησιμο.

Το ντεποζιτο του ναι ειναι μικρο κατι που για εμενα ομως δεν ηταν προβλημα.

Τελος,πιστευω οτι στα χρηματα που μπορει να το βρει κανεις τωρα μεταχειρισμενο ειναι μια απο τις καλυτερες επιλογες.

Τροποποιήθηκε από τον lost_gravity

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μιας και ανεφερθηκε παραπανω απ τον Γιαννη, ειναι και το Shiver που εχουν ιδιο μοτερ και ειναι και πιο all-round μηχανακι (υποκειμενικα πιο ομορφο) οποτε εχεις ενα εμμεσο ανταγωνιστη στην ιδια εταιρια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Νικολα...........αν σου αρεσει προχωρα.

Επειδη ημουν πολυ κοντα στο να παρω ενα dorso και ειχα δοκιμασει και το 750 και το 1200......αν σου αρεσει το σουλουπι του και μπορεις να συμβιβαστεις με το υψος και την μικρη ανεση απο τη στενη σελα κινησου προς το μεγαλο.....σκαβει,οχι αστεια. :afro:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συνυπάρχω με ένα Dorsoduro 750 του 2009 το οποίο αγόρασα μεταχειρισμένο το 2011....

Το ειχα το μηχανακι για 3 χρονια και εκανα μαζι του 20Κ χιλιομετρα....

Τέτοια ποστ ήθελα να διαβάσω!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...