Jump to content
chmavr

Βραχυκυκλωμα ή κατι αλλο??

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους!

Το πρωι γυρισα τον διακοπτη στο ΑΧακι, και πριν πατησω μίζα ακουσα ενα τσικ, και εσβησαν τα πάντα (φώτα, πίνακας, φλας, κορνα γιοκ).

Το μηχανάκι ομως κανονικα πήρα μπροστά και έκανα και την διαδρομή μου 15 χλμ.

Φτάνω γραφείο, ανοιγω τις ασφαλειες βλέπω την 15αρα και την 10αρα καμμένες. Τις αλλάζω, γυρναω διακόπτη και ολα δουλέυουν. Μιζα και παίρνει κανόνικα μπροστά. Σβήνω πάω να ξαναβάλω, τίποτα. Νεκρό. Λες και δεν εχει μπαταρία καθόλου. Το σπρώχνω και αρπάζει κανονικά.

Για πείτε καμια ιδεά, τι μπορεί να κλάψω. :pray:

Μπαταρία καινούργια 2 μηνών με καθημερινή χρήση το μηχανακί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αφού τις άλλαξες, τις ξαναέκαψε;

Αν ναι, κάποιο καλώδιο στην καλωδίωση ή κάποιο εξάρτημα στο κύκλωμα των ασφαλειών που σου καίγονται, έχει φθορά και ακουμπάει σε πλαίσιο ή σε άλλο φθαρμένο καλώδιο, ψάξε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι και αυτο ειναι που με τρομάζει, οτι κατι εχει αρπάξει και θέλει λύσιμο και δεσίμο που δυστηχως δεν εχω καθόλου χρονο αυτες τις μέρες....

Μάλλον θα πάει στον μπαρμπα Τζον να το κοιτάξει αυτος...

Φοβάμαι μήπως είναι τπτ χειρότερο πχ ανορθωτης κλπ αλλα η μπαταρία δουλευει κανονικα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν φαίνεται να είναι θέμα ανορθωτή. Όπως είπε και ο Flying κάπου γίνεται βραχυκύκλωμα μάλλον από φθαρμένο καλώδιο και σου καίει τις ασφάλειες που εμπλέκονται στο συγκεκριμένο τμήμα του κυκλώματος. Αν έχεις λίγο χρόνο μπορείς -αφού αλλάξεις τις ασφάλειες- να αρχίσεις να πειράζεις με το χέρι όλα τα καλώδια μέχρι να στις ξανακάψει. Τότε θα ξέρεις σε ποια περιοχή υπάρχει το πρόβλημα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κοίτα κανά ρελέ, πόλους νάναι καλά συνδεδεμένοι και γειώσεις πριν αρχίσεις καλώδια κλπ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αφού δούλεψε η μίζα, δεν είναι θέμα μπαταρίας. 99,9% κάπου υπάρχει βραχυκύκλωμα, και ίσως κάπου στην πλεξούδα και οχι σε κάποιο μεμονωμένο καλώδιο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τσέκαρε στις θηλιές των καλωδιώσεων κοντά στο λαιμό του τιμονιού. Θα δεις ότι πάνω στο πλαίσιο έχει κάτι πιαστράκια. Εκεί εμένα μου είχε κάνει ζημιά και στις 2 πλευρές, επειδή είχαν γυμνωθεί τα καλώδια, και οχι μόνο έκαιγε τις ασφαλειες, έσβηνε όταν γύρναγα το τιμόνι τέρμα αριστερά, γιατί είχε κοπεί το καλώδιο που φεύγει από το διακόπτη...

Ως εραστής της συγκεκριμένης μοτό, ποντάρω εκεί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μαλιστα.Ευχαριστώ πολύ για τι απαντησεις παιδια.

Επειδη δεν υπαρχει χρονος πηγε στον μπαρμπα τζον. Θα του φερνει με πασα προσοχή και θα μου πεί.

Θελω να βρω χρόνο ρε γμτ να το λύσω να το καθαρισω να κοιταξω και τα καλώδια αλλα.....παπαρια καλαβρεζικα και αντε βρες την χαιδω

Τροποποιήθηκε από τον chmavr

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

λογικα σε ενα 10λεπτο θα εχεις βρει τι φταιει ρε σιγα το χρονο που θελει.. Για αρχη δες τον + της μπαταριας μην εχει λακισει και ακουμπαει πλαισιο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Προσπαθήστε επίσης να βρείτε το εγχειρίδιο συντηρήσεως της μοτό σας, δεν μπορείτε να φανταστείτε τι θησαυρός είναι και ειδικά της Χόντα τα εγχειρίδια είναι απίστευτα καλά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο πολος ηταν ενταξει, ολα κουμπωμένα στην θέση τους....

Το εγχειριδιο το εχω και οντως τα σπαει...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο πολος ηταν ενταξει, ολα κουμπωμένα στην θέση τους....

Το εγχειριδιο το εχω και οντως τα σπαει...

Για ρίξε μια ματιά πόσα ρελέ έχει και τι ελέγχει το καθένα.

Μετά κοίτα τα του λαιμού καλώδια που λέει ο Κώστας παραπάνω.

Αλλά είπες πήγε στο μάστορα οπότε άκυρο θα τα δεί αυτός.

Υ.Γ. Ξέρω γιατί επιμένω για το ρελέ ειδικά εφόσον δούλευε κινητήρας κομπλέ και φώτα, φλάς κόρνα προφανώς και όργανα ήταν εκτός.

Άν είναι και προσβάσιμο δε ......να πώ ένα λεπτό δουλειά ότι είναι?

Υ.Γ. 2 Ρε Ταλιμπάν, έχει ρελέ, πόσα και τι ελέγχουν?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρελέ ξέρω μόνο της μίζας και των φλας γιατί σε αυτά έβγαλε πρόβλημα το δικό μου :crazy:

Δεν θυμάμαι πόσα ρελέ έχει και το μάνουαλ το έχω σε στικάκι και βαριέμαι να το ψάξω :grin:

Επιμένω σε γυμνή καλωδίωση, να δούμε τι θα αποφανθεί ο μάστορ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

λοιπον, ξεχασα να αναφερω κατι βασικο….

Οταν το πήρα ειχε πρόβλημα ο διακοπτης απο τα φώτα, και τον ειχε βραχυκυκλώσει ετσι ωστε να ειναι μονίμως αναμενο το ένα, και οταν παταγα μεγάλη σκαλα αναβαν και τα δύο.

και τωρα παμε στο ΣΤΑΤΟΥΣ ΑΠΝΤΕΙΤ

παω, τον ρωταω τι εγινε, με λεει κατι καλωδιακα μπροστα τα μόνωσα. Λεω γάτος ο Κώστας για αλλη μια φορα.

Αναβαν ολα, μιζα και φυγαμε. Στον δρομο παρατηρω οτι δεν δουλευει η κορνα. Αρχιζουν οι ψύλλοι τις βολτες.

Παω για καφέ, φευγοντας βάζω κλειδι αναβουν ολα λεω οκεικ ειμαστε.

Παω να βάλω μπροστα, και αντι να ακουστει η συμφωνια απο τα 250 κυβικακακια ακουω ενα σκασμένο τσικ. Ξαναπαταω τσικ παλι. Αρχιζω γαλλικα γερμανικα ισπανικα, σπρωχνω το μηχανακι, παιρνει καπακια και δουλευουν και ΟΛΑ κανονικα, ακόμα και η κόρνα……ελα τετοιο στον τοπο σου.

Στον δρομο παρατηρω ομως οτι τα δυο φώτα είναι αναμμενα ολη την ωρα, οποτε παπαρια καλώδια, μουφα με το βραχυκυκλωμα μου βρωμαει…….

Αυριο ξανα εκει να πάρω το αιμα ή τα 15 ευρω μου πίσω.

Ο διακοπτης νομιζω την κάνει την δουλεια και αντε να βρω αλλον…..

Τροποποιήθηκε από τον chmavr

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο διακοπτης νομιζω την κάνει την δουλεια και αντε να βρω αλλον…..

Καλησπέρα σας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Νεο ανακοινωθεν.

Ο διακοπτης ειναι βραχυκυκλωμένος και τα φώτα παντα ανοιχτα. Δεν γίνεται αλλίως μονο αλλαγή διακόπτη. Οπατε αφηνω τον ιδιο και τα υπόλοιπα ανοιχτά.

Οσον αφορά το τσίκ, είναι αλλα τα μαντάτα. Καρβουνάκια μίζας. Θέλει € 60.

ΠΟλλα δεν είναι ρε γμτ???

Μπορω να τον αλλάξω μονός μου??? Διαβασα και αλλα ποστ αλλα δεν ήταν πολύ κατατοπιστικά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπορείς να βγάλεις την μίζα, να την ανοίξεις (προσέχοντας που λύνει και πως ξαναδένει, για να την δέσεις στα ίδια σημεία, έχει σημάδια, αλλά κάνε κι εσύ με μαρκαδόρο μερικά να είσαι βέβαιος)

να βγάλεις την πλακέτα με τα καρβουνάκια, και να βγεις στην αγορά, για ανταλλακτικιά. Η γνήσια είναι ακριβή, μπορείς να βρεις όμως ημιτασιόν με πολύ μικρότερο κόστος και είναι το ίδιο πράγμα.

Τα συναρμολογείς, ρίχνεις και ένα καθάρισμα στα εξαρτήματα από την σκόνη που θα έχουν, απο τα τρίματα των παλιών καρβουνακίων, τοποθετείς, μεγειά.

___________

Από την άλλη όμως, πριν δεν σου είχε κάνει δισταγμό ποτέ η μίζα, και τώρα, μετά το συμβάν με τα ηλεκτρολογικά σου έκανε για πρώτη φορά;

Αν ναι, μπορεί να είναι και σύμπτωση. Μπορεί όμως και όχι: Βάζοντας και τα δύο φώτα μόνιμα ανοικτά (αν κατάλαβα καλά), ενδεχομένως ΤΩΡΑ φάνηκε η ανεπάρκεια ενός φθαρμένου ανορθωτή, που πριν με το ένα φως δεν φαινόταν, και οι δισταγμοί της μίζας, ίσως δεν είναι καρβουνάκια, αλλά πτώση της φόρτισης της μπαταρίας.

Όταν θα ανοίξεις την μίζα, τσέκαρε όντως ότι είναι φθαρμένα τα καρβουνάκια, μην πληρώνεις τζάμπα αλλαγή... και ψάξου λίγο πως πάει από φόρτιση με τα αναμμένα φώτα.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτο μου εχει περάσει απο το μυαλό είναι η αλήθεια.

Αλλά γιατι όταν χτυπησε την μίζα πήρε? Μετά με 2α και συμπλεκτη ενα μπρος πίσω και πήρε πάλι???

Το θέμα είναι το λύσιμο που θέλει, εξατμιση είναι εύκολη, ο τεντωτήρας της αλυσίδας ομως με αγχώνει.....+ οτι δεν θα εχω το μηχανακι....

Τροποποιήθηκε από τον chmavr

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...