Jump to content
eftaxias

Σβήσιμο κινητήρα εν κινήσει

Recommended Posts

Παιδιά χτες ο Πήγασος μου έκανε πρώτη φορά 2 σβησίματα εν κινήσει.

Πιο συγκεκριμένα εκεί που η μηχανή ήταν στο ρελαντί με ταχύτητα μέσα, σε κατηφόρα, και προχώραγε, μολις ανοιγα το γκάζι έσβηνε.

Το περίεργο είναι πως μετά δεν έπαιρνε μπροστά μέχρι να κάνω ένα restart στη μηχανή (κλείσιμο κλειδιου και ανοιγμα πάλι).

Το έκανε άλλη μια φορα μετα απο 10 λεπτά απο τη πρώτη και από τότε δεν το ξανάκανε καθόλου...

Τις πταίει;...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τσεκαρε μια τους πολους της μπαταριας..... ξεκιναμε απο τα ευκολα

Το στοιχείο-κλειδι για μενα ειναι πως το μηχανάκι μετά δεν παιρνει μπροστα, μεχρι να κανω το "reset".. Μετά τo reset παίρνει στα καπακια..... Αν ηταν πόλοι αυτό θα γινόταν;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Why not .... ριξε μια ματια αν ειναι σφιγμενοι ...ειναι ευκολο και ανεξοδο...την εχω πατησει γιαυτο το αναφερω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλημέρα.

Έχει ηλεκτρική αντλία η μοτοσυκλέτα?

Αν ναι, πιθανότατα να έπεσες σε βενζίνη με κατάλοιπα και το reset βοηθά γιατί δίνει πίεση η αντλία στο κύκλωμα.

Ή φταίει ο βενζινάς σου ή γέμισες με σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ και ανακινήθηκαν τα κατάλοιπα που υπήρχαν ήδη στο ρεζερβουάρ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Aυτό θα έλεγα κι εγώ. Διαφορετικά, δες μήπως δεν κάνει καλή επαφή κάποιο καλώδιο που περνάει από τον διακόπτη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλημέρα.

Έχει ηλεκτρική αντλία η μοτοσυκλέτα?

Αν ναι, πιθανότατα να έπεσες σε βενζίνη με κατάλοιπα και το reset βοηθά γιατί δίνει πίεση η αντλία στο κύκλωμα.

Ή φταίει ο βενζινάς σου ή γέμισες με σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ και ανακινήθηκαν τα κατάλοιπα που υπήρχαν ήδη στο ρεζερβουάρ.

Καλα ειστε τσακάλια.... Πράγματι το τελευταίο φουλαρισμα μου εγινε χτες και μεχρι τοτε ημουν με λαμπακι για πολύ καιρο...............

Οπότε μαλλον φταιει αυτο;

ΥΓ: Να σημειώσω πως ποτέ δεν αφήνω το ντεπόζιτο να πεσει κάτω από τη μέση. Μόνο αυτή τη φορά το έκανα, και είναι και η πρώτη φορά που μου σβήνει ετσι..

Τροποποιήθηκε από τον eftaxias

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν παιδιά το πρόβλημα συνεχίζεται, δηλαδή η μηχανή είτε σβήνει (όταν είναι σε χαμηλές στροφές) είτε ρίχνει απότομα στροφές στιγμιαία...

Μετά από πολύ προσεκτική παρατήρηση διαπίστωσα με 100% σιγουριά πως συμβαίνει όταν πέφτω σε λακκούβα η σαμαράκι, δηλαδή όταν η μηχανή κραδάζεται έντονα..............

Καμιά ιδέα; Πάντως είναι σίγουρα αυτή η αιτία, διότι από τότε που το διαπίστωσα έκανα ένα τεστ και "κυνηγούσα" λακκούβες και πράγματι όποτε έσβηνε λόγος ήταν ο απότομος κραδασμός!

Ιδέες....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν παιδιά το πρόβλημα συνεχίζεται, δηλαδή η μηχανή είτε σβήνει (όταν είναι σε χαμηλές στροφές) είτε ρίχνει απότομα στροφές στιγμιαία...

Μετά από πολύ προσεκτική παρατήρηση διαπίστωσα με 100% σιγουριά πως συμβαίνει όταν πέφτω σε λακκούβα η σαμαράκι, δηλαδή όταν η μηχανή κραδάζεται έντονα..............

Καμιά ιδέα; Πάντως είναι σίγουρα αυτή η αιτία, διότι από τότε που το διαπίστωσα έκανα ένα τεστ και "κυνηγούσα" λακκούβες και πράγματι όποτε έσβηνε λόγος ήταν ο απότομος κραδασμός!

Ιδέες....

Ελέγχεις αν είναι σωστά σφιγμένοι οι πόλοι της μπαταρίας.

Στο δε καπάκι, ελέγχεις και την κεντρική γείωση της μοτοσυκλέτας αν είναι επίσης σφιγμένη!

Επίσης τσεκάρεις μπουζόπιπα αν πατάει σωστά και σφικτά στο μπουζί.

Και «τρέχεις» το μπουζοκαλώδιο από άκρη σε άκρη μήπως είναι χαλαρό στα άκρα του.

Συμπληρωματικά κοιτάς και τον κεντρικό διακόπτη για κομμένο ή αρπαγμένο καλώδιο.

Όπως και τις φίσες πίσω από τα όργανα!

Τέλος, δεν ξέρω αν η μοτοσυκλέτα έχει αισθητήρα πτώσης.

Αν ναι, το βρίσκεις και ελέγχεις μήπως είναι στον αέρα (σπασμένη βίδα πχ) και δεν είναι στερεωμένος στη θέση του!

Το θέμα δείχνει να είναι ηλεκτρολογικό!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εστίασε λίγο στο διακόπτη, από ότι φαίνεται μάλλον πονάνε τα συγκεκριμένα εκεί.

Ο Ψάλτης από πάνω κάτι ξέρει. :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω θα ελεγα να κανεις υπομονη μεχρι να μεινεις τελειως. Ειναι τοσο μαμημενα αυτα τα ηλεκτρολογικα με τις κακες επαφες που μπορει να ψαχνεις μερες και να μην βρεις τιποτα. (ειχα αντιστοιχο θεμα στο bmw, ειχα λυσσαξει. Εψαξα τα παντα, δεν βρηκα κατι. πηγα συνεργειο, δεν εβρισκαν τιποτα. Μεχρι που εμεινα τελειως ενω ημπυν για καφε στο θησειο) Και σε μαστορα να πας, μη νομιζεις οτι θα αφιερωσει ωρες επι ωρων να το βρει, εκτος αν ειναι κατι πολυ-πολυ προφανες. Απο αυτα που γραφεις ομως, δε νομιζω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο μάστορας μου είχε πει ότι δεν μπορεί να ξέρει τι είναι. Κεντρικό διακόπτη είχα αλλάξει πρόσφατα, οπότε θα εστιάσω σε μπαταρία και μπουζι- πίπα- καλώδιο και βλεπουμε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο μάστορας μου είχε πει ότι δεν μπορεί να ξέρει τι είναι. Κεντρικό διακόπτη είχα αλλάξει πρόσφατα, οπότε θα εστιάσω σε μπαταρία και μπουζι- πίπα- καλώδιο και βλεπουμε

Μιχάλη, μήπως έχεις συναγερμό στη μοτοσυκλέτα?

Αν ναι, απενεργοποίησέ τον εντελώς, πριν κοιτάξεις οτιδήποτε άλλο.

Και όταν λέω απενεργοποίησε, εννοώ να τον ξεπριζώσεις!!! Να νεκρωθεί εντελώς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αφου αλλαξες προσφατα, για κοιτα και τις ενώσεις που εκανες/εκανε ο μαστορας εκει και γενικότερα τις τελευταίες εργασίες που έγιναν σε ηλεκτρικα μέρη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το γελοιοδεστερο ολων, το τσεκαρες πρωτα απο ολα? το νυχι της μοτας και το διακοπτη του. Για να εισαι σιγορος, ξεμπασκωσε το φις που παει στο διακοπτη και βαλε ενα καλωδιο (βραχυκυκλωμα) οποτε να τον θεσεις εκτος λειτουργιας. Βγες μια βολτα και βαλε σημαδι οσες λακουβες βρεις μπροστα σου. Αν κανει τα ιδια, τον ηπιες. Αν οχι, αλλαζεις διακοπτη νυχιου και καθαρισες. Πριν τον αλλαξεις δες οτι α) τα ελατηρια του νυχιου ειναιστη θεση τους (αν οχι στις λακουβες μπορει να κρεμαει) β) δεν παιρνει καθαρισμα. Στουμπωνουν στο γρασσο κι οποιον παρει ο χαρος.

Τροποποιήθηκε από τον hayabusas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα και από μένα.

Και το δικό μου μηχανάκι (bmw gs650 03') όταν το πρωτοπήρα έσβηνε καμιά φορά και ως άσχετος έμαθα ότι: 1) περιμένουμε μερικά δευτερόλεπτα αφού ανοίξουμε το διακόπτη μέχρι να πατήσουμε τη μίζα 2) χρησιμοποιούμε μόνο μίζα και όχι γκάζι, διαφορετικά δε διαβάζει καλά ο λ αισθητήρας και προκαλεί το σβήσιμο.

Καλά όλα αυτά, αλλά καμιά φορά συνέχιζε να σβήνει που και που ακόμα και στην πορεία και καιγόταν συνέχεια η ασφάλεια του καντράν, οπότε δε συγκρατούσε την ώρα και τα επί μέρους χιλιόμετρα. Ο μηχανικός της αντιπροσωπείας που το πήγαινε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του είχε πει να αλλάξει όλο το καντραν (200ευρ :mB_kalo_e: κόστιζε). Εγώ προτίμησα να αλλάζω που και που την ασφάλεια που καιγόταν, αλλά όταν τα σβησίματα έγιναν πιο συχνά το πήγα στο μηχανικό μου. Αυτός είδε ότι αν κουνούσες τα καλώδια μετά το διακόπτη τότε έκλεινε η παροχή. Κάποιο από τα καλώδιε είχε τσακίσει λίγο. Το έφτιαξε και από τότε πολύ σπάνια σβήνει η μηχανή και δεν έχει καεί ούτε μια φορά η ασφάλεια του ταμπλώ.

Να ναι καλά ο μηχανικός μου γιατί η αντιπροσωπεία από δω και από εκεί θα έβγαζε καλό κουστουμάκι!

Μια ακόμα φορά δεν έπαιρνε μπρος και τελικά ήταν ο διακόπτης του σταντ που δεν έκανε καλή επαφή. Την είχα παρατημένη καμιά εβδομάδα και ο τύπος από την οδική την έβαλε σε 2 λεπτά μπροστά. Λίγο WD40 και επανήλθε.

Ο μηχανικός μου είπε πως τα bmw έχουν γενικά πρόβλημα σε διακόπτες κλπ. Ελπίζω να βοήθησα!

Τροποποιήθηκε από τον sb-er

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια σας. Θα ενημερώσω για νεότερα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κοιταξε και το kill switch. Εμενα στο fazer μου ειχε βγαλει αυτο το προβλημα και έφταιγε αυτος διακοπτης. Οταν εσβηνε έπρεπε να γυρισω τον διακόπτη με το κλειδί,να κλεισω, να ξανανοιξω και ημουνα οκ....μεχρι να ξανασυμβεί. :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και ο νικητής είναι....

.....

Τέλος, δεν ξέρω αν η μοτοσυκλέτα έχει αισθητήρα πτώσης.

Αν ναι, το βρίσκεις και ελέγχεις μήπως είναι στον αέρα (σπασμένη βίδα πχ) και δεν είναι στερεωμένος στη θέση του!

....

Αποσύνδεσα τον αισθητήρα πτώσης, ο οποίος έκανε έναν αρκετά περίεργο ήχο όταν τον κούναγα (σαν να ηταν ξεχαρβαλωμένος)...

Από τότε και μετά δεν με εχει ξαναπασχολήσει το σβήσιμο σε λακούβες (εδώ και 600 χλμ σε διακοπές με χωματόδρομους κλπ).

Ελπίζω να μην είναι τίποτα άλλο, αλλά μέχρι στιγμής είμαι οκ!

Ευχαριστώ όλους για τις ιδέες σας, όλες με βοήθησαν στο να κατευθυνθώ σωστά :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έλα βρε ...άκου εδώ.....αυτός δουλεύει με κλίση πως τάκανε αυτά σε λακούβες ?

Αφού βρέθηκε όμως όλα καλά, με τα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια όλα να τα περιμένουμε και τώρα που το λέμε δοξάζω το Θεό που με την τούμπα μεγατόνων πούχα, δούλεψε ο αισθητήρας, έσβησε και αφού το έφτιαξα και κυκλοφορώ για 2.500 χλμ τώρα δεν έχει κάνει κίχ.

Άραγε πόσο να κάνει αυτό το ρημαδιασμένο μπλιμπλίκι?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ξέρω ρε Σάββα, πάντως εγώ πριν τον αποσυνδέσω "έπαιξα" λίγο μαζί του.

Τον έβγαλα από την βάση του και τον κούναγα πολύ δυνατά, αλλά η αλήθεια είναι πως δεν έσβηνε το μηχανάκι. Μετά από πολύ "φραπέ" έσβησε μια φορά και με προβλημάτισε.

Αυτός έχει μέσα κάτι που κουδουνίζει... Αν δεν είναι ο δικός μου αισθητήρας κουδονίστρα (κοινώς: για πέταμα) τότε λογικά έχει μια μπίλια μεταλλική μέσα που με τη κλίση ενεργοποιεί κύκλωμα και δίνει στον εγκέφαλο να σβήσει.

Αύριο θα τον ανοίξω (έχει δύο βιδούλες) να τον χαρχαλέψω, μιας και ακόμη και αν θελήσω άλλον δεν πρέπει να είναι και πολύ ακριβός...

Πάντως γενικά περιεργάστηκα πολλά πράγματα που μου προτείναν και τα άλλα τα παιδιά, και δεν αποκλείω να έφταιγε και κάτι άλλο. Πάντως το 99% των στοιχείων δείχνει αυτό οπότε... απόλαυσε Σάββα τη δόξα της επιτυχίας σου :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
:tooth: Εγώ λέω πάντως να μην τον πειράξεις πριν μάθεις πόσο κάνει και είναι χρήσιμο ματζαφλάρι σε περίπτωση έξω από δω......για ευνόητους λόγους.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...