Jump to content

Recommended Posts

Ακόμα θυμάμαι την πρώτη φορά, πίσω στο μακρινό 1988 που την είδα ζωντανή. Γερμανικά νούμερα, παρκαρισμένη στην 7ης Μεραρχίας, περνούσα με το Τρανσαλπ, την είδα και κόντεψα να πέσω........ Ολοκαίνουργια, γυαλιστερή, στα αγωνιστικά χρώματα του HRC, καθόμουν και την χάζευα ώρα, μου έτρεχαν τα σάλια, αλλά η αγορά της όνειρο θερινής νυκτός. Τον επόμενο χρόνο σταμάτησε η παραγωγή της και ποτέ δεν την απόκτησα........... Έκτοτε πολλά μηχανάκια ήρθαν και έφυγαν (και κάποια ξαναήρθαν) αλλά το εξήμισι έμενε όνειρο. Όνειρο που απλά περίμενε την ώρα του για να γίνει πραγματικότητα..........

Τον περασμένο λοιπόν Οκτώβρη, και μετά από ψάξιμο ενός περίπου χρόνου (όπου βοήθησαν και πολλοί φίλοι βλέποντας και απορρίπτοντας μηχανάκια), ήρθε η ώρα να κατεβεί από το πόστερ στον τοίχο του ονείρου και να πάρει την θέση της στο γκαράζ μου: http://www.mybike.gr...AD%CF%83%CE%B1/

Παρά τα εικοσιέξι της χρόνια η κατάστασή της ήταν εξαιρετική στους τομείς που με ενδιέφεραν αλλά έπασχε από έλλειψη φροντίδας. Στοργή και Προδερμ is my middle name............. Απλά λίγο παρασυρθήκαμε και η στοργή δεν ήταν επιφανειακή ενώ το προδέρμ έφτασε μέχρι τα νεφρά.............

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τέλος με τα ψυχαναλυτικά και πάμε στην περιγραφή:

Το μηχανάκι, ενώ ήταν ατρακάριστο, ευθύγραμμο κλπ κλπ, είχε εμφανή επάνω του τα σημάδια της "χαλαρής" φροντίδας (και κακής αισθητικής):

DSC04583_zps61bb5c41.jpg

Άθλιας αισθητικής σέλα, κινέζικο "μπαουλάκι" (που πετάχτηκε την πρώτη μέρα: http://www.mybike.gr...ost__p__1594352) και κακοποιημένα πλαστικά ήταν τα εμφανή. Συμπλέκτης που πατινάριζε κάποιες στιγμές και αλυσιδογράναζα ήταν τα εύκολα διαπιστώσιμα, ενώ μια προσεκτικότερη ματιά αποκάλυψε και δισκόφρενα στο όριο της αντικατάστασης.

DSCN2594_zpsef168e9f.jpg

DSCN2595_zpsb5cef950.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο σκοπός μου είναι φυσικά το μηχανάκι να επανέλθει στην κατάσταση που ήταν την μέρα που βγήκε από την γραμμή παραγωγής στο Χαμαμάτσου και χωρίστηκε σε δύο στάδια (που αργότερα έγιναν τρία).

Το πρώτο στάδιο ήταν "καπάρωμα" μιας ράμπας στο φιλόξενο συνεργείο του Χρήστου (DannyTost) και σταδιακή "αποψίλωση" ακολουθώντας την παραδοσιακή μέθοδο "ότι είναι καλό το κρατάμε, ότι φτιάχνεται το φτιάχνουμε, ότι δεν φτιάχνεται το αλλάζουμε". Στα πλαίσια λοιπόν αυτής της θεώρησης, εκτός από αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω, θεωρήσαμε καλό να γίνει ξανά περιέλιξη στα πηνία μιας και σε ένα σημείο είχε μια ελαφριά διαφοροποίηση το χρώμα τους.

Μερικές ακόμη φώτο της πρώτης μέρας στην ράμπα:

DSCN2598_zps45292c12.jpg

DSCN2599_zps90015b2b.jpg

DSCN2609_zps3ee4d2c4.jpg

DSCN2610_zpsdb472aec.jpg

Δεξιά το μαμά, αριστερά το WP. Το μαμά όμως αποδείχθηκε και σε εξαιρετική κατάσταση και σχεδόν εφάμιλλο ποιοτικά και δυναμικά του WP (στο εξήμισι, η Χόντα προφανώς δεν τσιγκουνεύτηκε στις αναρτήσεις) οπότε το μαμά παραμένει πάνω στο μηχανάκι και το WP παραμένει στην καβάντζα.

DSC04818_zps56c52b9b.jpg

DSC04820_zps213a7281.jpg

DSC04822_zpsad5a1861.jpg

DSC04829_zps76b45d57.jpg

DSC04830_zpse29fec5d.jpg

DSC04831_zpsccc88829.jpg

Οδοντόβουρτσα, το πλέον χρήσιμο εργαλείο για την σωστή φροντίδα της μηχανής

DSCN3782_zpsbb6f08c5.jpg

DSCN3786_zps0cb1e7ba.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και ενώ όλα προχωρούσαν μια χαρά, μέσα στο καταχείμωνο σκάει η βόμβα: Ο Χρήστος μεταστεγάζεται στην Θεσσαλονίκη.............. Χαλάστηκα. Πρώτον και κύριο δεν θα είχα την δυνατότητα να ρίξω προσωπική δουλειά όπως ήθελα και δεύτερο θα αργούσαμε. Κάθε εμπόδιο σε καλό όμως μιας και το τελικό αποτέλεσμα της πολλής δουλειάς που έριξαν τα παιδιά ήταν αντάξιο των προσδοκιών μου. Το μηχανάκι λοιπόν μεταφέρθηκε (σε κούτες) στην Θεσσαλονίκη όπου περάσαμε στο δεύτερο στάδιο, από όπου και οι επόμενες φώτο:

DSCN3856_zpsb74a1e3f.jpg

DSCN3858_zps43ac22a4.jpg

DSCN3838_zps42c202d7.jpg

Ρε, κάπου το ξέρω αυτό το χέρι, κάπου το ξέρω...........

DSCN3836_zps97d74891.jpg

Και αυτό το σουλούπι γνωστό μου φαίνεται........

DSCN3993_zpsb5171e30.jpg

DSCN3976_zps58d5f3f3.jpg

DSCN4008_zps118c66da.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

:0 :blink::shock::surrender:

Συγνώμη, για να καταλάβω..... ο Χρήστος όχι μόνο δεν ρίχνει κάτω το Honda απ' τη ράμπα, αλλά σκίζεται και βοηθάει στην ανακατασκευή / αναστήλωσή του? :pimp:

Πάει, χάλασε ο κόσμος....... :plaf:

Παναγιώτη, κούκλα θα γίνει, φαίνεται. :_thumbsup:

Να την καμαρώσεις όπως επιθυμείς και όταν γίνει τζιτζί, θέλουμε αναλυτικές φωτογραφίες απ' το αποτέλεσμα να το χαρούμε μαζί σου. :D

Κανά Yamaha δε σκέφτεσαι, ε? :tooth: :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

άρε παναγιώτη να είσαι καλά! φτιάχνω την εσπρεσάρα μου την πρωινή και αράζω στο pc να πιω το καφεδάκι μου και πέφτω σε αυτό το θέμα! καλύτερο συνοδευτικό κουλουράκι για τον γκαϊφέ μου δεν μπορούσα να ζητήσω! να δώ πότε θα αξιωθώ ένα σκ να έρθω στα μέρη σου να δώ όλα τα μοτόρια απο κοντά!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωχ Παναγία μου :blink: Παναγιώτη κοίτα για ζάχαρη στο ντεπόζιτο, ή πλαστικά εκρηκτικά στο υποπλαίσιο.

Λαχτάρα μου, τι πάθαμε. :shock:

ΥΓ Χρηστάρα είσαι πολύ ομορφάντρας στο ελαφρώς ξυρισμένο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

άρε παναγιώτη να είσαι καλά! φτιάχνω την εσπρεσάρα μου την πρωινή και αράζω στο pc να πιω το καφεδάκι μου και πέφτω σε αυτό το θέμα! καλύτερο συνοδευτικό κουλουράκι για τον γκαϊφέ μου δεν μπορούσα να ζητήσω! να δώ πότε θα αξιωθώ ένα σκ να έρθω στα μέρη σου να δώ όλα τα μοτόρια απο κοντά!

Μην του δίνεις ιδέες.

Τονέ βλέπω να το κάνει Μουσείο τελικά και να πλερώνουμε και εισιτήριο να τα δούμε. :lol: :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εισιτήριο θα βάζει μόνο στους Αθηναίους :crazy: εμείς εδώ έχουμε τον μυστικό κωδικό εισόδου!

θα λέμε σΕ(ου)σαμι άνοιξε! χαχαχα :crazy::mB_kalo_e::crazy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ λέω ότι ο Παναγιώτης έχει βρει το ελιξήριο νεότητας.

Νομίζει ότι είναι στο 1988 και το ζουμί είναι ότι πράγματι έτσι είναι τα πράγματα, γιατί βλέπω πόσο γουστάρει αυτό το μηχανάκι.

Βέβαια, αν το καλοσκεφτώ, δεν είναι η μοτοσυκλέτα που σε "κρατάει" νέο. Συνεχίζεις με τα χρόνια να καβαλάς (με αμείωτη όρεξη) ΕΠΕΙΔΗ είσαι νέος μέσα σου.

Παναγιώτη, καλοτάξιδη, ρε φίλε. Εύχομαι κάποια στιγμή να συνταξιδέψουμε και με αυτό το Afric-άκι.

Α, μην το ξεχάσω: Υπάρχει καμία διαφορά στον κινητήρα του Africa 650 και στον επίσης 650άρη που φόρεσε το Transalp 650 στα τέλη του 1999 έως το 2007;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ίσως και για πολλούς η καλύτερη Άφρικα που φτιάχτηκε ! :_thumbsup:

Καλορίζικη τυχερούλη ! :D

Να δώ όμως τον έξ αποδώ να περιποιείται Χοντάρα δεν το περίμενα ! :crazy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για να μην ανησυχείτε, ο εγκάθετος ήταν υπό στενή παρακολούθηση, διακριτική εποπτεία, ενώ όλες οι κινήσεις τους καταγραφόταν από κρυφή κάμερα............. :grin: Παρ΄όλα αυτά και για να είμαι σίγουρος, το μηχανάκι το έφερε οδικώς από Θεσσαλονίκη ο Χρήστος (DannyTost), και είναι μΠιστόλι...........

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άψογα τότε ! :tooth:

Άν και θάπρεπε να το φέρει ο εξαποδώ και να βγούν και αντίστοιχες φωτό ! :crazy: :crazy: :crazy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάμε τώρα στα τελειώματα:

DSCN3995_zpsf2c10220.jpg

DSCN4028_zpse3a95e3e.jpg

Και αρχίζει η συναρμολόγηση:

DSCN4037_zps89f4882f.jpg

DSCN4040_zpsd947a892.jpg

DSCN4049_zps7ea8f808.jpg

DSCN4052_zpsb41fd565.jpg

DSCN4054_zps5b13a83b.jpg

DSCN4062_zps69d7a48f.jpg

Τρίφτηκαν, γυαλίστηκαν , βάφτηκαν τα πάντα και (πλην του κουστουμιού) το μηχανάκι είναι σε κατάσταση βιτρίνας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άψογα πραγματικά ! :_thumbsup:

Και πόσο κοστίζει μια τέτοια ανακατασκευή Παναγιώτη για να δούμε αν συμφέρει να ζωντανέψουμε κάτι αντίστοιχο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εύγε!

Να βλέπεις ανακατασκευή του πιο άγριου Άφρικα αξίζει πραγματικά πολλά.

Να βλέπεις τον 666 να τρίβει με οδοντόβουρτσα Άφρικα είναι όμως αξία ανεκτίμητη!

Αναμένουμε τα τελειώματα και εκτενή παρουσίαση/συγκριτικό με ό,τι άλλο της κατηγορίας έχεις καβαλήσει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εκτός από αυτά που φαίνονται, υπάρχει και μια μεγάλη λίστα από αυτά που έγιναν αλλά δεν φαίνονται:

  • Καινούργια αλυσιδογράναζα
  • Περιέλιξη πηνίων
  • Αντικατάσταση όλων των ρουλεμάν
  • Πλήρες σέρβις με ρύθμιση βαλβίδων, αλλαγή μπουζιών και όλων των υγρών
  • Καθαρισμός και ρύθμιση καρμπυρατέρ, φίλτρο αέρα DNA
  • Καινούργιες δισκόπλακες και τακάκια μπρος-πίσω
  • Μπροστινά ελατήρια ohlins
  • Αλλαγή στις προστατευτικές φυσούνες στα καλάμια με μπλε (το "μαμά χρώμα)
  • Αλλαγή θήκης στις ηλεκτρονικές (είχε γίνει ανάκληση αλλά ο τότε ιδιοκτήτης προφανώς δεν την έκανε)
  • Μπαταρία

Όσο όμως γινόταν όλα αυτά τα θεάρεστα στην Ανατολική Φραπεδούπολη (Καλαμαριά), δεν έμεινα με σταυρωμένα χέρια και έτσι αποκτήθηκαν:

  • Πλήρες σετ από τα "μαμά" αυτόλλητα
  • Τα σφουγκαράκια που αγκαλιάζουν τα όργανα
  • Κάγκελα
  • Θερμίστορ επισκευής δεικτών βενζίνης (ευχαριστώ Manuel)
  • Καπάκι ουράς μιας και το δικό μου το είχε σημαδέψει άσχημα αυτός που έπιασε το κινεζομπαούλο με ξυλόβιδες (ευχαριστώ Ελίνα - Vaelsod))
  • Και, βρέθηκε άνθρωπος που είχε μανίσια σέλα σε πολύ καλή κατάσταση και ήθελε να τις ανταλλάξουμε (ευχαριστώ Γιώργο - Ravendark)

Μιας και πιάσαμε την απονομή των Όσκαρ, να ευχαριστήσω ξανά το NFS team για την άψογη δουλειά πέρα και πάνω από την απλή επαγγελματική σχέση.

Εντός των ημερών ξεκινάει η τρίτη και τελευταία φάση που προβλέπει πλήρες βάψιμο στα εργοστασιακά χρώματα και προδιαγραφές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και πόσο κοστίζει μια τέτοια ανακατασκευή Παναγιώτη για να δούμε αν συμφέρει να ζωντανέψουμε κάτι αντίστοιχο?

Σάββα, δεν υπάρχει ταρίφα, τα πάντα εξαρτώνται από το πόσο βαθιά θέλεις να φτάσεις και πόσο κοντά στις μαμά προδιαγραφές θέλεις να το φέρεις. Το δικό μου ας πούμε ΔΕΝ χρειαζόταν περιέλιξη τα πηνία, ούτε άμεση αντικατάσταση των ρουλεμάν και των δίσκων, και ίσως κάποιοι να ήταν "ικανοποιημένοι" με το χαραγμένο πίσω καπάκι και να μην τους χαλούσε η after market ανατομική σέλα.

Εγώ από την άλλη, θέλω να "ζωντανέψω" το πόστερ που είχα στον τοίχο, να έχω ένα μηχανάκι σαν καινούργιο, σαν την μέρα που βγήκε από την γραμμή παραγωγής, θέλω το μηχανάκι που δεν μπόρεσα να πάρω τότε ρε φίλε. Ε, αυτό κοστίζει κάτι παραπάνω, κοστίζει αλλά αξίζει............

"Να πραγματοποιείς τα νεανικά σου όνειρα - Αξία ανεκτίμητη"

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σάββα, δεν υπάρχει ταρίφα, τα πάντα εξαρτώνται από το πόσο βαθιά θέλεις να φτάσεις και πόσο κοντά στις μαμά προδιαγραφές θέλεις να το φέρεις. Το δικό μου ας πούμε ΔΕΝ χρειαζόταν περιέλιξη τα πηνία, ούτε άμεση αντικατάσταση των ρουλεμάν και των δίσκων, και ίσως κάποιοι να ήταν "ικανοποιημένοι" με το χαραγμένο πίσω καπάκι και να μην τους χαλούσε η after market ανατομική σέλα.

Εγώ από την άλλη, θέλω να "ζωντανέψω" το πόστερ που είχα στον τοίχο, να έχω ένα μηχανάκι σαν καινούργιο, σαν την μέρα που βγήκε από την γραμμή παραγωγής, θέλω το μηχανάκι που δεν μπόρεσα να πάρω τότε ρε φίλε. Ε, αυτό κοστίζει κάτι παραπάνω, κοστίζει αλλά αξίζει............

"Να πραγματοποιείς τα νεανικά σου όνειρα - Αξία ανεκτίμητη"

Το αντιλαμβάνομαι πλήρως αλλά θάθελα ένα νούμερο έστω χοντρό αν είναι δυνατόν.

Αξίζει ναι μαζί σου αλλά πρέπει να δούμε και αν μπορούμε.

Άν είναι εύκολο και αν δεν είναι πρόβλημα έτσι?

Αλλιώς δεν πειράζει, κανένα πρόβλημα, μην ανησυχείς.

Τροποποιήθηκε από τον ΣΑΒΒΑΣ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πω πω είναι πανέμορφη Παναγιώτη να την χαίρεσαι και αυτήν και όλες της υπόλοιπες, δεν μπορώ να σταματήσω να βλέπω της φωτογραφίες ότι πρέπει για μεσημεριανές σκέψεις. Πάντως αξίζει στο έπακρο να πραγματοποιείς τα όνειρα σου όπως και να βλέπεις να ξαναβρίσκουν την πρώτη τους κατάσταση τέτοιες μηχανές. Να βλέπεις των Χρηστάρα να φροντίζει έτσι των ανταγωνισμό δείχνει και πόσο καλός άνθρωπος- μάστορας είναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...