Jump to content
Lukhash

Honda cbr 1000rr - Ανορθωτής / Rectifier / Regulator

Recommended Posts

Καλησπέρα σας,

Σήμερα είχα την ατυχία να τα παίξει ο Ανορθωτής της μηχανής μου και επειδή στεναχωρήθηκα απίστευτα ήθελα να μοιραστώ κάποια πράγματα που μπορεί να σας χρειαστούνε και εσάς. Ειδικός δεν είμαι αν κάνω κάποιο λάθος διορθώστε με.

Ανορθωτής / Rectifier / Regulator:

41C0N076qxL._SY300_.jpg

Απο ότι διάβασα συνήθως στα μοντελα Honda είναι στα αριστερά κάτω απο το Fairing.

Απο όσα κατάλαβα ο Ανορθωτής / Rectifier βοηθάει στο να επαναφορτίζει την μπαταρία της μηχανής ώστε να λειτουργούνε τα ηλεκτρικά της καθώς η μηχανή σπαταλάει ρεύμα είτε στο On είτε στο Off.

Το αποτέλεσμα είναι ακριβώς το βίντεο που παραθέτω ή τουλάχιστον σε εμένα αυτό ήταν.

Η μηχανή μου δεν έπερνε μπροστά και φώναξα την οδηκή βοήθεια όπου ήρθανε πολύ γρήγορα. Το παιδί τη σύνδεσε με τη δικιά του μπατάρια πήρε μπρός αλλα μου είπε οτι δεν φόρτωνε. Μου είπε οτι θα μπορούσα να φύγω ενώ του είπα καλύτερα να φωνάξουμε να το πάρουμε να το πάμε σπίτι μου. Καθώς ξεκίσα μετα απο ούτε ένα λεπτό

το κοντέρ είχε κλείσει και δεν είχα καμία ένδειξη στα οργάνα οπου ξαφνηκά μυρίζω βενζίνη να καεί και έκλεισα τη μηχανή κατευθείαν απο το κλειδί και έπειτα απο το killswitch. Πήρα ξανά την οδική βοήθεια το φορτώσαμε και το πήγαμε σπίτι.

Ήθελα να μοιραστώ αυτή την ατυχία σε περίπτωση που το πάθει κάποιος άλλος να ξέρει τι να κάνει ή τι μπορεί να είναι. SOS Σβήστε τη μηχανή και πάρτε οδική βοήθεια και πηγαίνετε σε κάποιο συνεργείο η κάποιον ειδικό αντι να προσπαθείσετε παντέτες και ιστορίες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπερα φιλε οπως ισως γνωριζεις τα cbr/cbf ειχαν θεματα αρχικα με τα πηνια και με ανορθωτες...

εγω εχω 600RR του 05' τα οποια ειχαν επισης θεμα με ανορθωτες και προσφατα μου ετρωγε τις μπαταριες μετα απο μεγαλη βολτα... αφου το ψαξαμε πολυ ειδαμε οτι ο ανορθωτης οταν ζεσταινοταν πολυ τοτε τα επαιζε και υπερφορτωνε τη μπαταρια κατα τα αλλα δουλευε κανονικα γιαυτο και το ειχα ετσι ενα χρονο αφου δεν ειχα δωσει σημασια. τελικα τον αλλαξα με ενα china απο ebay και απο τοτε ειμαι κομπλε.

ελπιζω να μην εχεις θεμα με τα πηνια και να ξεμπερδεψεις με ενα ανορθωτη.

Τροποποιήθηκε από τον dim_RR

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γνωρίζω γενικά οτι τα Honda έχουνε θέμα με τα ηλεκτρικά τους αλλα δεν περιμένα να γίνει κατι τέτοιο ενώ είναι συνήθες φαινόμενο τελικά. Όταν υπάρχει έλειψη γνώσης αγχωνόμαστε ποιό πολύ

οπως εγώ σημέρα και γιαυτό είπα να φτιάξω αυτό το θέμα σε περίπτωση που τύχει σε κάποιον κάτι παρόμοιο να ξέρει τι είναι τουλάχιστον.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα Χόνδα φτιάχτηκαν με ανορθωτές βουτύρου made in Italy. ΌΛΑ, όχι μόνο το δικό σου. SX electronics και τέλος.

sfixed!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπερα φιλε οπως ισως γνωριζεις τα cbr/cbf ειχαν θεματα αρχικα με τα πηνια και με ανορθωτες...

εγω εχω 600RR του 05' τα οποια ειχαν επισης θεμα με ανορθωτες και προσφατα μου ετρωγε τις μπαταριες μετα απο μεγαλη βολτα... αφου το ψαξαμε πολυ ειδαμε οτι ο ανορθωτης οταν ζεσταινοταν πολυ τοτε τα επαιζε και υπερφορτωνε τη μπαταρια κατα τα αλλα δουλευε κανονικα γιαυτο και το ειχα ετσι ενα χρονο αφου δεν ειχα δωσει σημασια. τελικα τον αλλαξα με ενα china απο ebay και απο τοτε ειμαι κομπλε.

ελπιζω να μην εχεις θεμα με τα πηνια και να ξεμπερδεψεις με ενα ανορθωτη.

Πω και εγώ ελπίζω να είναι μόνο ο ανορθωτής

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα σας,

Σήμερα είχα την ατυχία να τα παίξει ο Ανορθωτής της μηχανής μου και επειδή στεναχωρήθηκα απίστευτα ήθελα να μοιραστώ κάποια πράγματα που μπορεί να σας χρειαστούνε και εσάς. Ειδικός δεν είμαι αν κάνω κάποιο λάθος διορθώστε με.

Ανορθωτής / Rectifier / Regulator:

41C0N076qxL._SY300_.jpg

Απο ότι διάβασα συνήθως στα μοντελα Honda είναι στα αριστερά κάτω απο το Fairing.

Απο όσα κατάλαβα ο Ανορθωτής / Rectifier βοηθάει στο να επαναφορτίζει την μπαταρία της μηχανής ώστε να λειτουργούνε τα ηλεκτρικά της καθώς η μηχανή σπαταλάει ρεύμα είτε στο On είτε στο Off.

Το αποτέλεσμα είναι ακριβώς το βίντεο που παραθέτω ή τουλάχιστον σε εμένα αυτό ήταν.

Η μηχανή μου δεν έπερνε μπροστά και φώναξα την οδηκή βοήθεια όπου ήρθανε πολύ γρήγορα. Το παιδί τη σύνδεσε με τη δικιά του μπατάρια πήρε μπρός αλλα μου είπε οτι δεν φόρτωνε. Μου είπε οτι θα μπορούσα να φύγω ενώ του είπα καλύτερα να φωνάξουμε να το πάρουμε να το πάμε σπίτι μου. Καθώς ξεκίσα μετα απο ούτε ένα λεπτό

το κοντέρ είχε κλείσει και δεν είχα καμία ένδειξη στα οργάνα οπου ξαφνηκά μυρίζω βενζίνη να καεί και έκλεισα τη μηχανή κατευθείαν απο το κλειδί και έπειτα απο το killswitch. Πήρα ξανά την οδική βοήθεια το φορτώσαμε και το πήγαμε σπίτι.

Ήθελα να μοιραστώ αυτή την ατυχία σε περίπτωση που το πάθει κάποιος άλλος να ξέρει τι να κάνει ή τι μπορεί να είναι. SOS Σβήστε τη μηχανή και πάρτε οδική βοήθεια και πηγαίνετε σε κάποιο συνεργείο η κάποιον ειδικό αντι να προσπαθείσετε παντέτες και ιστορίες.

Ο ανορθωτής / ρυθμιστής τάσης (R/R) ανορθώνει το εναλλασσόμενο τριφασικό ρεύμα της γεννήτριας σε συνεχές, και ο ρυθμιστής τάσης το κρατάει σε ένα ορισμένο επίπεδο ώστε να μην υπερφορτίσει η μπαταρία και ψηθούν και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά.

Η μπαταρία εκτός του να εκκινεί τον κινητήρα παίζει και άλλους σημαντικούς ρόλους όπως το να φιλτράρει τα καρφιά που έρχονται από τον R/R και να ομαλοποιεί το ρεύμα αλλά και να υποστηρίζει την ζήτηση σε ρεύμα όταν η γεννήτρια δουλεύει σε στροφές που δεν αποδίδει οπότε είναι πολύ σημαντικό να είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Από βλαμμένες μπαταρίες μπορεί να δει κανείς πολλά ευτράπελα...

Τώρα σχετικά με τους ανορθωτές... Η παλαιότερες γενιές που χρησιμοποιούν SCR (Thyristors) είχαν σημαντικό πρόβλημα υπερθέρμανσης και καιγόντουσαν αρκετά εύκολα. Πλέον αντί για SCR χρησιμοποιούν MOSFET και το πρόβλημα έχει μειωθεί σημαντικά.

Αν βάλεις μανίσιο θα πρέπει να σου βάλουν λογικά τον Shindengen FH014AA που χρησιμοποιεί MOSFET. Και όπως φαίνεται και ο SX μια χαρά είναι!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα Χόνδα φτιάχτηκαν με ανορθωτές βουτύρου. ΌΛΑ, όχι μόνο το δικό σου. SX electronics και τέλος.

ο σαρακακηςεχει ειδικη συμβαση με τον sx electronics, καλο θα ηταν οι ιδιοκτητες να επικοινωνισετε με την πλησιεστερη αντιπροσωπεια για να επωφεληθειτε της εκπτωσης.

:_thumbsup:

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παραθέτω και τη διαδικασία μέτρησης απο ένα άλλο παιδί εδώ μεσα στο forum που μου έδειξαν χθες σε περίπτωση που χρειαστεί σε κάποιον.

Βγάζεις το φις που πηγαίνει από τα πηνία στον ανορθωτή, συνήθως τρία κίτρινα. Με σβηστό το μηχανάκι και με ένα πολύμετρο στην ένδειξη των Ohm, μετράς τα ζεύγη 1-2, 1-3 & 2-3. Η αντίσταση των πηνίων κυμαίνεται από 0,8 Ohm έως 1,2 Ohm. Αυτό αν μετράς με πολύμετρο της προκοπής (απίθανο), άρα πρώτα βραχυκυκλώνεις τα άκρα του πολυμέτρου και βλέπεις την αντίσταση των καλωδίων, συνήθως από 0,4 Ohm έως 0,6 Ohm, και προσθέτεις στα παραπάνω. δηλαδή να μετράς αντίσταση από (0,8 + Rκαλωδίων) έως (1,2 +Rκαλωδίων) Ohm. Με τη μέτρηση αυτή διαπίστωσες ότι τα πηνία σου δεν έχουν διακοπή.

Εφόσον σε αυτά είσαι εντάξει, πας στη μέτρηση δύο. Πάλι με σβηστό μηχανάκι, μετράς κάθε ένα καλώδιο με ένα μεταλλικό μέρος της μοτοσικλέτας σου με το πολύμετρο στη θέση των Ohm. Η κλίμακα έως 200Ω είναι καλή. Θα πρέπει να μην έχεις μέτρηση, δηλαδή τα πηνία σου να μην "χάνουν" απευθείας ρεύμα προς τη μοτοσικλέτα. Αν έχεις ένδειξη, σημαίνει ότι τα πηνία σου θέλουν ή αντικατάσταση ή περιέληξη. Με τη μέτρηση αυτή ελέγχεις την ηλεκτρική τους απομόνωση ως προς το κύκλωμα της μοτοσικλέτας.

Εφόσον είσαι εντάξει και με τα παραπάνω και τα πηνία σου δεν κάνουν σώμα, πάς στη μέτρηση τρία. Χωρίς να συνδέσεις το καλώδιο, βάζεις μπρος το μηχανάκι και γυρίζεις το πολύμετρο σου στη μέτρηση εναλλασσόμενης τάσης. Μετράς πάλι τα ζευγάρια 1-2, 1-3 & 2-3. Στο ρελαντί (πες περίπου 1.000rpm) θα πρέπει να μετράς σε κάθε ζεύγος περίπου 15-18Volt. Παραπάνω από 15 δεν είναι πρόβλημα, το παρακάτω είναι κάπως ανησυχητικό. Με τη βοήθεια ενός φίλου σου, ανέβασε στροφές περίπου στις 3.000rpm και κράτα εκεί σταθερά και επανέλαβε την παραπάνω μέτρηση. Η τάση που θα μετρήσεις, θα πρέπει να είναι σχεδόν ακέραιο πολλαπλάσιο του 3. (τριπλάσιες στροφές, τριπλάσια τάση) Με τη μέτρηση αυτή διαπίστωσες την ηλεκτρική απομόνωση των τυλιγμάτων των πηνίων μεταξύ τους. Σε κάποιο βαθμό το βήμα αυτό ταυτίζεται με την πρώτη μέτρηση, αλλά με περισσότερη ασφάλεια και ακρίβεια.

Αν και η παραπάνω μέτρηση είναι ok, join the club της honda. Ανορθωτης.........................................

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...