Jump to content

Recommended Posts

Μετα απο τοσο καιρο αποφασισε λοιπον να βγαλει και τον ιταλικο χαρακτηρα του.

Ειχα μια βδομαδα λογω ιωσης να το κινησω.

Χθες βραδυ πηγα για μια μπυρα εδω κοντα και ολα οκ.

Σημερα που πηγα για λιγο μεγαλυτερη αποσταση ,μετα απο 3-4χλμ που ζεσταθηκε εκανε διακοπες και μου φανηκε σα να δουλευε μονοκυλινδρο(μυριζε βενζινη και εκανε και σκασιματα)και γενικα δε μπορουσα να το οδηγησω.Μετα απο καμια ωρα αφου κρυωσε και το ξαναβαλα μπροστα δουλευε οκ για το μισο λεπτο που το αφησα.

Το γυρισα σπιτι με οδικη.νομιζα στην αρχη οτι θα ειναι το μπουζι η η μπουζοπιπα.εριξα σπρευ επαφων και το εκανα μια βολτα.

Μετα απο 5-6 τετραγωνα τα ιδια.

Και μιας και ειχε βραδιασει προσεξα οτι εκαναν διακοπες τα φωτα ,το στροφομετρο(γυριζε στιγμιαια στο 0) και γενικα οτιδηποτε ηλεκτρολογικο.

Αρα το θεμα ειναι σιγουρα ηλεκτρολογικο.

Μπαταρια δεν ειναι,παιρνει με τη πρωτη και την εχω και κανα 7μηνο.

Τι αλλο να κοιταξω?

Αν και το οτι το κανει οταν ζεσταινεται με παει προς πηνια μερια.

ΥΓ.Να λειπουν τα σχολια για τα ιταλικα!

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τσεκαρε τους πολους της μπαταριας.....ετσι την πατησε προσφατα ενα φιλαρακι.

Του εκανε διακοπες μολις πηγαινε να τα δωσει ολα....απο τις 8000 rpm και πανω και στιγμιαια μηδενιζε το στρφομετρο και επανερχοταν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κανά ρελέ?

Για κοίτα το εγχειρίδιο σέρβις αν τόχεις.

Και μένα αφού τόφερε φτιαγμένο ο αδερφός μου μετά τη σαβούρδα έφαγε βροχή ο ταλαίπωρος και μετά το σπραίυ των φορτηγών και είχε γίνει ....καλλιγραφία...το πλένω το Σάββατο το γλύφω, το αφήνω την Κυριακή και τη Δευτέρα πάω να κάνω καμιά δουλίτσα....μούτι φανάρι, όργανα, φλάς, τα πάντα όλα, μόνο ο κινητήρας μια χαρά.....

Εγχειρίδιο σέρβις και ο φταίχτης : Κεντρικό ρελέ.

Το βρίσκω το κοιτάω (είχα δεί πριν να διαβάσω ΟΛΕΣ τις άπειρες ασφάλειες μία προς μία και ήταν όλες εντάξει και είχα κουφαθεί)...ραγισμένο από τη σαβούρδα και δεν τόχανε δεί......πήγε νερό μέσα βραχυκύκλωσε και να τα αποτελέσματα.....14 ευρώ αλλαγή και τζέτ.

Υ.Γ.Το SH πούναι φτιαγμένο? :tooth:

Το αναφέρω γιατί το πρώτο πούπα αφού κατάλαβα με τη μία ότι είναι ηλεκτρολογικό ΜΑΜΩ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ! :rotfl:

Νταξ το πήρα πίσω μετά ! :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άραξε, όλο και κάποιος κάτοχος Κατζίβα και δη Ράπτορ θα μπει σύντομα να σε βοηθήσει.

Μουαχαχαχα

:peep:

Εισαι κακιστος χαχαχαχα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τα ιδια ειχα και ηταν ο ανορθωτης....

Μια απ'τα ιδια.. Σετακι μαζι με τα πηνεια στο DRZ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οργανα και φώτα να ρισετάρουν είναι δείγμα έλλειψης ηλεκτρικού φορτίου στο κύκλωμα ή κακής επαφής πόλων ή τέτοια πράγματα.

Τα φώτα σβήνουνε στο δικό σου ή μένουν μόνιμα ανοικτά;

Όταν σου κάνει κόλπα, άμα σβήσει, ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ παίρνει πρόθυμα μπροστά, ή γονατίζει η μπαταρία; Το έχεις δοκιμάσει αυτό;

Όπως είπαν οι προηγούμενοι τα συνοψίζω, πόλοι μπαταρίας, ανόρθωση-γεννήτρια.

Ένα βολτόμετρο σε κλίμαμα DC 20V στους πόλους της μπαταρίας όταν κάνει τα κόλπα, και τι κάνει η τάση τότε, θα ήταν μια καλή παρατήρηση.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιώργο ξεκίνα από τους πόλους της μπαταρίας και δες σε τι κατάσταση είναι και αν τυχόν έχουν χαλαρώσει, πολλά προβλήματα κρύβονται στα πιο απλά... πιστεύω ότι τα πηνία πρέπει να τα αφήσεις τελευταία!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάντα από τα απλούστερα ο έλεγχος, μπαταρία, ασφάλειες, ρελέ και μετά τα άλλα.

Μετά μετρήσεις όπως λέει ο φίλος παραπάνω...το εγχειρίδιο συντηρήσεως τα λέει βήμα βήμα τα πάντα όλα τουλάχιστον σε Χοντογιαμάχα που ξέρω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οργανα και φώτα να ρισετάρουν είναι δείγμα έλλειψης ηλεκτρικού φορτίου στο κύκλωμα ή κακής επαφής πόλων ή τέτοια πράγματα.

Τα φώτα σβήνουνε στο δικό σου ή μένουν μόνιμα ανοικτά;

Όταν σου κάνει κόλπα, άμα σβήσει, ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ παίρνει πρόθυμα μπροστά, ή γονατίζει η μπαταρία; Το έχεις δοκιμάσει αυτό;

Όπως είπαν οι προηγούμενοι τα συνοψίζω, πόλοι μπαταρίας, ανόρθωση-γεννήτρια.

Ένα βολτόμετρο σε κλίμαμα DC 20V στους πόλους της μπαταρίας όταν κάνει τα κόλπα, και τι κάνει η τάση τότε, θα ήταν μια καλή παρατήρηση.

Nαι ειναι μονιμα ανοιχτα τα φωτα

δε μου εσβηνε με τα κολπα που εκανε.

αλλα επειδη το εσβησα 2-3 φορες μετα επαιρνε αμεσως μπροστα χωρις κανενα θεμα

επισης στο ρελαντι ολα ειναι οκ

οταν δινω γκαζι εχει το θεμα

Αρα θα κατσω αυριο να τσεκαρω πολους,θα το δοκιμασω και μετα θα μετρησω και ταση οσο δινω γκαζι και το κανει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οταν δινω γκαζι εχει το θεμα

Ανορθωτης 101%

Αντι να ανεβαζει βολτ στα ριχνει.. Μετρα το κ ολας στους πολους να δεις οτι γινεται αυτο..

Τροποποιήθηκε από τον dEvilKinG

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Α και καμιά κλειδαριά μπορεί να κάνει κόλπα, άμα φθαρεί, και μια κάνει επαφή μια όχι.

Βέβαια εσύ μας λές, αρχίζει τα κόλπα αφού ζεσταθεί, και επαφές και τέτοια πράγματα δεν έχουν και πολύ να κάνουν με το ζέσταμα.

Πλασμαφαίρεση και εξετάστε για Λύκο....εεεε, ώπα αλλουνού ατάκα αυτή....

:mB_kalo_e:

Κι εγώ για ανορθωτή το βλέπω...

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γαμωτ...

Αν οντως ειναι,λετε να φταιει η θεση του και να μη παιρνει επαρκη ψυξη?

Τον εχει στο πλαι κατω απο τη σελα οπως φαινεται απο το πλαι,κατω απο το καρμπον κομματι

δεν εχει κατι ζεστο εκει γυρω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με τα μεγάλα φώτα αναμμένα οι μετρήσεις για ανορθωτή Γιώργη....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με τα μεγάλα φώτα αναμμένα οι μετρήσεις για ανορθωτή Γιώργη....

Δεν χρειαζεται..

Ακριβως στο 1:00 βαλ'το Dante, ετσι πρεπει να δουλευει. Αν κανεις μετρηση στο δικο σου αντι να ανεβαζει θα ριχνει.

Τροποποιήθηκε από τον dEvilKinG

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιώργο ξεκίνα με έλεγχο στους πόλους της μπαταρίας.

Είναι σφιγμένοι?

Στη συνέχεια τσεκ στην γείωση της μπαταρίας.

Ξεκίνα από τον αρνητικό πόλο και δες που βιδώνει στο πλαίσιο, στην άλλη άκρη.

Αν είναι οκ αυτά και δεν είναι χαλαρή ή π@παριασμένη η κεντρική φίσα των οργάνων, μάλλον πηνία παίζουν (όπως σου έχουν πει και οι προηγούμενοι)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τα ιδια ειχα και ηταν ο ανορθωτης....

Και δεν εχεις Χοντα ε ? Να τα λεμε αυτα :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και κατα 99% ο ανορθωτης μας αφησε καιρους.

Μετρησα με πολυμετρο,στο ρελαντι εχω 14,4 και μεχρι τις 4000 στροφες ειναι σταθερο.

απο κει και πανω γλεντι.ειδα μεχρι και 9αρι αλλα σχεδον παντα ηταν χαμηλοτερα απο το 14,4 του ρελαντι.

το εκανα μια βολτα να ζεσταθει για να αρχισει το προβλημα και μετα το μετρησα και ετσι αλλα δεν μου εδειξε κατι περιεργο.

τοτε εδειχνε τα 9αρια βεβαια,πριν που ηταν κρυο εδειχνε 13αρια.

Πριν τον αλλαξω θα φωναξω ενα πολυαγαπητο οδηγαρα φιλο με sv1000 να του κανω τραμπα τον ανορθωτη και να δοκιμασω(μιας και πρεπει να φορανε ιδιο) για να σιγουρευτω οτι ειναι 100% αυτο.

Και η αγορα θα γινει λογικα απο εδω(ολοι οι αφρικανοι που τους καινε 5-5 απο εδω βαζουν και ησυχαζουν)

http://www.sxelectronics.gr/sx27g.htm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και μετα απο ψαξιμο φαινεται οτι ειναι ενα κοινο προβλημα τελικα αυτο

http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=91050

http://webpages.charter.net/jrandall/vrr/vrr_upgrade.htm

Θα ερθει το βραδυ ο πολυαγαπητος ραφος να κανουμε τραμπα τον ανορθωτη του για να σιγουρευτω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και πολλοι βαζουν εναν που φορανε τα yamaha και ειναι με mosfet.

Αλλα δε ψηνομαι να μπω σε πατεντες,το θεωρω υπερβολη κατι τετοιο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και μετα απο ψαξιμο φαινεται οτι ειναι ενα κοινο προβλημα τελικα αυτο

http://www.svrider.c...ead.php?t=91050

http://webpages.char...vrr_upgrade.htm

Θα ερθει το βραδυ ο πολυαγαπητος ραφος να κανουμε τραμπα τον ανορθωτη του για να σιγουρευτω.

Τι είπαμε πως κερνάς ? :D

Άραξε, όλο και κάποιος κάτοχος Κατζίβα και δη Ράπτορ θα μπει σύντομα να σε βοηθήσει.

Μουαχαχαχα

:peep:

:respekt: :respekt: :respekt: Τροποποιήθηκε από τον v2power

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...