sakisketc 9 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 (τροποποιήθηκε) καλημερα παιδια! Εχω ενα Hornet του 10' και εδω και λιγο καιρο αντιμετωπιζω το εξης προβλημα: οχι παντοτε αλλα περιστασιακα κατα το φρεναρισμα με το μπροστινο, μπλοκαρει ο μπροστινος τροχος με αποτελεσμα να σερνεται,μολις αφησω το φρενο ολα μια χαρα !εχω παρατηρησει οτι συνηθως γινεται σε οδοστρωμα που ειναι "γυαλι"¨αλλα και παλι δεν μπορω να το δικαιολογησω αυτο γιατι τοσον καιρο (που δεν ειχα στο νου μου να φρεναρω ομαλα)δεν ειχα αυτο το προβλημα!αλλαξα λαδι στις μπουκαλες γτ νομισαμε στην αρχη οτι απο αυτο ευθυνοταν το προβλημα λογω του ο,τι "τερματιζαν" οι μπουκαλες κατα το φρεναρισμα μιας και ηταν παλιο το λαδι και αναγκαστηκα η μονη διεξοδος απο την πιεση του φρενου ηταν αυτη,να γλιστραει δηλαδη στο οδοστρωμα,αλλα απο τι φαινεται δεν ηταν αυτο το προβλημα! δεν μπορω να καταλαβω τι γινεται... Τροποποιήθηκε Μάιος 1 , 2014 από τον sakisketc Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.284 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 Καλό θα ήταν να πας σε ένα συνεργείο μοτό, να το δει ο μηχανικός. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gen.Markus 6.229 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 τα λάστιχα σου σε τι κατάσταση είναι;τα τακάκια σου; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sakisketc 9 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 το πηγα σε μηχανικο και αλλαξαμε το λαδι στις μπουκαλες και λογικο ακουγοταν και σε μενα να ηταν αυτο το προβλημα ...τα λαστιχα τα εχω 5000χλμ σαν καινουρια ειναι ...το θεμα δεν ειναι οτι δεν πιανει το φρενο,πιανει πολυ καλα μαλιστα ,αλλα δεν κολλαει το λαστιχο στο δρομο με αποτελεσμα να σερνεται....μολις αφησω το φρενο επανερχεται κατευθειαν και κυλαει κανονικα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gen.Markus 6.229 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 Για αρχή τσέκαρε τον τρόπο που φρενάρεις.αν πατάς την μανέτα λες και της ρίχνεις μπουνιά λογικό είναι να μπλοκάρεις :P. Πέρα απο την όποια πλάκα,πρέπει να κοιτάξεις το κύκλωμα του φρένου σου.Απο την τρόμπα μέχρι κάτω.Σωλινάκια,τακάκια δαγκάνες και όλα τα συναφή.Δεν έχεις το μοντέλο με το abs έτσι; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ChessMan 35 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 Σε δρόμο γυαλί πατάς το μπροστινό και μπλοκάρει ο τροχός με αποτέλεσμα να "σερνεται". Διατύπωσε καλύτερα γιατι αυτό που γράφεις ακούγεται φυσιολογικό. 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sakisketc 9 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 Ναι ειναι χωρις ABS ..Οσο για το πατημα του φρενου εννοειται πως το κανω ομαλα και τωρα με το προβλημα φοβαμαι ακομα περισσοτερο μην φυγω πουθενα αδιαβαστος και το κανω ακομα πιο χαλαρα..αλλα δεν γινεται να πορευτω ετσι γιατι τι θα γινει οταν χρειαστει να το πατησω αποτομα;θα παω ακλαφτος!:D Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sakisketc 9 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 ειπα συνηθως γινεται σε οδοστρωμα κακης ποιοτητας αλλα αυτο δεν αποκλειει το να γινεται και σε καλης ποιοτητας οδοστρωμα....πριν 2 εβδομαδες δεν γινοταν καθολου Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gen.Markus 6.229 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 αφού δεν έχεις abs έχουμε τα ίδια φρένα που είναι εχμ... με σωληνάκια υψηλής και δεν μπλοκάρω.άρα ή κάτι κάνεις λάθος ή κάτι δε πάει καθόλου καλά με τα φρένα σου.όπως και να έχει πήγαινε να το δει κάποιος καλός μηχανικός. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.284 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 (τροποποιήθηκε) το πηγα σε μηχανικο και αλλαξαμε το λαδι στις μπουκαλες και λογικο ακουγοταν Να το πας σε άλλο μηχανικό τότε. Ή δεν μας λες όλη την ιστορία ή σε πολύ πόντιο μηχανικό το πήγες, δεν είναι τα λάδια στην ανάρτηση το πρώτο πράγμα που κοιτάμε όταν μπλοκάρει το φρένο τον τροχό. Όχι βέβαια, δεν ακούγεται καθόλου λογικό. Τροποποιήθηκε Μάιος 1 , 2014 από τον FlyingInADream 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ANDREASP 575 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 Μπορει να εχεις μονο 5000 χιλιομετρα στα λαστιχα σου αλλα αν ειναι παλια (πανω απο 18 μηνες) θελουν αλλαγη. Τσεκαρε την ημερομηνια κατασκευης τους. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ksino1100 13.279 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 ειπα συνηθως γινεται σε οδοστρωμα κακης ποιοτητας αλλα αυτο δεν αποκλειει το να γινεται και σε καλης ποιοτητας οδοστρωμα....πριν 2 εβδομαδες δεν γινοταν καθολου Σάκη, έχεις υπολογίσει πως τις τελευταίες 2 βδομάδες όταν ψιχαλίζει ρίχνει λάσπη? Περίμενε λίγο να ξεπλυθούν οι δρόμοι πριν αρχίσεις να πληρώνεις κερατιάτικα (και τελικά δουλειά να μη γίνεται). Ενδιάμεσα, κάνε και καμιά βόλτα εκτός πόλης, μια μικρή εκδρομούλα, να καθαρίσει και να ζεσταθεί ομοιόμορφα το μπροστινό σου λάστιχο και να αποδίδει καλύτερα στα φρεναρίσματα! 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.915 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 μπλοκαρει ο μπροστινος τροχος με αποτελεσμα να σερνεται,μολις αφησω το φρενο ολα μια χαρα !εχω παρατηρησει οτι συνηθως γινεται σε οδοστρωμα που ειναι "γυαλι"¨ Για πες δρόμο / περιοχή, γενικά. Παίζει ρόλο. Το σημείο που το παρατηρείς, πιθανολογω θα ειναι τα τελευταία μετρα ΠΡΙΝ απο φανάρι πολυσύχναστο. Ή STOP διασταύρωσης. Τα ''άριστα'' υλικά του οδοστρώματος, σε ΕΚΕΙΝΑ τα τελευταια μετρα, μεταμορφωνονται εντυπωσιακά σε ελαχιστο χρονικό διάστημα, λόγω της φθοράς τους απο την χρήση. Φρεναριζες ή έστριβες σε ΓΝΩΣΤΟ σου σημείο, και μετα απο κανα 6μηνο πας καμαρωτός σαν τον Κολοκοτρώνη διότι ειναι σαπούνι κάτω. Η πίεση στα ελαστικά, να υποθεσω οτι την εχεις ηδη ελέγξει .... 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikman 144 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 Σάκη πόσο πλήρωσες για την αλλαγή λαδιών στα καλάμια; Το πίσω φρένο δε σου μπλοκάρει; μόνο το μπροστινό μπλοκάρει; Έτσι που τα περιγράφεις πάντως μου φαίνεται παράξενο που δεν έχεις πέσει ακόμα. Φαντάζομαι ότι πας υπερβολικά σιγά ή είσαι αρκετά καλός οδηγός και προλαβαίνεις να αντιληφθείς το γλίστρημα πριν σε ρίξει. Τα λάστιχα και τα τακάκια έχουν να κάνουν, αλλά το φαινόμενο υφίσταται έτσι κι αλλιώς μέσα στη πόλη με τους γυάλινους και σκονισμένους δρόμους, ειδικά τώρα που καλοκαιριάζει. Πρέπει να συνηθίσεις να ζεις με αυτο.. Εγώ θα σου πρότεινα να αλλάξεις το τρόπο φρεναρίσματος στο μπροστινό φρένο. Αντί να το πατάς μαλακά-μαλακά μέχρι να σου μπλοκάρει, πάτα και άφηνε το απότομα και δυνατά για μισό δευτερόλεπτο μέχρι να αποκτήσεις την επιθυμητή ταχύτητα. Μιμήσου το abs :P Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7.580 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 Τι πιεσεις εχεις στα λαστιχα? μηπως τα λαστιχα εχουν 5000 χλμ αλλα ειναι 2ετιας και βαλε? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΚΟΥΤΑΚΙΑΣ 181 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 Αν δεν ειναι κατι απο τα παραπανω που ειπαν τα παιδια τσεκαρε την τρομπα του μπροστινου.... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sakisketc 9 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 Για πες δρόμο / περιοχή, γενικά. Παίζει ρόλο. Το σημείο που το παρατηρείς, πιθανολογω θα ειναι τα τελευταία μετρα ΠΡΙΝ απο φανάρι πολυσύχναστο. Ή STOP διασταύρωσης. Τα ''άριστα'' υλικά του οδοστρώματος, σε ΕΚΕΙΝΑ τα τελευταια μετρα, μεταμορφωνονται εντυπωσιακά σε ελαχιστο χρονικό διάστημα, λόγω της φθοράς τους απο την χρήση. Φρεναριζες ή έστριβες σε ΓΝΩΣΤΟ σου σημείο, και μετα απο κανα 6μηνο πας καμαρωτός σαν τον Κολοκοτρώνη διότι ειναι σαπούνι κάτω. Η πίεση στα ελαστικά, να υποθεσω οτι την εχεις ηδη ελέγξει .... ναι συνηθως γινεται πριν το φαναρι που ειναι αθλιο το οδοστρωμα και γιαυτο το εχω τωρα κατα νου μου ...απλα το φαινομενο αυτο δημιουργηθηκε τωρα τελευται οπως ειπα παρολο που τη μηχανη την εχω 2 χρονια.. Σάκη πόσο πλήρωσες για την αλλαγή λαδιών στα καλάμια; Το πίσω φρένο δε σου μπλοκάρει; μόνο το μπροστινό μπλοκάρει; Έτσι που τα περιγράφεις πάντως μου φαίνεται παράξενο που δεν έχεις πέσει ακόμα. Φαντάζομαι ότι πας υπερβολικά σιγά ή είσαι αρκετά καλός οδηγός και προλαβαίνεις να αντιληφθείς το γλίστρημα πριν σε ρίξει. Τα λάστιχα και τα τακάκια έχουν να κάνουν, αλλά το φαινόμενο υφίσταται έτσι κι αλλιώς μέσα στη πόλη με τους γυάλινους και σκονισμένους δρόμους, ειδικά τώρα που καλοκαιριάζει. Πρέπει να συνηθίσεις να ζεις με αυτο.. Εγώ θα σου πρότεινα να αλλάξεις το τρόπο φρεναρίσματος στο μπροστινό φρένο. Αντί να το πατάς μαλακά-μαλακά μέχρι να σου μπλοκάρει, πάτα και άφηνε το απότομα και δυνατά για μισό δευτερόλεπτο μέχρι να αποκτήσεις την επιθυμητή ταχύτητα. Μιμήσου το abs :P για να μην μπερδευτουμε δεν μπλοκαρει το φρενο! το λαστιχο ειναι αυτο που κανει το συρσιμο πανω στο δρομο....οταν αφησω το φρενο επανερχεται κατευθειαν!οσο για το πως το ελεγχω ακομα και δεν εχω πεσει...μονο εγω το ξερω!!χαχα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sakisketc 9 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 Τι πιεσεις εχεις στα λαστιχα? μηπως τα λαστιχα εχουν 5000 χλμ αλλα ειναι 2ετιας και βαλε? 32 εμπρος 36 πισω ....αυτην την πιεση βαζω απο οταν πηρα τη μηχανη αυτη εβαζε και ο προηγουμενος ...τα λαστιχα ειναι ακριβως ενος χρονου! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gen.Markus 6.229 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 άρα έχουμε και λέμε 1)εν μέρη είναι νορμάλ 2)άλλαξε το τρόπο που φρενάρεις σε αυτά τα μέρη 3)τσέκαρε τις πιέσεις των ελαστικών σου και την γενική κατάσταση τους. με αυτά που μας λες τώρα τσάμπα χρήματα έδωσες για το λάδι των αμορτισέρ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
jpn_sakis 697 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 με πόσα δάχτυλα πατάς το φρένο? 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
AdamLTR 3.060 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 μηπως αλλαξες τακακια; εχω μια θεωρια αν αλλαξες τακακια ή δισκο! μηπως στο εκανε αποτομα απο την μια μερα στην αλλη; ειναι μονοπιστονη, 2πιστονη; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gen.Markus 6.229 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 (τροποποιήθηκε) μηπως αλλαξες τακακια; εχω μια θεωρια αν αλλαξες τακακια ή δισκο! μηπως στο εκανε αποτομα απο την μια μερα στην αλλη; ειναι μονοπιστονη, 2πιστονη; μονοπίστονη το Hornet ρε;;είπαμε δε φρενάρει αλλά όχι κ έτσι! :P Τροποποιήθηκε Μάιος 1 , 2014 από τον Gen.Markus 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
AdamLTR 3.060 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 (τροποποιήθηκε) μονοπίστονη το Hornet ρε;;είπαμε δε φρενάρει αλλά όχι κ έτσι! :P σωστα! μπροστινο και μονοπιστονο; ουτε τα σκουτερ!χαχαχαχα! δεν γνωριζω απο τυπους μηχανων ρε συ αλλα γνωριζω μηχανηκα θεματα! Τροποποιήθηκε Μάιος 1 , 2014 από τον AdamLTR 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gen.Markus 6.229 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 2 διπίστονες Nissin έχει που φρενάρουν ας πούμε με αξιοπρέπεια. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
AdamLTR 3.060 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2014 εχει και διατρητο δισκο μηπως; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες