Jump to content
Giorgios

DRZ 400S 2000 Προβλημα με το αναθυμιαστικο...

Recommended Posts

Γεια σας παιδια.Εχω θεμα με το αναθυμιαστικο της μηχανης.Αυτο που ειναι κατω στον κορμο μου πεταει λαδια ξερει κανεις ισως τον λογο;Ευχαριστω εκ των προτερων!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

λαδια του μοτερ?

το καρμπυρατερ σου ειναι προσεγμενο-συντηρημενο/?

μηπως κανει αναθυμιασεις λογο μειγματος.

Τροποποιήθηκε από τον PanosDenzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κατι δεν παει καλα με το λαδι

ισως λαθος ποσοτητα κατα την αλλαγη

αλλα μπορει να εχει και νερο μεσα απο καμια τσιμουχα πχ αντλιας νερου

Τροποποιήθηκε από τον yannisdoul

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οπως ειπε και ο yannisdoul ισως να να εσκασε η τσιμουχα και να περασε νερο στο λαδι και να αυξηθηκε η ποσοτητα του λαδιου με αποτελεςμα να το βγαζει απο το σωληνακι των αναθυμιασεων, εκανες προσφατα αλλαγη λαδιου και μηπως εχει μεσα παραπανω απο οσο πρεπει?

Για την περιπτωση που εχει θεμα η τσιμουχα και περνανε νερα στο καρτερ τσεκαρε το χρωμα του λαδιου, αν εχει παρει γκρι αποχεωση τοτε κατι κακο συμβαινει, επισης το λαδι που σταζει τι χρωμα εχει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ανεβαζει θερμοκρασιες; Αν ναι, πολυ πιθανοτατα να εχει σκασει η φλατζα της κεφαλης και να μπερδευει νερα με λαδια.. Το ειχε παθει το δικο μου..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι εκανα προσφατα αλλαγη λαδιων.Τα λαδια ειναι πεντακαθαρα δεν κατεβαζει νερα ουτε μου τα φουσκωνει.Μηπωσ ξερει καποιοσ στο dr πωσ τα κοιταμε τα λαδια;τι εννοω...καποιος κατοχοσ drz με ειπε οτι το βαζω μπροστα το σβηνω κ μετα κοιταω τα λαδια.Το καρμπυρατερ δουλευει καλα κ ουτε μπερδεματα κανει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βαλτο μπροστα κ αστο 2-3 λεπτα, σβηστο και ακουμπα καπου το τιμονι να ειναι σε ευθεια. Βγαλε το καπακι του λαδιου που ειναι στο πλαισιο, σκουπισε το με ενα χαρτι και ξαναβαλτο. Το ξαναβγαζεις και βλεπεις που ειναι η σταθμη, εχει κατι χαρακιες ο δεικτης, αν εινα στην μεση ή λιγο πανω λιγο κατω καλα εισαι..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν καταλαβα καλα εχει ξηρο καρτερ και αυτο σαν το δικο μου, τα 2-3 λεπτα επαρκουν για να ανεβασει το λαδι στο σκελετο?

Αναφερω οτι το δικο μου (XR) θελει το λιγοτερο 5 λεπτα για να παρω σωστη ενδειξη. Το πιο πιθανο ειναι να εχει παραπανω λαδι απο οσο χρειαζεται.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν ειχε παραπανω θα δακρυζε στην κατω φλατζα του κυλινδρου, την ειχα παθει..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι εχει ξηρο καρτερ.Θα δοκιμασω να ταφησω κανα 3 λεπτο να δω κ θα σας πω.Δεν δακρυζει παντως απτην κατω φλαντζα του κυλινδρου.Ευχαριστω πολυ για τις αμεσες απαντησεις!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν ειχε παραπανω θα δακρυζε στην κατω φλατζα του κυλινδρου, την ειχα παθει..

για να δάκρυσε η φλάντζα δεν φταίει η παραπάνω ποσότητα του λαδιού, η φλάντζα ειχε το θεματάκι της και απλά η μεγαλύτερη ποσότητα λαδιού εμφάνισε το πρόβλημα.

την παραπάνω ποσότητα δεν την ξερνάει απο φλάντζες αλλα απο το breather (αναπνοή του μοτερ που συνήθως καταλήγει στο φιλτροκουτι) ή στην χειρότερη να το ξεράσει απο το πιστόνι μέσω των ελατηρίων

Τροποποιήθηκε από τον jpn_sakis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

για να δάκρυσε η φλάντζα δεν φταίει η παραπάνω ποσότητα του λαδιού, η φλάντζα ειχε το θεματάκι της και απλά η μεγαλύτερη ποσότητα λαδιού εμφάνισε το πρόβλημα.

την παραπάνω ποσότητα δεν την ξερνάει απο φλάντζες αλλα απο το breather (αναπνοή του μοτερ που συνήθως καταλήγει στο φιλτροκουτι) ή στην χειρότερη να το ξεράσει απο το πιστόνι μέσω των ελατηρίων

Ισως, δεν ξερω. Εγω τι ειδα στο δικο μου λεω. :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδια αυριο θα κοιταξω τα λαδια με τον τροπο π με ειπατε κ αν ειναι η σταθμη λαδιου σωστα μετα πιστευω οπωσ ειπε κ ο sakis οτι ειναι καποιο ελλατηριο κολλημενο του πιστονιου...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το κουτι που ειναι στο σκελετο το εχεις φανταζομαι , αν οχι βαλ'το , ισως να μπηκε παραπανο λαδι απ'οτι θελει και το ξερναει .

Το λαδι ποιος το αλλαξε ;

Ρωταω γιατι εχει 2 ταπες αποστραγγισης .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το κουτι ειναι στο σκελετο αλλα αφαιρεσα τα σωληνακια γιατι ειχε γεμισει λαδια κ εσταζαν κ εβαλα εξτρα κομματια σωληνακια για να δω απο πιο απο τα 2 αναθυμιαστικα μου πεταει λαδια.Τελικα τα λαδια τα πεταει κ απτα 2...Εγω τα αλλαξα τα λαδια ξερω οτι εχει 2 ταπες.Για να δω τα λαδια σαυτο το μηχανακι ποσα λεπτα να το αφησω να λειτουργησει;2-3 λεπτα οπως λεει κ ο φιλος πιο πανω;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το manual συνιστά:

  1. Κρύος κινητήρας
  2. Τοποθέτηση της μοτοσυκλέτας σε κάθετη θέση σε κάθετο έδαφος.
  3. Λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί για 3 λεπτά.
  4. Αναμονή 3 λεπτών.
  5. Έλεγχος της στάθμης των λαδιών χωρίς να βιδώσουμε το dipstick.

Υπάρχει και μία υποσημείωση ότι το λάδι του κινητήρα διαστέλλεται όταν ο κνητήρας είναι ζεστός [hot].

Αυτό το ερμηνεύω προσωπικά ότι μετά από μία βόλτα όπου ο κινητήρας είναι σε θερμοκρασία λειτουργίας η στάθμη μπορεί να είναι και πάνω από το high.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

απο την εμπειρία μου στο xt θα έλεγα οτι τον χειμώνα αυτα τα 3 λεπτά στο drz μπορούν να γίνουν 6

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

απο την εμπειρία μου στο xt θα έλεγα οτι τον χειμώνα αυτα τα 3 λεπτά στο drz μπορούν να γίνουν 6

Σάκη έχω την εντύπωση πως τα 3 λεπτά λειτουργίας δεν αποσκοπούν στο ζέσταμα του κινητήρα. Αποσκοπούν στο να κυκλοφορήσει το λάδι καλά σε όλο το σύστημα και να ρυθμιστούν οι ποσότητες λαδιού σε κάρτερ και σκελετό.

Για πρώτη φορά παρατήρησα την υποσημείωση του manual ότι το λάδι σε κατάσταση λειτουργίας [hot] διαστέλλεται. Αυτό μου λέει ότι το λάδι δεν πρέπει να είναι hot όταν το ελέγχουμε.

Και συνειδητοποίησα πως ο στάνταρ έλεγχος που έκανα, μετά από βόλτα/προπόνηση ίσως να ήταν πάντα παραπλανητικός.

Παρεμπιπτόντως οι Αμερικανοί στο Thumpertalk δεν διστάζουν να βάζουν μέσα 2 quarts [1.9 λίτρα] σε κάθε αλλαγή αντί για τα 1.8 που είναι το στάνταρ. Λίγος χώρος παραπάνω σίγουρα υπάρχει εκεί μέσα [+5% ας πούμε για να πάρει τα 1.9 λίτρα].

Άσχετο-σχετικό.....Με ένα πρόχειρο υπολογισμό, αν υποθέσουμε ότι η διατομή του τετράγωνου κεντρικού σωλήνα είναι 50Χ40mm και ότι το μήκος των διαγραμμίσεων του dipstick είναι 20mm τότε η διαφορά μεταξύ high και low είναι 40ml. Δεν έχω το μηχανάκι μπροστά μου να μετρήσω, έτσι βάζω τα νούμερα από μνήμης στο περίπου....

Τροποποιήθηκε από τον tzoutz

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το ειπες και μόνος σου οτι το λαδι διαστέλλεται, το χειμώνα ειναι ποιο μαζεμένο οπότε θα πρέπει να ερθει σε μια μεση θερμοκρασία για να γινει σωστή μέτρηση, και τα 3 λεπτα λειτουργίας ειναι ώστε να πιάσει μια Α θερμοκρασία και οχι μονο να ανεβεί το λάδι πανω γιατι μέσα σε 3 λεπτα πίστεψε με το λαδι εχει προλάβει να κανει πάνω απο 5 κύκλους μέσω της τρόμπας

στο xt για παράδειγμα σε ανεπίσημο έγγραφο της γιαμαχα λεει οτι για να γινει σωστή μέτρηση πρέπει το λαδι να φτασει στους 60 βαθμούς, ουτε πάνω ουτε ποιο κατω αλλα το χτ ως αερο-ελαιοψυκτο τον χειμώνα ειναι δύσκολο να φτάσει αυτη την θερμοκρασία και για αυτο σχεδόν ποτε δεν μπορείς να κανεις μέτρηση τις κρύες μέρες ενω το λάδι εχει ανεβεί

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οκ παιδια το δοκιμασα κ αυτο το αφησα 3 λεπτα.Το λαδι στο dipstick δειχνει στη μεση...Μηπως παιζει ρολο που εβγαλα τα σωληνακια των αναθυμιασεων απτο φιλτροκουτι κ επιδηνωθηκε η κατασταση;Γιατι οταν το κλεινα ελαχιστα με το δαχτυλο το λαδι επεστρεφε πισω(εβαλα διαφανα σωληνακια για να βλεπω)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν έβγαλες τα σωληνάκια απο το φιλτροκουτι θα πρέπει να τα έχεις στο ίδιο ύψος με πριν (όταν ήταν στο φιλτροκουτι) ή περισσότερο αλλιώς λογικό ειναι να σου πετάει λαδάκι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστω παιδια για τις πληροφοριες κ για το χρονο σας.Για αρχη λεω να πλυνω το κουτι των αναθυμιασεων να το ξανασυνδεσω...μηπως δω διαφορα.Τα σωληνακια τα ειχα χαμηλα ενω το φιλτροκουτι ειναι πιο ψηλα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδια τελικα συνδεσα τα σωληνακια οπως ηταν πριν κ δεν επιστρεφει λαδια αλλα εχω αφησει τα λαδια στη μεση(dipstick)απο το κανονικο γιατι μου ειπε ενας μηχανικος οτι τα υπερκυβισμενα κατεβαζουν μια μικρη συμπιεση στο καρτερ κ γιαυτο πετουσε λαδια.Ευχαριστω πολυ για το χρονο σας κ για τις ιδεες σας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα υπερκιβισμενα απλα ανάβουν-ζεσταίνονται ποιο εύκολα και ποιο πολύ, για να κατεβεί μέρος της συμπίεση στο καρτερ σημαίνει οτι χάνει συμπίεση, αυτο συνέβαινε ποιο παλιά οταν δεν κάνανε σωστό ρεκτιφιέ και είχαν απώλειες, με τα έτοιμα κιτ δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο (εκτός και αν πέσεις σε αστοχία)

Το πρόβλημα ηταν εξ αρχής το οτι ειχες χαμηλά τα σωληνάκια, τα έβαλες στην θεση τους λύθηκε το πρόβλημα, λαδι να του βάζεις την σωστή ποσότητα ιδικά τώρα που όπως είπες είναι υπερκυβισμενο

αν η μηχανή παίρνει μεγάλες κλίσεις (πλάγιασμα - σούζα κτλπ) θα ξαναδείς λαδιακι απο την αναπνοή του μοτέρ, είναι φυσιολογικό αλλά οχι στην απλή λειτουργιά στην ευθεία, εκεί μόνο να ανησυχείς

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα λαδια μου τα πεταξε στο κουτι των αναθυμιασεων κ εσταζε απο το κουτι τα σωληνακια ηταν στη θεση τουσ κ μετα εκανα δοκιμη κ τωρα το καθαρισα με βενζινη κ τα βαλα παλι οπωσ ηταν.Το μηχανακι ειναι υπερκυβισμενο με κιτ...εεε στην ευθεια τα χανε τα λαδακια....δεν πλαγιαζει το μηχανακι ουτε σουζες...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...