Jump to content
ksino1100

Ελληνικός ειδικός τύπος μοτοσυκλέτας. Χθες και σήμερα. Απόψεις και συζήτηση

Recommended Posts

Είμαι πάρα πολλά χρόνια αναγνώστης περιοδικών ειδικού τύπου.

Με κύριο θέμα/αρθρογραφία την αυτοκίνηση, δηλαδή περιοδικά μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων.

Βιβλιοθήκες γεμάτες με εκατοντάδες περιοδικά, δυστυχώς η μετακόμισή μου λόγω γάμου, δε μου επέτρεψε να τα ταξινομήσω και πάλι με βάση την ημερομηνία κυκλοφορίας τους.

Παρά τον τεράστιο όγκο πληροφορίας που λαμβάνω καθημερινά από το internet για την αγαπημένη μου αυτοκίνηση (μέσα από online περιοδικά, fora, blogs κοκ), εξακολουθώ να μένω κολλημένος με το...χαρτί!

Εξακολουθώ να λατρεύω την αίσθηση του να ξεφυλλίζω ένα φρεσκοαγορασμένο περιοδικό, να χαζεύω τις φωτογραφίες, να διαβάζω τα κείμενα, αλλάζοντας τις σελίδες με τα δάκτυλά μου, άμεσα, χωρίς τη χρήση ποντικιού.

Μερικές δε φορές, όταν βρεθώ στο υπόγειο και ανοίξω κάποια ντουλάπα, τρώω απίστευτο κόλλημα στο να παίρνω στην τύχη ένα παλιό περιοδικό και να του ξαναρίχνω μια ματιά.

Και εκεί αρχίζουν, άθελά μου, οι συγκρίσεις με το σήμερα.

Και όχι μόνο ως προς το ίδιο το περιοδικό, αλλά και της στάσης μου απέναντι στο κάθε περιοδικό!

Πόσο έχουν εν τέλει αλλάξει τα πράγματα?

  • Ο όγκος και η ποιότητα της δουλειάς των συντακτών στα περιοδικά.
  • Ο όγκος των διαφημίσεων.
  • Η ποιότητα των κειμένων.
  • Η αντικειμενικότητα των δοκιμών.
  • Ύπαρξη τεχνικών άρθρων.
  • Τα κείμενα «σταθμοί» στο μυαλό του αναγνώστη (πχ κείμενα του Πανούτσου από το Μοτό)
  • Η στάση του αναγνώστη απέναντι στο περιοδικό.
  • Η αγωνία του 1ου ξεφυλλίσματος του νέου τεύχους. Υπάρχει πια?
  • Ενδιαφέρον για τεχνικά άρθρα.
  • Η πτώση (γκρεμοτσάκισμα) της αγοραστικής δύναμης πόσο επηρεάζει τα περιοδικά αλλά και την διάθεση των αναγνωστών.
  • Θα αγοράζατε μια μοτοσυκλέτα χωρίς να μπείτε στον πειρασμό να διαβάσετε δοκιμές της στα περιοδικά?

Αυτά και πολλά ακόμη!

Αυτά λοιπόν (και όχι μόνο) θα ήθελα να συζητηθούν.

Από εμάς, όλα τα μέλη, μαζί με τον συντάκτη του περιοδικού Μοτό, Θάνου Φελούκα.

Με αφορμή μια 1η προσέγγιση του Κου Φελούκα στο mybike.gr, σε ένα thread του φόρουμ μας, πριν από ένα μήνα περίπου!

Και θα παρακαλούσα, να κάνουμε μια ωραία συζήτηση, ηπίων τόνων από όλους μας, με επιχειρήματα, με σκέψεις και γενικά μια συζήτηση που ρίχνει μόνο τα θέματα στο τραπέζι και όχι τους συνομιλητές μας!

Είναι ωραίο να έχουμε και την άποψη «από μέσα», οπότε ας δείξουμε πως όλοι εμείς οι «αλήτες μαλλιάδες μοτόβιοι» μπορούμε να μιλάμε με τις ώρες για τις αγάπες μας (μοτοσυκλέτες, βόλτες, αγώνες κοκ) χαμογελαστοί και συγκαταβατικοί!

Gentlemen, start your engines :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η νοσταλγία του εντύπου περιοδικού ειναι αξεπέραστη( για τους old school τουλάχιστο)..

Πόσο μετάνιωσα οταν μια μέρα επηρεασμένος απο την εξοικονόμηση χώρου αλλα και απο την πράσινη συνείδηση πέταξα στην ανακύκλωση εκατοντάδες τευχη 300, moto, rider

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωραίο πράγμα το έντυπο διάβασμα,άλλη αίσθηση,είχα μια καλή συλλογή αλλά δυστυχώς χάθηκαν πολλα απο τις μετακομίσεις.

Τα τελευταία χρόνια δεν αγοράζω,κυρίως λόγω ιντερνετ,κάποτε πήγαινα για δουλειά και αν δεν υπήρχε περιοδικό και καφές δεν έβγαινε η βάρδια,πλέον με τη ευκολία του Διαδικτύου έχει αλλάξει αυτο.

Αν τύχει κάπου όμως και βρω κάποιο δεν φεύγω αν δεν το τερματίσω,όπως και να χει θεωρώ ότι ειναι καλο να υπάρχει ο έντυπος τύπος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Johnny με θυμάμαι τρίτη γυμνασίου-Α λυκείου να αγοράζω γνωστότατο τότε ελληνικό περιοδικό, να το διαβάζω πατόκορφα, να διαβάζω τα συγκριτικά, τις παρουσιάσεις, τα τεχνικά...είχα μάθει αρκετά νομίζω, αν και αρκετά μικρός! και ναι, τότε είχα την αγωνία να δω το περιοδικό στο περίπτερο, να τρέξω να το αγοράσω, να το ξεφυλλίσω!

Σταμάτησα όμως γιατί, όσο να ναι το ίντερνετ δίνει ευκολία. Μπορείς να αναζητήσεις άμεσα οποιαδήποτε πληροφορία θες. Θα αγοράσω κάποιο περιοδικό αν έχει κάποιο θέμα που με ενδιαφέρει, για να το διαβάσω απευθείας στην ελληνική, χωρίς πολλα πολλά στο νετ.

Αλλα ρε συ, τα μισά τα έχεις ήδη υπονοήσει μόνος. Δεν παίζουν πολλά τεχνικά θέματα (που εγώ τα γούσταρα πολύ), τα περιοδικά είναι ΠΑΡΑ πολύ ακριβά για αυτό που δίνουν, ο μισός τους όγκος είναι διαφημίσεις, και νομίζω ότι η ποιότητα σύνταξης δεν συνάδει με τις εποχές μας, θεωρώ ότι στον δημοσιογραφικό χώρο έχουν εισέλθει πάρα πολλοί άσχετοι και κάνει αντίκτυπο αυτό (βέβαια μπορεί και να κάνω λάθος, έχω καιρο να ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ περιοδικό). Βέβαια όπως λες, η αίσθηση του χαρτιού και η μυρωδιά του μελανιού δεν αντικαθίστανται, καθως και η συγκεντρωτικότητα ενός εντύπου ανάλογα με τη θεματολογία, οπότε για πιο εξειδικευμένες αναγνώσεις πάω χαρτί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για αρχη θα πω καλως ηρθες στον Φανο Φελουκα. Χαιρομαι που καποιος από το χωρο των περιοδικων μοτο εγγράφετε στο φορουμ,η αποψη μου είναι ότι τα περιοδικα σημερα είναι κατά πολύ χειροτερα και με λιγοτερα θεματα και πληροφορίες από ότι πριν μερικα χρονια. Ναι είμαι της παλιας σχολης και θελω να ξεφυλλίζω το περιοδικο, ακομα και να τσαλακωνω τα φυλλα ρε παιδι μου για να ξαναδιαβασω κατι που με ενδιαφερει για αυτό και τα αγοραζω ακομα.Θεωρω ότι εκτος από το γεγονος ότι πολλοι δεν αγοραζουν πλεον περιοδικα λογω των οικονομικων τους αλλα και του ιντερνετ υπαρχουν και καποιοι που δεν τα αγοραζουν διοτι δεν λενε και πολλα καινουργια πραγματα και φυσικα εδώ για μενα φταίνε κατά ένα μεγαλο ποσοστο οι αντιπροσωπίες γιατι αν δεν δωσουν νεα μοντελα για δοκιμη τι να γραψει ο δημοσιογράφος. Θα ηθελα επισης να πω ότι ακομα και το γεγονος ότι το ΜΟΤΟ κανει δοκιμες σε μοτοσυκλέτες ιδιωτων και γραφει κρητικες και σχολια μας δειχνει την δυσκολία της κατάστασης που εχουν να αντιμετωπισουν αυτοι οι ανθρωποι στο να βρουν θέματα αλλα και την ξεφτιλα των εταιριων που δεν δινουν τα νεα μοντελα για δοκιμη. Ναι πιστευω ότι θα πρεπει να μπουν περισσοτερα τεχνικα θεματα ναι μου λειπει να αγορασω ένα περιοδικο και να διαβασω 2,3,4 συγκριτικα.

Τροποποιήθηκε από τον pa18

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο ειδικός τύπος σήμερα είναι αρκετά υπεραπλουστευμένος,για να μπορεί να απευθύνεται σε ένα ευρύτερο κοινό. Αυτό κάποτε,όταν ήμουν νέος στο χώρο,ήταν πράγματι ωραίο και βοηθούσε στο να γνωρίσεις τον κόσμο της μοτοσυκλέτας.Καθώς τα χρόνια πέρασαν και το επίπεδο γνώσεων ανέβηκε, η πολιτική αυτή προσωπικά άρχισε να μην με βρίσκει σύμφωνο,και μοιραία,έχασα το ενδιαφέρον μου. Εξακολουθώ να αγοράζω το Moto κάθε μήνα,γιατί είμαι και εγώ κολλημένος με το χαρτί και το βιβλίο, γιατί έχει ωραίο φωτογραφικό υλικό,και γιατί κάποιες παρουσιάσεις-ξένων ή ελλήνων συντακτών-είναι ωραίες και καλογραμμένες.

Απ'την άλλη πλευρά,και έχοντας στην κατοχή μου λίγα,αλλά επαρκή δείγματα του παρελθόντος του ειδικού τύπου,δε μπορώ παρά να αναπολώ στις εποχές που τα test ήταν 4 και 5 πυκνογραμμένες σελίδες. Δεν πειράζει που οι φωτογραφίες ήταν λίγες και ασπρόμαυρες,ίσα ίσα που απ'ότι φαίνεται,μάλλον η πολλή εικόνα κακό μας έκανε,και υπεραπλούστευσε την επικοινωνία. Άρθρα απο ανθρώπους με πολλές γνώσεις και πολύ πάθος,με τεχνικά χαρακτηριστικά και λεπτομέρειες που ίσως "προβληματίσουν" τον αδαή ή τον αδιάφορο,και τον απομακρύνουν, αλλά σίγουρα θα κερδίσουν τον πιο σχετικό με τον χώρο. Δεν χρειάζονταν ούτε μακροσκελείς εισαγωγές,ούτε υπεραπλουστεύσεις,ούτε ο συντάκτης στρογγύλευε τα μειονεκτήματα,ώστε τελικά να σου φαίνονται όλες οι μηχανές ίδιες. Τα γραφόμενα ήταν ξεκάθαρα,εξειδικευμένα,ουσιώδη. Προφανώς μπορεί να μην ήταν όλα τα έντυπα έτσι,αλλά όσα έχω στα χέρια μου,και δεν είναι πολλά,αυτή την εικόνα μου περνάνε. Δεν είχαν 6 και 7 τεστ στο τεύχος,αλλά τα 2 που είχαν,σου πέρναγαν ό,τι ήθελες να μάθεις. Έτσι απλά.

Για να φτάσω και σε ένα συμπέρασμα,δεν θεωρώ πως ευθύνονται αποκλειστικά οι συντάκτες για τα παράπονά μας σχετικά με τον ειδικό τύπο.Οι άνθρωποι γράφουν απευθυνόμενοι σε ένα κοινό,και πρέπει να μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί του. Το κοινό της μοτοσυκλέτας άλλαξε σε σχέση με το 1980,ο μοτοσυκλετισμός απενοχοποιήθηκε,βγήκε απ'το περιθώριο,και έγινε αυτό που λένε οι άγγλοι "mainstream". Γεμίσαμε με ανθρώπους που μπήκαν στο χώρο μόνο για τη μόστρα και την επίδειξη του ψεύτικου χρήματος.Την μηχανή δεν την αγόραζες για μια ζωή,αλλά έγινε καταναλωτικό αγαθό,που το πετάς σε 2-3 χρόνια και παίρνεις άλλο. Αν δεν είχε "Όχλινς" και "160 άλογα",αν δεν ήταν "Αντβεντσουρ",δεν ήταν καλό. Μια λανθασμένη νοοτροπία,που δυστυχώς μόλυνε τον κόσμο της μοτοσυκλέτας

Προφανώς λοιπόν,καθώς άλλαξε το κοινό και οι απαιτήσεις του,άλλαξε και ο ειδικός τύπος. Προσωπικά,η εικόνα δεν με ικανοποιεί,προσπαθώ όμως να στηρίζω την προσπάθεια των ανθρώπων του χώρου,ξέροντας πως θα κάνουν ότι μπορούν για να ικανοποιήσουν,όσο γίνεται,όλους μας. Να είστε ανοιχτοί προς καλοπροαίρετα σχόλια,να λαμβάνετε υπ'όψιν τι λένε οι αναγνώστες,και να προσαρμόζεστε κατάλληλα.

Αυτά απο εμένα,και ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνετε να τα εκφράσω :bye:

Τροποποιήθηκε από τον Nippon Denso

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έπαιρνα και εγώ παλιότερα.

Περιοδικά αυτοκινήτου κυρίως και ειδικότερα το power techniques.

Από κάποια στιγμή και μετά, "κόπηκαν" πολλές δοκιμές και events του συγκεκριμένου περιοδικού όπως δυναμομετρήσεις, ο θεσμός του power car κλπ.

Μου άρεσαν τα θεματάκια που είχε μέσα. Μάθαινες πράγματα.

Με τον καιρό, όμως, κόπηκαν αυτά, οι σελίδες έγιναν πολύ λιγότερες, η συντακτική ομάδα "έσπασε", οι δοκιμές ελλειπέστατες και το ενδιαφέρον μου χάθηκε.

Θυμάμαι που πήγαινα κάθε 20τόσο του μήνα(δε θυμάμαι ακριβές νούμερο. Πάνε κάτι χρόνια που πήγα να το αγοράσω για τελευταία φορά) στο περίπτερο με λαχτάρα για να πάρω το νέο τεύχος. Πάνε αυτά.

Πλέον, δεν ασχολούμαι όχι μόνο με το power techniques, αλλά γενικά με κανένα περιοδικό.

Έπεσε πριν από λίγο καιρό ένα auto bild στα χέρια μου. Αηδίασα. 20 αυτοκίνητα στο εξώφυλλο με τα 18 να είναι Γερμανικά..... έλεος!!

Τροποποιήθηκε από τον kouler

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σαν το περιοδικό δεν υπάρχει, αλλα πλεόν όταν αγοράζω κάποιο γιατί θα έχει κάτι που θα με ενδιαφέρει θα το σιχαθώ απο τις διαφημίσεις, Τουλάχιστον οι μισές σελίδες.

Ασε που ορισμένες φορές αβαντάρουν κάποιο συγκεκριμμένο μοντέλο για να πουλήσουν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συνομολογω για τα '' περι ρομαντικων αναμνησεων της εποχης εκεινης που τα περιοδικα '' ...................

Εχω ομως μια ερωτηση που εχει απασχολησει κατα καιρους ,εμενα και πολλους αλλους που πληρωναμε για τα περιοδικα αυτα.

'' Υπαρχουν κατευθυνομενα απο συμφεροντα καποια αρθρα που αφορουν παρουσιασεις καποιων μοντελων στον εντυπο η ιντερνετικο τυπο ; ''

εαν η ερωτηση ειναι ακαιρη η flame για το θρεντ ,δεν εχω αντιρρηση να διαγραφει..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η νοσταλγία είναι πράγματη αξεπέραστη, όμως ύστερα από τόσα χρόνια έχω βγάλει το εξής συμπέρασμα.

Τα περιοδικά ειδικού τύπου αν θέλουν να επιβιώσουν στην Ελλάδα του σήμερα θα πρέπει να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις του νέου ηλικιακά αναγνωστικού κοινού (για την πλειονότητα των αρθρων) και λίγα ειδικά θέματα για τους παλαιότερους.

Δυστυχώς εμείς οι παλαιότεροι νομίζω ότι λόγω υποχρεώσεων, χρόνου, χώρου αποθήκευσης, εμπειριών και ανάλογα την προσωπική ενασχόληση με την μοτοσυκλέτα του καθένα μας απολαμβάνουμε ή οχι το διάβασμα των περιοδικών τελείως διαφορετικά από τους νέους.

Π.Χ. Οταν ανακάλυψα ότι απολάμβανα περισσότερο να διαβάζω το R&D για τα διαφορικά του Τσιριγκάκη ή την ανάρτηση του Κορρέ, σταμάτησα να διαβάζω και να αγοράζω τα υπόλοιπα γιατί απλά δεν με ενδιαφέρει αν κουνάει η οχι το Hayabusa κόντρα σε Μαίστρο 5,88 Μποφορ στα 316,3 μετρημένα με GPS Magellan 16 δορυφόρων με ακρίβεια 0,00001 του μέτρου +- 2 ψηφία.

Αν όμως λέω αν, τα περιοδικά ειδικού τύπου μπορέσουν και εκσυχρονιστούν όπως π.χ. να επιτρέπουν με ετήσια ηλεκτρονική συνδρομή το διάβασμά τους on line φθηνότερα έστω και τον επόμενο μήνα από τον μήνα κυκλοφορία τους θα με βρούν σύμφωνω να ξαναρχίσω να διαβάζω επιλεκτικά άρθρα της αρεσκείας μου εστω και αν από ολόκληρο το περιοδικό διαβάσω μόνο ένα αρθρο, όπως το τελευταίο on line editorial του Καραχάλιου στο MOTO για τα φτερά της Νίκης της Σαμοθράκης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υπήρξα φανατικός αναγνώστης του ΜΟΤΟ από το 1990 έως το 1997. Αυτό που με είχε εντυπωσιάσει ήταν η προσήλωση στην λεπτομέρεια, το χιούμορ και η "τρέλλα" των συντακτών (Χούντρας, Πολίτης, Χατζιάρας, Πανούτσος). Όταν βγήκε η NR750, επειδή η (γνωστή) αντιπροσωπεία δεν τους έδινε για τεστ, πήγαν και αγόρασαν μία (15.000.000 δραχμες τότε, αν θυμάμαι καλά). Σήμερα δεν νομίζω να έκανε κανείς κάτι τέτοιο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να προσθέσω και εγώ με τη σειρά μου μια ακόμα κουκίδα στα παραπάνω;

  • Ο άνευ όρων και κριτηρίων αφορισμός, χωρίς επιχειρήματα

Διαβάζω διάσπαρτα στο forum αυτόν τον καιρό, παλιότερα θέματα όπου ξεκινά κάποιος και λέει "όλοι τα παίρνουν" και αρχίζουν από κάτω μετά τα "επιχειρήματα":

"Φυσικά γιατί δεν γίνεται αλλιώς", "πώς τους δίνουν μοτοσυκλέτες", "που τα βρίσκουν" και τέτοια… Μετά έχουμε και τις περιγραφές:

"είναι μόνο διαφημίσεις", το οποίο το επαναλαμβάνει και ο φίλος πιο πάνω, παρόλο όμως που παραδέχεται ότι δεν έχει διαβάσει κάποιο περιοδικό.

Δεν θα γίνω εγώ ο υπερασπιστής όλων, δεν έχω τέτοια ιδιότητα, οπότε ότι λέω ισχύει για το ΜΟΤΟ μόνο. Υπάρχουν 162 σελίδες σύνολο με 30-35 το πολύ διαφημίσεις. Πώς γίνεται να είναι όλο διαφήμιση;; Αλλά και παλιότερα, τις καλές εποχές που τέλειωσαν το 2008, οι διαφημίσεις ήταν πάντα λιγότερο από το ένα τρίτο!!! Απλά αυτό που έχω αντιληφθεί μιλώντας με κόσμο, είναι ότι τους δημιουργείται μια εσφαλμένη εντύπωση γιατί οι περισσότερες διαφημίσεις βρίσκονται στην αρχή. Που σημαίνει ότι δεν υπάρχει κριτική σκέψη για να βγάζει κανείς έτσι ένα συμπέρασμα. Και φαίνεται ότι δεν υπάρχει κριτική σκέψη, γενικά, γιατί και οι πελάτες απαιτούν να είναι στις πρώτες σελίδες, όλοι μαζί, ο ένας πάνω στον άλλο!

Τα παραπάνω είναι ένα μικρό παράδειγμα του πώς αντικρούονται τέτοιοι γενικοί αφορισμοί, και στερεοτυπικά επιχειρήματα τα οποία είναι υπερβολικά οπισθοδρομικά και ανήκουν σε ένα παρελθόν τόσο μακρινό, που ακόμα δεν υπήρχε ιντερνετ! Είμαι στη διάθεση να εξηγήσω κάθε πτυχή της δουλειάς μου, και να απαντήσω σε οτιδήποτε, φτάνει να μην αρχίσουμε τον παραλογισμό των γενικεύσεων.

Φίλε pa18 έχεις απόλυτο δίκιο για τα τεχνικά θέματα. Το περιοδικό μετρά τώρα 27 χρόνια και στη διάρκεια ζωής του έχει εκδώσει μια απάντηση για το κάθε τι, με καλύτερο παράδειγμα τη σειρά «Α-Ω». Πήγαμε πέρσι να το ξανά κάνουμε και άρχισαν μερικά email ότι αντιγράφουμε παλιά θέματα! Τι να εξηγήσεις τώρα; Ότι η περιποίηση της αλυσίδας θα έχει πάντα ένα τρόπο να γίνει; Λέω ένα παράδειγμα.. Επίσης ακούσαμε ότι παρά είναι «τεχνικά» και κουράζουν, και αν το κάνεις πιο απλό «δεν ξέρεις πολλά».. είναι δύσκολο να είναι όλοι ευχαριστημένοι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα περιοδικά με τα οποία μεγαλώσαμε,μάθαμε,και ωριμάσαμε κάποτε,δεν θα επιστρέψουν ποτέ ξανά σε αυτή την μορφή.

Έχουμε πλέον τον ειδικό τύπο,που θέλουμε να έχουμε σαν κοινό,κυρίως,και όπως έχει διαμορφωθεί από το status της εποχής,και της οικονομικής συγκυρίας

Σκεφτείτε ειλικρινά οι μεγαλύτεροι,από 30 και πάνω,αναλογιζόμενοι και το δείγμα που έχουμε από την τωρινή εποχή με όλα τα παρελκόμενα,πόσοι θα ενδιαφερόντουσαν να διαβάσουν πλέον,λεπτομερείς τεχνικές αναλύσεις,και τις ''αναζητήσεις'' κάθε συντάκτη που διάνθιζαν άρθρα και δοκιμές στο παρελθόν.

Επομένως,δώσε σουζίδια,παντιλίκια,''περιπέτεια'', μετρήσεις και δυναμομετρήσεις να κάνουμε κέφι,μπας και μαζέψουμε διαφήμιση,αφού αυτά ''πουλάνε'' πλέον,και εξασφαλίζουν την βιωσιμότητα των εντύπων.

Δεν κατηγορώ τους συντάκτες,αρχισυντάκτες κλπ.Απλά ας κάνουμε όλοι την αυτοκριτική μας,ας αναθεωρήσουμε απόψεις,ας ξεκαβαλήσουμε καλάμια,μπας και φανεί φως στο τούνελ.

Το γεγονός ότι κάποια έντυπα ''προσγειώθηκαν'' προσφάτως λόγω οικονομικής συγκυρίας και αναγκαστικής μετάλλαξης του αγοραστικού κοινού,και αλλάξανε ρότα στα γραφόμενα και στην προσέγγιση της θεματολογίας γενικότερα,είναι ένα βήμα προς τα εμπρός,αλλά πρέπει να συνεχιστεί η εκλογίκευση,και η αναβάθμιση της ποιότητας του περιεχομένου.

Είμαι και εγώ λάτρης του χαρτιού,και γαλουχημένος κυριολεκτικά από εποχές που διάβαζες μια ώρα,και σκεφτόσουνα μετά τρείς ώρες.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

............Ασε που ορισμένες φορές αβαντάρουν κάποιο συγκεκριμμένο μοντέλο για να πουλήσουν.

Μπορείς να γίνεις ποιο συγκεκριμένος; Ποιο περιοδικό ήταν αυτό δηλαδή;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η γνώμη μου είναι οτι τα περιοδικά θα πρέπει να ακολουθήσουν την τεχνολογία για πολλούς λόγους. Π.χ. ευκολότερη πρόσβαση, εξοικονόμηση χρημάτων και περιβαντολογικών πόρων, παρουσιάσεις με βίντεο κλπ.

Ένα ωραίο παράδειγμα ήταν το site του μακαρίτη Kevin Ash "Ash on bikes" στο οποίο πέρα από τις παρουσιάσεις και πραγματικά ωραίες αναλύσεις των διάφορων μοντέλων είχε και κάποια τεχνολογικά θέματα με πολύ ωραία και απλή επεξήγηση.

Επίσης ωραίες οι παρουσιάσεις των μοντέλων από δημοσιογράφους που παίρνουν ένα μηχανάκι και το σκίζουν αλλά από το ίντερνετ και τα διάφορα sites και φόρα μαθαίνεις και πράγματα πιό ουσιαστικά για κάθε μηχανή. Πως είναι η συμβίωση μαζί της, πού πάσχει και υστερεί, διάφορες βλάβες και προβλήματα, το after sales και την στάση της εκάστοτε αντιπροσωπείας κλπ.

Στην δικιά μου περίπτωση και για τις δύο μηχανές που έχω αγοράσει ήταν τόσο ελλιπής η εγχώρια πληροφόρηση (και η μη ύπαρξη test ride) που χωρίς την ύπαρξη των dedicated forum και κάποια τεστ από το εξωτερικό δεν θα ήξερα τι να περιμένω. Και τολμώ να πω οτι και στις δύο περιπτώσεις κατάφερα να σχηματίσω μια ολοκληρωμένη άποψη πριν την κάθε αγορά.

Επίσης όπως έγραψε ο Θάνος, το γρασσάρισμα της αλυσίδας θα είναι πάντα ενδιαφέρον για ένα νέο αναβάτη και πάντα βαρετό και ανακύκλωση για τον παλιό. Σε ένα site ή σε ένα αρχειοθετημένο online "τεύχος" ο καθένας μπορεί να βρεί ότι τον ενδιαφέρει.

Τα πάντα είναι προσφορά και ζήτηση. Και το καλύτερο που μπορούν να κάνουν τα ειδικά περιοδικά είναι να εξελιχθούν ώστε να συναντήσουν την ζήτηση. πάντα υπάρχει ζώρος για τους καλούς! :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συνομολογω για τα '' περι ρομαντικων αναμνησεων της εποχης εκεινης που τα περιοδικα '' ...................

Εχω ομως μια ερωτηση που εχει απασχολησει κατα καιρους ,εμενα και πολλους αλλους που πληρωναμε για τα περιοδικα αυτα.

'' Υπαρχουν κατευθυνομενα απο συμφεροντα καποια αρθρα που αφορουν παρουσιασεις καποιων μοντελων στον εντυπο η ιντερνετικο τυπο ; ''

εαν η ερωτηση ειναι ακαιρη η flame για το θρεντ ,δεν εχω αντιρρηση να διαγραφει..

Δεν μου έχει πει ποτέ κανείς τι θα γράψω. ΠΟΤΕ! Ούτε ο διευθυντής σύνταξης!!!! Υπάρχουν παράπονα μετά, μου έχουν πετάξει περιοδικό στη μούρη, αντιπρόσωπος που δεν ήταν ικανοποιημένος με αυτά που έγραψα, και υπήρξε και μια εταιρία που πήρε τηλ και ζήτησε να μην οδηγήσω για λογαριασμό του περιοδικού ποτέ ξανά δικό της μοντέλο. Από το 2008 αυτές ήταν οι μόνες "παρεμβάσεις" που έχω δεχτεί όλες μετά, και όλες λύθηκαν με τον εξής τρόπο: "Πές μου που κάνω λάθος και θα το γράψω στο περιοδικό με τεράστια γράμματα με τη σημέιωση ότι είμαι βλάκας" Παράπονα υπάρχουν πολλές φορές, αλλά μέχρι εκεί!

Εσύ μπορείς να μου πεις πώς ρωτάς; Γιατί έχω κάνει την ίδια ερώτηση σε πολύ κόσμο και οι απαντήσεις που παίρνω μετά από πολύ ώρα είναι ΑΠΙΘΑΝΕΣ:

Κάποιος έλεγε ότι τα "παίρνουν εκεί στο ΜΟΤΟ" και αποδέιχτηκε στο τέλος ότι το μοναδικό του επιχείρημα ήταν "Γιατί αποκλείεται να μην βγάλατε πρώτο το VSTROM" Του θίξαμε το αγαπημένο του μοντέλο, οπότε ήταν απευθείας σίγουρος ότι "τα παίρνουμε"! Τσατίζεται κάποιος που θέλει να σκέφτεται ότι οδηγεί το καλύτερο που υπάρχει για να στηρίξει την επιλογή του ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ και αρχίζει τους αφορισμούς...

Σου δίνω ένα παράδειγμα για το πώς έχω δει να αρχίζει τέτοια κουβέντα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η γνώμη μου είναι οτι τα περιοδικά θα πρέπει να ακολουθήσουν την τεχνολογία για πολλούς λόγους. Π.χ. ευκολότερη πρόσβαση, εξοικονόμηση χρημάτων και περιβαντολογικών πόρων, παρουσιάσεις με βίντεο κλπ.

Ένα ωραίο παράδειγμα ήταν το site του μακαρίτη Kevin Ash "Ash on bikes" στο οποίο πέρα από τις παρουσιάσεις και πραγματικά ωραίες αναλύσεις των διάφορων μοντέλων είχε και κάποια τεχνολογικά θέματα με πολύ ωραία και απλή επεξήγηση.

Επίσης ωραίες οι παρουσιάσεις των μοντέλων από δημοσιογράφους που παίρνουν ένα μηχανάκι και το σκίζουν αλλά από το ίντερνετ και τα διάφορα sites και φόρα μαθαίνεις και πράγματα πιό ουσιαστικά για κάθε μηχανή. Πως είναι η συμβίωση μαζί της, πού πάσχει και υστερεί, διάφορες βλάβες και προβλήματα, το after sales και την στάση της εκάστοτε αντιπροσωπείας κλπ.

Στην δικιά μου περίπτωση και για τις δύο μηχανές που έχω αγοράσει ήταν τόσο ελλιπής η εγχώρια πληροφόρηση (και η μη ύπαρξη test ride) που χωρίς την ύπαρξη των dedicated forum και κάποια τεστ από το εξωτερικό δεν θα ήξερα τι να περιμένω. Και τολμώ να πω οτι και στις δύο περιπτώσεις κατάφερα να σχηματίσω μια ολοκληρωμένη άποψη πριν την κάθε αγορά.

Επίσης όπως έγραψε ο Θάνος, το γρασσάρισμα της αλυσίδας θα είναι πάντα ενδιαφέρον για ένα νέο αναβάτη και πάντα βαρετό και ανακύκλωση για τον παλιό. Σε ένα site ή σε ένα αρχειοθετημένο online "τεύχος" ο καθένας μπορεί να βρεί ότι τον ενδιαφέρει.

Τα πάντα είναι προσφορά και ζήτηση. Και το καλύτερο που μπορούν να κάνουν τα ειδικά περιοδικά είναι να εξελιχθούν ώστε να συναντήσουν την ζήτηση. πάντα υπάρχει ζώρος για τους καλούς! :_thumbsup:

Συμφωνώ στα όσα λες με τα θέματα που θα μπορούσαν να είναι "καρφιτσωμένα" σε ένα site. Θα κάνω κάτι αρκετά παρορμητικό τώρα, θα σου αποκαλύψω ότι αλλάζουμε το απαρχαιωμένο και ελλιπές σε ενημέρωση site που έχουμε με ένα καινούριο, responsive, γρήγορο και που θα υπάρχουν τέτοια θέματα. Δεν συμφωνώ με τα υπόλοιπα περί συμβίωσης, όμως καθώς πάντα, στο ΜΟΤΟ τουλάχιστον, θα διαβάσεις για την καθημερινότητα με την εκάστοτε μοτοσυκλέτα. Χωρίς να υπολογίζω τις μοτοσυκλέτες που γίνονται long term και μόνο για καθημερινότητα μαθαίνεις…

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπορείς να γίνεις ποιο συγκεκριμένος; Ποιο περιοδικό ήταν αυτό δηλαδή;

Όταν η ίδια η ADAC το έκανε , θα είναι πολύ αφελής όποιος πιστεύει πως δεν το κάνει ένα περιοδικό.

Επί του θέματος τώρα ξεκίνησα με Δ.Παπανδρέου το 1983 και συνέχισα εως πριν μια πενταετία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συμφωνώ στα όσα λες με τα θέματα που θα μπορούσαν να είναι "καρφιτσωμένα" σε ένα site. Θα κάνω κάτι αρκετά παρορμητικό τώρα, θα σου αποκαλύψω ότι αλλάζουμε το απαρχαιωμένο και ελλιπές σε ενημέρωση site που έχουμε με ένα καινούριο, responsive, γρήγορο και που θα υπάρχουν τέτοια θέματα. Δεν συμφωνώ με τα υπόλοιπα περί συμβίωσης, όμως καθώς πάντα, στο ΜΟΤΟ τουλάχιστον, θα διαβάσεις για την καθημερινότητα με την εκάστοτε μοτοσυκλέτα. Χωρίς να υπολογίζω τις μοτοσυκλέτες που γίνονται long term και μόνο για καθημερινότητα μαθαίνεις…

Σωστή κίνηση το site!

Για τα long term έχεις δίκιο αλλά σκέψου και την άλλη πλευρά: Άλλο το να έχεις στην κατοχή σου μια μηχανή για κάποιους μήνες στα πλαίσια ενός long term τεστ και άλλο για κάποια χρόνια. Επίσης άλλη η αντιμετώπιση που μπορεί να έχει ένας δημοσιογράφος από την αντιπροσωπεία και άλλο ένας "απλός" πελάτης.

Τέλος ακόμη και οι διαφορετικές ικανότητες στην οδήγηση ενός ειδικού δημοσιογράφου μπορεί να κάνουν την διαφορά στην πληροφορία. Κάτι που σε εσένα μπορεί να φαίνεται παιχνίδι σε καποιον άλλο μπορεί να φαίνεται βουνό. Κατανοώ οτι προσπαθείτε να περάσετε και τέτοιες πληροφορίες αλλά σίγουρα αλλιώς είναι να τα φιλτράρεις μέσα από τις εμπειρίες πολλών χρηστών...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρε σεις....εντάξει είπαμε να κάνουμε κουβέντα εποικοδομητική και όμορφη.Το να μπαίνει ο Φελούκας και ο κάθε Φελούκας,να γράφει επώνυμα,και να πρέπει να πείσει τον καθένα μας οτί δεν είναι ελέφαντας-να πληρώσει τα σπασμένα και τα κακώς κείμενα του ειδικού τύπου,είναι κάπως.....

Ο Γιάννης πιστεύω ότι ανέβασε το θέμα με διαφορετικό προσανατολισμό,για γόνιμο διάλογο και ανταλλαγή απόψεων με την αμεσότητα που προσφέρει το φόρουμ.Ούτε στημένα,ούτε λογοκριμένα,ούτε στρογγυλεμένα,αλλά όχι και αντίστροφα.... B)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όταν η ίδια η ADAC το έκανε , θα είναι πολύ αφελής όποιος πιστεύει πως δεν το κάνει ένα περιοδικό.

Επί του θέματος τώρα ξεκίνησα με Δ.Παπανδρέου το 1983 και συνέχισα εως πριν μια πενταετία.

Αυτό είναι επιχείρημα;;; ότι αν δεν το πιστεύεις είσαι αφελής;;; Δηλαδή πραγματικά υπάρχει λογική;;;

να σου πω ότι έτσι μου βγήκε και ένας καθηγητής πανεπιστημίου και μου είπε ότι οι Σπαρτιάτες ήταν όλοι λάτρεις του ομοφυλοφιλικού έρωτα. Του λέω, ΟΚ αν τα παιδιά το γουστάρανε εμάς δεν μας πέφτει λόγος, αλλά από πηγάζει αυτό ως πληροφορία;

Η απάντησή του: «Έμεναν 2 χρόνια στο στρατόπεδο, είναι αφελής όποιος δεν το πιστεύει αυτό»!!!!! Δεν είχε άλλη απόδειξη παρά μόνο αυτό!

Οπότε του είπα και εγώ ότι όταν αυτός μένει χωρίς γυναίκα κοιτά τα αγοράκια και με πέταξε έξω…

Κοίταξε με βάση τις δικές μας εμπειρίες δεν μπορούμε να κρίνουμε κανέναν. Είναι άλλο πράγμα να ΕΡΜΗΝΕΥΕΙΣ και άλλο να ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ. Υπάρχει τεράστια διαφορά σε αυτά τα δύο, και όταν πρόκειται για ένα τόσο σοβαρό θέμα, όπως ο χρηματισμός θα πρέπει να γνωρίζεις και όχι να ερμηνεύεις. Το πόσο παλιός αναγνώστης είναι κάποιος δεν έχει σημασία… Εγώ επί εποχής Παπανδρέου διάβαζα κομικ και καβαλούσα μόνο ποδήλατο, πριν πάω στο ΜΟΤΟ ζούσα στο εξωτερικό, δεν έχω επαφή με παλιά, δεν θέλω να ξέρω.. Και αν από αυτή τη συζήτηση «χαθούν» παλιοί αναγνώστες λόγω παρεξήγησης τότε δεν πειράζει…

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εσύ μπορείς να μου πεις πώς ρωτάς; Γιατί έχω κάνει την ίδια ερώτηση σε πολύ κόσμο και οι απαντήσεις που παίρνω μετά από πολύ ώρα είναι ΑΠΙΘΑΝΕΣ:

Για να εκφραζουν πολλοι παρομοια απορια μαλλον υπαρχει καποιο ερεισμα και δεν φανταζομαι να προκειτε για ομαδικη παρακρουση και γιατι οι προσωπικες μου εμπειριες μου εχουν επιφερει καποιες ανορθοδοξες εντυπωσεις.

Ενα παραδειγμα που οσοι διαβαζαν τα ''τοτε περιοδικα'' καταλαβαινουν

New HAYABUSA my 2008 και ο τουλαχιστον αντιδεοντολογικος δημοσιογραφικα τροπος χρονιας προβολης του απο περιοδικο power bikes.Μεχρι και δωρεαν κασεττα video διεθετε το περιοδικο μαζι με το εξωφυλο του, με το περιφημο εκεινο 59 λεπτο του λευκου χαγιαμπουζα απο τα διοδια της Ελευσινας μεχρι την Πατρα.Εν συνεχεια δε η δωρεαν διαθεση της εν λογω κασεττας/video η οποια συνεχιστηκε στο περιπτερο του περιοδικου κατα την διαρκεια της ''Εκθεσης μοτοσυκλετας '' Ηταν ο μονος λογος που στηθηκε περιπτερο απο το εν λογω περιοδικο,καθως δεν εδινε τιποτε αλλο ,παρα μονο την αυτη την κασεττα.Στο τελος ,εγκατελειψαν το περιπτερο ,εγκαταλειποντας ντανες με κασεττες ελευθερα να τις παιρνει οποιος ηθελε.

Σε αντιδιαστολη ο μοναδικος αντιπαλος της κατηγοριας hyperturing στις τοτε πωλησεις το ''New ZZR my 2006 και σχεση του με περιοδικο power bikes.Απο μηδενικη ,εως αρνητικη..και δεν ηταν μονο θεμα προσωπικων επιλογων του αρθρογραφου γιατι απλα το θαψιμο ηταν ερασιτεχνικοτατα παρουσιασμενο.Οταν καποια στιγμη ομως στην γκαμα του Σφακιανακη εκτος απο την σουζουκι ,προστεθηκε και η BMW ,το ιδιο περιοδικο που αποτελουσε τον ''αντι-βαυαρικο'' φαρο της εποχης ,κατελειξε να γινει μεχρι το τελος της εποχης του ,Βασιλικοτερον του βασιλεως ....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σωστή κίνηση το site!

Για τα long term έχεις δίκιο αλλά σκέψου και την άλλη πλευρά: Άλλο το να έχεις στην κατοχή σου μια μηχανή για κάποιους μήνες στα πλαίσια ενός long term τεστ και άλλο για κάποια χρόνια. Επίσης άλλη η αντιμετώπιση που μπορεί να έχει ένας δημοσιογράφος από την αντιπροσωπεία και άλλο ένας "απλός" πελάτης.

Τέλος ακόμη και οι διαφορετικές ικανότητες στην οδήγηση ενός ειδικού δημοσιογράφου μπορεί να κάνουν την διαφορά στην πληροφορία. Κάτι που σε εσένα μπορεί να φαίνεται παιχνίδι σε καποιον άλλο μπορεί να φαίνεται βουνό. Κατανοώ οτι προσπαθείτε να περάσετε και τέτοιες πληροφορίες αλλά σίγουρα αλλιώς είναι να τα φιλτράρεις μέσα από τις εμπειρίες πολλών χρηστών...

Τα κείμενα του Kevin Ash έμπαιναν όλα στο περιοδικό, ήταν συνεργάτης πολλά χρόνια και είχαμε δώσει ραντεβού στην παρουσίαση που βρήκε τραγικό θάνατο... ακόμα και αυτά παραήταν τεχνικά για κάποιους... Είναι ανούσια η κουβέντα του forum ή του περιοδικού, έχει το καθένα τα καλά και τα κάκα. Και στο forum για να συγκεντρώσεις την πληροφορία ενός περιοδικού πρέπει να διαβάσεις βδομάδες σε ποστ...

Ρε σεις....εντάξει είπαμε να κάνουμε κουβέντα εποικοδομητική και όμορφη.Το να μπαίνει ο Φελούκας και ο κάθε Φελούκας,να γράφει επώνυμα,και να πρέπει να πείσει τον καθένα μας οτί δεν είναι ελέφαντας-να πληρώσει τα σπασμένα και τα κακώς κείμενα του ειδικού τύπου,είναι κάπως.....

Ο Γιάννης πιστεύω ότι ανέβασε το θέμα με διαφορετικό προσανατολισμό,για γόνιμο διάλογο και ανταλλαγή απόψεων με την αμεσότητα που προσφέρει το φόρουμ.Ούτε στημένα,ούτε λογοκριμένα,ούτε στρογγυλεμένα,αλλά όχι και αντίστροφα.... B)

Εγώ πάλι νόμιζα το ακριβώς αντίθετο όταν μίλησα με το Γιάννη..

Για να εκφραζουν πολλοι παρομοια απορια μαλλον υπαρχει καποιο ερεισμα και δεν φανταζομαι να προκειτε για ομαδικη παρακρουση και γιατι οι προσωπικες μου εμπειριες μου εχουν επιφερει καποιες ανορθοδοξες εντυπωσεις.

Ενα παραδειγμα που οσοι διαβαζαν τα ''τοτε περιοδικα'' καταλαβαινουν

New HAYABUSA my 2008 και ο τουλαχιστον αντιδεοντολογικος δημοσιογραφικα τροπος χρονιας προβολης του απο περιοδικο power bikes.Μεχρι και δωρεαν κασεττα video διεθετε το περιοδικο μαζι με το εξωφυλο του, με το περιφημο εκεινο 59 λεπτο του λευκου χαγιαμπουζα απο τα διοδια της Ελευσινας μεχρι την Πατρα.Εν συνεχεια δε η δωρεαν διαθεση της εν λογω κασεττας/video η οποια συνεχιστηκε στο περιπτερο του περιοδικου κατα την διαρκεια της ''Εκθεσης μοτοσυκλετας '' Ηταν ο μονος λογος που στηθηκε περιπτερο απο το εν λογω περιοδικο,καθως δεν εδινε τιποτε αλλο ,παρα μονο την αυτη την κασεττα.Στο τελος ,εγκατελειψαν το περιπτερο ,εγκαταλειποντας ντανες με κασεττες ελευθερα να τις παιρνει οποιος ηθελε.

Σε αντιδιαστολη ο μοναδικος αντιπαλος της κατηγοριας hyperturing στις τοτε πωλησεις το ''New ZZR my 2006 και σχεση του με περιοδικο power bikes.Απο μηδενικη ,εως αρνητικη..και δεν ηταν μονο θεμα προσωπικων επιλογων του αρθρογραφου γιατι απλα το θαψιμο ηταν ερασιτεχνικοτατα παρουσιασμενο.Οταν καποια στιγμη ομως στην γκαμα του Σφακιανακη εκτος απο την σουζουκι ,προστεθηκε και η BMW ,το ιδιο περιοδικο που αποτελουσε τον ''αντι-βαυαρικο'' φαρο της εποχης ,κατελειξε να γινει μεχρι το τελος της εποχης του ,Βασιλικοτερον του βασιλεως ....

Χμμμ, πολύ φοβερό μου ακούγεται! Από καθαρή περιέργεια όμως θα πάρω ένα τηλ σε κάποιον που δούλευε εκεί και τον θεωρώ φίλο μου, και θα τον ρωτήσω... μπορεί να έγινε και έτσι τι να σου πώ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλωσορίζω και εδώ τον Κο Φελούκα!

Αντιλαμβανόμαστε όλοι, πιστεύω, τη δυσκολία που αντιμετωπίζει ο Κος Φελούκας, ανάμεσα σε πολλούς συμφορουμίτες που τον βομβαρδίζουν με ερωτήσεις, ίσως και κατηγορίες και υποψίες.

Θα αφήσω να κυλίσει η κουβέντα, όσο είναι εφικτό βεβαίως.

Δηλαδή είμαι υποχρεωμένος αφενός να προστατέψω τον Κο Φελούκα αν δεχθεί άδικη επίθεση, αφετέρου να προασπίσω το δικαίωμα όλων μας να παρακολουθήσουμε μια ωραία κουβέντα, με επιχειρήματα και συμπεράσματα. Να βγει κάτι σε τελική ανάλυση.

Να σβήσουμε κάποιες απορίες, να μάθουμε μερικές λεπτομέρειες που θα θέλαμε να ξέρουμε αλλά ποτέ δε μας δόθηκε η ευκαιρία να το πετύχουμε

Θέλω κι εγώ να ρίξω στο τραπέζι 2-3 πραγματάκια.

Θα γίνει κι αυτό!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...