Jump to content
IkaroC

Αγορα χωματινης μηχανης

Recommended Posts

Καλησπερα παιδες!!!

Μιας και το χωμα ειναι το καλυτερο σχολειο..........εδω και πολυ καιρο σκευτομαι να αγορασω μια μηχανη για το βουνο και enduro!!

Ετσι λοιπον μιας και μαζεψα λεφτα(3.000-3.500) αρχισα και εγω το ψαξιμο μου.

Απο εμπειρια με μηχανες ειχα 1 χρονο ενα 125αρι παπακι και εδω και 2 χρονια ειμαι ενας περιφανος κατοχος μιας ninja 250,απο χωμα εχω παει αρκετες φορες με φιλους και εχω οδηγησει ενα sx125 και 2-3 φορες ενα klx 250.

Τωρα θελω να με βοηθησετε στο τι να διαλεξω..μου αρεσουν παρα πολυ crf 450r/crf 450x,wr450,yz450f ολα αυτα ειναι ερωτας!

(δεν κοιταω για λιγοτερα cc μιας και την μηχανη θελω να την κρατησω)

Η χρηση θα ειναι 2-3 φορες τον μηνα να πηγαινω υμμητο σε διαφορες ωραιες διαδρομουλες,για πιστα δεν το βλεπω για το αμεσο μελλον αλλα ποιος ξερει αργοτερα!

Οι ενδιασμοι μου ειναι οτι εχω διαβασει οτι αυτα τα μηχανακια δεν πανε με το "ποσα χλμ εχει" αλλα "ποσες ωρες λειτουργιας"¨

και επισης τα σερβις ειναι πολυ πιο συχνα.Αυτο με προβληματιζει γιατι εγω απλα ψαχνω για μια μηχανουλα να την εχω στο γκαραζ και να πηγαινω να κανω το κεφι μου διπλα στο βουνο!Οχι καθε λιγο να μου βγαζει προβλημα.

Οχι οτι δεν μου αρεσει να ασχολουμε αλλα δεν το θελω και για επαγκελματικη χρηση.

Εχω ακουσει οτι το wr ειναι το πιο "σκυλι" απο τα αλλα και πλησιαζει πιο πολυ στην συντηρηση μιας απλης μοτοσυκλετας.

Ακουω τις γνωμες σας παιδια!

Επισης εχω μια απορια..οσους βλεπω στον δρομο με τετοιες μηχανες που τις εχουν κανει sm πως τα καταφερνουν!!παντου βλεπω να λενε οτι αυτες η μηχανες δεν ειναι για δρομο και καθημερινη χρηση..αυτοι που τους κανουν πολιτικη χρηση αλλαζουν λαδια καθε 1000 χλμ π.χ. ?

Τροποποιήθηκε από τον IkaroC

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1) Αν δεν εχεις καποια εμπειρια στο χωμα παρε 250, μη νομιζεις οτι θα καταφερεις να το "τελειωσεις" και τοσο γρηγορα, εκτος αν λεγοντας εντουρο εννοεις φλαταδουρες.

2)Να κοιταζεις εντουρο μηχανακια και οχι MX (πχ crf-x και ΟΧΙ crf-r)

3)Ναι ειναι πιο ακριβα σε συντηρηση, κυριως τα τετραχρονα, αν διστασεις να βαλεις το χερι στην τσεπη γι αυτα που ζηταει, θα το βαλεις καποια στιγμη βαθια, και ποναει, πιστεψε με!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν μου προτεινες καποια λυση ομως!

Το crf-x εχει λιγοτερη απαιτητικη συντηρηση απο το crf-r?

Τα λεφτα που διαθετω ειναι αρκετα για κατι τετοιο?

Αυτο που λεω πιο πανω για το wr ισχυει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

.......... 2-3 φορες τον μηνα να πηγαινω υμμητο σε διαφορες ωραιες διαδρομουλες......

Χρόνια σου πολλά και Χριστός Ανέστη !!!

Εστιάζοντας στην παραπάνω πρόταση , θα σου έλεγα :

KLX 250 καινούριο ή μεταχειρισμένο

CRF 250L αναγκαστικά καινουριο ( λόγω νεότητας μοντέλου )

και τέλος , αν αντέχει η τσέπη σου WR 250 R.

Βλέπω οτι είναι ''too much'' να πας στα θεριά που ανέφερες , οχι μόνο από θέμα συντήρησης που σε προβληματίζει , αλλά και οδηγικά .....

Φαντάσου να έλεγες οτι από ninja 250 θέλεις να πας στο χιλιάρι.........θα σε κράζαν όλοι..

Κάτι αντίστοιχο ( τηρουμένων αναλογιών ) αναρωτιέσαι.

Μην υποτιμάς τα 250 κυβικά ( είπες διαδρομουλες ). Τα 250 κάνουν διαδρομούλες. Τα 450 κάνουν ......πόλεμο !!

Χρόνια πολλά !!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν μου προτεινες καποια λυση ομως!

Το crf-x εχει λιγοτερη απαιτητικη συντηρηση απο το crf-r?

Τα λεφτα που διαθετω ειναι αρκετα για κατι τετοιο?

Αυτο που λεω πιο πανω για το wr ισχυει?

Κοίτα δεν είναι ότι το x έχει λιγότερο απαιτητική συντήρηση πάνω κάτω τα ίδια πράγματα χρειάζεται απλά είναι στημένο για αυτό που ζητάς (εντούρο και όχι πίστα) λόγω διαφορετικών αναρτήσεων, μετάδοση (νομίζω), μίζα που θα σου είναι απαραίτητη στο βουνό... κτλ

Όσο για το WR υπάρχει το R υπάρχει και το F όπου το F είναι το πιο "εντούρο" με το άλλο να είναι dual sport. Ισχύει κατά ένα βαθμό ότι θέλουν "λιγότερη" συντήρηση από άλλα "καθαρά" αλλά είναι γνωστό ότι παρουσιάζουν (μερικές φορές) προβλήματα στο σαζμάν 5η νομίζω που μετά θα κλαίς.. γιατί η επισκευή είναι ακριβή ειδικά αν δεν ξέρεις να την κάνεις μόνος σου.

Πάντως δεν νομίζω ότι το 450 θα είναι ιδανικό παρ'όλο που όπως λες δεν είσαι αρχάριος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και εγώ θα σου έλεγα για KLX 250. Ελαφρύ, δεν καίει, έχει νορμάλ σέρβις και σε πάει και παντού!

Αν αντέχεις οικονομικά για καθαρό εντούρο μην το συζητάς αλλά μην πάρεις πάνω από 250 κατά την γνώμη μου.

Το ελαφρύ το εντούρο είναι ένα πολύυυυ ωραίο παιχνίδι για το βουνό. Το 450 θα σε κουράσει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι λυση? Να σου πω τι να παρεις? Οτι σ αρεσει εσενα θα παρεις εννοειται.

Το παραδειγμα αυτο με τα CRF-X και CRF-R , δεν το ανεφερα απο πλευρας συντηρησης, αλλα απο πλευρας χρησης. Το πρωτο ειναι μηχανακι προορισμενο για εντουρο χρηση, ενω το δευτερο για χρηση μοτοκρος.Σε ουκ ολιγες αγγελιες απο MX θα δεις να γραφει "ανταλλασσεται με εντουρο" , για τον λογο του οτι ο κοσμος αγοραζει αυτα τα μηχανακια και καταλαβαινει μετα οτι εκανε λαθος επιλογη, γιατι ειναι για αλλη δουλεια , τοσο απλα.

Οσο για τα WR-F, ναι, εχουν αποδειχθει οντως πιο ανθεκτικα απο τον ανταγωνισμο, αλλα αυτο δεν αναιρει τα οσα συνεπαγονται στη χρηση μιας τετοιας μοτοσυκλετας, απλα εχεις λιγο περισσοτερο το κεφαλι σου ησυχο, με λιγα λογια ΔΕΝ ειναι παπακι.

Ισως κατι σε Dual-sport θα σε βολευε περισσοτερο.

Και το λεω και θα το ξαναλεω μια ζωη, τα 250αρια ΔΕΝ ειναι ψοφια , και σε ΣΟΒΑΡΗ χρηση στο χωμα ΔΕΝ τα βαριεσαι σε ενα μηνα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν δε θα το χρησιμοποιεις για καθημερινο παρε ενα διχρονο ακομα και 125 οποιο βρεις σε καλυτερη κατασταση και αδουλευτο, αλλιως αυτα που ειπαν τ παιδια πιο πανω περι klx250λ,wr250, crf250l και ασε τα πολεμικα τετραχρονα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πρωτα απο ολα ευχαριστω ολους για τις αμεσες απαντησεις σας!

Τωρα..επειδη ακουω συνεχεια ακομα και απο εσας τωρα την μεγαλη συντηρηση που χρειαζονται αυτα τα μηχανακια μπορει καποιος να μου το αναλησει αυτο στο περιπου να καταλαβω τι με περιμενει?

Θα μπορω την συντηρηση αυτη να την κανω απο μονος μου?Πιστευω οτι πιανουν τα χερια μου αν και δεν εχω και καμια μεγαλη εμπειρια..!

Επισης δεκτο αυτο που μου λετε για μικτοτερα cc αλλα απο την στιγμη που την μηχανη την θελω για να την κρατησω γιατι να μην παρω την μεγαλυτερη?

Το πολυ πολυ να πηγαινω "χεζμενος" μεχρι να την μαθω ...δεν ειναι προβλημα αυτο...δεν βιαζομαι κιολας να γινω και master..απλα δεν θελω να πουλαω και να αγοραζω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτήν την άποψη την είχα και εγώ ότι αν δώσω το 125αρι που έχω τώρα να πάω σε 450αρι και να πηγαίνω σαν χεσμένος μέχρι να το μάθω γιατί δεν υπάρχουν λεφτά για να αλλάζεις συνεχώς, αλλά το γκάζι είναι γλυκό και η βλακεία δεν αργεί να γίνει, κυρίως όταν νομίζεις ότι έχεις μάθει το 450

απλά επειδή το έχεις οδηγήσει για λίγο καιρό.

Ένα 250άρι δύσκολα θα το αξιοποιήσεις στο 100% όπως επίσης και ένα 125αρι καθώς δεν είναι μηχανάκια που δαμάζονται εύκολα εφόσον μιλάμε για καθαρά εντούρο έτσι, όχι KLX και CRF L. Eπίσης τα 250άρια συγχωρούν πιο εύκολα και είναι πραγματικό σχολείο.Το μεγαλύτερο δεν είναι πάντα το καλύτερο.Το μόνο κακό που έχουν τα 250αρια είναι ότι είναι πιο ακριβά στην αγορά τους.

Όσο για την συντήρηση απλά να ξέρεις ότι είναι όλα αναλώσιμα.Πιστόνι, μπίελα και όλα αυτά που δεν αλλάζεις σε άλλα μηχανάκια ποτέ, χρείαζονται αλλαγές. Επίσης λάδια, φίλτρα πολύ πιο συχνά από ότι σε άλλα. Βέβαια αυτό πάντα εξαρτάται απο την χρήση, δηλάδη αν το δουλέυεις 5-6 ώρες το μήνα εντάξει πόσα πιστόνια να αλλάξεις...

Μόνος πιστεύω αν σου αρέσει και θες να κάτσεις να ασχοληθείς μπορείς να κάνεις αρκετά πράγματα. Αρκεί να έχεις στοιχείωδης γνώσεις. Ντάξει τώρα να κάνεις revalving και να ρυθμίζεις μίγματα κτλ. δεν ξέρω

Τροποποιήθηκε από τον Alex2T

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πρωτα απο ολα ευχαριστω ολους για τις αμεσες απαντησεις σας!

Τωρα..επειδη ακουω συνεχεια ακομα και απο εσας τωρα την μεγαλη συντηρηση που χρειαζονται αυτα τα μηχανακια μπορει καποιος να μου το αναλησει αυτο στο περιπου να καταλαβω τι με περιμενει?

Θα μπορω την συντηρηση αυτη να την κανω απο μονος μου?Πιστευω οτι πιανουν τα χερια μου αν και δεν εχω και καμια μεγαλη εμπειρια..!

Επισης δεκτο αυτο που μου λετε για μικτοτερα cc αλλα απο την στιγμη που την μηχανη την θελω για να την κρατησω γιατι να μην παρω την μεγαλυτερη?

Το πολυ πολυ να πηγαινω "χεζμενος" μεχρι να την μαθω ...δεν ειναι προβλημα αυτο...δεν βιαζομαι κιολας να γινω και master..απλα δεν θελω να πουλαω και να αγοραζω

Το ιδιο χεσμενος θα πηγαινεις και με ενα τετραχρονο 450cc το ιδιο χεσμενος θα πηγαινεις με ενα διχρονο 250cc.. (φιλικα παντα) πιστεψε με δεν θα καταλαβεις διαφορα στις επιδοσεις ακομα και οταν το μαθεις, απ'τη στιγμη που δεν θα κανεις επαγγελματικη χρηση... (μιλωντας για τα 2 που ανεφερα...) αν θες ντε και καλα καθαροαιμο πηγαινε σε διχρονο 125-144 βαρια 250cc... αλλα δεν αξιζει το καθαροαιμο για τη χρηση που θες...χωρια τη διαδικασια μεταφορας με trailor κλπ, χωρια το μεγαλυτερο κοστος αγορας-συντηρησης κλπ, χωρια τις ανακατασκευες που χρειαζονται συχνα-πυκνα.(μιλω για το διχρονο γιατι με 4χρονο τα νουμερα αυξανονται κατα πολυ) Κοιτα καλυτερα για εντουρο αφου θες βολτες, και δεν θα το μετανιωσεις.

με νουμερα ακριβως δεν ξερω να μιλησω, ας το αναλυσει καποιος που ξερει καλυτερα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μοτοκρος μονο για πιστα σε εντουρο μια ανηφορα δεν ανεβαινουν για τον λογο οτι σκυλιαζουν και χανουν την προσφυση...

δεν πατανε γη με λιγα λογια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για τη χρηση που θελεις να κανεις και με την εμπειρια που διαθετεις τα τετραχρονα 450αρια δεν θα σε εξυπηρετουν τουλαχιστον για αρχη.. Επισης ειτε εντουρο ειτε MX στα 450cc απαιτουν συντηρηση, εδω οι αγωνιζομενοι που εχουν τετοια μηχανακια στις προπονησεις τους χρησημοποιουν διχρονα.

Εγω προτεινω να κοιταξεις κατι σε διχρονο που στα χρηματα που διαθετεις αγοραζεις κατι καλο και αρκετα προσφατο σαν μοντελο, τα τετραχρονα ειναι αλλη ιστορια, αν κανει το μπαμ απαιτει πολυ χρημα για να φτιαχτει, και στα χρηματα που διαθετεις αγοραζεις ή παλιο μεν αλλα καλο, ή σχετικα καινουριο αλλα ψιλιφαγωμενο.

Δες κανενα exc 250-300, εχει το γκαζι του αλλα θα το συνιθισεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

συμφωνώ με ολες τις παραπάνω λύσεις, που ολες σχεδόν λενε για 250.....

θελω να τονίσω 2-3 πράγματα που ειναι στάνταρ στο χώμα και θα κάνουν ποιο εύκολη την επιλογή εντουρο.

τα άλογα για χρηση εντουρο ειναι το τελευταιο, θελουμε ΡΟΠΗ αρα κάποια κυβικά οχι κάτω απο 250 σίγουρα, θελουμε επείγον ΜΙΖΑ, δεν μπορείς να φανταστείς τι μαμηκσι ειναι να εχεις μείνει σε ανηφορική νεροφαγια και η μανιβέλα να μην μπορεί να κανει διαδρομη και το μοτοσακο να κρατιετε απο τα φρενα.

ΦΘΗΝΟ και ΕΛΑΦΡΎ στην συνολική του χρηση αρα 2χρονο, τωρα βαση αυτων που ανέφερα και βαση εμπειριας ανθρωπων που γερασανε στα χωματα, ολοι ομόφωνα λενε για 300αρι, 2χρονο, μιζατο, μηχανη για χρόνια και θα σου δώσει τον χρονο να βελτιωθείς μεχρι να σου τελειωσει το γκαζι της!

το κακο ειναι οτι υπαρχουν μονο Ευρωπαϊκές :lipssealed: κριμα......

αυτα φιλαρακι ειναι η δικη μου γνωμη, σου ευχομαι καλη επιλογη βρομοκατσικου και βουρ στα βουνα, ειναι μαγεια!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν θελεις στο περιπου να παρεις μια ιδεα για ιδανικα μηχανακια εντουρο τα οποια τα καβαλανε απο ερασιτεχνες εως πρωταθλητες κοιτα μερικα βιντεο απο σοβαρες διοργανωσεις εντουρο στο youtube.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωραια παιδια θα σας εμπιστευτω και θα αφησω το μεγαλα μωρακια :shoot:

Οποτε τωρα αρχιζω ψαξιμο για ενα 2τ το οποιο απο την μια πλευρα με ανακουφιζει λογο της απλοτητας κινητηρα και των ευκολων σερβις!!

Να βλεπω μονο κτμ?Δεν υπαρχει τιποτα αλλο ετσι?τα exc ειναι enduro η mx?

Τροποποιήθηκε από τον IkaroC

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τα exc ειναι τα εντουρο της ΚΤΜ, τα ΜΧ της ειναι τα sx

Κοιτα κι αλλες μαρκες, ευρωπαικα νομιζω κυριως σε καλυπτουν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα exc ειναι εντουρο, απο κει και περα εχει και αλλες εταιριες που βγαζουν αντιστοιχα μοντελα και εδρευουν στην ευρωπη, απο πλευρας ιαπωνιας δεν θα βρεις κατι.

Gasgas ec 250-300

Ktm exc 250-300

Beta RR 250-300

Tm en 250

Τωρα το τι παιζει απο μεταχειρισμενα στην Ελληνικη αγορα και τι δυνατοτητες επιλογης εχεις απο χρονολογιες θα σε γελασω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Προτιμω να παω σε κτμ!Τωρα για πειτε μου τι παιζει με την συντηρηση του διχρονου?Ειναι πιο ελαστηκη απο wrf kai crf?

Ο μεγαλος φοβος μου ειναι μην παρω μεταχειρισμενο μηχανακι και βγει μαπα γιατι εχω ακουσει οτι τα 2τ ειναι πιο "ευαισθητα" απο τα 4τ.

Γενικα επειδη δεν ειμαι και τοσο εξοικειωμενος με τα 2τ να προσεξω κατι?Να κοιταω απο καποια συγκεκριμενη χρονολογια και μετα?

Με μια γρηγορη ματια βλεπω οτι υπαρχουν πολυ περισσοτερα 250αρια απο οτι 300αρια..προτιμω να παω σε 300!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με ολο το θαρρος κ χωρις να σε γνωριζω, που σημαινει οτι μπορει να λεω μαλακιες κ να εισαι οδηγαρα, αλλα θα ελεγα για μονπατια Υμηττου ειδικα που αναφερεις, να μην παρεις τρακοσαρι διχρονο. Εκτος αν εισαι αρκουδα σε ογκο κ δυναμη - γνωμη μου παντα...

:)

Τροποποιήθηκε από τον dirty_girl

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με ολο το θαρρος κ χωρις να σε γνωριζω, που σημαινει οτι μπορει να λεω μαλακιες κ να εισαι οδηγαρα, αλλα θα ελεγα για μονπατια Υμηττου ειδικα που αναφερεις, να μην παρεις τρακοσαρι διχρονο. Εκτος αν εισαι αρκουδα σε ογκο κ δυναμη - γνωμη μου παντα...

:)

Δεν καταλαβα γιατι το λες αυτο?και καλα πεφτει πολυ το 300 για τον υμηττο?Ειμαι 95 κιλα και 1.90..παιζει μεγαλο ρολο αυτο παντως

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μην τα ξαναλεμε...Κοιτας 125 διχρονο και 250 τετραχρονο...Τα 300αρια που αναφερεις ειναι πιο δυνατα απο wrf crf

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μην τα ξαναλεμε...Κοιτας 125 διχρονο και 250 τετραχρονο...Τα 300αρια που αναφερεις ειναι πιο δυνατα απο wrf crf

κατι για μακροχρονια σχεση ζητησε, το 125 θα τελειωσει σε λιγο καιρο, αντε το 250 4τ καλυτερο απο το 125, αλλα μικρο χωρις ροπη και το πουλεν εδω ειναι θεριο 95κιλα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

θα προτεινα να ρωτησεις τα μελη

george.t

ktmakias

dirty_harry

για αποψεις. Οι 2 πρωτοι εχουν 250 ο τριτος εχει 300 - ολοι διχρονα, ΚΤΜ κ βγαινουν Υμηττο.

Στην τελικη βεβαια, το μηχανακι που γουσταρεις εσυ θα παρεις, ουτως η αλλως ;)

Μην ξεχνας οτι εκτος απο ενα μηχανακι με δυναμη, θες ταυτοχρονα κ ενα μηχανακι που δν θα σ κουραζει τα χερια - κ ο Υμηττος γενικα, κουραζει σχετικα γρηγορα.

Τροποποιήθηκε από τον dirty_girl

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...