Jump to content
Γιώργος23

Κατάλογος μηχανων Α1-125cc

Recommended Posts

Βασικα καλησπερα σας!Λογω των νεων διπλωματων ενας 18αρης δεν εχει τις επιλογες που ειχε στο παρελθον.Ετσι με το καινουργιο Α1 θα μπορει να οδηγησει μονο μεχρι 125 κυβικα ΑΥΣΤΗΡΑ :rtfm: και εως 11 KW=15 αλογα(14.74 για την ακριβεια).Με τον νομο και το crypton X που ειναι 135 κυβικα ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ και σε περιπτωση ατυχηματος ΔΕΝ τον καλυπτει η ασφαλεια :police: .Ετσι προσπαθησα να φτιαξω μια λιστα με μηχανες-σκουτερ-παπια για το διπλωμα Α1 καθως και τις βασικες πληροφοριες τους καθως βλεπω οτι αρκετοι στην ηλικια μου(18 ντε)ακομη ψαχνονται.Με τα παλια διπλωματα σαφως ειχε καποιος περισσοτερες επιλογες οπως ninja 250 αλλα θα βολευτουμε αναγκαστικα με το νεο :shades:

ΣΚΟΥΤΕΡ

Ονομα (2T)/(4T)* Κυβικα Ιπποι Ψυξη Βαρος* Inj/Καρμπ Φρενα* Ρεζερβουαρ Διαστασεις ελ.Τιμη

Piaggio Typhoon 125 4T 125 9,1 Αερα 124 Καρμπ Δ/Τ 7 Λιτρα 12/12 1.840

Piaggio Liberty 125 4T 125 10,2 Αερα 119,5 injection Δ/Τ 6,5 Λιτρα 15/14 2.020

Piaggio Fly 125 4T 125 11,9 Αερα 133 Καρμπ Δ/Τ 7 Λιτρα 12/12 1.950

Piaggio Beverly 125 4T 125 14,8 Υγρο 178 injection Δ/Δ 13 Λιτρα 16/14 3.490

Sym Joyride 125 4T 125 13,2 Υγρο 160 Καρμπ Δ/Δ 7,6 Λιτρα 13/12 2.695

Sym HD2 125 4T 125 13,5 Υγρο 147 Καρμπ Δ/Δ 8 Λιτρα 16/16 2.395

Sym VS 125 4T 125 12,6 Αερα 138 Καρμπ Δ/T 6 Λιτρα 12/12 1.995

Sym Fiddle 125 4T 125 9,5 Αερα 119 Καρμπ Δ/Τ 8 Λιτρα 10/10 1.695

Sym ComBiz 125 4T 125 10,5 Αερα 120 Καρμπ Δ/Τ 5,5 Λιτρα 10/10 1.995

Sym Jet4 125 4T 125 9,5 Αερα 115 Καρμπ Δ/Τ 5 Λιτρα 13/12 1.545

Sym Xpro 125 4T 125 9,5 Αερα 125 Καρμπ Δ/Τ 9 Λιτρα 12/12 1.695

Sym Symphony S 125 4T 125 10,5 Αερα 111 Καρμπ Δ/Δ 5 Λιτρα 16/16 1.765

Sym Mio 100 4T 100 8,0 Αερα 92,5 Καρμπ Δ/Τ 5 Λιτρα 10/10 1.895

Kymco DJ-S 125 4T 125 9,5 Αερα 111 Καρμπ Δ/Τ 6 Λιτρα 12/12 1.695

Kymco Agility City 125 4T 125 9,5 Αερα 120 Καρμπ Δ/Δ 6 Λιτρα 16/16 1.655

Kymco Super-8 125 4T 125 9,5 Αερα 116 Καρμπ Δ/Τ 6 Λιτρα 14/14 1.895

Kymco Like 125 4T 125 9,5 Αερα 117 Καρμπ Δ/Δ 7 Λιτρα 12/12 1.795

Kymco Agility 16+ 125 4T 125 9,0 Αερα 119 Καρμπ Δ/Δ 7 Λιτρα 16/14 1.895

Kymco People One 125 4T 125 9,5 Αερα 121 injection Δ/Τ 6 Λιτρα 16/14 2.195

Kymco Dink 125 4T 125 11,9 Υγρο 156 Καρμπ Δ/Δ 11 Λιτρα 13/12 2.860

Yamaha Tricity 4T 125 10,8 Υγρο 152 injection Δ/Δ 6,6 Λιτρα 14/12 4.000(?)

Yamaha Cygnus X 125 4T 125 10,8 Αερα 120 injection Δ/Τ 7,4 Λιτρα 12/12 2.590

Yamaha BWs 125 4T 125 9,0 Αερα 121 injection Δ/Τ 6 Λιτρα 12/12 2.290

Υamaha X Center 4T 125 12,3 Υγρο 142 injection Δ/Τ 8 Λιτρα 16/16 2.690

Yamaha Delight 4T 115 7,1 Αερα 98 injection Δ/Τ 4,4 Λιτρα 12/12 2.090

Honda SH Mode 4T 125 11,2 Υγρο 116 injection Δ/Τ 5,5 Λιτρα 16/14 2.690

Honda PCX 125 4T 125 12 Υγρο 130 injection Δ/Τ(CBS*) 5,9 Λιτρα 14/14 1.940

Honda Vision 110 4T 110 8,5 Αερα 102 injection Δ/Τ(CBS) 5,5 Λιτρα 14/14 1.940

Gilera Runner 125 4T 125 14,8 Υγρο 145,5 Καρμπ Δ/Δ 8,4 Λιτρα 14/13 2.975

Gilera Nexus 125 4T 125 14,8 Υγρο 184 injection Δ/Δ 15 Λιτρα 15/14 4.340

Derbi variant sport 125 4T 125 9,4 Αερα 124 Καρμπ Δ/Τ 7 Λιτρα 14/14 1.820

Derbi Boulevard 125 4T 125 10,2 Αερα 123 Καρμπ Δ/Τ 8 Λιτρα 12/12 1.880

Derbi Rambla 125 4T 125 14.75 Υγρο 150 Καρμπ Δ/Δ 8,5 Λιτρα 15/15 2.765

Derbi Sonar 125 4T 125 11,3 Αερα 120 Καρμπ Δ/Δ 6 Λιτρα 16/14 2.010

Aprilia Mojito 125 4T 125 9,7 Υγρο 123 Καρμπ Δ/Τ 9,5 Λιτρα 12/10 3.440

Aprilia Sport City 125 4T 125 15 Υγρο 150,5 Καρμπ Δ/Δ 8,5 Λιτρα 15/15 2.590

Aprilia SR Motard 125 4T 125 9,2 Αερα 124 Καρμπ Δ/Τ 7 Λιτρα 14/14 1.840

ΠΑΠΙΑ

Ονομα (2T)/(4T)* Κυβικα Ιπποι Ψυξη Βαρος* Inj/Καρμπ Φρενα* Ρεζερβουαρ Διαστασεις ελ.Τιμη

Kymco Jetix 125 4T 125 8,2 Αερα 94,2 Καρμπ Δ/Δ 4,2 Λιτρα 17/17 1.475

Kymco Visa R 110 4T 110 6,4 Αερα 94 Καρμπ Δ/Τ 4 Λιτρα 17/17 1.145

Yamaha Crypton R 4T 110 7,0 Αερα 101 Καρμπ Δ/Τ 4,2 Λιτρα 17/17 1.750

Yamaha Z 125 2T 125 17,5 :nono: Αερα 106 Καρμπ Δ/Δ 5,5 Λιτρα 17/17 (Μεταχ)

Honda Innova 125i 4T 125 9,0 Αερα 105 injection Δ/Τ 3,7 Λιτρα 17/17 2.350

Honda Wave 110i 4T 110 8,5 Αερα 99 injection Δ/Τ 3,7 Λιτρα 17/17 1.830

Kawasaki Kaze R 115 4T 115 8,5 Αερα 104 Καρμπ Δ/Τ 4,4 Λιτρα 17/17 1.790

Daytona Nova 100 4T 100 7,5 Αερα 98 Καρμπ Δ/Τ 4 Λιτρα 17/17 1.145

Daytona DY 125 RS 4T 120 8,5 Αερα 98 Καρμπ Δ/Τ 4 Λιτρα 17/17 1.245

Daytona Sprinter 125i 4T 125 9,0 Αερα 102 injection Δ/Δ 4 Λιτρα 17/17 1.495

Suzuki Address 125 4T 125 10 Αερα 104 injection Δ/Τ 4,3 Λιτρα 17/17 2.095

Modenas Kriss 125i 4T 125 8,5 Αερα 101 injection Δ/Τ 4 Λιτρα 17/17 1.895

Modenas Dynamik 125 2T 125 18 :lac::rtfm: Αερα 105 Καρμπ Δ/Δ 5 Λιτρα 17/17 (Μεταχ)

ΜΗΧΑΝΕΣ

Ονομα (2T)/(4T)* Κυβικα Ιπποι Ψυξη Βαρος* Inj/Καρμπ Φρενα* Ρεζερβουαρ Διαστασεις ελ.Τιμη

Yamaha YZF 125R(ss) 4T 125 15 Υγρο 140 injection Δ/Δ 11,5 Λιτρα 17/17 3.950

Yamaha YBR 125(naked)4T 125 10 Αερα 125 injection Δ/T 13 Λιτρα 18/18 2.250

Yamaha WR 125X(motard)4T 125 15 Υγρο 137 injection Δ/Δ 8,5 Λιτρα 17/17 3.950

Yamaha WR 125R(enduro)4T 125 15 Υγρο 133 injection Δ/Δ 8,5 Λιτρα 21/18 3.850

Honda CBR 125(ss)(2013) 4T 125 13,4 Υγρο 137 injection Δ/Δ 10 Λιτρα 17/17 3.570

Honda CBF 125(Street) 4T 125 11 Αερα 128 injection Δ/Τ 13 Λιτρα 17/17 2.580

Honda Varadero 125(on-off) 4T 125(2Κ) :worthy:14,2 Υγρο 166,5 Καρμπ Δ/Δ 17,5 Λιτρα 17/17 (Μεταχ)

Sym Wolf 125(naked) 4T 125 11 Αερα 156 Καρμπ Δ/Τ 16 Λιτρα 17/17 2.195

Kawasaki KLX125(enduro) 4T 125 10,3 Αερα 113 injection Δ/Δ 7 Λιτρα 19/16 3.190

Kymco Quannon 125(ss) 4T 125 13.1 Aερα 148,5 Καρμπ Δ/Δ 13,5 Λιτρα 17/17 2.940

Derbi Senda 125(motard) 4T 125 14,75 Υγρο 130 Καρμπ Δ/Δ 7,5 Λιτρα 17/17 3.810

Derbi terra 125(on-off) 4T 125 14,75 Υγρο 127 Καρμπ Δ/Δ 12 Λιτρα 21/17 3955

Derbi GPR 125(ss) 4T 125 14,75 Υγρο 145 Καρμπ Δ/Δ 14,2 Λιτρα 17/17 4.170

Aprilia RS4 125(ss) 4T 125 14,8 Υγρο 150 injection Δ/Δ 14,5 Λιτρα 17/17 4.540

Aprilia RS 125(ss) 2T 125 34 :shoot::wallbash:Υγρο 150 Καρμπ Δ/Δ 14 Λιτρα 17/17 (μεταχ)

KTM Duke 125(naked) 4T 125 15 Υγρο 138 injection Δ/Δ(ΑΒS) 11 Λιτρα 17/17 3.790

KTM EXC 125(enduro) 2T 125 33 Υγρο 105 Καρμπ Δ/Δ 9,5 Λιτρα 18/17(?) 7.800

ΚΤΜ RC 125(ss) 4T 125 15 Υγρο 145 injection Δ/Δ(ABS) 10 Λιτρα 17/17 4.490

Suzuki Dr 125 sm(motard)4T 125 11 Αερα 130 Καρμπ Δ/Δ 9 Λιτρα 17/17 2.895

Suzuki vanvan(street) 4T 125 12 Αερα 128 injection Δ/Τ 6,5 Λιτρα 18/14 3.995

Daytona Panther 125(naked)4T 125 12 Αερα 130 injection Δ/Δ 15 Λιτρα 18/17 1.795

Σκοπος αυτου του θεματος ειναι ο κατοχος του νεου Α1 να αναζητησει και να συκρινει τις μοτοσυκλετες μεταξυ τους.Για φωτογραφιες και εξτρα πληροφοριες απλα γκουγκλαρει το ονομα της μοτο.Επιβαλεται οι πρωην χρηστες(και νυν) των παραπανω μηχανων να γραψουν τις εμπειριες τους γιατι αυτο θα βοηθησει τα μεγιστα τον ενδιαφερομενο

Υ.Γ. Φυσικα και λειπουν μερικα μοντελα,oπως dealim,peugeot κ.α.

Y.Γ (1) Η λιστα βγηκε λιγο οτι να'ναι....

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ωραία λίστα , να ρωτήσω ο νομος ισχυει για ολους τους κατωχους Α1 διπλωματος η μονο για αυτος που πηραν την αδεια μετα την εφαρμογη του νομου ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπραβο φιλε πολυ καλη η λιστα σου και μιας και ζητας πληροφοριες απο κατοχους λεω να κανω την αρχη.

Εχω το CBF125, που πιστευω ειναι μια απο τις πιο value for money επιλογες που μπορει να κανει ενας νεος οδηγος. Με 13 λιτρα τεποζιτο εχω δει αυτονομια 607 χιλιομετρα πριν φτασει ο δεικτης στο κοκκινο.

Σταθερο σε ολες τις ταχυτητες και με 5η στο κιβωτιο πας ανετα ταξιδακι με 70 χλμ στις περιπου 5000 στροφες.Φυσικα με ενα γραναζακι μπορεις να πηγαινεις και στις ιδιες στροφες και με παραπανω χλμ αλλα παιζει να χασει λιγο τον παιχνιδιαρικο χαρακτηρα του.

Εχει ομως ενα σοβαρο προβλημα που λυνεται αρκετα ευκολα.Επιδη αυτο το μηχανακι εισαγεται απο την Ινδια οταν το μεταφερουν με το καραβι για να μην πιασει σκουρια το τεποζιτο τοποθετουν σε αυτο μια ειδικη επιστρωση που αποτρεπει να κατακαθισει η σκουρια στο τεποζιτο. Δυστηχως ομως σε υψηλες θερμοκρασιες αυτη η επιστρωση τεικεται με αποτελεσμα να μπαινει στην αντλια βενζινης και να μπουκωνει με συνεπεια το γνωστο <<kangaroo hopping>> που μπορειτε να βρειτε ευκολα τι ειναι με μια αναζητηση στο youtube.

Ειναι μια δυσαρεστη εμπειρια που οδηγει πολλους κατοχους να την πουλησουν γι αυτο ακριβως τον λογο αλλα λυνεται με ενα καθαρισμα στο τεποζιτο ωστε να φυγει αυτη η επιστρωση.Επισης αν ρωτησετε κατοχους που εχουν πανω απο 20000 χλμ με αυτο εχει παψει να τους το εμφανιζει λογω του οτι δεν μενει για παντα στο τεποζιτο αλλα φευγει με το περασμα των χιλιομετρων.

Γενικ ειναι ενα απιστευτο μηχανακι και ουδεμια σχεση εχει με τα παπακια που συνιθιζεται να το συγκρινουν.Εχει φρενα ,αναρτησεις και πλαισιο που κανενα παπακι δεν μπορει να τα πλησιασει και με 2350 το παλιο και 2550 το καινουργιο μοντελο αξιζει η αγορα του κσι μ το παραπανω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οπα δηλαδη εγω που εχω το modenas gt 135 (το καλοκαιρι το τσιμπησα) και πουσε ενα μηνα βγαζω διπλωμα δεν θα μπορω να το οδηγησω νομιμα;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οπα δηλαδη εγω που εχω το modenas gt 135 (το καλοκαιρι το τσιμπησα) και πουσε ενα μηνα βγαζω διπλωμα δεν θα μπορω να το οδηγησω νομιμα;;

ακομα δεν εχεις το διπλωμα στα χερια σου...αρα εισαι παρανομος!φιλικα... :cheers: Α!Και το διπλωμα να βγαλεις(Α1)παλι εισαι 10 κυβικα πανω απο το οριο.η αστυνομια θα στο αφησει...αλλα η ασφαλεια δεν ξερω(σε περιπτωση ατυχηματος)

Μπραβο φιλε πολυ καλη η λιστα σου και μιας και ζητας πληροφοριες απο κατοχους λεω να κανω την αρχη.

Εχω το CBF125, που πιστευω ειναι μια απο τις πιο value for money επιλογες που μπορει να κανει ενας νεος οδηγος. Με 13 λιτρα τεποζιτο εχω δει αυτονομια 607 χιλιομετρα πριν φτασει ο δεικτης στο κοκκινο.

Σταθερο σε ολες τις ταχυτητες και με 5η στο κιβωτιο πας ανετα ταξιδακι με 70 χλμ στις περιπου 5000 στροφες.Φυσικα με ενα γραναζακι μπορεις να πηγαινεις και στις ιδιες στροφες και με παραπανω χλμ αλλα παιζει να χασει λιγο τον παιχνιδιαρικο χαρακτηρα του.

Εχει ομως ενα σοβαρο προβλημα που λυνεται αρκετα ευκολα.Επιδη αυτο το μηχανακι εισαγεται απο την Ινδια οταν το μεταφερουν με το καραβι για να μην πιασει σκουρια το τεποζιτο τοποθετουν σε αυτο μια ειδικη επιστρωση που αποτρεπει να κατακαθισει η σκουρια στο τεποζιτο. Δυστηχως ομως σε υψηλες θερμοκρασιες αυτη η επιστρωση τεικεται με αποτελεσμα να μπαινει στην αντλια βενζινης και να μπουκωνει με συνεπεια το γνωστο <<kangaroo hopping>> που μπορειτε να βρειτε ευκολα τι ειναι με μια αναζητηση στο youtube.

Ειναι μια δυσαρεστη εμπειρια που οδηγει πολλους κατοχους να την πουλησουν γι αυτο ακριβως τον λογο αλλα λυνεται με ενα καθαρισμα στο τεποζιτο ωστε να φυγει αυτη η επιστρωση.Επισης αν ρωτησετε κατοχους που εχουν πανω απο 20000 χλμ με αυτο εχει παψει να τους το εμφανιζει λογω του οτι δεν μενει για παντα στο τεποζιτο αλλα φευγει με το περασμα των χιλιομετρων.

Γενικ ειναι ενα απιστευτο μηχανακι και ουδεμια σχεση εχει με τα παπακια που συνιθιζεται να το συγκρινουν.Εχει φρενα ,αναρτησεις και πλαισιο που κανενα παπακι δεν μπορει να τα πλησιασει και με 2350 το παλιο και 2550 το καινουργιο μοντελο αξιζει η αγορα του κσι μ το παραπανω.

καλη μηχανη!!!ηταν μεσα στις επιλογες μου!αλλα μαλλον η για βαραντερο θα παω η για το λυκακι!σε ευχαριστω για το σχολιο παντως!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ξεχασες το δικο μου! Husqvqrna wre 125 2t! Επισης Husqvarna Sm 125 4t και Husqvarna sm 125 2t! :rtfm:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ξεχασες το δικο μου! Husqvqrna wre 125 2t! Επισης Husqvarna Sm 125 4t και Husqvarna sm 125 2t! :rtfm:

Εχεις απολυτο δικαιο!Τις Husqvarna για καποιο λογο τις ξεχασα :think: .Θα προσπαθησω να τις βαλω φιλε!Ευχαριστω για την παρατηρηση! :yes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχεις απολυτο δικαιο!Τις Husqvarna για καποιο λογο τις ξεχασα :think: .Θα προσπαθησω να τις βαλω φιλε!Ευχαριστω για την παρατηρηση! :yes:

:_thumbsup:

husqvqrna εγραψα ο αναπηρος :whistling:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

:_thumbsup:

husqvqrna εγραψα ο αναπηρος :whistling:

χαχαχαχα....λοιπον για πες εμπειριες με το διχρονο τερας σου!!! :dribble:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

χαχαχαχα....λοιπον για πες εμπειριες με το διχρονο τερας σου!!! :dribble:

Αγοραστε το ολοιιι! χαχα! δεν κανω πλακα, ηθελα κατι παραπανω απο παπι που θα καλυπτονταν απο το Α1... πηρα το μηχανακι αυτο σε χαλια κατασταση απεριποιητο κλπ.. το συμμαζεψα και... πετυχα κατι πολυ παραπανω απο οτι περιμενα. Μεσα στην πολη (κεντρο) δεν πιανομαι με τετοια ροπακλα (εχω πιασει 120χλμ απο φαναρι σε φαναρι, καντε τα στραβα ματια καποιοι σ'αυτο :whistling: ) στις μανουβρες πρωτο, πεζοδρομια δεν χαμπαριαζει, εχω βρει τη χαρα μου... Για καγκουριες πρωτο ειναι κανει οτι θες (καντε και σ'αυτο τα στραβα ματια καποιοι :whistling: )... ειναι πολυ πιο δυνατο απο οτι νομιζα, εχει πολυ μεγαλυτερη τελικη απ'οσο νομιζα (140 χλμ και πηγαινε κι αλλο), εχει χαμηλωτερη καταναλωση απ' οτι νομιζα... κουτι μου 'ρθε.

Στα μειον ειναι οτι δεν εχει δεικτη βενζινης και ουτε μιζα... Και τα μειον του διχρονου για οσους τους πειραζει, φασαρια λαδακι κλπ... Τα μειον αυτα ενοχλουν καποιον νεο οδηγο που δεν τα περιμενει απο ενα τετοιο μηχανακι, εγω ημουν προετοιμασμενος και δεν με ενοχλουν.

+ οτι παιρνεις κ ενα σετ ζαντολαστιχα κι ανεβαινεις βουνο αν θες...

Δεν θα μπορουσα να ειμαι πιο ικανοποιημενος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αναλογα την χρηση που θες...Τα δυο πρωτα ειναι κατηγοριας ''ss''(super sport) και ειναι πιο σκυφτη η θεση οδηγησης(στο cbr ειναι λιιγο πιο ορθια)...αν κανεις μεγαλουτσικα ταξιδακια ισως να σε κουρασει εκτος αν εχεις αυτην την ''τρελα'' μεσα σου και επειδη εισαι και εσυ 18αρης οπως εγω δεν θα σε ενδιαφερει και πολυ :P Ο λυκος παλι ειναι αεροψυκτος σε σχεση με τα δυο προηγουμενα αλλα μπορεις να πας οπου θελεις δεν θα εχει προβλημα...εγω λεω να πας για το λυκακι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να το βρισκα μτχ και δεν θα ρωταγα με τετοια καταναλωση....αεροψυκτο ε;; Μπααααα εκτος της εξισωσης ο λυκακος οσο και αν μου αρεσει και μαλλον παω για την ισπανιδα λογω ρεζερβουαρ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μια ερώτηση. Αν κάποιος έδωσε φέτος με αυτόματο 125 και πήρε το Α1 , δεν μπορεί να οδηγήσει κάτι της ίδιας κατηγορίας που να'χει συμπλέκτη?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οχι δεν μπορει αν εχει περαστει και στο διπλωμα.. εκτος αν εκανε καμμια λαμογια η σχολη οδηγων και ενω εδωσε με αυτοματο περαστηκε με συμπλεκτη.. αν ομως δεν εκανε τετοια συννενοηση απο πριν, μονο αυτοματα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

με το καινουργιο Α1 θα μπορει να οδηγησει μονο μεχρι 125 κυβικα ΑΥΣΤΗΡΑ :rtfm: και εως 11 KW=15 αλογα(14.74 για την ακριβεια)

Aprilia RS 125(ss) 2T 125 34 :shoot::wallbash:Υγρο 150 Καρμπ Δ/Δ 14 Λιτρα 17/17 (μεταχ)

Αυτό φίλε δεν καλύπτεται από το Α1 δίπλωμα, σύμφωνα και με τα ίδια τα λεγόμενά σου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτό φίλε δεν καλύπτεται από το Α1 δίπλωμα, σύμφωνα και με τα ίδια τα λεγόμενά σου

το γνωριζω φιλε μου!γιαυτο εχω και τα emoticons :rolleyes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κρίμα να μην μπορεί να διαβαστεί η λίστα.

Αν μπορεί κάποιος διαχειριστής να ποστάρει html, ας αντικαταστήσει στο αρχικό post την λίστα, με την ίδια σε html πίνακα, πιο ευανάγνωστο.

Αριστερά ο κώδικας και δεξιά η προεπισκόπηση. Μόνο η γραμματοσειρά θα αλλάξει σε αυτή που έχει το mb.

http://jsfiddle.net/DMFca/1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλα ρε παιδια, το crypton x δεν καλυπτεται απο το διπλωμα αλλα το Ζ/DYNAMIC/FX καλυπτονται που ειναι και πιο δυνατα μηχανακια? Καποιος αλλος σε ενα αλλο τοπικ ελεγε οτι το Χ καλυπτεται απο το διπλωμα αυτο. Για οσους εχουν αυτο το διπλωμα ισως καλο θα ηταν να ρωτησουν κανεναν αστυνομο η στο αρμοδιο τμημα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Νομιζω ότι εχει συζητηθεί αρκετα το θεμα περι αυτων των μηχανών. Αν παρατηρήσεις την λιστα θα δεις ότι εχει θυμωμενες φατσουλες στο Z125 και dynamik, διοτι ξεπερνουν τα 15 αλογα

Το X λογο κυβικων...Το fx125 είναι κανονικα νομιμο με 13,3 αλογα  και 0,074 συντελεστή ιπποδύναμης/βαρους.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...