Jump to content
_karaflas_

Βρήκα ένα διχρονάκι ψηλόφτερο....

Recommended Posts

Γεια !

Κατευθείαν στο ψητό . Το xt το έδωσα . Βρήκα ένα tsr200 '98 σε καλή τιμή . Για πείτε μου τι να κοιτάξω , αν θα κλάψει η τσέπη μου από βενζίνες+διχρονόλαδα και τέτοια . Εντομεταξύ τις προάλλες βλέπω ένα μπάρμπα καβάλα σε ένα wr200 και του πιάνου κουβέντα επί τόπου .Μου λέει μέσο όρο καίει 3-3,5 λ/100χλμ άμα το πηγαίνεις σαν άνθρωπος , αν βέβαια το ανοίγεις εκτοξεύεται , δεν του χει χαλάσει , δεν έχει κολώσει και τέτοια , γενικά δηλαδή μέσα στη χαρά ο θείος με το διχρονάκι του , ούτε πολλές ασφάλειες και σήμα , ούτε τίποτα . Ισχύουν για για το tsr αυτά ?

Μιας και δεν είμαι και πολύ σχετικός με τα δίχρονα , θέλω να μου λύσετε και τις εξής απορίες . Το tsr200 έχει τελικά ή δεν έχει power valve ? κάπου είδα ότι έχει ένα άλλο κόλπο που το λένε reed valve , αν έχει το ένα δεν μπορεί να έχει το άλλο λογικά ε ?

Επίσης , σε τετράχρονο μπορώ πιστεύω να την ακούσω τη μπιέλα . Σε δίχρονο λογικά το ίδιο δεν είναι ?

Οσον αφορά το μοτέρ , όταν θα πάω να το δω κοιτάω τη συμπίεση από τη μανιβέλα μην έχει λιώσει τα ελατήρια , κοιτάω άμα κουδουνίζει η μπιέλα , άμα πηγαίνει ίσια , άμα παίρνει εύκολα μπροστά ζεστό και κρύο , άμα κουμπώνει το σασμάν , τι άλλο ? Για πείτε καμιά ιδέα .

Επίσης με ανταλακτικά τι παίζει ? Φοβάμαι ότι ίσως τα βρίσκεις λίγο δύσκολα , και αυτό με κάνει πολύ σκεπτικό είναι η αλήθεια .

Τέλος , απ'ότι είδα σε κάτι υπερ-κάλτ γιαπονέζικα βιντεάκια , το tsr200 το πλασάρουν σαν " offroad orriented dual sport " , κοινώς enduro θα μου πεις , όμως ένα τέτοιο μηχανάκι πόσο "dual sport" είναι ? Το ξέρω ότι οι μανιβελιές και οι διχρονίλα μέσα στη πόλη είναι ένα βάσανο , αλλά γενικά πόσο θα σε ζαλίσει για μια βόλτα ή για να πεταχτείς σε μία δουλειά ? Ολα αυτά τα ρωτάω λόγω του dual sport χαρακτήρα που υποτίθεται ότι έχει , δεν είναι motocross ρε παιδί μου .

ευχαριστώ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καταρχήν θα σε στεναχωρήσω, αλλά μοντέλο '98 νομίζω δεν υπήρξε. Μέχρι το '96 έβγαινε. Πιθανόν να είναι '90-'93.

Power valve είχε η Suzuki την ονόμαζε AETC και νομίζω την είχε και το TSR. (Η ύπαρξη βαλβίδας Reed δεν έχει σχέση)

Γενικά το TSR ήταν καλό μηχανάκι, αντίστοιχο του DTR.

Σχετικά με την καταναλωση του WR200 μπορώ να σου πω εκ πείρας (το είχα) ότι δεν υπάρχει περίπτωση να είναι 3-3.5 λτ/100, όσο χαλαρά και να το πηγαίνεις. Πιο ρεαλιστική είναι μια διπλάσια τιμή.

Όσο για καθημερινή κίνηση στην πόλη, δεν νομίζω να έχεις σοβαρό θέμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ με το ts80 ολο κάτι 8-9λ/100χλμ έκαιγα, το 200ρη λόγο δύναμης καίει κατι λιγότερο σε απλές συνθήκες αλλα οχι τα νούμερα που ανάφερες γιατι αν ειναι ετσι θα αφήσω το xt στην άκρη, δεν έχουν θεμα σε καθημερινή μετακίνηση αλλα η βενζίνα + το καλο λάδι μίξης ειναι που τα κάνουν ασύμφορα τα 2τ στις μέρες μας.

Όταν η βενζίνα ηταν κάτω απο το 1ε μέχρι και ταξίδια έκανα με το δίχρονο αλλα πάνε αυτές οι εποχές.

αν για καθημερινή μετακίνηση λες για 10χλμ την ημέρα δεν λέω οχι στα 2τ

Τροποποιήθηκε από τον jpn_sakis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μήπως ενοούσε 13 :P

Τελικά παιδιά θα κινηθώ μάλλον ως παραδοσιακός οπαδός της yamaha σε ένα dt 125 κατά πάσα πιθανότητα :D . Κάτι έχω βρει ..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...