Jump to content
stavros-2stroker

Honda CBF250 πληροφορίες, γνώμες, εντυπώσεις ιδιοκτητών

Recommended Posts

Επειδή προβλέπω να ξανααλλάζω μηχανάκι το καλοκαίρι ,επειδή δεν τη παλεύω με το 125 (είτε yamaha είτε honda είτε οτιδήποτε) όχι επειδή θέλω να κινούμε πιο γρήγορα αλλά πιο άνετα με περίπου τις ίδιες ταχύτητες , λέω να ξεκινήσω από τώρα την έρευνα για το τι θέλω και τι θα μου χρειαστεί τα επόμενα χρόνια για να μην συνεχίσω να αλλάζω μηχανάκια ανά χρόνο. Το budget είναι 2κ άρα βλέπω αποκλειστικά μεταχειρισμένα και γι' αυτό προσανατολίζομαι σχεδόν αποκλειστικά σε μονοκύλινδρα "γαϊδούρια" που είναι ανθεκτικά και αν πάθουν κάτι επισκευάζονται εύκολα. Ένα λοιπόν από αυτά είναι το cbf 250 που είναι μονοκύλινδρο αερόψυκτο (με ένα μικρό ψυγείο λαδιού) κλασσικό στρογγυλοφάναρο χωρίς πολλά-πολλά στο τομέα πλαστικά κάτι που μου αρέσει , το μόνο του πρόβλημα σε περίπτωση πτώσης είναι τα "γυμνά" του όργανα.

Θα ήθελα την άποψη σας περί:

-αξιοπιστίας

-κατανάλωσης

-επιδόσεων (ο Θεός να τις κάνει) , κυρίως πόσο άνετα κινείται με 100χλμ και ρεπριζ 70-100

-φρένων (με ανησυχεί το ταμπούρο πίσω)

- ψυχρής εκκίνησης

και τέλος θα ήθελα να μάθω τι γίνεται τελικά με το θέμα της νεκράς , κάνεις απλά λίγο μπρος-πίσω το μηχανάκι για να μπει

ή δε τη βρίσκεις με τίποτα ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν δεν την παλευεις με το 125, μαλλον δεν θα την παλευεις ουτε με 250 μονοκυλινδρο μετα απο λιγο καιρο...

edit...δεν ξερω τι διπλωμα εχεις αλλα αν σε καλυπτει, ψαξου για κατι τετοιο http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4751839/

Τροποποιήθηκε από τον ghostkon

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

και εγώ το φοβάμαι αυτό αλλά με προβληματίζει η κατανάλωση στα μεγαλύτερα που έχω στα υπόψιν [XT500/600e και ΤΤ]

+ ότι μεγαλώνουν και τα τέλη και τα ασφάλιστρα

Το δίπλωμα είναι Α2 (35 kw)

Τροποποιήθηκε από τον stavros-2stroker

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

στην κατηγορια των γυμνων που σ' αρεσει μια καλη επιλογη θα ηταν ενα Bros http://www.car.gr/cl...s/view/2136581/

αυτο ειναι πολυ καλο αλλα δεν ξερω αν σε καλυπτει το διπλωμα (μαλλον ναι) http://www.car.gr/cl...s/view/4565944/

Τροποποιήθηκε από τον ghostkon

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ghostkon είσαι μέσα στο μυαλό μου , μου αρέσει πολύ το bros (γενικά , όχι του λινκ λόγω αλλαγής μοτέρ ) αλλά είναι πολύ παλιό με ότι συνεπάγεται . Για το hornet τι να πω ... οι μισές προβολές τις αγγελίας είναι δικές μου

Τροποποιήθηκε από τον stavros-2stroker

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κατσε να σε μπριζωσω λιγο ακομη (αν μπορεις ν' ανεβεις λιγο στα λεφτα) http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4285444/

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλά..αν μπορείς να ανέβεις στα 2.600-700 για το VTR πάρτο..κούκλα..και αν θυμάμαι καλά made in japan..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα ήθελα την άποψη σας περί:

-αξιοπιστίας Αν βρεις ενα προσεγμένο δεν θα έχεις θέμα..Είχε ένα ο θείος μου μέχρι τις 110.000 και κάτι ψιλά που το εδωσε ηταν κομπλε.

-κατανάλωσης Νομιζω καίει τουλάχιστον μισό λιτρο πάνω από τα συγχρονα 250άρια..Άρα μιλάμε για ελάχιστο τουλαχιστον 3.5..Αλλά περίμενε και κανένα κάτοχο..

-επιδόσεων (ο Θεός να τις κάνει) , κυρίως πόσο άνετα κινείται με 100χλμ και ρεπριζ 70-100 Αρκετά άνετα..

-φρένων (με ανησυχεί το ταμπούρο πίσω) Δεν έχω ιδεα.

- ψυχρής εκκίνησης Δεν έχω ιδεα..

και τέλος θα ήθελα να μάθω τι γίνεται τελικά με το θέμα της νεκράς , κάνεις απλά λίγο μπρος-πίσω το μηχανάκι για να μπει

ή δε τη βρίσκεις με τίποτα ;

Ποιά άλλα σκέφτεσαι?

Τροποποιήθηκε από τον ChristosZ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Xt 500/600E & TT600r αλλά τίθεται το θέμα της κατανάλωσης , TTR / ΑΧ1 / ΝΧ / ΧR ή το σπάνιο ybr και το πολύ σπάνιο tricker στα 250cc (αν βρεθεί κάτι καλό που δεν το νομίζω) . Μου αρέσει και το bros αλλά είναι παλιό & δικύλινδρο οπότε δε νομίζω

Γενικά τα πιο πολλά είναι δεινόσαυροι

Τροποποιήθηκε από τον stavros-2stroker

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να σου πω την άποψη μου γιατί σκεφτόμουν κι εγώ για 250άρι μετά το 125.

Δεν πήγα σε 250 γιατί θα βαριόμουν γρήγορα το γκάζι του με αποτέλεσμα να το πηγαίνω στα κόκκινα,ΆΡΑ η κατανάλωση θα'ταν χειρότερη από ένα xt για παράδειγμα,συν ότι δεν θα'ταν καλό για την μηχανή.

Συν ότι στα λεφτά που δίνεις βρίσκεις xtάκια κομπλέ..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σαν πρώην κάτοχος και επειδή ήταν η πρώτη μου μηχανή θα σου πω την γνώμη μου. Καλό μηχανάκι, κρατήματα οκ, κατανάλωση εντος-εκτός 4-4,5. Το κινούσα πολύ στην πολη και λίγο έξω, ήμουνε νέος τότε. Έκανα όμως χλμ μαζί του. Σε πάει παντού και εκτός πολης, εκδρομούλα και τέτοια φάση όχι να διασχίσεις την μισή ελλάδα, όχι ότι δεν πάει αλλά γιατί θα σε κουράσει να πηγαίνεις τελική 130-140 που θα το ''κάψεις'' . εκτός πολής με σταθερά 120 είσαι κομπλέ και 2κάβαλος κ όλας. Φρένα μια χαρά, κρατήματα επίσης.

Σε προβλήματα τώρα αυτά έχουν θέμα με την νεκρά. Δεν διορθώθηκε σε κανένα facelift ή μη. Στις πρώτες 4 αλλαγές που θα κάνεις θα το πιάεις το σύστημα δεν είναι τόσο τραγικό όσο ακούγεται και γω έιχα φοβηθεί τότε πριν το πάρω γιατί μου λέγανε ''η νεκρά... και η νεκρά...'' αμην σε τρομάζει καθόλου. Με πατέτνα φτιάχνεται αλλά δεν αξίζει να μπεις στην διαδικασία. Αξία διαχρονική, απ' ότι έχω δει κρατάει ακόμα τιμή.

Γνώμη μου πάντα αν το θες για μεγάλες αποστάσεις πάρε κατι άλλο. χτ ή κάποιο aprillia pegaso strada μπορείς να δεις όπως σου προτάθηκε αν σου αρέσει που έχει κάπου στα 6 κατανάλωση αλλά εκεί έχεις μηχανή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για τι χρήση το θες? Γιατί έχουν μεγάλες διαφορές αυτές οι μηχανές..

Για λιμανάκια βούτα και συναφή :crazy:

Το ότι έχουν μεγάλες διαφορές το ξέρω αλλά έχω και κοινά χαρακτηριστικά που με ενδιαφέρουν. Η χρήση είναι σε πόλη , επαρχιακό και λίγο εθνική (ή BOAK καλύτερα γιατί μόνο εθνική δεν είναι ) να πηγαίνει με 100 χωρίς να πηγαίνει σπασμένο και να έχει καλύτερη επιτάχυνση στα 70-100 από παπί

Γνώμη μου πάντα αν το θες για μεγάλες αποστάσεις πάρε κατι άλλο. χτ ή κάποιο aprillia pegaso strada μπορείς να δεις όπως σου προτάθηκε αν σου αρέσει που έχει κάπου στα 6 κατανάλωση αλλά εκεί έχεις μηχανή.

660 δεν μπορώ να πάρω λόγω διπλώματος για τα γνωστά 0,2 kw

Τροποποιήθηκε από τον stavros-2stroker

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ανεβα λιγο παραπανω και χτυπα ενα mt-03.

Εαν συχαθηκες το 125 θα συχαθεις και το 250 σχετικα γρηγορα.

660 δεν μπορώ να πάρω λόγω διπλώματος για τα γνωστά 0,2 kw

Δεν ισχυει αυτο ειδικα εαν αυτο που αγορασεις γραφει δυναμη στην αδεια(θα γραφει η 35 η 36kw).

Τα 660 ειναι κανονικα στις ευρωπαϊκες λιστες του α2 και αυτο ειναι που μετραει.

Ειχαμε και φιλο με xtx προσφατα που εμπλακηκε σε ατυχημα με α2 και δεν ειχε κανενα θεμα.

Τροποποιήθηκε από τον Angel13

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν και δεν είμαι ο ποιο αρμόδιος να σου απαντήσω αλλά έχει απαντηθεί το θέμα του ''αν μπορώ να οδηγήσω με α2 το χτ'' όπου τελικά είναι ναι. Αλλά άσχετα με αυτό τότε το cbf είναι μονοδρομος γιατί στα 250 με το μπάτζετ των 1500-2000 ευρώ δεν αγοράζεις κάτι άλλο αξιόπιστο και οινομικό ίσως κανα Ybr που είναι ψεκαστό. Από παπί δεν το συζητάμε σαν επιτάχυνση θα σου φανεί μέρα με νύχτα. Απλά το βαριέσαι εύκολα γιατί εκεί που θα θες να δώσει παραπάνω είναι το σημείο που θα εγκαταλείπει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ΧΤ660 , pegaso και mt03 δεν μπορώ να πάρω λόγω διπλώματος για 0,2 kw

660 δεν μπορώ να πάρω λόγω διπλώματος για τα γνωστά 0,2 kw

Δεν ισχυει αυτο ειδικα εαν αυτο που αγορασεις γραφει δυναμη στην αδεια(θα γραφει η 35 η 36kw).

Τα 660 ειναι κανονικα στις ευρωπαϊκες λιστες του α2 και αυτο ειναι που μετραει.

Ειχαμε και φιλο με xtx προσφατα που εμπλακηκε σε ατυχημα με α2 και δεν ειχε κανενα θεμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

.

Τροποποιήθηκε από τον stavros-2stroker

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν έχεις καταλήξει στο 250 δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε παραπάνω, αλλά είναι κρίμα να το αγοράσεις και σε 2 βδομάδες να ψάχνεσαι για πούλημα επειδή θα το νιώθεις σαν αυτό που έχεις. Άμα θες να μείνεις σε αυτά τα κυβικά κανα στριτάκι είδες? πχ νίντζα, κλπ ή δεν σου αρέσουν? Στα προτείνω γιατί αν έχεις 125 cbf δεν θα δεις και τρελές διαφορές στο 250 γιατί έχει 20 άλογα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν έχω καταλήξει στο 250 και μπορώ να πω πως όλο και απομακρύνομαι από αυτό , xt/ttr/klr 500-650cc θέλω επειδή ξέρω πως πάνε παντού (με κάποιους συμβιβασμούς αλλά για μου αρκούν) έχουν όση δύναμη χρειάζεται είναι απλές κατασκευές και φτηνά. Μόνο κανένα τεκμήριο στις μοτο να μη θεσπιστεί.

Τροποποιήθηκε από τον stavros-2stroker

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...