o_xlapatsas 2.920 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2013 Λοιπόν, πήρα την απόφαση να επισκευάσω μόνος, ή με τη βοήθεια φίλων, τα μπροστινά της πράσινης χλαπάτσας. Η απορία τώρα είναι μία. Όπως είχα προαναφέρει στο φόρουμ, έχω πρόβλημα μόνο με το δεξί πηρούνι, άρα... Κατα πόσο στέκει, σαν σκέψη, να ασχοληθώ ΜΟΝΟ με το προβληματικό πηρούνι, αφότου το άλλο δουλεύει τέλεια (ακόμα τουλάχιστον), και αφού τα πηρούνια έχουν καινούργιο λάδι Ιουλίου μέσα; Ορμώμενος απο την καταραμένη κρίση και την έλλειψη μαρουλιού, σκέφτηκα αυτό. Σίγουρα θα μου πείτε ότι μια τέτοια δουλειά θα προκαλέσει ανισορροπίες στη συμπεριφορά των μπροστινών, αλλά αν σκεφτώ ότι έχω διαρροή ήδη την οποία λόγω αφραγκίας δεν μπόρεσα να επισκευάσω μέχρι τώρα που βρήκα κάποια χρήματα για τα ανταλλακτικά, και πάλι μιλάμε για ανισορροπίες και μάλιστα μεγαλύτερου ίσως βαθμού από ότι θα δημιουργηθεί με την επέμβαση. Περιμένω τη γνώμη σας καθώς γνωρίζω ότι το μπροστινό πάντα πάει σε ζευγη, αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας για τη σκέψη αυτή και κατά πόσο εφαρμόσιμη και ορθή είναι. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.938 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2013 Προχώρα. Αφου τα λάδια ειναι 4 μηνων, μην λύσεις το άλλο. Τσιμουχα έσκασε ? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
o_xlapatsas 2.920 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2013 Προχώρα. Αφου τα λάδια ειναι 4 μηνων, μην λύσεις το άλλο. Τσιμουχα έσκασε ? μάλλον...αλλα το τόσο μικρό διάστημα με προβληματίζει βέβαια... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
john1993 409 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2013 ισως μεγαλυτερη ποσοτητα λαδιου να εκανε την τσιμουχα να σκασει Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
o_xlapatsas 2.920 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2013 ισως μεγαλυτερη ποσοτητα λαδιου να εκανε την τσιμουχα να σκασει αναφέρεσαι στο τι μπορεί να έγινε ή στο τι ετοιμάζομαι να κάνω; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
john1993 409 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2013 αναφέρεσαι στο τι μπορεί να έγινε ή στο τι ετοιμάζομαι να κάνω; στο τι μπορει να φταιει που εσκασε η τσιμουχα που εχεις ειδη Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.956 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2013 Ειναι η τσιμουχα απο την μερια του δισκοφρενου? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
o_xlapatsas 2.920 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2013 στο τι μπορει να φταιει που εσκασε η τσιμουχα που εχεις ειδη το αστείο είναι ότι είναι μόνο στο ένα, ότι το χε αναλάβει μηχανικός και ότι το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά απο 2 μήνες σωστής λειτουργίας και σταδιακά... αλλά σκέφτομαι να αποφύγω το κόστος και την διπλή εργασία αυτή τη φορά Ειναι η τσιμουχα απο την μερια του δισκοφρενου? ω ναι Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.956 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2013 (τροποποιήθηκε) Νομιζω οτι παντα πρωτα αυτη χαλαει επειδη επομιζετε το περισσοτερο βαρος κατα το φρεναρισμα, καλο ειναι να βγει και να τσεκαρεις αν εχει κενο και παιζει το καλαμι στη μποτα. αν εχει κενο αλλαξε κουζινετο και εισαι οκ. Εχω αλλαξει 2 φορες μεσα σε ενα μηνα τσιμουχα εξαιτιας κουζινετου. Τροποποιήθηκε Νοέμβριος 20 , 2013 από τον Tasos Meli Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
hayabusas 4.126 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2013 (τροποποιήθηκε) Αφου τα λάδια ειναι 4 μηνων, μην λύσεις το άλλο. Θαναση με προβληματιζει το κατα ποσο η ποσοτητα και το ιξωδες του λαδιου θα ειναι ιδια σε καθε αναρτηση. Διαφορετικη ποσοτητα λαδιου/ιξωδους θα εχει ως αποτελεσμα διαφορετικη συμπεριφορα καθε πηρουνιου. Απο τη στιγμη που προερχεται η αναρτηση απο σερβις, ας κρατησει τουλαχιστον τσιμουχες κλπ κι ας αλλαξει λαδια. Νομιζω οτι παντα πρωτα αυτη χαλαει επειδη επομιζετε το περισσοτερο βαρος κατα το φρεναρισμα, Οι αναρτησεις φορτιζονται ισοποσα στο φρεναρισμα :) Τροποποιήθηκε Νοέμβριος 20 , 2013 από τον hayabusas 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
o_xlapatsas 2.920 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2013 Θαναση με προβληματιζει το κατα ποσο η ποσοτητα και το ιξωδες του λαδιου θα ειναι ιδια σε καθε αναρτηση. Διαφορετικη ποσοτητα λαδιουἴξωδους θα εχει ως αποτελεσμα διαφορετικη συμπεριφορα καθε πηρουνιου. Απο τη στιγμη που προερχεται η αναρτηση απο σερβις, ας κρατησει τουλαχιστον τσιμουχες κλπ κι ας αλλαξει λαδια. Οι αναρτησεις φορτιζονται ισοποσα στο φρεναρισμα :) ναι αλλα μήπως το καλάμι της δαγκάνας ταλαιπωρείται ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΨΗ και έτσι τρώει τα σωθικά του πηρουνιού λίγο περισσότερο, γιατί ΌΛΗ Η ΔΥΝΑΜΗ τησ δαγκάνας δρά πάνω του πρώτα;; έχει πόιντ ο τασος μέλι και το σκεφτόμουν και εγώ αυτό... αυτό εξηγεί και το κουζινέτο αλλα αυτό κανονικά δεν ήταν δουλειά του μάστορα να το δεί; το service manual αναφέρει ότι πρέπει να αλλάζονται τα κουζινέτα σε κάθε λύσιμο του πηρουνιού... (αν κατάλαβα καλά ότι το κουζινέτο είναι αυτό που αναφέρεται ως bushing στο manual) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
hayabusas 4.126 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2013 Ο αξονας του τροχου φροντιζει ωστε τα δυο καλαμια να συμπεριφερονται ως ενα. Σκεψου το λιγο, αν δημιουργουνταν δυναμεις καμψεις στον αξονα του καλαμιου τι καταστροφικες συνεπειες θα ειχε πρωτιστως για τη γεωμετρια τη μοτοσικλετας και την οδικη συμπεριφορα. :) 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.938 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2013 Θαναση με προβληματιζει το κατα ποσο η ποσοτητα και το ιξωδες του λαδιου θα ειναι ιδια σε καθε αναρτηση. Διαφορετικη ποσοτητα λαδιου/ιξωδους θα εχει ως αποτελεσμα διαφορετικη συμπεριφορα καθε πηρουνιου. Απο τη στιγμη που προερχεται η αναρτηση απο σερβις, ας κρατησει τουλαχιστον τσιμουχες κλπ κι ας αλλαξει λαδια. Σωστό. Υπάρχει και το ενδεχόμενο να εχει και η άλλη μπότα ΛΑΘΟΣ ποσότητα λαδιού. Ή να ΜΗΝ ελέγχθηκαν καθόλου οι τσιμούχες στο σέρβις που έγινε. Γιατι δεν πάς μια βόλτα απο το συνεργείο + να ΤΟΥ δείξεις την διαρροή κλπ ? 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
hayabusas 4.126 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2013 Γιατι δεν πάς μια βόλτα απο το συνεργείο + να ΤΟΥ δείξεις την διαρροή κλπ ? Θαναση φοβαμαι οτι η απαντηση θα ειναι λυπαμαι χασατε. Τα συνεργεια δε δινουν εγγυηση για τα ανταλλακτικα τετοιου ειδους που χρησιμοποιουν αφενος κι αφετερου μετα απο 4 μηνες τι να του πεις και τις να σου πει. Αν ειχε περασει μια βδομαδα, αντε δυο, το παλευεις. Τωρα... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ksino1100 13.309 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2013 Το μηχανάκι, μέσα στο 4μηνο, είχε κάποια μορφή ζορίσματος στο πιρούνι? Πχ μικροσύγκρουση, χτύπημα σε πεζοδρόμιο? Επίσης, έλεγξε διεξοδικά το καλάμι στο οποίο βλέπεις το λάδι, αν έχει κάποιο χτύπημα/γρατσουνιά/μπιμπίκιασμα. Πρέπει να το ελέγξεις και οπτικά αλλά και με αφή. Το λάδι που βλέπεις είναι αρκετό? Δηλαδή λερώνει και την μπότα αρκετά? Ή έχει τη μορφή νοτίσματος πάνω στο καλάμι μόνο? Και τέλος...... Όταν αναφέρεσαι σε συντήρηση στο πιρούνι (προ 4μήνου) τι ακριβώς κάνατε? Ήσουν μπροστά στην συντήρηση? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.956 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2013 (τροποποιήθηκε) Ο αξονας του τροχου φροντιζει ωστε τα δυο καλαμια να συμπεριφερονται ως ενα. Σκεψου το λιγο, αν δημιουργουνταν δυναμεις καμψεις στον αξονα του καλαμιου τι καταστροφικες συνεπειες θα ειχε πρωτιστως για τη γεωμετρια τη μοτοσικλετας και την οδικη συμπεριφορα. :) Δεν ισχυει αυτο για ολα τα πιρουνια, ακομα και τα ανεστραμενα που εχουν χοντρο αξονα παρατηρειται φθορα στη μερια του δισκοφρενου αλλα αναλογικα με τα συμβατικα αλλα σε πολυ λιγοτερο βαθμο, ολοι οι αξονες εχουν μια ανοχη και στρεφονται, κυριως οι συμπαγεις, γιαυτο το λογο χρησημοποιουν κοιλους χοντρους αξονες στα εντουρο και ΜΧ. Ο αξονας δεν ειναι σε θεση κανει τα 2 καλαμια να συμπεριφερθουν ως ενα, κυριως στα συμβατικα μπροστινα, γι'αυτο το λογο φτιαξαν και τη γεφυρα, για να δενουν την αναρτηση και να αποφευγεται η αλλαγη της γεωμετριας, εμενα που το ενα καλαμι ειχε προβλημα οσο σφικτος και να ηταν ο αξονας φρεναροντας δυνατα ενιωθα να τραβαει το τιμονι, μετα την αλλαγη του μπροστινου το μηχανακι φρεναρει ολοισια. Τροποποιήθηκε Νοέμβριος 20 , 2013 από τον Tasos Meli Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
o_xlapatsas 2.920 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2013 (τροποποιήθηκε) Το μηχανάκι, μέσα στο 4μηνο, είχε κάποια μορφή ζορίσματος στο πιρούνι? Πχ μικροσύγκρουση, χτύπημα σε πεζοδρόμιο? Επίσης, έλεγξε διεξοδικά το καλάμι στο οποίο βλέπεις το λάδι, αν έχει κάποιο χτύπημα/γρατσουνιά/μπιμπίκιασμα. Πρέπει να το ελέγξεις και οπτικά αλλά και με αφή. Το λάδι που βλέπεις είναι αρκετό? Δηλαδή λερώνει και την μπότα αρκετά? Ή έχει τη μορφή νοτίσματος πάνω στο καλάμι μόνο? Και τέλος...... Όταν αναφέρεσαι σε συντήρηση στο πιρούνι (προ 4μήνου) τι ακριβώς κάνατε? Ήσουν μπροστά στην συντήρηση? τίποτα από τα δύο, όσον αφορά κακοποίηση. όσον αφορά το καλάμι, από ότι βλέπω δέν έχει κάποια ζημιά τουλάχιστον μέχρι το σημείο στο οποίο μπορείς να το χουφτώσεις. ωστόσο υποψιάζομαι στράβωμα που και πάλι δεν έχω κάποιο τρανταχτό σημαδι (ανεβοκατεβαίνουν χωρις κομπιάσματα και θόρυβο και το μηχανάκι δεν τραβάει στην πορεία και στις στροφές. η διαρροή που έχω είναι μορφή νοτίσματος στο καλάμι μόνο, αλλά ΟΡΑΤΟΥ ΝΟΤΙΣΜΑΤΟΣ. βλέπεις δηλαδή το λάδι πάνω στο καλάμι. δεν κυλάει πάνω στην μπότα, όχι. όσον αφορα την συντήρηση δεν ήμουν μπροστά, και δεν το έκανα ούτε το ζήτησα γιατι οι μηχανικοί ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΝ. Άλλωστε τον συγκεκριμένο του είχα εμπιστοσύνη γιατί με το προηγούμενο μηχανάκι μου δεν είχα προβλήματα μαζί του, μου είχε κάνει και μεγάλο σέρβις. ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ, λοιπόν, πως κάναμε αλλαγή λαδιών και τσιμουχών και στα δύο πηρούνια. τότε που το έκανα είχαν και τα δύο διαρροή ΑΛΛΑ το αριστερό απλά νότιζε ελάχιστα το πηρούνι ενώ το δεξί (το επίμαχο δηλαδή) ΕΚΛΑΙΓΕ στην μπότα σε ΚΑΘΕ βόλτα. Θαναση φοβαμαι οτι η απαντηση θα ειναι λυπαμαι χασατε. Τα συνεργεια δε δινουν εγγυηση για τα ανταλλακτικα τετοιου ειδους που χρησιμοποιουν αφενος κι αφετερου μετα απο 4 μηνες τι να του πεις και τις να σου πει. Αν ειχε περασει μια βδομαδα, αντε δυο, το παλευεις. Τωρα... ο συγκεκριμένος δίνει εγγύηση για την συγκεκριμένη δουλειά. με την προηγούμενη μηχανή είχε βάλει σκληρότερα λάδια-κατόπιν δικής μου επερώτησης, για να σκληρύνει το μπροστινό- και μόλις του την ξαναπήγα γιατι τις πέταξε, δεν μου πήρε μία. Αλλά με παραξενεύει πρώτον η μικρή απόσταση μεταξύ των σέρβις, και δευτερον το ότι είναι μια δουλεία απο την οποία νομίζω μπορείς να απαλλαγείς για καιρό...δεν είναι λογικό σε μηχανάκι πόλης να σαι πάντα με την τσιμούχα στο χέρι! εδιτ: στην προηγούμενη μηχανή, είχε γίνει μέσα σε μια βδομάδα. αλλα μετά ξαναφτιάξαμε την ανάρτηση με τα ΙΔΙΑ, ΣΚΛΗΡΑ ΛΑΔΙΑ και δεν τις ξαναπέταξε ποτέ. για αυτό κράτησα αμφιβολίες για τον μάστορα αυτον μετά. Τροποποιήθηκε Νοέμβριος 21 , 2013 από τον o_xlapatsas Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
o_xlapatsas 2.920 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2013 ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ μου ήρθανε οι νεες τσιμούχες. στη μία τους πλευρά φαίνεται ένα ελατήριο που διατρέχει περιφερειακά τον εσωτερικό κύκλο, ενώ στην άλλη είναι μονοκόμματη. ανοίγω λοιπόν το service manual να δώ ποιός είναι ο σωστός τρόπος τοποθέτησης... ΑΜ ΕΛΑ ΠΟΥ ΤΟ ΜΑΝΟΥΑΛ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΡΟΠΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ!! και εγώ απορώ, λογικά το ελατηριάκι δεν πρέπει να πάει προς τα κάτω; προς την μπότα δηλαδή; τώρα θα μου πείτε ότι όπως βγάλω την άλλη τσιμούχα, έτσι πρέπει να μπει και αυτή. απλά θέλω να το σιγουρέψω 100% πριν κάνω οτιδήποτε. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
NIKOLAS L 509 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2013 Ρίξε μια ματιά εδώ, ίσως σε βοηθήσει.. http://www.mybike.gr/topic/58656-service-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD/page__fromsearch__1 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
hayabusas 4.126 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2013 Για τετοιες λεπτομεριες θες το σερβις μανιουαλ, οχι το οουνερ. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
NIKOLAS L 509 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2013 Ναι το service manual θα δειχνει ακριβως και με εικονες τι πρεπει να γινει.. Προσοχη μην πληγωσεις στην τοποθετηση τις νεες τσιμουχες.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gee 3.380 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2013 το ελατηριο απο την μερια των λαδιων 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7.581 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2013 το ελατηριο απο την μερια των λαδιων Ή ακομα πιο απλα, να κοιταει κατω... :) Ανοιξε και τα δυο.. Να βαλεις νεο λαδι και ιδια ποσοτητα και στα δυο! Και ας ειναι 4μηνων Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gee 3.380 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2013 Ή ακομα πιο απλα, να κοιταει κατω... :) η η μερια χωρις ελατηριο να κοιταει πανω εγω το ειπα ετσι για να μεινει γενικα οτι το ελατηριο παει εκει που θες να στεγανοποιησεις, χαμενο ε χαμενο... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
hayabusas 4.126 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2013 τώρα θα μου πείτε ότι όπως βγάλω την άλλη τσιμούχα, Αυτο ειναι το πρωτο που κοιταμε, αλλα μου εκανε εντυπωση κατι τωρα που ξαναδιαβασα το ποστ σου. Οταν ειχα ψαχτει για την ιδια δουλεια στο hayabusa μου φαινονταν υπερβολικα πολλα τα χρηματα που ζητουσε η suzuki για τις τσιμουχες (κοντα στο 40αρι) κι ετσι κοιταξα για τσιμουχες "συμβατες", κοινες του εμποριου. Φυσικα και βρηκα, με την ειδοποιο διαφορα οτι οι μεν "μανισιες" τσιμουχες ειχαν ελατηριο πανω-κατω κι ησαντε κωνικες (φαινοταν και με το ματι) κι οι δε εμποριου ειχαν μονό ελατηριο χωρις φυσικα να ειναι κωνικες. Με προβληματιζεις λοιπον α)γιατι ενω εκανες σερβις προ 4μηνου εχεις παλι προβλημα και β)μηπως οι τσιμουχες που μπηκαν/προσπαθεις να βαλεις τωρα δεν ειναι οι σωστες. Ψαχουλεψα τωρα το σερβις μανιουαλ απο το μηχανακι σου κι οντως δεν αναφερει κατι σχετικα για τη φορά τοποθέτησης, άρα μήπως δεν γράφουν κάτι γιατί είναι προφανές το πώς μπαίνουν? Θέλω να πω μηπως δεν μπήκαν εξαρχής οι σωστές τσιμούχες και πας να κάνεις το ίδιο "λάθος"? Κάπου μπορεί να βρω τις παλιές μου για να σου δείξω ακριβώς τι εννοώ, αλλά προς το παρόν δες μια φώτο από το νετ. Στην πάνω τσιμούχα βλέπεις που στην άκρη της είναι κωνική ώστε να δείχνει τη φορά? Η κάτω τσιμούχα είναι ανάποδα, όπου είναι προφανές αυτό που σου είπα, ελατήριο πάνω-κάτω. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες