Jump to content
Θάνος

Μήπως τα κυβικά στις μοτο αρχίσαν να ξεφεύγουν;Ψηφιστε!

Μοτοσυκλέτα και κυβικά  

74 ψήφοι

  1. 1.

    • ????? 600c.c
      4
    • 600c.c
      6
    • 650c.c
      6
    • 750c.c
      9
    • 800c.c
      2
    • 900c.c
      2
    • 1000c.c
      14
    • 1100c.c
      3
    • 1200c.c
      9
    • 1300c.c
      3
    • 1400c.c
      2
    • 1400+ c.c
      5
    • ????.
      1
  2. 2.

    • ????? 80
      6
    • 80-100
      6
    • 100-120
      18
    • 120-140
      8
    • 140-160
      12
    • 160-180
      4
    • 180-200
      2
    • 200+
      10


Recommended Posts

Με αφορμη λοιπον το ZZR14 και εν οψη των νεων μοντελων XX-HAYABUSA, οπου οι πληροφοριες

λενε για 1400c.c θα ηθελα να σχολιασουμε λιγο το θεμα αυτο, και κατα ποσο τελικα μας αρεσει αυτη η κατα

την γνωμη μου υπερβολη.

Να διευκρινησω οτι υπαρχουν πολλες μοτο στην παραγωγη και με πολυ περισσοτερα κυβικα, αλλα δεν

εχουν και 200 αλογακια που κανουν την ζημια.

Να πω για μενα οτι και τα 1300 ειναι πολλα, δηλαδη θα το προτιμουσα να ηταν 1200, αλλα δεν υπαρχει δυνατοτητα επιλογης.

Μην μου πειτε για το Κ1200S γιατι ηταν να παρω ενα απο τα δυο αλλα εχει ποοολλαααα λεφτααα :_thumbsup:

Μηπως τελικα ειναι "αχρηστα" τα τοσα κυβικα;

Edit: ψήφισα 1200 με 140-160,συγκεκριμενα με 150 μια χαρα.

Τροποποιήθηκε από τον Θάνος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τα κυβικά στις μοτό ακολουθούν την ανθρώπινη ματαιοδοξία, που έχει τα όριά της πολύυυυυ ψηλά

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ψηφισα 1100 και 100-120Hp

Ειναι ενας πολυ καλος συνδιασμος κι αναλογως των κυλινδρων του κινητηρα αλλαζουν και πολλα αλλα.

Ομως στα 1100 κε και με αυτους τους ιππους,το σιγουρο ειναι πως θα εχεις ροπη.Αυτο που πραγματικα χρειαζεσαι περισσοτερο απ ολα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ALX, η ροπή των 1100 κυβικών είναι αρκετή για να κουνήσει αυτοκίνητο με 4 άτομα μέσα, ως τα 150χ/ω

καμια μοτό δεν χρειάζεται περισσότερη ροπή από αυτή που δίνουν 600 κυβικά

από κει και μετά δεν υπάρχει θέμα ανάγκης αλλά παύλας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αλλη η ροπη του 4κυλινδρου 1100,αλλη του 2κυλινδρου κι αλλη του 600 με 4 ή 2 κυλινδρους αντιστοιχα.(Σε σχεση παντως με τις στροφες που την εμφανιζουν)

Την ροπη ας πουμε ενος 600 4κυλινδρου δεν την ζηλευω.Αντιθετως την απεχθανομαι.

Του δικυλινδρου θα ελεγα ετσι κι ετσι.

Την να την κανω με λιγα λογια την μεγιστη ροπη στις 7000σαλ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εδώ μιλαμε για κυβικά μόνο

δεν σου αρέσει η ροπή του 4Κ 600κυβικών, σίγουρα σου αρέσει του 2Κ 600 κυβικών

το SV650 για παράδειγμα έχει υπέροχη ροπή όπως όλοι λένε, ΚΑΙ αυτοί που προτιμούν τα 4Κ

επιστρέφω λοιπόν στο προκείμενο: τα 600 κυβικά (με όποιο αριθμό κυλίνδρων προτιμά ο καθένας) είναι επαρκέστατα για μοτό

αρκει να σκεφτεί κανείς πως τα 600άρια ΣΣ πάνε 0-100 σε <3.5", και έχουν τελική 260χ/ω

τι να λέμε τώρα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πόσο ανεπαρκές είναι ένα v-strom 650?

εσύ έγραφες προ ημερών ότι είναι πιο γρήγορο από το δικό σου, ή κάτι πολύ παρόμοιο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειναι πιο γρηγορο αλλα δεν μου λεει κατι αυτο.Δεν μετραω τον κινητηρα με την τελικη που καταφερνει να δινει στο μηχανακι.

Κι αυτη την στιγμη το στρομ ειναι το μοναδικο που καταφερνει να εχει τετοια επιδοση.Τα υπολοιπα που ειναι?΄΄ή μηπως πρεπει να παρουμε ολοι στρομ για να εχουμε την ιδανικη ροπη που θες να πιστευεις εσυ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
καμια μοτό δεν χρειάζεται περισσότερη ροπή από αυτή που δίνουν 600 κυβικά

από κει και μετά δεν υπάρχει θέμα ανάγκης αλλά παύλας

Στα ss η ροπη ειναι πολυ ψηλα και με τα 600αρια ειναι λιγο δυσκολο να οδηγησεις γρηγορα

σε βουνο γιατι πρεπει να κρατας ψηλα τις σροφες :_thumbsup:

Βεβαια αυτο δε σημαινει πως τα 1000αρια ειναι πιο ευκολα, ειναι πιο δυσκολα γιατι σε αυτα το

γκαζι περισσευει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

θεωρω υπερβολη τα 1400cc για μοτοσυκλέτα...και με 400 λιγοτερα εισαι για...πίστα!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μακαρι να ειχα μια μοτοσυκλετα με 600cc,βαρους 165kg,ροπη 13kgrm διαθεσιμη απο 1600-6000σ.α.λ, ιπποδυναμη 160hp στον τροχο στις 9.000σ.α.λ και εξαιρετικη φιλικοτητα αλλά και χαμηλη καταναλωση...Εδω ομως παει αυτο που λεμε..."Αη Βασιλη...θελω να μου φερεις"... :_thumbsup:

Γιαυτο και επειδη τα κυβικα ειναι αναντικαταστατα στις μοτοσυκλετες(ελλειψει υπερτροφοδοτησης... :angel_not: )οσον αφορα τις τιμες ροπης,θα ηθελα να εχω μια μοτοσυκλετα 1200cc με 140-160hp ...

Μεχρι τοτε το Caponord με ικανοποιει ΠΛΗΡΩΣ...1000cc,Ροπη αρκετη για ολες τις περιπτωσεις,απο στροφιλικι μονοσελος εως ταξιδι στην ακρη της γης δικαβαλος και φουλ φορτωμα,ιπποδυναμη ικανοποιητικοτατη να μην σε αγχωνει αλλά ουτε και να σε κρεμαει και κραδασμους ανυπαρκτους εως νοσταλγικα λιγους...Μηπως τελικα τα 1000cc ειναι η χρυση τομη; :_unsure:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα 650 κυβικά πιστεύω πως είναι μια χαρά για μηχανή γενικής χρήσης , να μπορείς να κυκλοφορείς στην πόλη , να κάνεις ένα ταξίδι με αξιοπρέπεια. :)

Εγώ προσωπικά ψήφισα 1200 κυβικά όχι για λόγους ματαιοδοξίας αλλά επειδή την μοτοσικλέτα την θέλω κατά 95% για ταξίδι …έτσι πιστεύω πως μια μηχανή 1200 κυβικών μπορείς να κάνεις ταξίδι δυκαβαλος και φορτωμένος με άνεση και δύναμη όπου την χρειάζεσαι. :)

Αυτό δεν αναιρεί πως μπορείς όλα αυτά να τα κάνεις και με μηχανή με λιγότερα κυβικά ….θα ήμουν ο τελευταίος που θα υποστήριζα κάτι τέτοιο μιας και το έχω κάνει ( ταξίδια δυκαβαλος και φορτωμένος ) με σχεδόν όλα τα απίθανα και πιθανά κυβικά , από 50 μέχρι 1300 κυβικά ……και αυτό το καιρό το κάνω με 650 κυβικά ( Πήγασος ) ……απλά αυτό θα ήθελα 1200 κυβικά……

:_hi::_hi::_hi:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

There is no replacement for displacement.

1000cc, 110-120hp ψήφισα, τα 600cc από αυτά για τις καθημερινές ανάγκες, και τα υπόλοιπα 400cc για το κάτι τις έξτρα που κάνει την μηχανή να ξεχωρίζει από ένα μεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο.

Οι 110-120 ίπποι είναι αρκετοί για πολύ γρήγορη οδήγηση, ενώ σε ένα 1000άρι συνεπάγεται και χορταστική ροπή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Στα ss η ροπη ειναι πολυ ψηλα και με τα 600αρια ειναι λιγο δυσκολο να οδηγησεις γρηγορα

σε βουνο γιατι πρεπει να κρατας ψηλα τις σροφες :_thumbsup:

ε, και τι έγινε; αν πρέπει να τις κρατήσεις, τις κρατάς

Βεβαια αυτο δε σημαινει πως τα 1000αρια ειναι πιο ευκολα, ειναι πιο δυσκολα γιατι σε αυτα το

γκαζι περισσευει.

είδες λοιπόν;

τα 1000 ΠΑΡΑείναι πολλά

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ειναι πιο γρηγορο αλλα δεν μου λεει κατι αυτο.Δεν μετραω τον κινητηρα με την τελικη που καταφερνει να δινει στο μηχανακι.

Κι αυτη την στιγμη το στρομ ειναι το μοναδικο που καταφερνει να εχει τετοια επιδοση.Τα υπολοιπα που ειναι?΄΄ή μηπως πρεπει να παρουμε ολοι στρομ για να εχουμε την ιδανικη ροπη που θες να πιστευεις εσυ?

ΑΛΧ, πάλι ξεφεύγεις από το θέμα

ούτε τι άλλα πράγματα έχει να προσφέρει το μηχανάκι κοιτάμε εδώ, ούτε προτάσεις για το τι "πρέπει να πάρουμε όλοι" κουβεντιάζουμε

κοιτάμε τα κυ-βι-κά και προσπαθούμε να προσδιορίσουμε το όριο μεταξύ λογικής και παραλόγου

κι ούτε χρειάζεται να βγούν άλλα 17 μοντέλα για να πούμε ότι τα 650 είναι μια χαρά

αφού ΕΝΑ το κάνει, σε λογικότατη μάλιστα τιμή, φτάνει, όπερ έδει δείξαι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αρα τα 800 ειναι :ok:

Edit: Τα κυβικα αυτα τα λεω με την προυποθεση οτι μιλαμε για μοτερ με αλογα οπως τα s.s, εφοσον

καποιος ενδιαφερεται για γρηγορη οδηγηση και σε βουνο :_thumbsup:

Τροποποιήθηκε από τον Θάνος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1400+ me 200+άλογα!

Με γρήγορη μηχανή,μπορείς να πάς αργά.

Με αργή μηχανή δεν μπορείς να πάς γρήγορα όπως λέει ο Busa Makis(νομίζω)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ΠΟΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 260 ΡΕ ΣΕΙΣ ??? ΚΑΙ 300 ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ

ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΠΗΓΕΝΟΥΜΕ ΒΟΛΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ

:P :P :P :P :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θεωρώ πως τα ιδανικά είναι:

1. Κυβικά 1049 - 1051

2. Κύλινδροι περισσότεροι από 2 και λιγότεροι από 4

3. Ιπποδύναμη 123-125 άλογα

4. Μεγιστη ιπποδύναμη περίπου στίς 9.500 και μέγιστη ροπή περίπου στίς 5.500

:D :D :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

...Μore is beautifull!... :yes:

ΚΑΙ! ροπη,ΚΑΙ! αλογα! (=> Οσο περισσοτερα cc, τοσο καλυτερα! ) :ok: :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ας εχει κυβικα αλλα περισσοτερη ροπη.... :_rock-on:

Βασικα 1200 για να ειναι ανετο φορτωμενο δικαβαλλο και ας βγαζει 100-120 αλογα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ΑΛΧ, πάλι ξεφεύγεις από το θέμα

ούτε τι άλλα πράγματα έχει να προσφέρει το μηχανάκι κοιτάμε εδώ, ούτε προτάσεις για το τι "πρέπει να πάρουμε όλοι" κουβεντιάζουμε

κοιτάμε τα κυ-βι-κά και προσπαθούμε να προσδιορίσουμε το όριο μεταξύ λογικής και παραλόγου

κι ούτε χρειάζεται να βγούν άλλα 17 μοντέλα για να πούμε ότι τα 650 είναι μια χαρά

αφού ΕΝΑ το κάνει, σε λογικότατη μάλιστα τιμή, φτάνει, όπερ έδει δείξαι

Εγω δεν ξεφυγα καθολου απο το θεμα.Ξερω πολυ καλα τι λεω.Ετσι λοιπον και με την δικη σου λογικη,κανενας δεν μπορει να ταξιδεψει με περισσοτερα απο 170χαω (κι ισως και πολλα λεω)Γιατι ακομα κι αν το στρομ μπορει να διακοσαριζει δεν μπορει να κρατησει μεγαλυτερη ταχυτητα ταξιδιου απο 170χαω με ασφαλεια για τον κινητηρα του.Ποσο μαλλον οταν ειναι δικαβαλο και φορτωμενο.Η ελειψη της ροπης και της δυναμης θα ειναι ορατη.

Οταν λοιπον εσυ θελεις να απομακρυνθεις λιγο απο ενα συνοθυλευμα οικογενειακων 1400αριων ΙΧ που συναντας συχνα στις εθνικες οδους και πανε σαν ηλιθιοι προσπαθωντας να προσεπρασει ο ενας τον αλλο κι εσυ εισαι εκει αναμμεσα τους να κινδυνευεις,δεν θα μπορεις να το κανεις.

Γιατι?...λογω ελειψης δυναμης και ροπης απο τα μικρα σου κυβικα.

Ετσι καταλαβαινουμε οτι ειναι πολυ σημαντικο σε μια μοτοσυκλετα να εχουμε λιγο παραπανω δυναμη οταν την χρειαστουμε και να μην ειμαστε οριακα.Αυτο κολλαει στα ιδανικα κυβικα και στην ιδανικη ιπποδυναμη.

Ολα αυτα λοιπον τα προβληματα δεν θα τα εχεις με τα 1000 κυβικα και τους 100-120 ιππους,τα οποια ουτε τρομακτικα ειναι σαν αλογα,αλλα ουτε και λιγα για να εχεις προβλημα.Εχεις την ροπακλα σου,εχεις και την δυναμη που θα χρειαστεις (ειδικα ειπαμε οταν εισαι φορτωμενος)

Ακομα και στις εθνικες να μην εισαι και εχεις πιασει καμμια ορεινη διαδρομη,θα ευχαριστηεθις πολυ περισσοτερο την ροπη του 1000 παρα του 650 και θα κινηθεις ανετοτερα χωρις να χρειαζεται το σασμαν σου να κανει υπερωριες.

Οσο για τις στροφες που πρεπει να κρατας ψηλα για να κινηθεις γρηγορα σε ορεινα στροφιλικια οπως λες,εχεις δοκιμασει ποτε να το κανεις?Σιγουρα θα εχεις δοκιμασει.....σ αρεσε?

Στο τελος μας λες "αφού ΕΝΑ το κάνει, σε λογικότατη μάλιστα τιμή, φτάνει, όπερ έδει δείξαι"...θελοντας να μας πεις πως αφου τα κανει το στρομ παιρνουμε ολοι ενα στρομ,ενω πιο πανω λες...."ούτε τι άλλα πράγματα έχει να προσφέρει το μηχανάκι κοιτάμε εδώ, ούτε προτάσεις για το τι "πρέπει να πάρουμε όλοι" κουβεντιάζουμε"

Εγω ξεφευγω μετα απο το θεμα?

1400+ me 200+άλογα!

Με γρήγορη μηχανή,μπορείς να πάς αργά.

Με αργή μηχανή δεν μπορείς να πάς γρήγορα όπως λέει ο Busa Makis(νομίζω)

Βρε αμα εισαι κουλαδι,ουτε με τους ACME πυραυλους του Coyote δεν μπορεις να πας γρηγορα :devil: :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...