eftaxias 857 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 Έχω την givi 42 λίτρα. Σήμερα παρατήρησα πως το τιμόνι τράβαγε λιγάκι αριστερά και με προβλημάτισε πολύ! Σκέφτηκα να βγάλω τη μπαγκαζιερα να δω και πράγματι ολά καλά. Σημειωτέον η μπαγκαζιερα πράγματι είναι ασύμμετρα φορτωμένη, με 1,5-2 κιλά τοποθετημένα στα αριστερά της!! Και ερωτω: είναι δυνατόν ενα τόσο μικρο βαρος να δημιουργεί ασύμμετριες στην οδήγηση; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
r3negade 3.396 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 Προφανως και ειναι! Γιατι η μπαγκαζιερα, ειναι αρκετα πισω απο το κεντρο βαρους, και αρκετα ψηλοτερα απο αυτο.. Οποτε, η παραμικρη δυναμη που ασκεις εκει (1.5-2 κιλα ειναι ικανοτατο βαρος) γινεται πολυ ευκολα ροπη, και ενοχλει την πορεια της μοτοσικλετας. Ακομα και αν η Βαση της μπαγκαζιερας δεν ειναι συμμετρικα τοποθετημενη ως προς την σχαρα, και χανει ελαχιστα απο την μια πλευρα, παλι θα δεις διαφορα στην ισορροπια της.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nuntius 2.443 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 Προφανως και ειναι! Γιατι η μπαγκαζιερα, ειναι αρκετα πισω απο το κεντρο βαρους, και αρκετα ψηλοτερα απο αυτο.. Οποτε, η παραμικρη δυναμη που ασκεις εκει (1.5-2 κιλα ειναι ικανοτατο βαρος) γινεται πολυ ευκολα ροπη, και ενοχλει την πορεια της μοτοσικλετας. Ακομα και αν η Βαση της μπαγκαζιερας δεν ειναι συμμετρικα τοποθετημενη ως προς την σχαρα, και χανει ελαχιστα απο την μια πλευρα, παλι θα δεις διαφορα στην ισορροπια της.. Λογικό μου φαίνεται και μένα αλλά απο την άλλη έχω δει πολλούς να οδηγάνε με ένα σαμάρι, μόνο απο τη μία πλευρά. Αν 1,5 κιλό δημιουργεί τόσο θέμα αυτοί πώς την παλεύουν? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
preve! 458 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 Οι νομοι της φυσικης εχουν μεγαλο αντικτυπο στη μοτοσυκλετα και λογικα αυτο το βαρος ειναι ικανο να δημιουργησει αποκλιση. Ελπιζω να μην παιζουν αλλα θεματα και να ειναι μονο απο το ασσυμετρο φορτωμα της μπαγκαζιερας. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
r3negade 3.396 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 Λογικό μου φαίνεται και μένα αλλά απο την άλλη έχω δει πολλούς να οδηγάνε με ένα σαμάρι, μόνο απο τη μία πλευρά. Αν 1,5 κιλό δημιουργεί τόσο θέμα αυτοί πώς την παλεύουν? Επισης, Αγγελε εχω δει και ανθρωπους να οδηγουν με το κρανος ακουμπισμενο στο κεφαλι σαν περικεφαλαια... Και στα @@ τους! Εγω οσες φορες το εχω κανει αυτο, με ποναει ο αυχενας μου, και φοβαμαι οτι θα πεσει! Αυτοι πως την παλευουν; :P :P 5 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nuntius 2.443 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 Επισης, Αγγελε εχω δει και ανθρωπους να οδηγουν με το κρανος ακουμπισμενο στο κεφαλι σαν περικεφαλαια... Και στα @@ τους! Εγω οσες φορες το εχω κανει αυτο, με ποναει ο αυχενας μου, και φοβαμαι οτι θα πεσει! Αυτοι πως την παλευουν; :P :P Με τάπωσες 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
eftaxias 857 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 Οι νομοι της φυσικης εχουν μεγαλο αντικτυπο στη μοτοσυκλετα και λογικα αυτο το βαρος ειναι ικανο να δημιουργησει αποκλιση. Ελπιζω να μην παιζουν αλλα θεματα και να ειναι μονο απο το ασσυμετρο φορτωμα της μπαγκαζιερας. Χωρίς μπαγκαζιερα δεν έχει πρόβλημα.. Απλα μου έκανε εντύπωση ποσο μικρο βαρος επηρεάζει την ισορροπία της. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
doomed_jetliner 19 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 Παίζει ρόλο το βάρος της μπαγκαζιέρας, η απόσταση από το κέντρο βάρους της μηχανής, το ύψος τοποθέτησης της μπαγκαζιέρας... Θυμάμαι πόσο αισθανόμουν την ουρά του ντούκου να "χαζεύει" σε στροφιλίκι τύπου Λεωνίδιου με την μπαγκαζιέρα μισογεμάτη, και έλεγα "τι στο διαλο.." Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gkourmoul1 5.999 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 (τροποποιήθηκε) Θεωρητικά η μπαγκαζιέρα επηρρεάζει την οδήγηση και το τιμόνι. Έχει συμβεί σε πολλούς και σε κάθε είδος μηχανής. Τα παραδείγματα δικών μας πολλά. Προσωπικά σε όλες τις μηχανές είχα μπαγκαζιέρα και σε καμία δεν είχα θέμα μέχρι και την τελική τους. Ίσως να μην το παρατηρώ (δύσκολο μιας και είμαι ψείρας στο θέμα συμπεριφοράς της μηχανής), ίσως παίζει ρόλο το υψηλό φορτίο που δέχεται η μηχανή ή ίσως να παίζει ρόλο και η μπαγκαζιέρα που είναι φιρμάτη (kappa, givi κλπ) και όχι κάτω των 100 ευρώ. Τροποποιήθηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 από τον gkourmoul1 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Mr.Slow 5.568 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 Αυτό. Κι εγώ ποτέ δεν το'χω προσέξει. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
George_® 3.317 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 Παίζει ρόλο το βάρος της μπαγκαζιέρας, η απόσταση από το κέντρο βάρους της μηχανής, το ύψος τοποθέτησης της μπαγκαζιέρας... ακριβως αυτο. χρονια τωρα πριν απο καθε ταξιδι ζυγιζω τις πλαινες ωστε να μειωσω οποιες πιθανοτητες ανισοκατανομης βαρους. μπορει 2 κιλα εν σταση να μην λενε τπτ αλλα με 120χ/ω κ σε καποια στροφη να πουν παρα πολλα... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
drapetis 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 Ειναι γνωστο οτι οποιοδηποτε βαρος ειναι εξω απο το νοητο τριγωνο κεφαλι του οδηγου και οι δυο αξονες απο τις ροδες του δικυκλου βλαπτει λιγο η πολυ την σταθεροτητα και την γεωμετρια της μηχανης .Χρησιμη η μπαγαζιερα αλλα καλυτερα να την αποφευγουμε λοιπον. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gkourmoul1 5.999 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 Θεωρητικά η μπαγκαζιέρα επηρρεάζει την οδήγηση και το τιμόνι. Έχει συμβεί σε πολλούς και σε κάθε είδος μηχανής. Τα παραδείγματα δικών μας πολλά. Προσωπικά σε όλες τις μηχανές είχα μπαγκαζιέρα και σε καμία δεν είχα θέμα μέχρι και την τελική τους. Ίσως να μην το παρατηρώ (δύσκολο μιας και είμαι ψείρας στο θέμα συμπεριφοράς της μηχανής), ίσως παίζει ρόλο το υψηλό φορτίο που δέχεται η μηχανή ή ίσως να παίζει ρόλο και η μπαγκαζιέρα που είναι φιρμάτη (kappa, givi κλπ) και όχι κάτω των 100 ευρώ. Αυτό το οποίο παρατηρώ σε όλες με top case, είναι πως όταν έχουν μέσα κάμποσα κιλάκια φορτίο (2-3 κιλά) κοπανάει κάπως η πίσω ανάρτηση. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
George_® 3.317 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 Αυτό το οποίο παρατηρώ σε όλες με top case, είναι πως όταν έχουν μέσα κάμποσα κιλάκια φορτίο (2-3 κιλά) κοπανάει κάπως η πίσω ανάρτηση. η αναρτηση η' το περιεχομενο Ζορζ?μηπως σε μπερδευει? επισης μπορει να ειναι κ το κενο μεταξυ μπαγκαζιερας κ βασης οπου πολλες φορες τα λαστιχακια/πατακια δεν αρκουν να αποσβεσουν τις λακουβες.... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gkourmoul1 5.999 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 η αναρτηση η' το περιεχομενο Ζορζ?μηπως σε μπερδευει? επισης μπορει να ειναι κ το κενο μεταξυ μπαγκαζιερας κ βασης οπου πολλες φορες τα λαστιχακια/πατακια δεν αρκουν να αποσβεσουν τις λακουβες.... Η ανάρτηση είναι σίγουρα (πέρα από τους χτύπους από τη μπαγκαζιέρα) διότι και κοπανάει πιο πολύ στον πισινό.... Είναι παράξενο και δεν μπορώ να δώσω εξήγηση. Με δικάβαλο δεν χτυπάει τίποτα (είναι πάντα πιο μαλακό), και με γεμάτη μπαγκαζιέρα δεν κάνω ωραίο ταξίδι από το σχετικό κοπάνημα σε λακούβες και σαμαράκια. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
George_® 3.317 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 ψαξε για τπτ μποσικα...καπου κατι δεν σου παταει καλα.. βαλε την μοτο σε 2πλο σταντ,φορτωσε το μπαγκαζι,βαλε καποιον στην θεση του οδηγου κ ξεκινα δοκιμες... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gkourmoul1 5.999 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 (τροποποιήθηκε) Άψογα πατάει στο tdm η givi. Δεν έχει καθόλου μπόσικα. Ούτε και διπλό σταντ... Στο ΤΑ είχε λίγο μπόσικα η kappa διότι την πολυφόρτωνα και δεν ήταν Α' ποιότητας. Τροποποιήθηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 από τον gkourmoul1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
George_® 3.317 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 Ζορζ μποσικα σε αλλο πιθανο σημειο εννοουσα...ισως στο μοχλικο,η' εκει που πιανει η βαση της μπαγκαζιερας με την σχαρα...ακομα κ στην βαση του κωλοφαναρου μπορει να οφειλεται... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Joe15 557 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 Η μπαγκαζιέρα οσο να ναι επηρεάζει την μοτοσυκλέτα,την γεωμετρία και την συμπεριφορά της. Το να έχεις κάποια κουνηματάκια περισσότερο ή να μην είναι τόσο σσταθερή είναι φυσικό,αλλά πρόβλημα στην οδηγηση δεν νομίζω να υπάρξει απο την μπαγκαζιέρα. Εγώ που την χρησιμοποιώ καθημερινα και πετάω τα πράγματα όπως να ναι μέσα δεν έχω καταλάβει κάτι,ακόμα και σε ταξιδάκια που την έχω γεμάτη,την αισθάνεσαι αλλά δεν σου δημιουργεί κάποιο πρόβλημα. Όπως και να χει πάντα θέλει σωστό φόρτωμα,ειδικά σε τριβάλιτσα και καλό δέσιμο των λοιπών πραγμάτων.! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gkourmoul1 5.999 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 (τροποποιήθηκε) Ζορζ μποσικα σε αλλο πιθανο σημειο εννοουσα...ισως στο μοχλικο,η' εκει που πιανει η βαση της μπαγκαζιερας με την σχαρα...ακομα κ στην βαση του κωλοφαναρου μπορει να οφειλεται... Αααα. Κατάλαβα Τροποποιήθηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 από τον gkourmoul1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ste7ios 1.738 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 Να σημειωθεί ότι σε όλες τις βαλίτσες που έχω δει, OEM και μη, υπάρχει προειδοποίηση ότι η μέγιστη ταχύτητα με τη βαλίτσα πρέπει να ειναι τα 110 χλμ/ώρα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ksino1100 13.309 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2013 Να σημειωθεί ότι σε όλες τις βαλίτσες που έχω δει, OEM και μη, υπάρχει προειδοποίηση ότι η μέγιστη ταχύτητα με τη βαλίτσα πρέπει να ειναι τα 110 χλμ/ώρα. Υπάρχουν και εξαιρέσεις Στέλιο! Πχ στην GTR1400, δεν υπάρχει περιορισμός στην ταχύτητα (αναφέρομαι στις πλαϊνές της μαμάς που έρχονται με το μηχανάκι) Στο θέμα μας. Οι top case είναι μεγάλο πρόβλημα σε πολλές περιπτώσεις. Υπάρχει κάποια περιοχή km/h (και μάλιστα σε καθημερινές ταχύτητες, ανάμεσα στα 60 και 100km/h) όπου εμφανίζεται συντονισμός με χαζοταλαντώσεις στο τιμόνι!! Σε κάποιες μοτοσυκλέτες έχω πετύχει μέχρι και έναρξη tank slapping (δοκιμή με μοτοσυκλέτα, στην περιοχή των 80±km/h, χωρίς χέρια στο τιμόνι) που αν δε το σταματούσα, θα αγόραζα οικοπεδάκι!!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ste7ios 1.738 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20 , 2013 Μα πως μου ξέφυγε αυτό; Αυτά όμως δεν θα τα έλεγες ακριβώς βαλίτσες αλλά μέρος του fairing! Υποθέτω πως τα πρόσθετα cases μια και δεν έχουν ιδιαίτερη αεροδυναμική σχεδίαση λειτουργούν ως αερόφρενο πιέζοντας κιόλας το πίσω μέρος ελαφρόνωντας το μπροστά... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ksino1100 13.309 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20 , 2013 Εγώ πάντως, έχω δοκιμάσει την V46 της Givi, με σκάρα σχεδιασμένη για το μηχανάκι, μέχρι τα........πάρα πάρα πολλά. Στο προηγούμενο μηχανάκι [στη 14άρα δε βάζω βαλίτσες, αρνούμαι πεισματικά (και έχω 3βάλιτσο με ΟΕΜ κεντρική σκάρα και περιφερειακές της Givi στις σακούλες τους, αχρησιμοποίητες)]. Θυμάμαι πως λόγω πίεσης του αέρα, λύγισαν τα μπράτσα και ακούμπησαν/έγλειψαν την ουρά υπό πίεση. Και μετά επανήλθαν στη θέση τους. (μικρή απόσταση βέβαια) Επειδή η βαλίτσα τότε ήταν τακτικότατα στη βάση της, η αντοχή της είχε δοκιμαστεί σε εκατοντάδες διαφορετικούς συνδυασμούς ταχύτητας, συνθηκών και φορτίων. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Efi Fou 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 (τροποποιήθηκε) Ερώτηση: επειδή μόλις πήρα μια μπαγκαζιέρα για medley 150, μου είπαν ότι είναι απαραίτητα για την ισορροπία κάτι σαν βαράκια εξισορρόπησης βάρους , τα οποία τοποθετούνται στο τιμόνι. Ισχύει; Τροποποιήθηκε Οκτώβριος 5 από τον Efi Fou Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες