Jump to content
panagiotis_enduro

KTM Freeride 250 R (2014)

Recommended Posts

Νεο μοντελο 2014 απο τους αυστριακους.

Δε νομιζω να εχει ανοιχτει καποιο θεμα για το συγκεκριμενο μοντελο, οποτε ανοιγω καινουργιο.

Παντως φαινεται πολυ καλη προταση, αν εξαιρεσουμε βεβαια το οικονομικο, αν και δεν εχουμε ακουσει τιμη ακομα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

η τιμη του στο αυστριακο site της ktm ειναι 7400 την στιγμη που το 350 κανει 7800

στην ελλαδα το 350 κανει 8000 οποτε λογικα το καινουριο το διχρονο θα κανει γυρω στα 7600.....

ακριβο κατα την γνωμη μου..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν το λες και πανακριβο, αλλα τσιμπημενο σιγουρα! Τωρα οσον αφορα τα ελληνικα δεδομενα, ειναι απλησιαστο.

Παντως πιστευω, συμφωνα με το πως τα παρουσιαζουν, οτι αποτελει μια ολοκληρωμενη μοτοσυκλετα για εναν μεσο αναβατη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ξέρω ακριβό-ξεακριβό για μένα το απόλυτο Dreambike.

92 κιλά μίξη enduro-trial, δίχρονα ροπατα αλογάκια στις χαμηλομεσαίες, τεράστιο ground Clearnce, χαμηλή σε σχέση με enduro σέλα, απλή και οικονομική προφανώς συντήρηση. ¨Ομορφο.

Το ΑΠΟΛΥΤΟ παιχνίδι, η ΑΠΟΛΥΤΗ διασκέδαση στο βουνό. ΤΕΛΟΣ.

Τροποποιήθηκε από τον TC-drift

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν το λες και πανακριβο, αλλα τσιμπημενο σιγουρα! Τωρα οσον αφορα τα ελληνικα δεδομενα, ειναι απλησιαστο.

Παντως πιστευω, συμφωνα με το πως τα παρουσιαζουν, οτι αποτελει μια ολοκληρωμενη μοτοσυκλετα για εναν μεσο αναβατη.

για μενα, αν το δεις σαν trialακι με σελα ,ειναι ωραιο σαν σκεψη και υλοποιηση..

αλλα στα πιο ανοιχτα κομματια θα γελανε τα 125αρια.

η τιμη οντως ειναι τσιμπιμενη λιγο αλλα ο καθενας κρινει με τ δικα του κριτηρια.

το μελλον θα δειξει αν θα παει και αυτο απατο σε πωλησεις στην ελλαδα(αλλα και παγκοσμιως νομιζω)οπως το 350..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

για μενα, αν το δεις σαν trialακι με σελα ,ειναι ωραιο σαν σκεψη και υλοποιηση..

αλλα στα πιο ανοιχτα κομματια θα γελανε τα 125αρια.

η τιμη οντως ειναι τσιμπιμενη λιγο αλλα ο καθενας κρινει με τ δικα του κριτηρια.

το μελλον θα δειξει αν θα παει και αυτο απατο σε πωλησεις στην ελλαδα(αλλα και παγκοσμιως νομιζω)οπως το 350..

Πιστευω οτι θα πουλησει πολυ καλυτερα απο το 350, μιας και το 350 ηταν η αρχη της ΚΤΜ σ αυτη την κατηγορια, αλλα το 250 το θεωρω μακραν καλυτερο και πιο ολοκληρωμενο. Ελπιζω να ακολουθησουν και αλλες εταιρειες αυτο τον δρομο, ετσι ωστε να υπαρχει ανταγωνισμος και πολλες επιλογες.

Υπαρχει παντως παρομοια μοτοσυκλετα στην αγορα, που ομως δεν πουλησε καλα, το Crf 230 της Honda.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ξέρω ακριβό-ξεακριβό για μένα το απόλυτο Dreambike.

92 κιλά μίξη enduro-trial, δίχρονα ροπατα αλογάκια στις χαμηλομεσαίες, τεράστιο ground Clearnce, χαμηλή σε σχέση με enduro σέλα, απλή και οικονομική προφανώς συντήρηση. ¨Ομορφο.

Το ΑΠΟΛΥΤΟ παιχνίδι, η ΑΠΟΛΥΤΗ διασκέδαση στο βουνό. ΤΕΛΟΣ.

Βλέπω να αλλάζει και το δικό μου.... :peep:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολύ ωραίο εργαλείο, θα μπορεί να κάνει τρελά χουνέρια σε καθαρά full size εντούρο μηχανάκια σε δύσκολες συνθήκες.

Το βλέπω σαν ένα υπερσύγχρονο WR200R.

Μικρό μεταξόνιο, μικρό βάρος, τεράστια απόσταση από το έδαφος, μάζα κατανεμημένη κοντά στο κέντρο βάρους, 250 δίχρονα κυβικά ρυθμισμένα για ροπή [χωρίς βαλβίδα], εξάτμιση με ανοσία στα χτυπήματα [εκεί που πονάνε συνήθως τα δίχρονα], έχει πάρα πολλά υπέρ του.

Πιστεύω ότι το 350 πάει άπατο, πολύ πιο ακριβό στην συντήρηση του και δεν ξέρω αν πραγματικά προσφέρει πολλά περισσότερα εκτός ίσως της αυτονομίας.

ktm-freeride-250-r_01.jpg

ktm-freeride-250-r_02.jpg

2014-ktm-freeride-250-r_1.jpg

ktm-freeride-250-r_03.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

φοβερο χωματερο αλλα αν ειναι σε ογκο σαν το 350 οι ογκωδης-ψηλοι θα εχουν θεμα...

καβαλησα το 350 στην εκθεση στο γκαζι και μου ηταν σαν bmx-ακι... ακομα και το πιαδι που ηταν εκει γελαγε...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ελπιζω μονο να μη φαμε καμια ξενερα οπως με το 350....

Τι ξενέρα; Γκάζια;

Δεν θα έχει. Άντε καμιά 20-25 τροχό, σαν ένα πολύ ροπάτο 250 4Τ.

Όσα χρειάζεται για εξτρεμίλες, δεν είναι για να σπάει τα χρονόμετρα.

Αν εννοείς πρόγραμμα συντήρησης να αναφέρω ότι στην επίσημη ιστοσελίδα της ΚΤΜ τονίζει ότι η έλλειψη της βαλβίδας ροπής έχει ως αποτέλεσμα αυξημένο προσδόκιμο ζωής για το πιστόνι και μικρότερη πολυπλοκότητα για ένα κινητήρα σχεδιασμένο να αντέχει στις καταπονήσεις.

As a powerplant for the FREERIDE 250 R, the KTM engineers started out from the two-stroke engine of the competition enduro 250 EXC, developing it comprehensively further, lowering its weight by another two kilograms despite using an electric starter, and tuning it for optimum rideability. The FREERIDE 250 R's engine has a brand new cylinder with ports and timings adjusted to the intended torque response, as well as a matching new piston. Similar to trials bikes, the 250 EXC's complex exhaust control valve is dropped, which benefits not only the response characteristics but also piston durability. This makes the engine even less complex and even more rugged.

φοβερο χωματερο αλλα αν ειναι σε ογκο σαν το 350 οι ογκωδης-ψηλοι θα εχουν θεμα...

καβαλησα το 350 στην εκθεση στο γκαζι και μου ηταν σαν bmx-ακι... ακομα και το πιαδι που ηταν εκει γελαγε...

Φύγε βρε γορίλα που μου θέλεις και freeride. Διαστάσεις 125 διχρόνου έχει, περίμενες να χωράς;

Άνθρωποι με τον δικό σου σωματότυπο μετά βίας χωράνε πάνω σε 650άρια....

:crazy:

ΥΓ. Πες μας πόσο πάνω από τις καμπύλες ανάπτυξης είναι ο γιόκας σου να γελάσουμε λίγο, την έχω αυτή την περιέργεια.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

χαχα

στο 4μηνο ηταν 2 πανω σε ολα υψος βαρος κεφαλι...

τωρα κοντα 10 μηνων ειναι 1 καμπυλη...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι ξενέρα; Γκάζια;

Δεν θα έχει. Άντε καμιά 20-25 τροχό, σαν ένα πολύ ροπάτο 250 4Τ.

Όσα χρειάζεται για εξτρεμίλες, δεν είναι για να σπάει τα χρονόμετρα.

Αν εννοείς πρόγραμμα συντήρησης να αναφέρω ότι στην επίσημη ιστοσελίδα της ΚΤΜ τονίζει ότι η έλλειψη της βαλβίδας ροπής έχει ως αποτέλεσμα αυξημένο προσδόκιμο ζωής για το πιστόνι και μικρότερη πολυπλοκότητα για ένα κινητήρα σχεδιασμένο να αντέχει στις καταπονήσεις.

As a powerplant for the FREERIDE 250 R, the KTM engineers started out from the two-stroke engine of the competition enduro 250 EXC, developing it comprehensively further, lowering its weight by another two kilograms despite using an electric starter, and tuning it for optimum rideability. The FREERIDE 250 R's engine has a brand new cylinder with ports and timings adjusted to the intended torque response, as well as a matching new piston. Similar to trials bikes, the 250 EXC's complex exhaust control valve is dropped, which benefits not only the response characteristics but also piston durability. This makes the engine even less complex and even more rugged.

Εννοειται οτι δεν εννοουσα τα γκαζια.. αυτα τα αλογα που ανεφερες ειναι υπεραρκετα για την δουλεια που ειναι φτιαγμενο.

Απλα στο 350, εγω οπως και πολλοι ακομα, περιμεναμε διαστηματα συντηρησης μιας συμβατικης μοτοσυκλετας, κρινοντας απο τις επιδοσεις του.

Μαλιστα καποιοι απο εμας στην πισω πλευρα του μυαλου μας ειχαμε και κατι που θα μπορουσε να κανει και την δουλεια ενος παπιου κανοντας τον συνειρμο

Λιγα αλογα για τα κυβικα του => οικονομικο σε καυσιμα και συντηρηση => σχετικα καταλληλο για καθημερινη χρηση με παραχωρησεις ( πχ XR)

Αν ας πουμε το 250 εβγαινε αλεξισφαιρο για διχρονο, θα μπορουσε να γινει το DT του 21ου αιωνα, αλλα η κριση και η τιμη της βενζινης το κανει απαγορευτικο.

Τροποποιήθηκε από τον panagiotis_enduro

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

η γνώμη μου είναι ότι αν δεν πρόκειται να ασχοληθείτε με το trial-enduro να μην το αγοράσετε....γιατί αν πάτε σε εντουράδες με άλλους θα μένετε πολύ πίσω στις φλαταδούρες και έπειτα υπάρχει το θέμα της αυτονομίας....πολύ σημαντικό! αν είχε βάλει η ktm ένα μεγαλύτερο ντεπόζιτο θα ήταν το τέλειο ψευτοεντούρο..

Τροποποιήθηκε από τον motoris

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αυτα να τα βλεπουν οι γιαπωνεζοι,,που εχουν μεινει στασιμοι στους διχρονους εντουρο κινητηρες...

κατα τα αλλα ειναι μια μοτοσυκλετα που στα χερια ενος εμπειρου αναβατη κανει τρελα πραγματα...

στα πενηντα μου μετα την πενιχρη εμπειρια μου στα χωματα...σιγουρα θα ηταν το απολυτο fun bike ...

οχι οτι τωρα θα με χαλαγε...

πιστευω πως δεν συγκαταλεγεται στα ψευδοεντουρο τις δεκαετιας του 90'

απλα οι αυστριακοι δημιουργησαν μια καινουργια κατηγορια μοτοσυκλετων...

οι υπολοιπες εταιριες δεν εχουν απλα απο να τους αντιγραψουν..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δεν ξέρω αν το έχετε καβαλήσει έστω στάσιμο όπως εγώ....αν το δείτε από κοντά λοιπόν και όχι σε κάποιο επαγγελματικό βίντεο θα καταλάβετε ότι δεν έχει σχέση με τα εντούρο που καβαλάμε αλλά έχει χαμολότερη ποιότητα κατασκευής που θυμίζει τα ψευτοεντούρο..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

2014-ktm-freeride-250-r_1.jpg

Μια ερωτηση ρε παιδια να κανω. Γιατι δεν χρησιμοοποιοιται αυτος ο τυπος εξατμησης σε ολα τα 2χρονα, αφου φενεται να ειναι πιο καλη κατασκευη και λιγοτερο ευαλωτο σε πτωσεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πιστευω πως εχει να κανει με την απαγωγη των καυσαεριων κ αναλογα με τη χρηση

της μοτο mx,enduro,trail.. βοηθαει στη ροπη του κινητηρα...στη προκειμενη περιπτωση εχουμε/ θελουμε

ροπη απο χαμηλα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για να έχει τα πλεονεκτήματα των άλλοτε ψευδοεντουρο θα πρέπει να έχει κεντρικό διακόπτη με κλειδί, κλειδαριά τιμονιού, φλας και καθρέπτες

Και Εδω οι Αυστριακοί ανταποκρίνονται σε ευκαταςτατους οικονομικά αναβάτες

Με τα χωματερα τους δεν πας για ψώνια στον μπακάλη η για τσιγάρα στο περίπτερο...μπορούν να σου το φάνε στο λεπτό μιας και απλώς τα Καβάλας, μανιβελα η μίζα και δρόμο...θέλουν να έχεις αυτοκίνητο > κοτσαδορο> Τρειλορ > χώρο για αποθήκευση > ίσως μονοκατοικία > περισσότερα φράγκα

Βγάλε μωρή kawa ένα σύγχρονο kdx250 με μίζα για τον λαό και πάμε απο commuter , εντουρο , αςφαλτο , ταξίδια να γυρίσουμε τα βουνά όλης της Ελλάδας,

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...