vaelsod 3.032 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2013 (τροποποιήθηκε) Μετά από έναν αρκετά ζόρικο χειμώνα, κατά τον οποίο πολλές φορές έβρισκα ψυχολογικά δύναμη με τη σκέψη των επερχόμενων και πολυπόθητων καλοκαιρινών διακοπών, έφτασε η ώρα να βγουν ξανά οι χάρτες! Και μετά από "χίλια κύματα" και ξαφνικές αλλαγές, ο προορισμός βρέθηκε κάπως στα χαμένα και μέσα σε λίγες μέρες όλα ήταν έτοιμα και προγραμματισμένα --> Κύθηρα ή αλλιώς Τσιρίγο (Cerigo)! Το Τσιρίγο, όπως είναι η Ενετική ονομασία των Κυθήρων, είναι ορεινό νησί με οροσειρές να απλώνονται κατά μήκος του σε μεγαλύτερο υψόμετρο από τη θάλασσα και ενδιάμεσά τους να σχηματίζονται φαράγγια, χαράδρες και κοιλάδες που καταλήγουν στη θάλασσα και σχηματίζουν μαγευτικές παραλίες. Άγρια ομορφιά! Ένα μέρος για άκρως φυσιολάτρες, που όμως δυστυχώς και αυτό έχει αρχίσει και γνωρίζει "άσχημη" τουριστική ανάπτυξη που καταστρέφει το φυσικό τοπίο και κάλλος, αφού οι ίδιοι οι ντόπιοι μυρίστηκαν χρήμα και αποφάσισαν να "βιοπραγήσουν" στον τόπο τους, κλείνοντας τους πιο όμορφους και εξωτικούς κολπίσκους με οργανωμένα beach bar και ξαπλώστρες, που απευθύνονται σε τουρίστες "στυλ Μυκόνου" που ουδεμία σχέση έχουν με έναν τουρισμό προσανατολισμένο στην αγάπη, την αγνή εξερεύνηση και τον θαυμασμό του μέρους και της ιστορίας του, αλλά στην άνεση, τη δήθεν κουλτούρα και τον μοντέρνο πολιτισμό του νεοέλληνα, που θέλει να κολυμπάει σε γαλαζοπράσινα νερά, να κάθεται πάνω στις ξαπλώστρες, να πίνει το φρεντουτσίνο του, να μιλάει παράλληλα δυνατά στο κινητό και να πετάει τη γόπα του τσιγάρου του στην άκρη της ακρογιαλιάς και να την παίρνει το κύμα μέσα στη θάλασσα που βουτάμε... δυστυχώς. Στο χέρι των ντόπιων είναι να αποφασίσουν, αν θα προστατέψουν τον τόπο τους, ή αν θα τον εκμεταλλευτούν οικονομικά, με όποιο άλλο "κόστος"... Τροποποιήθηκε Αύγουστος 29 , 2013 από τον innova 04 Προσθήκη ετικετών. 9 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
vaelsod 3.032 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2013 Λίγη Ιστορία του τόπου αυτού από το kythera.gr : Κατά το μύθο του Ησιόδου, η θάλασσα των Κυθήρων είναι η γενέτειρα της θεάς Αφροδίτης, η οποία παίρνει το όνομα Κυθέρεια (Ακύθηρος λεγόταν ο στερούμενος θέλγητρων άνθρωπος). Κεύθω σημαίνει κρύβω τον έρωτα, ενώ εκείνοι που κάνουν έρωτα στο νησί ανακαλύπτουν το κρυμμένο ερωτικό πάθος... έτσι λένε! Η Γη θέλοντας να τιμωρήσει τον άνδρα της Ουρανό για όσα κακά της είχε προκαλέσει, κάλεσε τα παιδιά τους και ζήτησε να θανατώσουν τον πατέρα τους. Ο Κρόνος πήρε από τα σπλάχνα της μητέρας του ένα δρεπάνι και τον θανάτωσε κόβοντας τα γεννητικά του όργανα. Εκείνα έπεσαν στη θάλασσα των Κυθήρων και έγιναν μικρά νησάκια (ίσως οι Δραγονάρες). Η Νησίδα Δραγονάρι όπως φαίνεται από τον Άγιο Γεώργιο του Βουνού: Το αίμα πέφτοντας, άγγιξε τον αφρό της θάλασσας και μέσα από την ένωση αυτών των δύο στοιχείων γεννήθηκε η Ουράνια Αφροδίτη, η θεά του Έρωτα. Δεν έμεινε στα Κύθηρα. Μέσα σε ένα μεγάλο κοχύλι ταξίδεψε μέχρι την Κύπρο όπου και έμεινε. Ο συμβολισμός της Αφροδίτης και των Κυθήρων πέρασε στους αιώνες και έφτασε στο 18ο για να απεικονιστεί σε πίνακες όπως η «επιβίβαση για τα Κύθηρα του Ζαν -- Αντουάν Βατό, να καταγραφεί στην ποίηση της αναγέννησης, να απασχολήσει το Σαρλ Μπωντλαίρ το 19ο αιώνα και να συνεχίσει στην κινηματογραφική οπτική του Θεόδωρου Αγγελόπουλου και να μη σταματήσει ποτέ να σημαίνει κάτι, όσο στους ορίζοντες των ανθρώπων θα υπάρχει το μακρινό και ποθητό ιδεατό. Το νησί των Κυθήρων είναι το σταυροδρόμι των πολιτισμών της Μεσογείου. Ήταν πάντοτε το φιλόξενο καταφύγιο των κουρσάρων, των εποίκων, των ασκητών και των κατατρεγμένων. Από τη νεολιθική εποχή και ύστερα τα Κύθηρα κατοικούνται. Πολλά όστρακα από την εποχή του χαλκού, πρωτοελλαδικά και πρωτομινωικά κοιμούνται κάτω από τα χώματα των Κυθήρων. Άλλα, στην επιφάνεια, παρακολουθούν την αέναη πορεία του ήλιου και της σελήνης στον ουρανό. Οι Μίνωες πριν ακόμη από τον εικοστό αιώνα π.Χ. επεκτείνουν τη κυριαρχία τους στο νησί και ελέγχουν τη γύρω περιοχή μέσω αυτού. Είναι από τις πρωϊμότερες μινωικές αποικίες, στην περιοχή Καστρί, τη σημερινή Παλαιόπολη.Η Σκάνδεια είναι το επίνειο αυτής. Η παραλία της Παλαιόπολης με τα χαρακτηριστικά βράχια/σπηλιές στις άκρες της: Στο βουνό επάνω, στον Άγιο Γεώργιο, οι αρχαιολόγοι σήμερα συναντούν τα ίχνη μινωικού ιερού και σπονδικά αγγεία, λιθοτεχνήματα, χάλκινα ειδώλια. Ο Αη-Γιώργης του βουνού και το μινωικό ιερό απέναντί του: Οι Φοίνικες διατηρούν αποικία στο νησί κατά το 15ο αιώνα π.Χ. και επεξεργάζονται την πορφύρα για το βαθύ κόκκινο χρώμα που έβαφαν τα ενδύματα. Γι αυτό διατηρούν και εργαστήρια για την επεξεργασία της, τα πορφυρεία. Τα αρχαία Κύθηρα ονομάζονται εκείνη την εποχή και Πορφυρίς ή Πορφυρούσα. Κατά τον Ηρόδοτο, η ίδρυση ναού αφιερωμένου στην Αφροδίτη οφείλεται στους Φοίνικες που εισάγουν από την ανατολή τη λατρεία μιας όμοιας θεϊκής ύπαρξης. Μετά τους Μίνωες και τους Φοίνικες επικρατούν οι Μυκηναίοι οι οποίοι έρχονται στο νησί το 14ο αιώνα. Και ενώ οι Σπαρτιάτες κατέχουν από τον 6ο αιώνα π.Χ. τα Κύθηρα μέχρι τα Κλασσικά χρόνια, οι Αθηναίοι θα έλθουν αρκετές φορές να τα διεκδικήσουν, ειδικότερα την εποχή των Πελοποννησιακών πολέμων. Οι συνεχείς αλλαγές της κατοχής των Κυθήρων από Αθηναίους και Σπαρτιάτες θα οδηγήσουν σε ειρήνη μετά το 421 π.Χ. Στην περιοχή Καστρί πολλά όστρακα αθηναϊκών και σπαρτιατικών αγγείων μαρτυρούν την ιστορία. Στα Κύθηρα λατρεύονται οι Διόσκουροι εκτός από την Αφροδίτη. Ακολουθεί η εποχή των Μακεδόνων και διαδοχικά η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Τ0 365 μ.Χ. σεισμός έπληξε το νησί και άλλαξε δραματικά η γεωμορφολογία της περιοχής Σκάνδεια. Ο ναός της Αφροδίτης εγκαταλελειμένος και λεηλατημένος στο Παλαιόκαστρο: Τα Κύθηρα όπως και όλη η λεκάνη της Μεσογείου ανήκουν από τον 6ο αιώνα στο Βυζάντιο και το έντονο θρησκευτικό στοιχείο αφήνει τη σφραγίδα του σε τουλάχιστον τριακόσια μνημεία και ναούς. Το 1000 μ.Χ το νησί ερημώνεται για να έλθουν σε αυτό μετά από έναν αιώνα οι εκ Μονεμβασίας Ευδαιμονογιάννηδες και να παραμείνουν έως το 1204 μοναδικοί κυρίαρχοι. Φαίνεται ότι ο οικισμός του Αγίου Δημητρίου στην Παλαιόχωρα κτίστηκε από αυτούς. Ο θρύλος λέει ότι η Παλαιόχωρα είχε 365 ναούς, ένα για κάθε ημέρα του χρόνου. Η Παλαιόχωρα στην κόψη του φαραγγιού της Κακής Λαγκάδας: Οι Ενετοί αφού πλέον έχουν κάνει ισχυρό το κράτος τους προσαρτούν τα Κύθηρα μαζί με άλλα νησιά και περιοχές του ελλαδικού χώρου. Το ενετικό κράτος εγκαθιστά στο νησί την οικογένεια των Βενιέρηδων που εξουσιάζουν για αρκετά χρόνια. Το 1238 ο Νικόλαος Ευδαιμονογιάννης βλέποντας τη Βενετική κυριαρχία στις περιοχές, παντρεύει την κόρη του με το Βενετό φεουδάρχη της Κρήτης Μάρκο Βενιέρ. Όμως τα Κύθηρα παραμένουν ονομαστικά στην κυριαρχία της Βενετίας. Επί αυτοκράτορα Μιχαήλ Παλαιολόγου ανακτώνται τα Κύθηρα από την Κωνσταντινούπολη. Οι Μονεμβασίτες με επικεφαλής μέλη της οικογένειας Νοταρά επιβάλλουν το πλαίσιο αντιλατινικής πολιτικής του αυτοκράτορα το 1275. Επαναφέρουν λοιπόν το νησί στο βυζαντινό έλεγχο και διώχνουν τους Βενιέρ. Ύστερα όμως οι Βενετοί επανέρχονται με πόλεμο σε όλο το Αιγαίο. Οι Νοταράδες αποχωρούν. Καθ΄ όλη τη διάρκεια της εξουσίας των Ενετών στα Κύθηρα η ορθόδοξη πίστη δεν καταπιέστηκε. Οι Ενετοί σεβάστηκαν τη θρησκευτική παράδοση του νησιού. Το 1470 το νησί είχε μόνο 500 κατοίκους και βρίσκεται σε φτωχή και άγονη εποχή. Το 16ο αιώνα φαίνεται ότι ο πληθυσμός φθάνει τους 4000 κατοίκους. Οι κάτοικοι για να προστατευτούν, οργανώνονται σε τρείς πόλους στο νησί. Καταφύγια για την προστασία τους αποτελούν τα φρούρια -- κάστρα της Χώρας, του Αγίου Δημητρίου (Παλαιόχωρα) και του Μυλοποτάμου. Το κάστρο της Χώρας με τους χαρακτηριστικούς κόλπους του Καψαλιού να σε γελάνε μοιάζοντας να σχηματίζουν μια καρδιά: Το Κάστρο της Κάτω Χώρας Μυλοποτάμου: Το 1537 ο γενίτσαρος Χαϊρεντίν Μπαρμπαρόσα, από τους πιο τρομερούς πειρατές της Μεσογείου καταστρέφει, λεηλατεί την Παλαιόχωρα και πνίγει στο αίμα τους κατοίκους της. Το 17ο αιώνα θα έλθουν στο νησί πολλοί πρόσφυγες από την Κρήτη, κουβαλώντας μαζί έθιμα, συνήθειες και κουλτούρα. Το 1715 οι Τούρκοι αγγίζουν τα Κύθηρα, δεν παραμένουν όμως πάνω από τρία χρόνια. Τα τελευταία χρόνια της Βενετικής κυριαρχίας στο νησί ο πληθυσμός θα φθάσει τις 7500 κατοίκους. Το νησί παρέμεινε βενετικό μέχρι καταλύσεως τους κράτους των Βενετών το 1797. Το 1798 οι Γάλλοι στη ένδοξη εποχή τους έρχονται και στα Κύθηρα. Μετά όμως από σύντομο διάστημα οι Ρώσοι και οι Τούρκοι θα συμμαχήσουν για να κατακτήσουν το νησί και να ελέγχουν τις θάλασσες. Το 1798 επίσης ένας τρομακτικά ισχυρός σεισμός, θα καταστρέψει οτιδήποτε στην περιοχή Καστριού, Σκάνδειας. Οι Άγγλοι το 1809 θα αναγεννήσουν με δεκάδες έργα το νησί, καταπιέζοντας όμως το ελληνικό στοιχείο. Είναι το 1815 που τα Κύθηρα μαζί με όλα τα Επτάνησα θα αποτελέσουν το Ηνωμένο Κράτος Ιονίων Νησιών με πρωτεύουσα την Κέρκυρα. Το 1864 τα Επτάνησα ενώνονται με την ελεύθερη Ελλάδα. Ένας καταστροφικός σεισμός με επίκεντρο τα Μητάτα το 1903 ισοπεδώνει τα πάντα στην ευρύτερη περιοχή. Το 1917 τα Κύθηρα υπήρξαν και ως «Αυτόνομος Διοίκησις» για μικρό διάστημα. Στο δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο οι Κυθήριοι συμμετείχαν δυναμικά στην Εθνική Αντίσταση. Στο χωριό Ποταμός οργανώνεται αντιστασιακό μέτωπο που περιορίζει τον έλεγχο του νησιού από τους Γερμανούς. Το νησί από τις 4 Σεπτεμβρίου του 1944 είναι η πρώτη περιοχή της Ελλάδος που ελευθερώνεται. Όμως ερημώνει. Οι περισσότεροι νέοι εγκαταλείπουν στη ξενιτιά, στην Αυστραλία και τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Πηγή Κειμένου: www.kythera.gr Πηγή Φωτογραφιών: Vaelsod & XαRης 14 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.349 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2013 To XR μαζί με άλλο ένα οφρόαντ, σάματι το είδα στην παραλία Χαλκός ή άλλο ήτανε; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
vaelsod 3.032 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2013 (τροποποιήθηκε) Η συντομότερη καραβίσια διαδρομή και με τα συχνότερα δρομολόγια είναι από Νεάπολη. Μιαμιση ώρα με 2 δρομολόγια την ημέρα για την high season, 10 το πρωί και 3 το μεσημέρι. Προτίμησα να οδηγήσω βράδυ από ότι μέρα με ντάλα ήλιο, να πάρω το πρωινό δρομολόγιο και να εκμεταλλευτώ όλη μου τη μέρα για το στήσιμο της σκηνής και μια αρχική επισκόπηση του χώρου. Το μόνο μειονέκτημα... δεν είχα κάνει αλλαγή λαδιών και τέντωμα αλυσίδας. Απλά συμπλήρωσα λαδάκια και στηρίχτηκα στο "χόντα είναι, δεν σπάει δεν χαλάει!"... δίκιο είχα! Το αλογάκι μου μαθημένο πλέον φορτώθηκε τα πάντα, σκηνή, αιώρα, κουζινικά και δεν συμμαζεύεται: Λιμάνι Αφιξης: το Διακόφτι! Μια νησίδα που ενώνεται με γέφυρα με τα Κύθηρα περνώντας πάνω από καταγάλανα νερά με μια ρηχή αμμουδιά που απλά σε προσκαλεί σαν σειρήνα. Στο Διακόφτι, απέναντι σε μια μικρότερη νησίδα, βρίσκεται και το ναυάγιο που έγινε πριν από μερικά χρόνια λίγα μέτρα έξω από το λιμάνι, οπότε και παρέμεινε και έγινε ένα από τα σύγχρονα εκθέματα του νησιού: το ναυάγιο του Nordland. Δυστυχώς η φωτογραφική μου μηχανή είναι μια απλή compact πάνω από 10ετίας με έναν αρκετά ταλιπωρημένο φακό, με αποτέλεσμα τα χρώματα να μην αντικατοπτρίζονται σωστά και να αδικούνται τα τοπία... Αντιπροσωπευτική φωτογραφία από την θαλασσί αμμουδιά του Διακοφτιού εδώ: http://www.tripadvis...ion_Attica.html Δίπλα στο Διακόφτι βρίσκεται το σπήλαιο Χουστή χωμένο μέσα στο έδαφος με εμβαδό 30x30. Πριν μερικά χρόνια μια επιστημονική ομάδα ανακάλυψε στην σπηλιά αρχαιολογικά ευρήματα και πολλά πέτρινα εργαλεία τα οποία χρονολογούνται γύρω στο 4000π.Χ. Επίσης κλασσικά, ρωμαϊκά και άλλα μαρτυρούν την πολυετή παρουσία και πολλαπλή χρήση του σπηλαίου. Η είσοδος είναι λαξευμένη στην πέτρα και οδηγεί μέσα στο σπήλαιο από την οροφή προς τα κάτω με διαδοχικά σκαλιά. Διάφορες κόγχες πάνω στην πέτρα μαρτυρούν ότι το σπήλαιο λειτουργούσε και ως ιερό. Μια ιστορία για αυτό το σπήλαιο μας λέει ότι όταν οι κάτοικοι του Διακόφτι έβλεπαν κάποιο καράβι να έρχεται προς το λιμάνι κρυβόντουσαν μέσα στο σπήλαιο για να προστατευτούν και τοποθετούσαν σκίνους πάνω στην είσοδο για να μην μπορέσουν να τους καταλάβουν. Ωστόσο το σπήλαιο φέτος ήταν κλειστό λόγω κάποιας διαμάχης μεταξύ αρχαιολόγων και σπληλαιολόγων... κρίμα. Τροποποιήθηκε Αύγουστος 29 , 2013 από τον vaelsod 7 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
giannour 231 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2013 Φοβερό μέρος! Πήγα πριν 3 χρονια και μου έχει μείνει. Ειδικά οτι η διαδρομή ειναι στην κορυφογραμμή του νησιού και απο εκεί δρόμοι κατεβαίνουν απο την μία ή την αλλη μεριά του νησιού που έχει χωριουδάκια... μέχρι και καταράκτη ειχε. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Apisteftos 7.893 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2013 μπράβο, ωραία τα κύθηρα, μπράβο, όμορφα είναι, εκεί να πας και του χρόνου ρε... νιάου :D Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
vaelsod 3.032 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2013 (τροποποιήθηκε) Προχωρώντας στον μοναδικό δρόμο από Διακόφτι προς Κύθηρα δεξιά και αριστερά βρίσκονται 2 βουνά που οι κορυφές τους αξίζουν μια επίσκεψη. Δεξιά μια ταμπέλα δείχνει το δρόμο προς Αγία Μόνη. Το μοναστήρι της Αγίας Μόνης έχει χτιστεί σε ένα απ’ τα υψηλότερα βουνά του νησιού (348μ) και έχει θέα όχι μόνο τις ακτές της Πελοποννήσου αλλά και ολόκληρου του νησιού. Η μονή προσφέρει τα κελία της την περίοδο του Δεκαπεντισμού για αυτό και πάρα πολλοί επισκέπτες έρχονται στα Κύθηρα εκείνη την εποχή. Ο ναός γιορτάζει του Σωτήρος στις 6 Αυγούστου. Ο σημερινός ναός χτίστηκε το 1840, και είναι αφιερωμένος στη Θεοτόκο. Ο Κολοκοτρώνης είχε τάξει στην Παναγία, ότι αν νικήσει η ελληνική επανάσταση θα γυρίσει και θα βοηθήσει την ανοικοδόμησή του. Η εικόνα της Παναγίας βρέθηκε από κάποιον βοσκό το 1766 και έχει την μορφή της Παναγίας στην μια πλευρά και από την άλλη την μορφή του Αγίου Γεωργίου. Στην είσοδο της στροφής προς το μοναστήρι βρίσκεται το μνημείο του Κολοκοτρώνη για να τιμήσει και να θυμίσει την ιστορία στους νεότερους. Η επίσκεψη στο μέρος μπορεί να συνδυαστεί με ένα χαλαρωτικό ηλιοβασίλεμα... Τροποποιήθηκε Αύγουστος 29 , 2013 από τον vaelsod 8 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
tommy_triple 23 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2013 Σε ευχαριστούμε vaelsod. Thread γεμάτο πληροφορίες και ωραίες φώτος! Γερός να 'σαι να κάνεις ωραία ταξίδια. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
karellen 11.557 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2013 Μπράβο Ελίνα. Οι αφηγήσεις σου συνοδεύονται και από ιστορικά στοιχεία και αυτό τις κάνει πιο ενδιαφέρουσες! 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
middlevillager 949 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2013 πω πω το δύσμοιρο! σα γαϊδούρι το χεις φορτώσει! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
George_® 3.317 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2013 ταξιδιωτικος οδηγος Α΄ κατηγοριας εισαι Ελινα,αναμενουμε την συνεχεια..! 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
vaelsod 3.032 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2013 (τροποποιήθηκε) Προχωρώντας στον μοναδικό δρόμο από Διακόφτι προς Κύθηρα δεξιά και αριστερά βρίσκονται 2 βουνά που οι κορυφές τους αξίζουν μια επίσκεψη. ... Αριστερά μια άλλη μικρότερη ταμπέλα δείχνει προς τον Άγιο Γεώργιο του βουνού. Ίσως το πιο αμφιθεατρικό σημείο του νησιού, το βουνό του αγίου Γεωργίου, με θέα τις ακτές της Πελλοπονήσου, το Διακόφτι, τον Αυλαίμονα, την Παλαιόπολη σχεδόν ολόκληρο το νησί. Στα χριστιανικά χρόνια χτίστηκε ο ναός του Αγίου Γεωργίου. Από τη α' φάση του ναού σώζεται ψηφιδωτό δάπεδο με διακοσμητικά θέματα κυνηγετικές σκηνές, πουλιά, ελληνιστικούς μαιάνδρους κ.ά. Το ψηφιδωτό χρονολογείται στις αρχές του 7ου αιώνα μ.Χ. και αποτελεί απόδειξη ότι στα χρόνια του Ιουστινιανού υπήρχε ακμάζουσα Βυζαντινή πόλη στα Κύθηρα. Το συγκρότημά του αποτελείται από δύο ναούς, ο ανατολικός είναι αφιερωμένος στον άγιο Γεώργιο, ο δυτικός μονόχωρος και αυτός όπως και του αγίου Γεωργίου, είναι αφιερωμένος στην Παναγία Μυρτιδιώτισσα και τον άγιο Νικόλαο. Αυτή η κορυφή είναι τόπος λατρείας εδώ και 3.500 χρόνια, τον 16ο αιώνα π.Χ. λειτουργούσε εκεί Μινωικό ιερό κορυφής. Στον χώρο γύρω από το ιερό βρέθηκαν σπασμένα κεραμικά διαφόρων τύπων και κομμάτια από μεγάλα πιθάρια με εντυπωσιακή διακόσμηση, περίπου 80 χάλκινα ειδώλια, διάφορα μικρότερα τέχνεργα, αντίστοιχα με τα σημερινά τάματα και πέτρινα αντικείμενα, όπως για παράδειγμα λυχνάρια. Επίσης βρέθηκε ένα μικρό αγγείο από στεατίτη πάνω στο οποίο ήταν χαραγμένη Γραμμική Α. Η θέση του ιερό πάνω στο βουνό λειτουργεί ως παρατηρητήριο, καθώς μπορεί να εποπτεύει την περιοχή από τα ακρώτηρια Ταίναρο και Μάλεας μέχρι την Κρήτη, καθώς τα Λευκά όρη είναι ορατά από εκεί σε καθαρές μερές, ενώ η ορατότητα φτάνει ακόμη μέχρι τη Μήλο και την Σαντορίνη. Έτσι ουσιαστικά ελέγχει τα ναυτικά περάσματα από δύση σε ανατολή και βορρά προς νότο. Θεωρείται ότι οι Μινωίτες χρησιμοποίησαν τα Κύθηρα σαν γέφυρα για να φτάσουν μέχρι την Πελοπόννησο. Στρίβοντας από τον κεντρικό δρόμο που έρχεται από το διακόφτι αριστερά, φαίνεται το βουνό. Στη δεξιά του άκρη είναι ο Αγιος Γεώργιος και στην αριστερή του το μινωικό ιερό: Ο Αγιος Γεώργιος: Στην 1η φωτό φαίνεται στο κεντρικό ξωκλήσι να υπάρχει δίχωρο ιερό. Αυτό συνέβαινε γιατί λατρευόταν τόσο από τους ορθόδοξους όσο και από τους καθολικούς την εποχή που κτίστηκε (τουλάχιστον έτσι μου είπαν!). Η θέα προς το χωριό Αβλέμονας: Η θέα προς όλη την νοτιοανατολική περιοχή των Κυθήρων (Αβλέμονας, Παλαιόπολη, Σκάνδεια, Καλαδί): Δυστυχώς ο φωτογραφικός μου φακός είναι θολός και αδικεί τα χρώματα του τοπίου... :( Η θέα προς το Διακόφτι και το ναυάγιο Nordland (τα βουνά που φαίνονται στο βάθος πρέπει να είναι η Πελοπόννησος) : Η θέα προς το απέναντι βουνό και την Αγία Μόνη: Το Μινωικό Ιερό (και μια μινωίτισσα μάλλον... ): Η θέα προς τις Δραγονέρες: Από άλλο σημείο του νησιού στα 2 βουνά που φαίνονται αχνά στο βάθος, δεξιά είναι ο Αγιος Γεώργιος και αριστερά η Αγία Μόνη. Όλη αυτή η περιοχή (Διακόφτι, Αγία μόνη, Αγιος Γεώργιος, Αβλέμονας, Δραγονέρες) βρίσκονται στο ανατολικότερο κομμάτι του νησιού κεντρικά όσον αφορά τον κάθετο άξονα. Τροποποιήθηκε Αύγουστος 30 , 2013 από τον vaelsod 10 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Denzo 4.013 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2013 υπεροχα τα κυθηρα ακομα καλυτερη περιγραφη.. ελπιζω να γεμισαν οι ψυχολογικες μπαταριες.. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
vtecpatra 18 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2013 Tα Κύθηρα γενικώς είναι απο τα πιό ωραία και καθαρά νησιά,σε πήρε το μάτι μου κανα δυό φορές στο νησί,διασταυρωθηκαμε και δυο'τρείς φορές,σε αναγνώρησα από το θρυλικό σου ΧR.)είμουν δικάβαλος πάντα(συζυγικά βάρη) με το μαυρο vfr 800 Tο μηχανάκι σου το πρωτοείδα παρκαρισμένο στον πεζόδρομο στην πόλη. Η περιγραφή σου όπως πάντα άπαιχτη.Να περνάς πάντα καλά και να ταξιδευεις όσο ποθεί η καρδιά σου! 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
PapaSouzas 528 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2013 Τι εγινε φετος με τα κυθηρα ??? κι εγω εκει γυρισα πριν μια ωρα και περασα φανταστικα ... 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
agrotis11 22 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2013 Ημουν εκει πανω κατω ιδιες μερες κ το θυμαμαι το ΧΡ σου (δεν ηταν δα κ τοσοι πολλοι πανω στο νησι.....).Μαλιστα στις 17/8 ήμουν κι εγω στην πιτσαρία από όπου έβγαλες το κάστρο. Δυστυχώς ήμουν με κουτί - άσχετο που το πήγα μεχρι και το ΚΑΛΑΜΙ. Να μαστε καλα να ταξιδεύουμε φίλοι μου... 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
hideto 151 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2013 Μου θύμησες τα φοιτητικά χρόνια όταν είχα πάει και γυρνούσαμε το νησί με 100cc νοικιάρικο σκουτεράκι (ωραίες εποχές!) Ωραίο το ταξιδιωτικό σου Vaelsod! Όπως και το περσινό στην Πελοππόνησο, μπόλικες φωτογραφίες με αναλυτικές περιγραφές. Εκτός απο τις πληροφορίες απο τις επίσημες πηγές , κατάλαβα απο τα γραφόμενα οτι ρωτάς και ψάχνεσαι επι τόπου για να μαθαίνεις απο τους ντόπιους. Respect! Συμπτωματικά βρήκα σήμερα το παρακάτω στο FB, το οποίο ταιριάζει απόλυτα, οπότε το μοιράζομαι: Εύχομαι κι εγώ, ο τόπος να μείνει όσο γίνεται άσπιλος απο τους μοντέρνους βαρβάρους νεο "ελληνάρες", κι όχι μονο.. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Παναγιώτης Κ. 10.057 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2013 Ωραίο και "μεστό" ταξίδι και περιγραφή. Περιμένουμε Ελίνα............ 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
klab 7.408 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2013 Ω τι βλέπουν τα μάτια μου, ο Βαγγέλης ξύρισε το μούσι ! 4 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Παναγιώτης Κ. 10.057 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2013 Άθλιος είστε κύριε, άθλιος.............. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
vaelsod 3.032 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2013 Τελικά από ότι βλέπω θα μπορούσαμε άνετα να είχαμε κανονίσει mybik-ο-καφέ στα Κύθηρα φέτος! ^_^ Λοιπόν 1η επαφή και προσπάθεια -ever- για video editing και αναζητώ συμβουλές για βελτίωση: 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Μανώλης93 3.657 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2013 Λοιπόν 1η επαφή και προσπάθεια -ever- για video editing και αναζητώ συμβουλές για βελτίωση: Θα μπορούσε να είναι πιο μεγάλο και να έχει περισσότερες φωτογραφίες.Και γιατί όχι,λίγα δευτερόλεπτα ενός βίντεο (ίσως σε σλόου μόσιον) για να συνοδεύει τις εικόνες.Για πρώτο,όχι άσχημο. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.349 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2013 Μην βάζεις μουσική για σούπερ μάρκετ. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Μανώλης93 3.657 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2013 Μην βάζεις μουσική για σούπερ μάρκετ. Θέμα γούστου είναι,τι θα βάλει για soundtrack.Γι'αυτό υπάρχει και η σίγαση... Αλλά νομίζω ότι βγαίνουμε απο το θέμα.Ας φτιάξει άλλο thread για editing ο φίλος vaelsod. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.349 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2013 (τροποποιήθηκε) Ναι, αλλά και πάλι, μην βάζεις μουσική σούπερ μάρκετ, ανελκυστήρων κ.ο.κ. Χίλιες φορές καλύτερα να βάλεις κάτι ''κακό'' που να ξυπνάει τον θεατή όμως και να ''αφηγείται'' η μουσική την ιστορία των εικόνων (π.χ. δείχνεις έρημο; βάλε λώρενς της αραβίας μουσική, και παραπέμπει σε έρημο και το ξέρει ο κόσμος) , παρά να βάλεις κάτι αδιάφορο. Επίσης, τα πολλά εφφέ είναι φτώχεια. Διάλεξε ένα σχετικά απλό εφφέ, που να μην είναι κουραστικό στα μάτια, να μην έχει πολλή κίνηση, και κάντο το ίδιο σε όλες τις ακολουθίες εικόνων. Ακόμα και σκέτο cut ή έστω ένα σύντομο fade από την μια εικόνα στην άλλη. Πολλά εφφέ, άλλο εδώ, άλλο εκεί, άλλο παραπέρα, θα κάνουν λατέρνα το βιντεό σου. Και επίσης απέφυγε εφφέ με πολλή κίνηση, π.χ. που πάει όλη την εικόνα πάνω-κάτω και πίσω της εμφανίζεται η επόμενη. Ναι οκ, ο προγραματιστής του προγράματος είχε κέφια ή ήθελε να εντυπωσιάζει το προγραμά του, εμείς τι φταίμε; Για γράμματα, τίτλους κ.ο.κ. προτίμησε το παραδοσιακό σκρολ προς τα πάνω όπως οι τίτλοι τέλους στις ταινίες. Ή για επικεφαλίδες, βάλε απλά την λεζάντα, άστην μερικά δευτερόλεπτα και μετά το θέμα της. Κινούμενες λεζάντες, που ξετυλίγονται, πιξελιάζονται κ.ο.κ. είναι θόρυβος για τα μάτια (και δεν δείχνουν και ωραία σε μεγάλη συμπίεση στο utube). Για τα γράμματα, ο άνθρωπος διαβάζει από αριστερά στα δεξιά και από πάνω προς τα κάτω. Ένα εφφέ γραμμάτων, που τα εμφανίζει με άλλη σειρά (π.χ. σκρολ από τα αριστερά στα δεξιά) δυσκολεύει την ανάγνωση. Όχι πολλά και κραγμένα χρώματα, σε φόντα, γράμματα, σκιές κ.ο.κ. Αυτά. Και δεν μου είπες, είχε και παρέα στον Χαλκό το XR άλλη μια οφρόαντ μηχανή ή άλλο ήταν; Τροποποιήθηκε Αύγουστος 31 , 2013 από τον FlyingInADream 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες