Jump to content
manko5

Απορίες σχετικά με ζιγκλερ και εξατμίσεις..

Recommended Posts

Γειά σε όλη την παρέα του forum!! λοιπόν θα ήθελα αν μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει να κατανοήσω κάποια πράγματα σχετίκα με τις μηχανές.Για την ακρίβεια ψάχνω εδω και καιρο να καταλάβω μερικές λειτουργείες και έχω μπερδευτεί αρκετά...

Όταν αλλάζεις εξάτμιση σε μια μηχανή κατα προτίμηση δίχρονο..πρέπει να αλλάξεις και καρμπιλατέρ? και να αλλάξεις και φίλτρο για να παίρνει περισσότερο αέρα?επίσεις πια είναι η λειτουργεία του ζιγκλέρ?έχω διαβάσει ότι υπάρχουν διάφορα ζιγκλέρ και δοκιμάζεις για να δεις πιο σου κάνει..στην δικιά μου μηχανή όπου είναι ένα dt125x την αγόρασα με ολόσωμη εξάτμιση και ζιγκλέρ αλλα μπερδέυει αρκετά..το καρμπιλατέρ που φοράει είναι της μάνας του 28άρι..

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Προσθήκη ετικετών.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όταν αλλάζεις εξάτμιση σε μια μηχανή κατα προτίμηση δίχρονο..πρέπει να αλλάξεις και καρμπιλατέρ?

οχι απαραιτητα μονο εαν θελεις περισοτερη δυναμη (και καταναλωση)

και να αλλάξεις και φίλτρο για να παίρνει περισσότερο αέρα?

μια απο τα ιδια

πια είναι η λειτουργεία του ζιγκλέρ?

ειναι ενα εξαρτημα με συγκεκριμενη εσωτερικη διαμετρο και λειτουργει σαν διοδος βενζινης

οποτε αναλογα την διαμετρο του περναει και διαφορετικη ποσοτητα βενζινης

Τροποποιήθηκε από τον yannisdoul

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ολα αυτσ που αναφερεις, πρεπει να γινουν συνδιαστικά για να δουλέψει σωστά ενα μοτέρ. Την αναλογία πρέπει να στην πει ένας έμπειρος μηχανικός ή να πειραματιστείς

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όταν αλλάζεις εξάτμιση σε μια μηχανή κατα προτίμηση δίχρονο..πρέπει να αλλάξεις και καρμπιλατέρ? και να αλλάξεις και φίλτρο για να παίρνει περισσότερο αέρα?επίσεις πια είναι η λειτουργεία του ζιγκλέρ?έχω διαβάσει ότι υπάρχουν διάφορα ζιγκλέρ και δοκιμάζεις για να δεις πιο σου κάνει..στην δικιά μου μηχανή όπου είναι ένα dt125x την αγόρασα με ολόσωμη εξάτμιση και ζιγκλέρ αλλα μπερδέυει αρκετά..το καρμπιλατέρ που φοράει είναι της μάνας του 28άρι..

Oχι , δεν αλλαζεις καρμπυρατερ , συνηθως μονο το ζιγκλερ που παιζει ρολο απ'τα 3/4 και πανω , δηλαδη το κυριο ζιγκλερ , καποιες φορες αλλαζεις και το ζιγκλερ του ρελαντι αν ανοιξεις πολυ την εισαγωγη του αερα , ειτε αυτο ειναι ανοιγμα του φιλτροκουτιου ειτε τρυπες στα πλαϊνα κτλ .

Μεγαλυτερο καρμπ. δεν χρειαζονται 9 στα μοτο με μαμα ή σχεδον μαμα μοτερ , ακομα και υπερκυβισμο σε διαμετρο να κανεις τοτε παλι κρατας το ιδιο καρμπ. και απλα βαζεις το ιδιο 1-2 νουμερο μικροτερο κυριο ζιγκλερ .

Εσυ αφου εβαλες εξατμιση τοτε θες σιγουρα μεγαλυτερο κυλιο ζιγκλερ , ισως και να δοκιμασεις τη βελονα σε αλλη θεση ή ισως και αλλη βελονα .

Εδω στο δευτερο πινακακι βλεπεις τι κανει τι στο καρμπυρατερ σε διχρονο μοτερ .

Το θεμα ειναι να δεις που σου μπερδευει και εκει , αν μπορεις , να κρινεις τι χρειαζεται για γιατρια .

Τροποποιήθηκε από τον Smias

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μου μπερδέυει στις μεσαίες στροφές..Μάλλον ο προηγούμενος έχει βάλει μεγαλύτερο ζιγκλέρ..σας ευχαριστώ για τν βοήθεια..θα το παλέψω μόνος μου και αν δε τα καταφέρω θα το πάω σε κανα μάστορα.Τα ζιγκλερ είναι ακριβά? να φανταστώ θα πρέπει να πάρω 2-3 για τις δοκιμές..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν μιλάς για τετράχρονο,το πρόβλημα θα είναι μπερδεύει,δεν πάει,και διαφορα τέτοια......για δίχρονο όμως είναι διαφορετικά τα πράγματα,ο δίχρονος κινητήρας πέρα από το ότι λιπαίνεται από το καύσιμο(που περιέχει λάδι)είναι πολύ εβεστιτος στο φτωχό μίγμα ,ανεβάζοντας απότομα θερμοκρασία κυρίως στην εξαγωγή,με αποτέλεσμα να κολλήσει....αρκούν μια-δυο δοκιμες με φτωχό μίγμα για να κολλήσει......έτσι λοιπόν στα δίχρονα ΠΑΝΤΑ ξεκινάς με μεγαλύτερα ζιγκλέρ ,και κατεβαίνεις ως να βρείς το σωστό,....σωστό που θα βρείς με την μέθοδο του μπουζί,και όχι με το αν μπερδεύει σε κάποιο φάσμα...

υ.γ1

σωστό το πινακάκι που αναφέρει ο φίλος,όχι απόλυτο όμως μιας και στα δίχρονα έχουμε πολλά που δουλεύουν με power jet,και τελείως διαφορετική λειτουργία του main jet(κεντρικό ζιγκλέρ που λέμε...)

υ.γ 2

πήγα να το αναλύσω λίγο συνοπτικά,.....αλλα είναι τόσο περίπλοκο ,και με πολλές πτυχές που δεν ξέρω αν σε μπέρδεψα περισσότερο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

υπαρχουν και αλλες θεωριες βεβαια.. μπορει να εχει μπουκωσει η εξατμιση ή μπορει να θες καθαρισμα καρμπ ή να ρυθμισεις το μειγμα ή να χρειαστει απλα να σηκωσεις λιγο την βελονα ή μπορει να θελει αλλαγη το φιλτρο βενζινης (αν και δε νομιζω αφου σου μπερδευει μονο στα μεσαια) . δοκιμασε παντως να βγαλεις το φιλτρο αερα , καντο μια μικρη βολτα και αν δεις καμια βελτιωση σημαινει οτι ειναι το μειγμα (δηλαδη να εχει ξερυθμιστει με τον καιρο ), αν και δεν ειναι απολυτο μπορει να μη δεις βελτιωση αλλα να θελει ρυθμισμα και παλι, αλλα δεν χανεις και τιποτα αμα δοκιμασεις.το χω δοκιμασει σε 4τ αυτο και ηταν οντως το μειγμα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...