manko5 3 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2013 (τροποποιήθηκε) Γειά σε όλη την παρέα του forum!! λοιπόν θα ήθελα αν μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει να κατανοήσω κάποια πράγματα σχετίκα με τις μηχανές.Για την ακρίβεια ψάχνω εδω και καιρο να καταλάβω μερικές λειτουργείες και έχω μπερδευτεί αρκετά... Όταν αλλάζεις εξάτμιση σε μια μηχανή κατα προτίμηση δίχρονο..πρέπει να αλλάξεις και καρμπιλατέρ? και να αλλάξεις και φίλτρο για να παίρνει περισσότερο αέρα?επίσεις πια είναι η λειτουργεία του ζιγκλέρ?έχω διαβάσει ότι υπάρχουν διάφορα ζιγκλέρ και δοκιμάζεις για να δεις πιο σου κάνει..στην δικιά μου μηχανή όπου είναι ένα dt125x την αγόρασα με ολόσωμη εξάτμιση και ζιγκλέρ αλλα μπερδέυει αρκετά..το καρμπιλατέρ που φοράει είναι της μάνας του 28άρι.. Τροποποιήθηκε Αύγουστος 19 , 2013 από τον innova 04 Προσθήκη ετικετών. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
yannisdoul 291 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2013 (τροποποιήθηκε) Όταν αλλάζεις εξάτμιση σε μια μηχανή κατα προτίμηση δίχρονο..πρέπει να αλλάξεις και καρμπιλατέρ? οχι απαραιτητα μονο εαν θελεις περισοτερη δυναμη (και καταναλωση) και να αλλάξεις και φίλτρο για να παίρνει περισσότερο αέρα? μια απο τα ιδια πια είναι η λειτουργεία του ζιγκλέρ? ειναι ενα εξαρτημα με συγκεκριμενη εσωτερικη διαμετρο και λειτουργει σαν διοδος βενζινης οποτε αναλογα την διαμετρο του περναει και διαφορετικη ποσοτητα βενζινης Τροποποιήθηκε Αύγουστος 18 , 2013 από τον yannisdoul 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Punisher7 678 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2013 Που μπουκώνει; Στο τέρμα γκάζι; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikoskallithea 573 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2013 Ολα αυτσ που αναφερεις, πρεπει να γινουν συνδιαστικά για να δουλέψει σωστά ενα μοτέρ. Την αναλογία πρέπει να στην πει ένας έμπειρος μηχανικός ή να πειραματιστείς Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Smias 2.708 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2013 (τροποποιήθηκε) Όταν αλλάζεις εξάτμιση σε μια μηχανή κατα προτίμηση δίχρονο..πρέπει να αλλάξεις και καρμπιλατέρ? και να αλλάξεις και φίλτρο για να παίρνει περισσότερο αέρα?επίσεις πια είναι η λειτουργεία του ζιγκλέρ?έχω διαβάσει ότι υπάρχουν διάφορα ζιγκλέρ και δοκιμάζεις για να δεις πιο σου κάνει..στην δικιά μου μηχανή όπου είναι ένα dt125x την αγόρασα με ολόσωμη εξάτμιση και ζιγκλέρ αλλα μπερδέυει αρκετά..το καρμπιλατέρ που φοράει είναι της μάνας του 28άρι.. Oχι , δεν αλλαζεις καρμπυρατερ , συνηθως μονο το ζιγκλερ που παιζει ρολο απ'τα 3/4 και πανω , δηλαδη το κυριο ζιγκλερ , καποιες φορες αλλαζεις και το ζιγκλερ του ρελαντι αν ανοιξεις πολυ την εισαγωγη του αερα , ειτε αυτο ειναι ανοιγμα του φιλτροκουτιου ειτε τρυπες στα πλαϊνα κτλ . Μεγαλυτερο καρμπ. δεν χρειαζονται 9 στα μοτο με μαμα ή σχεδον μαμα μοτερ , ακομα και υπερκυβισμο σε διαμετρο να κανεις τοτε παλι κρατας το ιδιο καρμπ. και απλα βαζεις το ιδιο 1-2 νουμερο μικροτερο κυριο ζιγκλερ . Εσυ αφου εβαλες εξατμιση τοτε θες σιγουρα μεγαλυτερο κυλιο ζιγκλερ , ισως και να δοκιμασεις τη βελονα σε αλλη θεση ή ισως και αλλη βελονα . Εδω στο δευτερο πινακακι βλεπεις τι κανει τι στο καρμπυρατερ σε διχρονο μοτερ . Το θεμα ειναι να δεις που σου μπερδευει και εκει , αν μπορεις , να κρινεις τι χρειαζεται για γιατρια . Τροποποιήθηκε Αύγουστος 18 , 2013 από τον Smias Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
manko5 3 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 , 2013 Μου μπερδέυει στις μεσαίες στροφές..Μάλλον ο προηγούμενος έχει βάλει μεγαλύτερο ζιγκλέρ..σας ευχαριστώ για τν βοήθεια..θα το παλέψω μόνος μου και αν δε τα καταφέρω θα το πάω σε κανα μάστορα.Τα ζιγκλερ είναι ακριβά? να φανταστώ θα πρέπει να πάρω 2-3 για τις δοκιμές.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
basiliss13 280 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 , 2013 αν μιλάς για τετράχρονο,το πρόβλημα θα είναι μπερδεύει,δεν πάει,και διαφορα τέτοια......για δίχρονο όμως είναι διαφορετικά τα πράγματα,ο δίχρονος κινητήρας πέρα από το ότι λιπαίνεται από το καύσιμο(που περιέχει λάδι)είναι πολύ εβεστιτος στο φτωχό μίγμα ,ανεβάζοντας απότομα θερμοκρασία κυρίως στην εξαγωγή,με αποτέλεσμα να κολλήσει....αρκούν μια-δυο δοκιμες με φτωχό μίγμα για να κολλήσει......έτσι λοιπόν στα δίχρονα ΠΑΝΤΑ ξεκινάς με μεγαλύτερα ζιγκλέρ ,και κατεβαίνεις ως να βρείς το σωστό,....σωστό που θα βρείς με την μέθοδο του μπουζί,και όχι με το αν μπερδεύει σε κάποιο φάσμα... υ.γ1 σωστό το πινακάκι που αναφέρει ο φίλος,όχι απόλυτο όμως μιας και στα δίχρονα έχουμε πολλά που δουλεύουν με power jet,και τελείως διαφορετική λειτουργία του main jet(κεντρικό ζιγκλέρ που λέμε...) υ.γ 2 πήγα να το αναλύσω λίγο συνοπτικά,.....αλλα είναι τόσο περίπλοκο ,και με πολλές πτυχές που δεν ξέρω αν σε μπέρδεψα περισσότερο... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
bLaStXT 21 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 , 2013 υπαρχουν και αλλες θεωριες βεβαια.. μπορει να εχει μπουκωσει η εξατμιση ή μπορει να θες καθαρισμα καρμπ ή να ρυθμισεις το μειγμα ή να χρειαστει απλα να σηκωσεις λιγο την βελονα ή μπορει να θελει αλλαγη το φιλτρο βενζινης (αν και δε νομιζω αφου σου μπερδευει μονο στα μεσαια) . δοκιμασε παντως να βγαλεις το φιλτρο αερα , καντο μια μικρη βολτα και αν δεις καμια βελτιωση σημαινει οτι ειναι το μειγμα (δηλαδη να εχει ξερυθμιστει με τον καιρο ), αν και δεν ειναι απολυτο μπορει να μη δεις βελτιωση αλλα να θελει ρυθμισμα και παλι, αλλα δεν χανεις και τιποτα αμα δοκιμασεις.το χω δοκιμασει σε 4τ αυτο και ηταν οντως το μειγμα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες