Jump to content
skotostra

Καινούργιο μηχανάκι 50cc μέχρι 1300 ευρώ!

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους ονομάζομαι Αποστόλης και είμαι 16 χρονών.Έχω αποφασίσει να πάρω μηχανάκι (50cc) και έχω αρχίσει ηδη μαθήματα για δίπλωμα.Το θέμα είναι οτι δεν ξέρω τι μηχανάκι να πάρω....

Σκέφτομαι daytona sprinter ή dy διότι κυκλοφορούν πολλά τέτοια αλλα είμαι άσχετος απο αυτά γι' αυτό ζητάω την γνώμη σας!Έως 1300 ευρώ και κατά προτίμηση με ταχύτητες και φυσικά καινούργιο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βρες ένα μεταχειρισμένο dy που έχει φθηνά πλαστικά και καλύτερης ποιότητας απο το sprinter,αν είναι και 72αρι ακόμα καλύτερα.Θα δώσεις τα μισά σου λεφτά και τα υπόλοιπα θα τα κρατήσεις να πάρεις κάτι καλύτερο σε 2 χρόνια.Εκτός αν σκέφτεσαι να γίνεις κουτάκιας στα 18 και να κρατήσεις ένα παπί για τις κοντινές μετακινήσεις σου.Σε αυτή τη περίπτωση πάρε sprinter καινούργιο......

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα

Αφού θες καινούργιο πάρε sprinter αλλά να ξέρεις στις ανηφόρες γενικά τα 50αρια τετράχρονα θα σου βγάλουν την ψυχή..καλορίζικο ότι και αν πάρεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα

γιατι ρε παιδια ειναι πεταμενα λεφτα?δε λεω οκ,ειναι αργα τα 50αρια,αλλα τη δουλιτσα σου τη κανεις αμα δε θες πολλα πολλα.

Το πρωτο μου μηχανακι ηταν το daytona dy50,και το πηρα καινουριο οταν ειχα ηδη κλεισει τα 18,απλα ηθελα ενα μηχανακι για να πηγαινω σπιτι-δουλεια-σχολη-σπιτι και με βολεψε μια χαρα,990 ευρω το πηρα καινουριο,δεν ηθελα να δωσω λεφτα για μεγαλυτερο διπλωμα τοτε,ειχα για 50αρι,αργοτερα το εκανα 72cc και πηγα μεχρι χαλκιδα με αυτο.

Σημερα εχει 42000 χλμ και εχει βγαλει ελαχιστα προβληματα και μικρα,παραλληλα δουλευω ντελιβερυ με αυτο.

Και ακομα και τωρα πολλες ειναι οι φορες που για μετακινηση μες τη πολη αφηνω τη μηχανη σπιτι και κινουμαι με αυτο γιατι δε καιει και τιποτα.