Jump to content

Recommended Posts

γεια σας έχω ένα honda supra όπιο ήταν κολλημένο και αποφάσισα να φτιάξω 53μμ του έβαλα κύλινδρο shark 53mm nikasil πιστόνι (δεν θυμάμαι πως το έλεγαν κάπως tjm ή jm5 μπομπε γύρο στα 35 $)καινούριες βαλβίδες, ελατήρια ,εκκεντροφόρο f200 ,δισκάκια ελατήρια συμπλέκτη , καδένα και καρμπιρατέρ keihin pe26.Με αυτά τα πράγματα το μηχανάκι πια γύρο στα 105-110(μετρημένο με crypton x ) στα 400m είναι καλά για ένα 53μμ.

Υ.Σ Πειράζει που το άνοιξα 3-4 φορές τέρμα πριν το στρώσιμο(μόνο το πιστόνι ήταν καινούριο ο κύλινδρος ήταν στρωμένος)

Τροποποιήθηκε από τον Honda 53mm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οχι , ισα ισα το σωστο στρωσιμο θελει ορυκτελαιο για 300χλμ και ανοιγματα - κλεισιματα , μετα αλλαγη με κανονικο λαδι και νεο φιλτρο λαδιου .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα...ειστε αθλιοι ρε τομαρια !!!

φιλε μικουνι καμπυρλατερ απο crm

sebring εξυπακουεται

νικελα πολλα νικελα γτ δν παει χωρις

ζαντολαστιχα απο στριταδικο ποδιλατο οσο πιο λεπτο προφιλ τοσο καλυτερο

αν βρεις garret τουρμπινα μεχρι 98αρα

βγαλε τη σελα

βαλε στο καυσιμο νευτι κ ναφθαλινη στα 3 λιτρα μπεζινα 1 λιτρο μειγμα

μη βαλεις νιτρο θα χασεις σε χαμηλες

αυτα ειχα να πω, αν θες κατι παραπανω παρε NC - 700 DCT

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δεν θελει 3-4 φορες θελει παραπανω και καρφωτες κιολας για να συνηθισει το σασμαν για να μπαινουν πιο ευκολα μετα και καλο ειναι να το ζεσταινεις και με σουζα για να φευγει το πολυ λαδι που καθεται στην κεφαλη και μπλοκαρει το στροφαρισμα του εκκεντροφορου :afro:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

γεια σας έχω ένα honda supra όπιο ήταν κολλημένο και αποφάσισα να φτιάξω 53μμ του έβαλα κύλινδρο shark 53mm nikasil πιστόνι (δεν θυμάμαι πως το έλεγαν κάπως tjm ή jm5 μπομπε γύρο στα 35 $)καινούριες βαλβίδες, ελατήρια ,εκκεντροφόρο f200 ,δισκάκια ελατήρια συμπλέκτη , καδένα και καρμπιρατέρ keihin pe26.Με αυτά τα πράγματα το μηχανάκι πια γύρο στα 105-110(μετρημένο με crypton x ) στα 400m είναι καλά για ένα 53μμ

Το cryptonx με το οποιο το μετρησες κλεβει σιγουρα 5χλμ, οποτε υπολογιζεις. Ο κυλινδρος αυτος ειναι κατωτερης ποιοτητας απο αλλους και κανονικα οπως και εγω οταν το ειχα στα 53 με μαμα διαδρομη εβγαζε 115 στα 400 με gps. Eξαρταται τι γραναζια εχεις και αν στη κεφαλη εκανες ροικη η οχι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν πειράζει που έκανες ανοίγματα όσο ήταν στο στρώσιμο,όσο περισσότερο το ανοίγεις στο στρώσιμο τόσο καλύτερα.Απλά να το ανοίγεις πάντα ζεστό.Να το βάζεις μπροστά και αν ανοίγεις το γκάζι μέχρι να κοκκινίσει ο σωλήνας της εξάτμισης και μετά κάνε όσες βόλτες και κόντρες θες.Απλά να ξέρεις ότι στα χιλιοστά σου θα χρειαστείς ένα 30άρι καρμπυρατέρ,εκκεντροφόρο από cbr 1000,εξάτμιση απο gsxr και λάστιχα σαν αυτά vwcuqrI.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...