Jump to content
Sign in to follow this  
evilnanouk

Παραμένω νέος :P αλλά χρειάζομαι και πάλι την βοήθεια σας... !!!

Recommended Posts

...αρχικά 1000 συγνωμη για το 2ο topic που ανοίγω... αλλα θεώρησα πως το άλλο "κάηκε" .. και για αυτό δεν έλαβα καμία απάντηση...σε αντίθετη περίπτωση κράξτε με ελεύθερα :P

.....εχοντας ψαξει λοιπον τα απαντα :P ....ερχομαι να ρωτησω κατι ακομα αφου σας πω εν ολιγοις που κατεληξα...

δεν ειμαι μηχανοβιος και πιθανολογω πως δεν θα γινω και ποτε δλδ... εχω ενα susuki ss που καιει το κ@λο του και το προβλημα μου ειναι τασ 10 ευρω που βαζω μερα παραμερα ... μου φτανουν ισα ισα για 60 Klm περιπου...ειμαι και ανεργος και καταλαβαινετε. Η αρχικη μου σκεψη λοιπον ηταν ακριβως αυτη να γλυτωσω καποια χρηματα κανοντας καποιες μικρες αποστασεις // βριλλησια - χαλανδρι πχ // καθημερινα παιρνοντας ενα μικρο 2τροχο εργαλειο... τωρα τι θα ηταν δεν ξερω..

Τα οικονομικα μου δε δεν ηρθαν οπως τα ηθελα .. και οκ καταφερα να μαζεψω ενα 1000ρικο σε μετρητα και να εχω και την καβατσα να παρω λιγα δανικα απο ενα φιλο για κρανος κ.λ.π

Το μεταφορικο αυτο το ειχα σκεφτει σαν ενα ας πουμε "γρηγορο ποδηλατο" που θα με εξυπηρετει χωρις καγκουριες κ.λ.π να πηγαινω στη δουλεια μου ( επαναλμβανω χαλανδρι, χολαργο, βριλλησια, αγια παρασκευη, γερακα εδω γυρω δλ ) και οκ ΙΣΩΣ να επαιρνα τον αερα του που λενε καθως στην παρουσα φαση δεν σας κρυβω οτι φοβαμαι αρκετα.. ( προσφατα ξαναπηρα το ninja 250 ενος φιλου στη κινηση και εκανα ενα τετραγωνο και ενιωσα εντελως ανασφαλης !! ισως λοφω του οτι εχω συνηθησει με το αμαξι τι να πω.. )

Σκεφτηκα λοιπον.. εναλλακτικα απο το να παρω ενα παπι να παρω κατι σαν το cbr 125 που απο οτι βλεπω ειναι και πολυ οικονομικο ( καταναλωση μεχρι 3.,5 ενω το Ninja που αρχικα ειχα βαλει στο ματι 5+ ) για την πολη.... να το μαθω αρχικα ..να με μαθει και εκεινο...κ.λ.π

Μου ειπατε αρχικα πως θα το βαρεθω....ΠΙΘΑΝΟΝΑΤΑ... και απο εκει και περα.. βλεπω και κανω...

...θα ηθελα ομως και παλι τη συμβουλη σας...

Ποσο τραβαει και βολευει εν τελη για την πολη... η την κινηση ? τη τελικη εχει ? ( οχι πως με νοιαζει και πολυ δλ.. το ss εχει 210 και το παω μεχρι 60... τραγικο ) ....ποσο ασφαλες ειναι για εναν αρχαριο και συναμα 33χρονο για να τον βαλει εστω και σε αυτο το πρωημο σταδιο στο κοσμο των μηχανων και γιατι οχι να τον αφησει και εκει χωρις να υπαρχει λογος αργοτερα για περισσοτερα κυβικα ??

Λογω το οτι ειναι 1μονοκιλυνδρο..."κλωτσάει" ???

Σας ευχαριστω και παλι ολους :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα με το cbfάκι αλλά είναι σαν να έχεις πάπια. Στα 1000 μπορείς να βρεις και κανένα kle του 2000-2001 να κάνεις ακόμα πιο άνετα τη δουλειά σου απλά με λίγο περισσότερη κατανάλωση. Επίσης κοίτα και για σκουτεράκια 125 (π.χ. κανέναν agility 150-200)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όχι μεγάλη διαφορά. Πιο σκυφτο το cbr, πιο όρθιο και πιο καταλληλο για πόλη το cbf

(το suzuki ss τι είναι?)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το Σι Μπι Αρ ακι φερνει πιο πολυ σε supersport ενω το Σι Μπι Εφ ακι φερνει πιο πολυ σε κατι περιεργο. Ειναι οντως σαν να εχεις παπι, αλλα με αλλο λουκ. Απο κει και περα, οτι θες εσυ. Για τις αποστασεις που το θες ιδανικο θα ηταν ενα 250 enduroειδες. Πχ TTR, KLX, KLE, κτλπ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φιλε μου,εισαι 33 ετων....ξερεις πως θα δειχνεις πανω στο cbr 125.......... :crazy: ?

Bρες ενα μεγαλυτερο αλλα ηρεμο μηχανακι να κανεις τι δουλειες σου και μην σε φοβιζει το λιγο παραπανω γκαζι που θα εχει....θα το συνηθησεις.

Η γνωμη μου θα ηταν να κοιταξεις σε kle 500,transalp 600,xt 600,bmw f 650........

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε ποιο αναφερεσαι αν εχει πιο σπορ θεση οδηγησης?

Το swiftaki ...... :shoot: αλλα εχει κοντο σασμαν με αποτελεσμα τσιμπημενη καταναλωση....

Τροποποιήθηκε από τον GeorStrat

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το ninja 250 είναι κάπως "υβριδικό" μηχανάκι. Έχει εμφάνιση και χαρακτηριστικά sport μηχανής, αλλά ταυτόχρονα έχει λιγότερους κυλίνδρους (2 αντί 4) και πιο όρθια θέση οδήγησης από ότι συνήθως γίνεται στην κατηγορία. Είναι ένα πολύ καλό σχολείο, καλό και για καθημερινές μετακινήσεις (όπου είναι οικονομικό αν το πας νορμάλ) και για επιπλέον συγκινήσεις (μπορεί να πάει γρήγορα, απλά θα πιει κάτι παραπάνω). Για το cbr125 δε ξέρω, αλλά έχοντας ανέβει σε ένα ninja και ένα wolf παιδιών από το φόρουμ, μπορώ να σου πω ότι το wolf μου φάνηκε το πιο σκυφτό από τα δύο. Το wolf είναι επίσης πολύ τίμιο μηχάνημα και τέρμα οικονομικό, σχεδόν 400 χλμ μπορεί να βγάλει με ένα τεπόζιτο.

Αν θες απλά κάτι οικονομικό για καθημερινές δουλειές μπορείς να πας σε πάπια ή σκούτερ (τα σκούτερ συνήθως καίνε παραπάνω από μηχανάκια με manual κιβώτιο ταχυτήτων στα ίδια κυβικά). Ο λόγος που θα δεις πολλούς να σου προτείνουν μοτοσυκλετάκια αντί για σκούτερ είναι ότι μπορεί να σου μπει το μικρόβιο άπαξ και ανέβεις σε δίτροχο. Ένα δίτροχο με γεωμετρία/εργονομία μεγαλύτερης μηχανής θα είναι πιο κατάλληλο και για καμια βόλτα εκτός πόλης, συν ότι μαθαίνεις εξ αρχής σε αυτό το στυλ οδήγησης, δε χάνεις λεφτά σε μεταπωλήσεις αν αποφασίσεις ότι τελικά ήθελες κάτι τέτοιο, κλπ. Αν πάντως είσαι 100% σίγουρος ότι το προορίζεις για αστικές μετακινήσεις και δεν υπάρχει περίπτωση να θες κάτι άλλο, η καλύτερη επιλογή είναι πάπια (το πιο οικονομικό απ'όλα) και μετά σκούτερ (αυξημένη εργονομία, χώροι, κλπ).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...