Jump to content

Recommended Posts

Συμφωνω σε ολα αυτα...

εγω παντος πηρα το R6 μετα απο ενα sprinter και ενα cbr 125 (3 χρονια περιπου).... Αν εχεις μυαλο ολα καλα....

Να πω ομως οτι ακομα παλευω να το στριψω οπως του αρμοζει... δεν μπορεις να ευχαριστηθεις ενα τετοιο μηχανακι χωρις εμπειρια... οποτε ειναι δωρο αδωρο...

Δεν ειχα σκοπο να το παρω απλα εκατσε η φαση και μου βγηκε πολυ φθηνα.....

Αν εχεις μυαλο παντος και το θες για καφετερια παλι ολα καλα :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλα τα λεει..

κ εγω το πηγα πολυ στο λαου λαου.. 50-80-125-200-650-1000...κλιμακοτα κιετς...δε νομιζω να παω παραπανω..το τερματισα προσωπικα.

μαλλον προς τα πισω με βλεπω να γυρναω

:afro:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πολυ ωραιο κειμενο για νεους αναβατες.αλλα εχω 2 ερωτησεις.

1.το ιδιο περιπου επικυνδυνες δεν ειναι και αλλες μηχανες εκτος απ τα ss για αρχαριο?οπως crf 450?

2.και εγω ας πουμε που πηρα ΧΤ 600.τα ss μου αρεσουν πολυ,αλλα δεν εχω σκοπο να παρω τουλαχιστον στο προσεχες μελλον γιατι μου αρεσει και το χτ,το γκαζι του μου ειναι αρκετο,υπερκαλυπτει τις απαιτησεις μου και τη χρηση που κανω προς το παρον τουλαχιστον.ομως σε περιπτωση υποθετικης μεταβασης μου σε ενα cbr 600 rr τι θα εχω κερδισει απο τη συμβιωση μου με το ΧΤ?γιατι εχω ακουσει απο πολλους "το ΧΤ ειναι δασκαλος". . .ομως ενα χτ τι σχεση εχει σε οτιδηποτε με ενα ss 600?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πολυ ωραιο θεμα και σωστος εγω απο beverly xt 660 και μετα βιαστικα για 1000 αρι και ακομα εχω το συμαδακι μ στο χερι μετα καταλαβα και πως πρεπει να οδηγας τι μου ταιριαζει και τι μπορω να κανω σαν οδηγος, μακαρι τα νεα παιδια που θα το διαβασουν να σε ακουσουν

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπορώ να αποτελέσω το πειραματόζωο του θέματος, αν ζω σε κανά δύμηνο από τώρα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πολυ ωραιο κειμενο για νεους αναβατες.αλλα εχω 2 ερωτησεις.

...για νέους αναβάτες που θέλουν SS για 1η τους μοτοσυκλέτα :shades:

1.το ιδιο περιπου επικυνδυνες δεν ειναι και αλλες μηχανες εκτος απ τα ss για αρχαριο?οπως crf 450?

Για τον αρχάριο όλα είναι επικίνδυνα.

Αλλά η κορυφή του παγόβουνου είναι η SS κατηγορία.

Και το CRF μπορεί να γίνει επικίνδυνο αλλά όλα μπορούν να συμβούν σε πολύ μικρότερες ταχύτητες και σίγουρα συγχωρεί περισσότερα απ' ό,τι ένα ZX6R/R6 κοκ (από το φρενάρισμα, το στρίψιμο, την ακαμψία πλαισίου και αναρτήσεων κοκ)

2.και εγω ας πουμε που πηρα ΧΤ 600.τα ss μου αρεσουν πολυ,αλλα δεν εχω σκοπο να παρω τουλαχιστον στο προσεχες μελλον γιατι μου αρεσει και το χτ,το γκαζι του μου ειναι αρκετο,υπερκαλυπτει τις απαιτησεις μου και τη χρηση που κανω προς το παρον τουλαχιστον.ομως σε περιπτωση υποθετικης μεταβασης μου σε ενα cbr 600 rr τι θα εχω κερδισει απο τη συμβιωση μου με το ΧΤ?γιατι εχω ακουσει απο πολλους "το ΧΤ ειναι δασκαλος". . .ομως ενα χτ τι σχεση εχει σε οτιδηποτε με ενα ss 600?

Αφενός δε θα είναι το πρώτο σου μηχανάκι.

Επομένως, το βάζο της εμπειρίας σου δε θα είναι άδειο.

Αφετέρου θα έχεις μάθει τα βασικά (φρενάρισμα, στρίψιμο με γυροσκοπικό, γλιστρήματα, έλεγχος γκαζιού κοκ).

Θα έχεις ήδη κολυμπήσει στα ρηχά και μεσαία νερά.

Και αυτό είναι σαφώς προτιμότερο από το να έμπαινες απ' ευθείας στα «άπατα» και «σκουρόχρωμα» νερά!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η βιασύνη είναι κακό πράγμα. Και το λέω εγώ που πήρα πρώτη μηχανή στα 32 και θέλω να προλάβω να ανέβω και σε κάτι άλλο.

Παρόλα αυτά, για τη μηχανή γενικά ισχύει ότι ισχύει και τις στροφές. Μπες αργά και θα μπορέσεις να βγεις γρήγορα γιατί θα είναι σταθερό και άνετο για να ανοίξεις γκάζι όταν δεις την έξοδο, αν όμως μπεις βιαστικά ισως να βγεις από το λάθος σημείο.

Το δικό μου ταπεινό μηχάνημα με τα μόλις 33 άλογα μπορεί σε κάποιες φάσεις να μου φαίνεται λίγο, αλλά ξέρω από πρόσφατη προσωπική πείρα ότι ακόμα δεν το έχω τερματίσει. Και δεν είναι ότι απλά ανέβηκα μια μέρα στη σέλα. Έριξα πολύ διάβασμα και εδώ μέσα και αλλού για το πώς λειτουργεί μια μοτοσυκλέτα, προσπαθούσα να δοκιμάζω σταδιακά κάποια πράγματα για να βελτιώνομαι και σε ένα βαθμό (αρκετά μεγάλο πιστεύω σε σχέση με τα χιλιόμετρα που έχω γράψει, αλλά έχω άλλο τόσο ακόμα) το έχω πετύχει. Αλλά στο πίσω λάστιχο ακόμα έχω από 1 πόντο απάτητο πέλμα σε κάθε πλευρά. Και το πέλμα αυτό πατήθηκε όσο πατήθηκε σε βόλτα με παρέα που ανέβηκα ρυθμούς χωρίς καν να το κυνηγάω γιατί απλά ήμουν σε εκείνη τη φάση που είσαι ένα με το μηχανάκι, αλλά το όλο θέμα κατέληξε σε πτώση με μόλις 30 Km/h. Παρόλο τον εξοπλισμό και τη χαμηλή ταχύτητα, τα "παράσημα" στον αγκώνα τα τσίμπησα.

Ναι, υπάρχουν φορές που θα ήθελα να ανοίγει καλύτερα. Υπάρχουν ακόμα περισσότερες φορές που θα ήθελα να φρενάρει καλύτερα. Τις περισσότερες όμως φορές είμαι ικανοποιημένος με το πόσο γρήγορα αλλάζει κατεύθυνση με την παραμικρή πίεση στα γκριπ, και τις υπόλοιπες απλά ξέρω ότι το μηχανάκι μπορεί να στρίψει κι άλλο (όχι πολύ, αλλες 5-6 μοίρες μέχρι να αρχίσουν να ξύνουν κάτω πράγματα) αλλά εγώ είμαι αυτός που δεν μπορεί ακόμα να το κάνει χωρίς να πέσει. Όταν το καταφέρω τότε το συζητάω για άλλο. Και αν με το καλό αλλάξω, θα ακολουθήσω το ίδιο σύστημα που ακολούθησα και με αυτό για να το μάθω. Ένα πράγμα, μια τεχνική, ένα ρίσκο τη φορά, όχι όλα μαζί, αφ'ενός για να μπορείς να καταλαβαίνεις και να αφομοιώνεις τι κάνει το μηχανάκι, αφ'ετέρου για να μην πάθεις ζημιά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οτι σοφοτερο εχω διαβασει τον τελευταίο χρονο. Συγχαρητήρια. Γιαννη, οταν με το καλο βρεθεις Θεσσαλονίκη, κερναμε ρετσινες. Θα εχω και τον yamahakia μαζι με λοιπους αλλα μικρο το κακο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ ξεκίνησα με το Hornet μου... από το ποδήλατο :pray: Είχα κάνει και post και θεωρώ λογικό το κράξιμο που έφαγα, ΑΛΛΑ...

Σε όλα έχεις άπειρο δίκιο και το post σου είναι πάρα πολύ καλό! Στο μόνο που διαφωνώ σε ένα βαθμό είναι «Μα είμαι εγκρατής. Θα προσέχω. Δεν θα τρέχω. Είμαι υπεύθυνος άνθρωπος». Όντως η πλειονότητα που το λέει αυτό σύνηθως καταλήγει να μην το εκπροσωπεί πλήρως. Αλλά δε μπορώ να πιστέψω οτί δεν υπάρχουν άτομα αρκετά υπεύθυνα που να μπορούν να ανήκουν σε αυτή την κατηγορία. Πάλι όμως δε φτάνει αυτό. Θα πρέπει να αισθάνονται και μια-κάποια άνεση όταν καβαλούν μηχανές. Ακόμα και έτσι, τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα περιγράφειςστο «Νομίζω πως θα φαίνομαι σα noobάς πάνω στο 2.5αράκι». Έτσι ήμουν για πολύ καιρό, συν του ότι το βάρος της μηχανής ήταν άπειρα δύσκολο να το συνηθίσω.

Σε όλα αυτά αν προσθέσεις και τον παράγοντα SS τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σα πιτσιρικας κι εγω πριν απο καποια χρονια ειχα αυτες τις καγκουροαποψεις στο μυαλο μου, και να θα παρω κανα 600ρι ss να γουσταρω απ την αρχη και τετοια. Ευτυχως οι γονεις μου δεν μου πηραν μηχανη, μαζευα λεφτα επι 1μισι χρονο κι οταν ηρθε η ωρα τοτε ημουν ευτυχως πιο συνειδητοποιημενος. Το μονο σιγουρο τοτε ηταν οτι δεν ηθελα παπι, ηθελα κατι να μοιαζει με μοτοσυκλετα.

Υστερα πλεον απο 2 χρονια συμβιωσης με το cbrακι μου, εχω καταληξει πολλακις στο συμπερασμα οτι δεν θα μπορουσα να ειχα επιλεξει καλυτερο μηχανακι για πρωτο μου. Εμαθα να στριβω, στην αρχη με λιγα λιγα χιλιομετρα και πλεον στην πιστα του Ρυσιου να μπαινω με τα ιδια χλμ που εμπαιναν τα 600αρια και 1000αρια (ναι οκ στη ευθεια με κακοφαινοταν που περναγαν σα σταματημενο), εμαθα να φρεναρω, πολυ βασικο, βγηκα στην εγνατια οπου οι ρυθμοι ειναι διαφορετικοι απ οτι στη πολη και θυμαμαι την πρωτη φορα που εκανα Καβαλα-Θεσσαλονικη ειχα χασει 4 κιλα ιδρωτα και τωρα πλεον το κανω με περισσεια ανεση, παρολο που δεν εχει φτιαχτει για αυτον τον σκοπο, και γενικα ανεπτυξα μια αντιληψη για να προφυλασσω τον εαυτο μου στην ζουγκλα της πολης.

Τις τελευταιες μερες εχουν μπει παλι τα διαολια μεσα μου και το εβαλα μεχρι κι αγγελια, με σκοπο να βαλω καποια λεφτα ακομα και να παω σε 600ρι cbr. ΕΙχα και κανα 2 σοβαρα τηλεφωνηματα σχετικα με την αγγελια κ λεω τωρα εδω ειναι η ωρα της αληθειας. Αντεχεις να δωσεις την πρωτη σου αγαπη και να πας σε κατι καλυτερο ή θα κατσεις στα αυγα σου λιγο ακομα?

Ε λοιπον χθες μολις μετα απο ενα ωραιοτατο εντο που εκανα αποφασισα να μην το δωσω ακομα, γιατι ακομα μου προσφερει αυτο το χτυποκαρδι που ζηταμε απο μια μοτοσυκλετα. + του οτι δεν καιει τπτ και ειναι μανιτζεβελο στην κινηση, οποτε κι οικονομικα αν το δουμε ειναι η πλεον σωστη κινηση.

Τωρα το οτι υπαρχει κι ενας 18χρονος Παπασταυρου που οδηγαει panigale (σε πιστα μονο), αποτελει την εξαιρεση του κανονα και οι νεοι οδηγοι δεν θα πρεπει να περνουν αερα λογω αυτου.

Σορυ για το σεντονακι αλλα με αγγιξε πολυ το κειμενο κι θελω να επισημανω ποσο καλα και σωστα ειναι αυτα που λεει ο ksino, μπας και το δει κανας πιτσιρικας και βαλει λιγο νερο στο κρασι του. Τενκιου!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

...για νέους αναβάτες που θέλουν SS για 1η τους μοτοσυκλέτα :shades:

Για τον αρχάριο όλα είναι επικίνδυνα.

Αλλά η κορυφή του παγόβουνου είναι η SS κατηγορία.

Και το CRF μπορεί να γίνει επικίνδυνο αλλά όλα μπορούν να συμβούν σε πολύ μικρότερες ταχύτητες και σίγουρα συγχωρεί περισσότερα απ' ό,τι ένα ZX6R/R6 κοκ (από το φρενάρισμα, το στρίψιμο, την ακαμψία πλαισίου και αναρτήσεων κοκ)

Αφενός δε θα είναι το πρώτο σου μηχανάκι.

Επομένως, το βάζο της εμπειρίας σου δε θα είναι άδειο.

Αφετέρου θα έχεις μάθει τα βασικά (φρενάρισμα, στρίψιμο με γυροσκοπικό, γλιστρήματα, έλεγχος γκαζιού κοκ).

Θα έχεις ήδη κολυμπήσει στα ρηχά και μεσαία νερά.

Και αυτό είναι σαφώς προτιμότερο από το να έμπαινες απ' ευθείας στα «άπατα» και «σκουρόχρωμα» νερά!

ναι ειχα οντως και παπι πριν το ΧΤ και με το παπι εχω κανει 40000 χιλιομετρα σε 4 χρονια,το ΧΤ δεν με χει φοβισει σχεδον καθολου,εκτος οτι με φοβιζει λιγο η αισθηση της ταχυτητας ακομα σε ταχυτητες ανω των 110-120 το πολυ δε νιωθω ασφαλης και με αδειο δρομο,αλλα αρχη ειναι ακομα. .σε καθε περιπτωση τα ρωτησα για να γινεται συζητηση οπως ειπες στην αρχη και οχι γιατι διαφωνω σε κατι,απλα ενοουσα οτι το χτ εχει μεγαλη διαφορα γεωμετριας φρενων αναρτησεων αλλα εχεις δικιο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ασε που ουτε για αργοτερα το βλεπω για ss αν και μου αρεσουν παρα πολυ.αλλα πολλα εξοδα και τις θεωρω μηχανες που τις ευχαριστιεσαι απολυτα μονο σε πιστα και αβολες για χρηση μες τη πολη.αααν παρω κατι αργοτερα για κανα er το βλεπω

Τροποποιήθηκε από τον bill_daytona

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κι εγώ ξεκίνησα με 50άρι, μετά πήγα σε 100άρι και τώρα έχω το bros που είναι 400 η αλήθεια είναι ακόμα το φοβάμαι αρκετά, στο παπί έξυνα μασπιε αλλά ξέρω ότι αμα πέσω με το bros δεν θα είναι μόνο γρατζουνιές πιθανότατα... Σε 250 ήθελα να πάω βασικά αλλά έτυχε που το βρήκα σε πολύ καλή τιμή! Αν καταφέρω και το μάθω ποτέ, έχω σκοπό να πάω σε ένα monster ή ένα fazer πριν ανέβω στο ονειρικό r6! :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ωραιο ποστ

να παω και εγω 2 λογια

ειμαι πλεον 40 χρονων

ξεκινησα απο χαμηλα και εχω φτασει πλεον να εχω αλλαξει αρκετα μηχανακια απο τα οποια πολλα ηταν ςς

ενα θα πω για τους "νεους"

ακομα και τωρα οπου εχω το 1000 δεν μπορω να εκμεταλευτω το 100% της οδηγησης του αλλα παω ικανοποιητικα και ξερω πως να σταματησω η να στριψω η να κανω καγκουριες

κατι οπου δεν ηξερα στα 20 μου και ειναι λογικο

αν τοτε στα 20 ειχα ενα θηριο των 1000 κυβικων δεν ξερω αν θα μπορουσα να ειμαι εδω τωρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ωραίο θέμα! Και εγώ σταδιακά ήθελα να πάω απλά το πήγα λίιιιιιιιγο πιο απότομα απ ότι υπολόγιζα. (πιάνεται απότομα όταν το πρώτο μηχανάκι με συμπλέκτη που οδηγάς είναι το ER πιστεύω.. :crazy: )

Ξεκίνησα με 50cc μετά πήρα το innova και ενώ υπολόγιζα να πάω σε 250cc (ninjaki) κατέληξα στο ER μιας και μεταχειρισμένα παίζανε στα ίδια λεφτά, και διάβασα ότι κάνει και για αρχάριους γενικά. :blush2: (edit: + ότι η μονοκόμματη σέλα του ER είναι πιο βολική και για το έτερον ήμισυ που κάθεται πίσω :tooth: )

Τροποποιήθηκε από τον AngelER

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολύ ωραίο ποστ, ποστ που σώζει ζωές.

Πέρα απο το τύπο και το κυβισμό της μηχανής , πολύ μεγάλο ρόλο παίζει και η ηλικία.

Αυτος ο 18χρονος που τρέχει με το panigale, είναι ταλεντάρα και πιθανόν πιλότος sbk στο μέλλον.

Αλλά δεν νομίζω να έχει την εμπειρία της τακτικής κατάστασης στους ελληνικούς δρόμους. Αυτή έρχεται με τα χρόνια οδήγησης ΚΑΙ κουτιού.

Εγώ απο το 96 μέχρι το 98 οδηγούσα ένα Motori Minarelli 75cc, και μετά απο 12 χρόνια κουτιού και χωρίς να καβαλήσω το οτιδήποτε πήρα ένα BMW F800S. Ηπιο μηχανάκι, 2κύλινδρο χωρίς ξεσπάσματα με φρενάρες και το πήγαινα αξιοπρεπέστατα.

Πιστεύω οτι και η ηλικία παίζει τον ρόλο της.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τωρα το οτι υπαρχει κι ενας 18χρονος Παπασταυρου που οδηγαει panigale (σε πιστα μονο), αποτελει την εξαιρεση του κανονα και οι νεοι οδηγοι δεν θα πρεπει να περνουν αερα λογω αυτου.

Αυτός ο 18χρονος μόνο αρχάριος δεν είναι όπως λέει κι ο από πάνω φίλος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

και ειναι απο μωρο μεσα στα μηχανακια και στις πιστες.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρε κιαρατα..δεν το διαβασα ακομα...αλλά σου εβαλα ενα ποντο(στο κασλον)και θα το διαβασω με την ηρεμια μου(οταν μ'αφησουν τα πιτσιρικια).Ειναι δεδομενο οτι εγραψες κατι πολυ καλο :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

LoL! Θυμάμαι το κράξιμο απο τον πατέρα μόλις έβγαλα δίπλωμα μηχανής στα 30, που όταν με ρώτησε τι θα πάρω του έδειξα σε περιοδικό το cbf 125. Με ρώτησε πόσα κυβικά είναι και μόλις του είπα είδα την αηδία - απορία στο βλέμα του, συνοδευόμενη απο την ατάκα "καλά, ΠΑΠΑΚΙ θα πάρεις???" Ταγμένος αντιμηχανόβιος, παραδοσιακά, ο πατήρ, just for the record..

Χρειάστηκε να του εξηγήσω αυτό ακριβώς που λέει ο ksino. Πιθανά να μπορούσα απο την αρχή να το πάω ένα 250, ίσως και ένα 400 ή 600. Και θα είχα γλυτώσει και λεφτά απο τις αλλαγές. Για σιγουριά όμως προτίμησα ένα χρόνο 125, δύο χρόνια 250 και μετά 600. Και αυτό δεν έχει να κάνει με οδηγικές ικανότητες αλλά με ωριμότητα. Πράγμα σημαντικό όταν καβαλάμε. Και όταν παίρνουμε 600 ss για πρώτη μηχανή είμαστε επικίνδυνοι όχι τόσο γιατί είμαστε ανίκανοι να την πάμε αλλά κυρίως γιατι ακόμα δεν έχουμε ωριμότητα. Και αυτό θα το πληρώσουμε, δυστυχώς, εμείς η οι γύρω μας..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να πω και εγώ?

Πολύ σωστό το ποστ. Από προσωπική εμπειρία (νοικιάρικα σκουτερόπαπα-> Hornet 600), το μεγαλύτερο μηχανάκι όχι απλά δεν βοηθάει, αλλά δυσκολεύει πάρα πολύ την σωστή εκμάθηση και πρόοδο. Σου καλύπτει την βραδύτητα με μια γενναία δόση γκαζιού στην ευθεία, και θέτει το όριο πολύυυυυ ψηλά. Δεν μετανιώνω την αγορά καθώς το αγάπησα το σκατένιο, αλλά είμαι βέβαιος πως εάν είχα κάνει μια σταδιακή μετάβαση θα ήμουν απλά κουλός και όχι τρίκουλος όπως τώρα.

Τρεις μήνες κάθεται περιμένοντας ανταλλακτικά και ανακαλύπτω τις χαρές των 250cc.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

και ειναι απο μωρο μεσα στα μηχανακια και στις πιστες.....

Άλλο πίστα που τρέχεις σε ένα οριοθετημένο χώρο, με συγκεκριμένους κανόνες, και άλλο η ζούγκλα του ελληνικού δρόμου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Προσωπικά όσο μου αρέσουν εμφανισιακά τα SS άλλο τόσο τα φοβάμαι. Ειδικά τώρα που έχω μηδενική εμπειρία αλλά και στο μέλλον δύσκολα πιστεύω θα τα κατάφερνα με δαύτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...