Jump to content
Sign in to follow this  
rageoverdose

πολυ ωραίο αρθράκι για νέους αναβάτες...

Recommended Posts

μακάρι να μου τα έλεγε αυτά κάποιος όταν ξεκίναγα την ζωή μου με τα δίτροχα...

http://www.bestbeginnermotorcycles.com/motorcycle-guides/8-great-beginner-riding-habits

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολυ χρησιμα.

Τα ανακαλυπτεις σιγα σιγα βεβαια και απο μονος σου αλλα πολλες φορες οδυνηρα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το 3 πιστεύω πως είναι μέγα λάθος και ειδικά για νέο αναβάτη ....

Απλά αυτού του τύπου την οδήγηση για δημόσιο δρόμο τη θεωρώ εγκληματική...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το 3 πιστεύω πως είναι μέγα λάθος και ειδικά για νέο αναβάτη ....

Απλά αυτού του τύπου την οδήγηση για δημόσιο δρόμο τη θεωρώ εγκληματική...

Μπορείς να εξηγήσεις τους λόγους; :_unsure:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το έξω - μέσα- έξω αν το ακολουθήσει κάποιος θα δει ότι σε κάποια στροφή που θα έχει περισσότερα χιλιόμετρα απ' όσα μπορεί να διαχειριστεί αυτός 120% θα βγει εκτός της διαχωριστικής γραμμής και ευθεία επάνω στο αντίθετα διερχόμενο όχημα...ΥΠΑΡΧΕΙ κανείς που να μην του έχει συμβεί ???

Υπάρχουν κι άλλοι πολλοί λόγοι αλλά ο παραπάνω είναι από τους κυριότερους και θα μείνω σ' αυτόν ...

Και θα ρωτήσω : Γιατί στην έξοδο να μην είμαστε στη μέση της λωρίδας μας ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συμφωνω μαζι σου Νικολα. Οταν αρχιζουμε και μιλαμε για γραμμες και απξ,πρεπει πρωτα-θεωρω- να εχουμε δουλεψει γυροσκοπικο,φρενα,σωμα.

Οντως υπαρχει κινδυνος να ξεκινησεις νωρις το γυροσκοπικο με αποτελεσμα να σε πεταξει πολυ κοντα στο απεξ και μετα στο απεναντι ρευμα. Θελει λιγη προεργασια το πραμα,και φυσικα και να τα διαβασεις αυτα,αν δεν εκπαιδευσεις τον εαυτο σου στην πραξη,μικρη σημασια εχουν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το έξω - μέσα- έξω αν το ακολουθήσει κάποιος θα δει ότι σε κάποια στροφή που θα έχει περισσότερα χιλιόμετρα απ' όσα μπορεί να διαχειριστεί αυτός 120% θα βγει εκτός της διαχωριστικής γραμμής και ευθεία επάνω στο αντίθετα διερχόμενο όχημα...ΥΠΑΡΧΕΙ κανείς που να μην του έχει συμβεί ???

Υπάρχουν κι άλλοι πολλοί λόγοι αλλά ο παραπάνω είναι από τους κυριότερους και θα μείνω σ' αυτόν ...

Και θα ρωτήσω : Γιατί στην έξοδο να μην είμαστε στη μέση της λωρίδας μας ?

Γιατί δεν λες τη σωστή διαδικασία, λοιπόν?

Αν κρίνεις κάτι λανθασμένο, καλό είναι να μην περιορίζεσαι στην κρίση, αλλά να απλώνεις στο τραπέζι κ το σωστό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το έξω - μέσα- έξω αν το ακολουθήσει κάποιος θα δει ότι σε κάποια στροφή που θα έχει περισσότερα χιλιόμετρα απ' όσα μπορεί να διαχειριστεί αυτός 120% θα βγει εκτός της διαχωριστικής γραμμής και ευθεία επάνω στο αντίθετα διερχόμενο όχημα...ΥΠΑΡΧΕΙ κανείς που να μην του έχει συμβεί ???

Υπάρχουν κι άλλοι πολλοί λόγοι αλλά ο παραπάνω είναι από τους κυριότερους και θα μείνω σ' αυτόν ...

Και θα ρωτήσω : Γιατί στην έξοδο να μην είμαστε στη μέση της λωρίδας μας ?

Συμφωνω + ο δρομος δεν ειναι πιστα δεν μπορεις να αφηνεις κενα διπλα σου διοτι καποιος εξυπνος θα δει το κενο θελωντας να σε περασει και θα συγρουστεις...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν νομίζω οτι το άρθρο έχει σκοπό να σε κάνει να "ξύνεις"...

Σαν πολύ γενική οδηγία το να μπαίνεις ανοιχτά κλειστά και πάλι ανοιχτά την βλέπω σωστή....

σου δίνει ορατότητα και ¨χώρο" και έτσι είσαι πιο χαλαρός....

τώρα το πόσο ανοιχτά θα βγείς είναι δικό σου θέμα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιατί δεν λες τη σωστή διαδικασία, λοιπόν?

Αν κρίνεις κάτι λανθασμένο, καλό είναι να μην περιορίζεσαι στην κρίση, αλλά να απλώνεις στο τραπέζι κ το σωστό.

Γιάννη δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες αλλά όπως σου έχω πει και κατ'ιδιαν 1ον) Δεν γράφω στο φόρουμ για να κάνω διαφήμιση των γνώσεών μου αλλά καθαρά από χόμπι

και 2ον) Δεν θεωρώ τον χώρο ενός φόρουμ κατάλληλο ώστε να συζητάς μέσο γραπτών μηνυμάτων θέματα που αφορούν την ασφάλεια και θίγουν τη σωματική ακεραιότητα των αναγνωστών.

Στην προκειμένη πάντως καλό θα ήταν όλοι μας και ιδιαίτερα οι αρχάριοι να προσπαθούμε στην έξοδο κάθε στροφής να κρατιόμαστε στη μέση της λωρίδας κυκλοφορίας μας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιάννη δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες αλλά όπως σου έχω πει και κατ'ιδιαν 1ον) Δεν γράφω στο φόρουμ για να κάνω διαφήμιση των γνώσεών μου αλλά καθαρά από χόμπι

και 2ον) Δεν θεωρώ τον χώροενόςφόρουμκατάλληλοώστε να συζητάςμέσογραπτώνμηνυμάτωνθέματα που αφορούν την ασφάλεια και θίγουν τη σωματικήακεραιότητα των αναγνωστών.

Στην προκειμένηπάντωςκαλό θα ήτανόλοι μας και ιδιαίτερα οι αρχάριοι να προσπαθούμε στην έξοδοκάθεστροφής να κρατιόμαστε στη μέση της λωρίδαςκυκλοφορίας μας.

Σου χαλασε το "κενο" στο πληκτρολογιο ? :lol: :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...