Optimus Prime 1.620 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2013 (τροποποιήθηκε) Χαιρετώ τους συμφορουμίτιες και τις συμφορουμίτισσες! Πρόλογος... Το παρόν θέμα σίγουρα δεν αποτελεί έναν άρτιο οδηγό για τις εργασίες που θα αναφερθούν (αλλαγή τακάκια, αλλαγή υγρών φρένων και εξαέρωση), αλλά μια προσπάθεια απαθανάτισης των βημάτων που απαιτούνται. Ελπίζω να βοηθήσει κάποιον στο μέλλον με το ίδιο μηχανάκι ή γενικά παπί. Πάμε λοιπόν. Αλλαγή τακάκια Το πρώτο μας βήμα είναι να απομονώσουμε τη δαγκάνα και αυτό επιτυγχάνεται ξεβιδώνοντας τις βίδες που τη συγκρατούν, ενδεικνυόμενες με κόκκινα βελάκια. Πριν από αυτό, ξεβιδώνουμε με άλλεν τις βίδες που δείχνουν τα πράσινα βελάκια. Όχι τελείως, αρκεί ένα ‘τακ’ και λίγο ξεβίδωμα. Ο λόγος που το κάνουμε τώρα είναι για να μη μας δυσκολέψουν αργότερα, όταν θα έχει βγει η δαγκάνα (οπότε δεν θα είναι στερεωμένη κάπου σταθερά). Αυτές οι αλλενόβιδες είναι οι πείροι που συγκρατούν στη θέση τους (ώστε να μην παλαντζάρουν) τα τακάκια, όπως θα δούμε παρακάτω. Λύνουμε τις βίδες…. Και ελευθερώνουμε την δαγκάνα * Σημείωση: Όταν ετοιμαζόμαστε να ελευθερώσουμε την δαγκάνα (έχοντας λύσει όλες τις βίδες που την συγκρατούν πάνω στο μπροστινό σύστημα), παρατηρούμε πώς δεν βγαίνει εύκολα! Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να πιέσουμε την δαγκάνα προς τη δισκόπλακα ώστε να πιεστούν τα έμβολα προς τα μέσα και τα τακάκια να απομακρυνθούν τόσο, ώστε να υπερκεραστεί η απόσταση από το «νύχι» της δισκόπλακας. Κατόπιν, ξεβιδώνουμε τις αλλενόβιδες. Κάποια στιγμή αυτές θα ξεβιδωθούν τελείως, αλλά θα παραμείνουν στη δαγκάνα. Τότε πρέπει να τις τραβήξουμε, ώστε να βγει όλος ο πείρος που κρατώ στο δεξί μου χέρι. Μόλις αφαιρεθούν οι 2 πείροι, βγάζουμε τα τακάκια, τα οποία ήταν αυτά. Ήταν τα μαμά της Yamaha και σε μένα κρατούσαν 12.000 km. Κόστος 13,6 ευρώ. Απ’ ότι φαίνεται, τα βγάλανε τα λεφτά τους. Σειρά έχει να καθαρίσουμε ολίγον τί τα έμβολα από τα κατάλοιπα που δημιουργούνται από την τριβή των τακακίων στη δισκόπλακα, κάτι στο οποίο μας βοήθησε το καθαριστικό φρένων. Αφού τα καθαρίσαμε έπρεπε να τα πιέσουμε προς τα μέσα ώστε να χωρέσουν τα καινούρια τακάκια με την γεμάτη πάστα, χρησιμοποιώντας ως μοχλό ένα μακρόστενο αντικείμενο (πχ κατσαβίδι ή σωλήνας). Α και μια εμβόλιμη εργασία…λίγο λαδάκι στους πείρους του σταθεροποιητή αυτού, ώστε να μπει (και να βγει την επόμενη φορά) πιο εύκολα στην δαγκάνα. Εδώ τα καινούρια τακάκια. Μπήκανε Ferodo που όλως παραδόξως ήτανε και πιο φτηνά από τα μαμά… Πριν την τοποθέτηση, τα "τρίψαμε" λίγο μεταξύ τους, ώστε να τραχύνει λίγο η επιφάνεια. Στην τοποθέτηση τώρα, πρώτα βάζουμε το τακάκι που μπαίνει στην θέση προς τα έμβολα, φροντίζοντας να πατήσει καλά. Μόλις πατήσει καλά και σπρώξει προς τα μέσα ένα ελασματάκι, τοποθετούμε τους πείρους ώστε να περάσουν μέσα από τις τρύπες του τακακιού και να το σταθεροποιήσουν μέσα στην δαγκάνα. Με κόκκινο βέλος φαίνεται η θέση όπου βρίσκεται το ελασματάκι (δεν είναι και πολύ ορατό εδώ). Με πράσινο βέλος ο πείρος. Τα τακάκια μας, τοποθετημένα. Και τοποθέτηση στη δισκόπλακα, βίδωμα όλες οι βίδες. Πιέζουμε μερικές φορές τη μανέτα, ώστε να πιεστούν τα έμβολα και να καθίσουνε καλά τα τακάκια πάνω στη δισκόπλακα. Αλλαγή υγρών φρένων Για την αλλαγή υγρών, εφαρμόζουμε ένα ειδικό πλαστικό διαφανές σωληνάκι στον μανιταρόμορφο μεταλλικό εξαερωτήρα (κόκκινο βέλος), το οποίο να καταλήγει σε ένα μπωλάκι προκειμένου να συλλέγεται το παλαιό υγρό φρένων. Με πράσινο βελάκι είναι το λαστιχένιο καπάκι του εξαερωτήρα (ελπίζω να λέγεται έτσι!). Με ένα κλειδάκι πιάνουμε τη βίδα στη βάση του (μπλε βέλος). Ανοίγουμε το καπάκι στο τιμόνι και βάζουμε κανένα παλιό ύφασμα/κουρέλι γύρω από αυτό, ώστε να μην χυθεί υγρό φρένων πάνω στη μάσκα σε καμιά στραβή. Θα καταστρέψει το χρώμα δίχως δεύτερη σκέψη. Σε περίπτωση που πέσει, ρίχνουμε αμέσως άφθονο νερό για να διαλυθεί. Τώρα γιατί να χυθεί? Διότι κάθε φορά που θα χρειαστεί (εάν χρειαστεί) να πατήσουμε την μανέτα, ένας μικρός ‘πίδακας’ υγρού σχηματίζεται, ακόμη και με ελαφρύ, αργό πάτημα. Ο λόγος είναι η μικρή τρυπούλα που μαρτυρεί το βέλος, ακριβώς κάτω από την οποία υπάρχει κάτι μεταλλικό που μια την καλύπτει (από κάτω), μια την αφήνει, ανάλογα με την κίνηση της μανέτας. Όπως πληροφορήθηκα, σε κάποια μηχανάκια (πχ στο TTR.... ) το κουτί των υγρών περιέχει ένα έλασμα το οποίο δεν αφήνει τον πίδακα να βγει έξω από το κουτί κατά το πάτημα της μανέτας. Αντ’ αυτού, ο πίδακας σκάει στο έλασμα και την υπόλοιπη δουλειά την κάνει η βαρύτητα... Ξεβιδώνουμε ελάχιστα τη βίδα του εξαερωτήρα και βλέπουμε το παλαιό, σκούρου χρώματος υγρό φρένων να ρέει μέσα από το σωληνάκι και να καταλήγει στο μπωλ. Ταυτόχρονα, γεμίζουμε το κουτάκι στο τιμόνι με καινούριο υγρό, ώστε οι τρύπες που είδαμε στην προηγούμενη φωτό να είναι ΠΑΝΤΑ καλυμμένες με υγρό. ΠΑΝΤΑ. Κάποια στιγμή, θα παρατηρήσουμε αλλαγή του χρώματος του υγρού προς το πιο ανοιχτό, που σημαίνει ότι το υγρό έχει αντικατασταθεί. Βιδώνουμε τον εξαερωτήρα, συμπληρώνουμε με υγρό το κουτάκι λίγο πιο πάνω από το τζαμάκι και κλείνουμε το κουτί. Our job is done, let’s move to the next challenge... Εξαέρωση Αφού πιέσουμε μερικές φορές τη μανέτα, την κρατάμε πατημένη δυνατά και ξεσφίγγουμε τη βιδούλα του εξαερωτήρα. Τότε, ‘πετάγεται’ υγρό μέσα στο σωληνάκι, ενώ βλέπουμε και αέρα (άρα συμπεραίνουμε ότι ήθελε όντως εξαέρωση). Παράλληλα, η μανέτα έχει κολλήσει στο γκριπ και εκεί πρέπει να μείνει. Με πατημένη μανέτα, σφίγγουμε τη βιδούλα. Αφού επαναληφθεί 1-2 φορές ακόμα, είμαστε έτοιμοι. Αν χρειαστεί, συμπληρώνουμε ξανά με υγρό στο κουτάκι. Η εργασία μας έφτασε στο τέλος της. Πολύ προσοχή στα πρώτα χιλιόμετρα, μέχρι να ‘πατήσουν’ καλά τα τακάκια, τα έμβολα να πιέζουν σωστά κοκ. Εντυπώσεις εντός των επόμενων ημερών, όταν γίνουν μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα και στρωθούν πλήρως τα καινούρια τακάκια. Σε αυτό το σημείο, θα ήθελα να ευχαριστήσω το μέλος HLIAS για τον πολύτιμο χρόνο που αφιέρωσε προκειμένου να εκτελεστούν οι παραπάνω εργασίες. Πραγματικά εντυπωσιάστηκα από τον τρόπο που χειρίζεται έναν νέο που θέλει να μάθει, προσπαθώντας να του μεταλαμπαδεύσει όσο το δυνατόν πιο χρήσιμες γνώσεις με ιδιαίτερα κατατοπιστικές συμβουλές και φυσικά με κατανοητό και όμορφο τρόπο. Ελπίζω να μην τον ζάλισα με τις απορίες μου και να το ευχαριστήθηκε όσο εγώ, που δεν κατάλαβα καν για πότε πέρασε η ώρα και έπρεπε να φύγω. Τον ευχαριστώ και για το χώρο που παρείχε για να κάνουμε τις εργασίες, τα σύνεργα (κλειδιά, γάντια, σωληνάκι, μπωλάκι, καθαριστικό φρένων, λιπαντικά/αντισκουριακά μιας και έγιναν και κάποια συμμαζέματα σε ντίζα, αρθρώσεις κτλ), αλλά και την εμπιστοσύνη που μου επέδειξε. Τον ευχαριστώ φυσικά και για την καλή του διάθεση! Ελπίζω να αφομοίωσα σωστά αυτά που κάναμε και το κείμενο να μην έχει πολλά λαθάκια.... Και τέλος, πιο σημαντικό απ’ όλα, να ευχαριστήσουμε την επιβλέπουσα, άριστη μηχανικό μας, χωρίς τη βοήθεια και καθοδήγηση της οποίας δεν θα μπορούσαμε να εκτελέσουμε με αρτιότητα και ακρίβεια τις άνωθεν εργασίες. Το γουργουρητό της, τα χάδια της, το τρίψιμό της…εμμμ…Ευχαριστούμε Ηλιάννα! Ματάρες..... Επίλογος... Το παρόν θέμα αποδεικνύει ότι τα φόρα δεν παρέχουν μόνο καλούς συμβούλους σε λόγια, αλλά εν καιρώ μπορούν να προσφέρουν κάτι πολύ πιο χρήσιμο από την μεταλαμπάδευση γνώσης: Φίλους σε έργα. Ηλία σε ευχαριστώ... :) Τροποποιήθηκε Μάιος 27 , 2013 από τον innova 04 Προσθήκη ετικετών. 22 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
klaipelas 167 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2013 Πολυ χρησιμο θα βοηθησει αρκετους, σε ευχαριστουμε για τις οδηγιες Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Alex Sv 237 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2013 (τροποποιήθηκε) +1, Ο Ηλίας όντως τρομερό παλληκάρι. Από ότι είδα φοράμε ίδια δαγκάνα-τακάκια. Περιμένω εντυπώσεις, γιατι πάω για αλλαγή. Τα brembo που έχω πάνω τώρα, απλά δεν. Ηλία που είσαι; Για πες την γνώμη σου Τροποποιήθηκε Μάιος 19 , 2013 από τον AlexDMegara 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
st3li0s 1.750 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2013 (τροποποιήθηκε) Μιας και και το R T115 είχε την ίδια δαγκάνα με το Dinamik, εγώ εκτός από υγρό φρένων που έριχνα για να καθαρίσει, όταν έβγαζα τα εμβολάκια για να τα δω αν είναι οι φλαντζούλες σε καλή κατάσταση έπαιρνα το Dremel έβαζα την κεφαλή με το σφουγγαράκι επάνω και καθάριζα το έμβολο να φύγει η μάκα που επικάθεται γύρω από την φλάντζα.Μιλάω για την παρακάτω εικόνα όπου βλέπουμε βρωμιά γύρω γύρω στο έμβολο που είναι εκτεθειμένο! Μπράβο σου, πολύ καλή δουλειά! Τροποποιήθηκε Μάιος 19 , 2013 από τον st3li0s 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Alex Sv 237 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2013 οι κωδικοί της brembo Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gkourmoul1 5.999 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2013 Μπραβο!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.938 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2013 Πολυ καλή εργασία, όπτιμους ! Οι φωτό ειναι καθαρές + το θέμα καρφιτσώνεται. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Apisteftos 7.893 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2013 well done my friend! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Optimus Prime 1.620 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2013 Πολυ καλή εργασία, όπτιμους ! Ευχαριστούμε πολύ Θανάση! Τα εύσημα πρέπει να αποδοθούν κυρίως στον επιβλέποντα που καθοδηγούσε την κάθε μου κίνηση! Πραγματικός φωταγωγός...! :D Εγώ επιτελούσα το ρόλο των εργατικών χεριών (η καλύτερή μου ), αλλά μπορώ να πω ότι μου έμειναν αρκετά πράγματα! :) :) Σε κάθε περίπτωση, είμαι πολύ ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα. :) Ευχαριστούμε παίδες για τα καλά λόγια. AlexDΜegara, θα ξαναποστάρω για εντυπώσεις εντός εβδομάδας! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7.581 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2013 . Ελπίζω να μην τον ζάλισα με τις απορίες μου και να το ευχαριστήθηκε όσο εγώ, που δεν κατάλαβα καν για πότε πέρασε η ώρα και έπρεπε να φύγω. και το κείμενο να μην έχει πολλά λαθάκια.... Και τέλος, πιο σημαντικό απ’ όλα, να ευχαριστήσουμε την επιβλέπουσα, άριστη μηχανικό μας, χ καταρχην εγω ευχαριστω για τα καλα σου λογια. με κανουν καπως ετσι Δεν με ζαλισες καθολου, ισα ισα γουτσαρα που καναμε ωραιες και σωστες δουλιτσες :) Το κειμενο ειναι ολοσωστο. Ειδες τι εγινε? εκανες αυτο που σου ειπα. ''Θα κοιτας τις φωτο και θα σου ερχονται ολα στο μυαλο και με την σωστη σειρα. Το να το εκανα εγω το θεμα, δεν θα το εκανε πιο ομορφο ή οτιδηποτε. Εσυ επρεπε να το κανεις και το εκανες πολυ ομορφα. Το ειπα και θα το λεω. Ο,τι εχει σχεση με μο/τα και τεχνικα πρεπει τα νεα μελη να μας τα ξαναποσταρουν, για να υπαρχει και μια ανανεωση. Επισης παντα μα παντα κατι μαθαινουμε ολοι, οσες φορες και αν το εχουμε ξανακανει.. Οπως παρακατω έπαιρνα το Dremel έβαζα την κεφαλή με το σφουγγαράκι επάνω και καθάριζα το έμβολο Ωραιος Στελιο. Δεν το ειχα σκεφτει ποτε αυτο.. Πολυ καλο και εξυπνο. οι κωδικοί της brembo δεν ηξερα οτι η brembo βγαζει και αυτο το size. Αλλα παρατηρω για αλλη μια φορα οτι αλλος ενας χρηστης δεν ειναι ευχαρηστημενος με αυτα τα τακακια.. Οι φωτό ειναι καθαρές Ειδες Γιαννο ποσο καλες φωτο εβγαλε το κινητο σου? Για αυτο επεμενα. Το δικο μου δεν τραβαει τετοιας ποιοτητας εικονες.. Αγαπαμε Κ750s ( ή K750i ??? ) ( 'η το εγραψα σωστα, ή την μπερδεψα με την bmw k750s _ 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ae86 12 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2013 Συγχαρητήρια και για τα Ελληνικά σου. 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Optimus Prime 1.620 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2013 (τροποποιήθηκε) Μετά από 1 περίπου εβδομάδα και 500 χλμ, τα τακάκια έχουν στρωθεί πλήρως! Εντυπώσεις: Σε σχέση με τα μαμά, δεν κάνουν αυτό το εκνευριστικό κχχχρρρρ όταν φρενάρω δυνατά για να ακινητοποιηθώ στο φανάρι. Αυτό το έκαναν τα μαμά στα πρώτα 2-3 χιλιάδες χλμ και μου έσπαγε τα νεύρα. Μετά έστρωναν. Επίσης, το φρένο έχει καλύτερη αίσθηση, είναι πολύ πιο προοδευτικό με αποτέλεσμα να έχεις πολύ καλύτερη πληροφόρηση για το πότε θα μπλοκάρει ο μπροστινός τροχός. Η δύναμη του φρένου έχει παραμείνει πολύ καλή και δεν έχασε καθόλου σε αυτό το σημείο (το κρύπτον φημίζεται έτσι κι αλλιώς για το μπροστινό του). Αυτά προς το παρόν! :) Συγχαρητήρια και για τα Ελληνικά σου. Ευχαριστώ...(!) Τροποποιήθηκε Μάιος 26 , 2013 από τον Optimus Prime 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
st3li0s 1.750 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2013 Δεν ξέρω αν πρέπει να το πω αλλά έχοντας την ίδια δαγκάνα και βάζωντας σωληνάκια υψηλής το φρενάρισμα τουλάχιστον στο δικό ήταν πολύ καλύτερο! Βέβαια η επιλογή του να βάλεις σωληνάκια υψηλής μπορεί να έχει άλλο αντίκτυπο! Απλώς ενημερωτικά το αναφέρω εννοώντας ότι όντως η δαγκάνα αυτή σαν δοκιμασμένη λύση έχει καλύτερη απόκριση με υψηλής! 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Alex Sv 237 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2013 Ξέρει κάποιος να μας πει πόσοι τύποι τακακίων υπάρχουν; Λογικά και εγώ ferodo θα βάλω, FDB2087 αλλά σκέφτομαι να δοκιμάσω ebc Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
st3li0s 1.750 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2013 Υπάρχουν και τα Premier 055! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.938 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 27 , 2013 Αφού τα καθαρίσαμε έπρεπε να τα πιέσουμε προς τα μέσα ώστε να χωρέσουν τα καινούρια τακάκια με την γεμάτη πάστα, χρησιμοποιώντας ως μοχλό ένα μακρόστενο αντικείμενο (πχ κατσαβίδι ή σωλήνας). Θα σου πρότεινα σαν πιο ασφαλή λύση, να ξαναβάλεις τα παλιά τακάκια + με το κατσαβίδι ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ, να ανοιξεις το κενό ωστε να πιεστούν τα έμβολα πίσω. Ετσι κι αλλιως τα τακάκια πάνε για πέταμα και δεν ασκείς πίεση με το κατσαβίδι σε ευαίσθητα σημεία της δαγκάνας.... 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
noodles 6.082 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2013 ευχαριστω για τις πληροφοριες! ο ιδιοκτητης του crypton των φωτογραφιων πρεπει να αλλαξει τον δισκο συντομα γιατι εχει φαγωθει πολυ! θα καταστρεφει γρηγορα τα τακακια αυτος ο δισκος! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
bill_daytona 924 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2013 (τροποποιήθηκε) μπορεί να μου πει καποιος αν υπαρχει καποια διαφορα στην αλλαγη τακακιων στο δικό μου?οχι το xt! Το daytona dy 50.σκέφτομαι να βλέπω το thread στο κινητό και βήμα βήμα να κανω τα ίδια,δεν τα έχω ξαναλλαξει μόνος μου αλλα πιστεύω δεν είναι και τόσο δυσκολο. Τροποποιήθηκε Αύγουστος 1 , 2013 από τον bill_daytona Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7.581 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2013 προχωρα :) 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
bill_daytona 924 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2013 θελω να μάθω να κανω μόνος μου τετοιες απλες εργασίες,όπωσ πχ σήμερα αλλαξα λάδια,φιλτρο λαδιού στο xt και χάρηκα που είμαι εστω και λίγο λιγότερο ασχετος απο πριν :D 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
bill_daytona 924 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2013 πολυ ωραιο θεμα!!χαιρομαι να διαβαζω τετοια θεματα.θα τα αλλαξω και γω alone.μπραβο στο διμιουργο! 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
bilibakos 2 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8 , 2013 Μπράβο σε όλους όσους ασχολήθηκαν! Μόλις τα άλλαξα μόνος μου! Σας ευχαριστώ! 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
l4m0 63 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2013 (τροποποιήθηκε) Παιδιά καταρχήν συγχαρητήρια για το θέμα πολύ καλός οδηγός για εμάς που δεν ξέρουμε. Μου δώσατε κουράγιο να αλλάξω κεγώ τα τακάκια μόνος μου.. Αυριο κιόλας γιατί θέλουν άμεση αλλαγή! Όπως και το υγρό φρένων. Έχω μόνο μια ερώτηση, έχω ένα daytona με δισκόφρενα μπρος πίσω, χρειάζεται να αγοράσω έναν συγκεκριμένο τύπο τακακίων ή μπορώ να ζητήσω από τον μαγαζάτορα τακάκια για παπί και να μου δώσει τα σωστά; Μην τα αγοράσω και δεν ταιριάζουν.. Τροποποιήθηκε Οκτώβριος 14 , 2013 από τον l4m0 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
noodles 6.082 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2013 θα ζητησεις τακακια για το μηχανακι σου. γυρω στα 25 ευρω κοστιζουν (μπρως-πισω). αν δεν εχουν γνησια, πηγαινε σε ενα εξουσιοδοτημενο συνεργειο daytona (η σε επισημο αντιπροσωπο). Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
l4m0 63 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2013 Θα πήγαινα σε μαγαζί με ανταλλακτικά αλλά μάλλον θα πάω σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να μου δώσουν κάτι καλύτερο και συμβατό με το παπάκι..Ευχαριστώ πολύ! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες