Jump to content
μάθο...

4ΤΡΟΧΟΙ & ΠΤΗΣΗ ...τελος...

Recommended Posts

Δυστυχως αν και καποιοι μεγαλωσαμε αγκαλιά με αυτα τα περιοδικα,οι 4ΤΡΟΧΟΙ και ΠΤΗΣΗ&ΔΙΑΣΤΗΜΑ σταματησαν την κυκλοφορια τους... :online2long:

EKSOFYLLO3.jpg201012112320141354857371835.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κρίμα, σημεία των καιρών.

Αν και δεν ήμουν τόσο των 4τροχών, το πτήση και διάστημα το ρούφαγα στην κυριολεξία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το πτήση και διάστημα ήταν το αγαπημένο του πατέρα μου. Έχουμε στην αποθήκη άπειρα τεύχη....κρίμα που σταμάτησαν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κριμα για τους ανθρωπους που εμειναν χωρις δουλεια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το πτήση και διάστημα ήταν το αγαπημένο του πατέρα μου. Έχουμε στην αποθήκη άπειρα τεύχη....κρίμα που σταμάτησαν.

Αυτό!

κριμα για τους ανθρωπους που εμειναν χωρις δουλεια

Κι αυτό!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν χρειάστηκαν πάνω από 24 ώρες για να καταλάβω ότι, για μία ακόμα φορά στη ζωή μου έπεσα θύμα του δικού μου “κόσμου” που, απ’ ότι φαίνεται, καμία σχέση δεν έχει με τον …πραγματικό.

Κάποια στιγμή, αργότερα, θα σας πω τι συνέβει στο restart της τελευταίας περιόδου της ζωής μου. Χτες αφαίρεσα τ’ όνομα μου από την “ταυτότητα” του εβδομαδιαίου “AutoBild” που κυκλοφορούσε στην Ελλάδα με άδεια στις Εκδόσεις Λυμπέρη και παραχώρηση (της άδειας) στις Τεχνικές Εκδόσεις χωρίς να έχει υπογραφεί νέα συμφωνία με την Axel Springer ή κάπως. Οι Ε.Λ πτώχευσαν, οι Τ.Ε απειλούνται με ασφαλιστικά μέτρα (για την κακοδιαχείρηση από την πτωχεύσασα εταιρία) κι’ εγώ βλέπω τον πραγματικό κόσμο με τον οποίο δεν επιθυμώ να έχω καμία σχέση.

Εύχομαι το καλύτερο στους συνεργάτες και στους αναγνώστες που πίστεψαν στο δικό μου “όνειρο” αλλά, η απόλυτη απαξίωση κάθε έννοιας δημοσιογραφικής ηθικής και η κλονισμένη (απ’ όλα αυτά τα γεγονότα) υγεία δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω την προσπάθεια.

Καββαθάς εν λευκώ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν τον συμπαθησα ποτε, κι ας ηταν η ψυχη των δυο περιοδικων.

Ισως και αυτο να ηταν το λαθος, το οτι ηταν τοσο ανθρωποκεντρικο (ή μαλλον τοσο Καββαθοκεντρικο) το ολο πλαισιο λειτουργιας διαχειρισης και εκδοσης.

Πολυς πεσσιμισμος σε πολλα κειμενα του, εμοιαζε να εχει παραδωσει τα οπλα απο νωρις και να ψιθυριζει απο τα αποδυτηρια εξω και μακρια απο τον αγωνα.

Και με τοσα χρονια εμπειριας στην πλατη δεν μπορεις να πεις "με γελασαν" που ειχα διαβασει σε ενα editorial του (σχετικα με τη μεταβιβαση μετοχών της εταιρειας) Δεν στεκει πως το λενε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κι όμως Πέτρο στέκει.

Ο Καββαθάς ήταν δημοσιογράφος, όχι εκδότης.

Ήταν εύκολο να την πατήσει με κάποια φούσκα (βλ. Λυμπέρης).

Και αυτό θα φανεί όταν δούμε τα προσωπικά οικονομικά στοιχεία του δημοσιογράφου κ του φούσκα.

Λυπάμαι, οι 4Τ μου έκαναν παρέα από τον Σεπτέβρη του 84.

Κρίμα για τον Καββαθά, κρίμα για τους συνεργάτες του.

Υ.Γ.: Έμαθα πως κ στο Μοτό θα έχουμε αναμπουμπούλα. Εγκαταλείπει το πλοίο ο Χατζάρας.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

"ΠΤΗΣΗ&ΔΙΑΣΤΗΜΑ"..... :pray:

σαν παιδί πολύτεκνης οικογένειας,

παρακαλούσα να πάω βόλτα στο μοναστηράκι

για να αγοράσω 2ο χέρι τεύχη..... :secret:

αχχχχχχχχ............................. :cry:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι λες τώρα...

Απ τον πατέρα μου είχα δε ξέρω κι εγώ ποσά τεύχη της Πτήσης , από το πρώτο μέχρι και τα μέσα του '90 , πολύ καλό υλικό για μοντελισμό που έκανα τότε .

Πως το λεν τώρα αυτό στον ξάδερφο τον Σμνρχο πως..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μεγάλωσα με τον Καββαθά. Πρώτα μέσα από το Auto-Exrpess και μετά από τους 4Τροχούς, βοήθησε να βγεί στην επιφάνεια η (μάλλον έμφυτη) αγάπη μου σε κάθε τι μηχανοκίνητο. Μέχρι το 2002 (που η πορεία ήταν ορατή και μου προξενούσε θλίψη) είχα όλα τα τεύχη των 4 και 2Τροχών, τα πρώτα τεύχη του "Ταξιδεύοντας" (ακόμα θυμάμαι το αφιέρωμα του πρώτου τεύχους στο Lanzarote) και πολλά τεύχη της Πτήσης (μιας και με το Φαίδωνα Καραϊωσηφίδη προετοιμαζόμασταν μαζί για να πάμε Αγγλία). Σαν δημοσιογράφος και δοκιμαστής αυτοκινήτων, ο Κ.Κ. ήταν εκπληκτικός. Ακόμα θυμάμαι την παρουσίαση της Lancia Stratos στην βροχερή Ιταλία σε ένα άρθρο με αναφορές στην τότε πολιτική κατάσταση, τις Ερυθρές Ταξιαρχίες και τον Ρεννάτο Κούρτσιο. Θυμάμαι τις προσπάθειες που κάνανε με τον Ιωάννη Μιχαήλ για την κατασκευή Ελληνικού Αυτοκινήτου παρουσιάζοντας τα 4Τροχοί 1&2, θυμάμαι το πρώτο τεστ λιπαντικών στην Ελλάδα σε συνεργασία με το ΕΜΠ, θυμάμαι κάπου το '79 το "πορνό" εξώφυλλο με το πανάκι και την βαζελίνη μετά από ένα (ακόμη) χαράτσι που είχε επιβληθεί, θυμάμαι την συμμετοχή του στο "Ακρόπολις" με την Fulvia, θυμάμαι πως με είχε κάνει να ερωτευτώ την MotoGuzzi Le Mans 850 μέσα από τις σελίδες του. Θυμάμαι πώς περίμενα με αγωνία πότε θα έρθω για διακοπές Ελλάδα για να διαβάσω όλα τα τεύχη που ευλαβικά μου αγόραζε μια φίλη.

Και θυμάμαι και την αποστροφή που είχε αρχίσει να μου προξενεί η τελευταία του στροφή σε πιο εύπεπτο, lifestyle και εξυπνακίστικο περιοδικό του συρμού, καθοδηγούμενο από τους διαφημιζόμενους και τους "μετόχους".

Κρίμα που είχε πάρει αυτή την τροπή και κρίμα που άργησε τόσο να κλείσει. Τουλάχιστον θα είχαμε να θυμόμαστε τα καλά χωρίς την στιφή γεύση που άφησε την τελευταία δεκαετία της ύπαρξής του.

Κ.Κ. σε ευχαριστώ για όλα, και κρίμα........................

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υ.Γ.: Έμαθα πως κ στο Μοτό θα έχουμε αναμπουμπούλα. Εγκαταλείπει το πλοίο ο Χατζάρας.....

Γουσταρεις να το "χτυπησουμε";...Απο test ride εχουμε απο χερια εχουμε απο συνοδηγους εχουμε απο δημοσιογραφους για χωμα εχουμε(ε Γιωργο;....)απο ΚΤΜ BMW Κawa Honda Suzuki κλπ κλπ εχουμε...ε...μονο ενα πΕροδικο θελουμε...α! και χορηγο εχουμε ...Patras PRO Club...και δεν θα ειμαστε ανδρεικελα κανενος...θα τα λεμε ως εχουνε(το ξυλο το αντεχουμε χαχαχαχα)... :hunter:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
.....απο δημοσιογραφους για χωμα εχουμε(ε Γιωργο;....)

Τον λαμβάνεις μωρή, στο έχω πει;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κρίμα...(το 1ο τεύχος που έπεσε στα χέρια μου θυμαμαι ήταν με την δοκιμη της Ferrari F40)

Κ.Κ. - Σ.Χ. και Ν.Δ.(όσο έγραφε) ήταν εξαιρετικοί

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κριμα.Μεγαλωσα με αυτα τα δυο περιοδικα,και εμαθα πολλα.

Οι μονογραφιες των μαχητικων της Πτησης,ειναι ακομα στην αποθηκη μου,απο τοτε που κατεβηκαν απο τους τοιχους μου.

Ο Κ.Κ, ηταν και ειναι δημοσιογραφος κλασης του πραγματικου ειδικου τυπου,και ανταξιος πολλων ξενων.

Εβλεπε παντα πολυ μακρυα,και συμφωνα με την κοινη λογικη,που στερειται η φαρα μας.

Τον γνωρισα προσωπικα στις Σερρες το 2000,στον τοτε διαγωνισμο-σεμιναριο αγωνιστικης οδηγησης ''γινε πρωταθλητης' της Τοyota.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειτε συμφωνουσε καποιος ειτε διαφωνουσε με οσα γραφοντουσαν εκει, οι 4τροχοι ειναι ενα μεγαλο κοματι της αυτοκινητιστικης παιδειας ενος πολυ μεγαλου αριθμου Ελληνων

Ειναι λυπηρο το πως καταντησαν αλλα ειναι φυσικο επακολουθο της γενικοτερης παρακμης μας (ανοιγμα και αναπτυξη διχως σχεδιο στην εποχη με τις παχιες αγελαδες και πτωση διχως τελος μαζι με την πτωση της αγορας)

Δεν νομιζω να γλυτωσουν και πολλα εντυπα του ειδικου τυπου απο οσα εχουν απομεινει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κρίμα...(το 1ο τεύχος που έπεσε στα χέρια μου θυμαμαι ήταν με την δοκιμη της Ferrari F40)

Κ.Κ. - Σ.Χ. και Ν.Δ.(όσο έγραφε) ήταν εξαιρετικοί

Ν.Δ. = ο πιο ποιητικός απ'όλους. Με διαφορά...

Βυθιζόσουν στην περιγραφή του.

F40? Νεανία..... :mB_kalo_e: :mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σ.Χ στους 4Τ...Στρατισσινο στους αγωνες(Στρατή Χατζηπαναγιωτου)ενας αγωνιζομενος που καθε φορα που εγραφε,διάβαζα κατα γραμμα οσα ελεγε... :cheers: Μα την Τονια Παυλη συνοδηγο και τον Σ.Χ. ειχαμε και μια πολυ ωραια κουβνετα σε καποιο Ακροπολις στις Καρρουτες :blush2:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολλες φορες στις αρχες της δεκαετιας του 90 ξοδευα το λιγοστο μου χαρτζηλικι να το ακουμπησω για να παρω τους 4Τ (οταν δεν αγοραζα HM&MH)

Η παραπανω αποψη που διατυπωσα δεν ηταν προσκαιρη αλλα μια γενικη διαπιστωση διαχρονικη.

Για τον κυριο Δημου εχω να πω τα ιδια αν οχι χειροτερα. Και οχι μονο στους 4Τ αλλα και αλλου που τον διαβασα τα ιδια.

Ο κυριος Στρατισσινο εσωζε ελαφρως την κατασταση αλλα οχι παντα αποτελεσματικα.

Οπως και να εχει παντως και γραφτηκε παραπανω κριμα για τους εργαζομενους εκει γιατι προστιθενται και αυτοι αμεσα στο μακρυ καταλογο ανεργιας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κρίμα, πολύ κρίμα για ένα περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ που μεγαλώσαμε μαζί του.

Κρίμα πολύ κρίμα για τον Κ. Καββαθά που πάντα μου άρεσε και συμφωνούσα με τις σκέψεις του.

Κρίμα πολύ κρίμα για όλο αυτόν τον κόσμο που θα προστεθεί στον κατάλογο των ανέργων.

Λυπάμαι πολύ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν δεν έχεις/είχες τεύχος στη τουαλέτα είσαι μηδέν

Σωστός. Με τα "επίγεια" δεν είχα πολλά πάρε-δώσε, αλλά θυμάμαι ακόμα τα τεύχη της Πτήσης που αγόραζε ο πατέρας μου όταν ήμουν πιτσιρικάς, και κάθε φορά κατέληγαν στη "βιβλιοθήκη": πάνω στο καλάθι για τα άπλυτα ρούχα απέναντι από τη λεκάνη, για εύκολη πρόσβαση.

Ωραίες εποχές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...