Jump to content
moto99

Φώτα μόνιμα ΟΝ + απόψεις.

Recommended Posts

Κατά αρχήν φίλε μου valiant,σου εύχομαι να βρείς γρήγορα και όσο το δυνατόν ανέξοδα την βλάβη σου.

Οτι σου είπαν τα παιδιά παραπάνω,ισχύουν και εύχομαι να σε βοηθήσουν ως προς το πρόβλημα σου.

Επέτρεψε μου μια ερώτηση στον αποκάτω μου,για να μαθαίνουμε και εμείς μιας και τα φώτα μου είναι μόνιμα αναμμένα.

Τα μονίμως αναμμένα φώτα, είναι ο μεγαλύτερος εχθρός και συμφορά των ηλεκτρικών της

Γιατί καλέ μου άνθρωπε,είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της μηχανής.??

Τροποποιήθηκε από τον moto99

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το'χω και 'γω απορία.

Εχω την αίσθηση πάντως, οτι εφόσον ''φεύγει + καταναλώνεται'' συνεχως φορτίο απο την γεννήτρια, μάλλον καλό ειναι.

Ομως δεν το ξερω σιγουρα....happy.png

Ο λόγος παντως που εχουν μονιμα τα φωτα ΟΝ, ειναι για να φαινομαστε την ημέρα. (Ειναι ετσι ? ) huh.png

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο λόγος παντως που εχουν μονιμα τα φωτα ΟΝ, ειναι για να φαινομαστε την ημέρα. (Ειναι ετσι ? ) :huh:

Έτσι είναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

για όσους ενδιαφέρονται, έχω βάλει ένα τέτοιο

$(KGrHqN,!jEE8oF3Min1BPMl48Jhr!~~60_12.JPG

http://www.ebay.co.uk/itm/Motorcycle-Headlight-Spot-Light-On-Off-Switch-7-8-Bars-/151004255251?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item23288e1413

και δεν αγχώνομαι εάν έχω αφήσει τον κεντρικό διακόπτη on

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κατά αρχήν φίλε μου valiant,σου εύχομαι να βρείς γρήγορα και όσο το δυνατόν ανέξοδα την βλάβη σου.

Οτι σου είπαν τα παιδιά παραπάνω,ισχύουν και εύχομαι να σε βοηθήσουν ως προς το πρόβλημα σου.

Επέτρεψε μου μια ερώτηση στον αποκάτω μου,για να μαθαίνουμε και εμείς μιας και τα φώτα μου είναι μόνιμα αναμμένα.

Γιατί καλέ μου άνθρωπε,είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της μηχανής.??

την ιδια απορια εχω και εγω.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλό είναι να φαινόμαστε και τη μέρα, καλό όμως είναι να έχουμε και τον έλεγχο του τι δουλεύει και πώς δουλεύει και με το υποχρεωτικό always on δεν τον έχουμε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το'χω και 'γω απορία.

Εχω την αίσθηση πάντως, οτι εφόσον ''φεύγει + καταναλώνεται'' συνεχως φορτίο απο την γεννήτρια, μάλλον καλό ειναι.

Ομως δεν το ξερω σιγουρα.... ^_^

Ο λόγος παντως που εχουν μονιμα τα φωτα ΟΝ, ειναι για να φαινομαστε την ημέρα. (Ειναι ετσι ? ) :huh:

Προφανώς, ο μόνος λόγος που τα έχουμε ανοικτά την ημέρα είναι για να φαινόμαστε, κυρίως εκτός πόλης, μιας και μέσα στην πόλη οι αποστάσεις μεταξύ των οχημάτων είναι πιο μικρές και η ύπαρξη κόρνας-θόρυβου κινητήρα/εξατμίσεων βοηθάει εξίσου. Εκτός πόλης, στηριζόμαστε κυρίως στα φώτα για να μας βλέπουν τόσο όσοι είναι εμπρός μας στο ίδιο ρεύμα, όσο και όσοι είναι στο αντίθετο. Ειδικά σε περιπτώσεις που ο ήλιος είναι πολύ χαμηλά και δυσχεραίνεται η ορατότητα, τα φώτα είναι σωτήρια. Και φυσικά πρέπει να τα ανάβουμε στη μεγάλη σκάλα, ώστε να τραβάνε ακόμα περισσότερο την προσοχή.

Όσον αφορά το εάν είναι υγιεινό ή όχι για τα ηλεκτρικά της μηχανής θα έλεγα ότι δεν είναι και τόσο. Με τα φώτα μόνιμα αναμμένα, ειδικά για όσους κινούνται εντός πόλης, δεν προλαβαίνει να φορτίσει η μπαταρία. Υπάρχει δηλαδή μια μόνιμη "διαρροή" ενέργειας. Και το αποτέλεσμα είναι η γρηγορότερη "πτώση" της μπαταρίας. Αλλά νομίζω ότι το κακό φτάνει μέχρι εκεί. Αποδεκτό δηλαδή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε ορισμενες Νομοθεσιες ο Κ.Ο.Κ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ τη χρηση daylight,δηλαδη μόνιμα αναμμενα φωτα απο τα οχηματα(μοτο και auto)για λογους ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ,δηλαδη πιο ευδιακριτη και ευκολη αντιληψη τού οχηματος απο τους αλλους οδηγους ΚΑΙ πεζους!

Προφανως λοιπον και εκτός απο τις Νομοθεσιες,ο λογος για μονιμα ανοιχτα φωτα ειναι η πιο ασφαλης κινηση μας στούς δημοσιους δρομους.Ειναι ευκολα αντιληπτο γιατι.

Οσο για καταναλωση,οτιδηποτε περιφερειακο λειτουργει εφοσον ο κινητηρας ειναι σε λειτουργια,ΔΕΝ δημιουργει τοοοοοσο μεγαλο προβλημα σε καταναλωση ισχυος(μπαταρια)ενω αντιθετως συμβαλλει στο "κυκλωμα" καταναλωση-παροχη-φορτιση...δηλαδη αναβω φωτα αρα αναγκαζω το "δυναμο" να δουλεψει για να παραγει ρευμα...Το προβλημα που δημιουργειται οταν απο ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ξεχαστει στο ΟΝ ο διακοπτης με σβηστο κινητηρα.Εκει ζηταμε (τραβαμε) ρευμα απο τη μπαταρια χωρις να εχει ο κινητηρας δυνατοτητα αναπληρωσης ή παραγωγης,αρα καπουτ η μπαταρια σε λιγες ωρες...φταιει το daylight ομως γι'αυτο ή ειναι δικη μας παραλειψη;

Οσο για τη στιγμιαια παροχη ισχυος που χρειαζεται κατα τη στιγμη της εκκίνησης δηλαδη οταν παταμε το start με τα φωτα αναμμενα(που συνηθως στις συγχρονες μοτο αναβει μονο η ψειρα(5w)και μετα την εκκινηση τα 55w(35w) φωτα) ειναι ελαχιστη η απαιτηση καταναλωσης ισχυος για ελαχιστο χρονο,για μια ΥΓΙΗ μπαταρια που ουτε καν συζητιεται.Αλλο θεμα αν εχουμε ηδη προβληματικη μπαταρια και ακομα και η ελαχιστη αναγκη για ρευμα την επιβαρρυνει ακομα περισσοτερο.Εκει ομως δεν φταινε τα φωτα αλλά η μπαταρια(για την ακριβεια ουτε η μπαταρια αφου πεσμενη μπαταρια=μεγαλη διαρκεια ζωης ως εκεινη την ωρα ή παραμελημένη συντηρηση,αρα και στις δυο περιπτωσεις η μπαταρια δεν φταιει καθεαυτου αλλά παμε γι'αλλη).

Τωρα να μιλησουμε για αυξηση καταναλωσης λογω φωτων,μαλλον αμελητεο εως αστειο ειναι σε διαφορά σε σχεση με σβηστα φωτα......μιλαω για τα βασικα φωτα της μοτοσυκλετας και οχι αν εχουμε προσθεσει 4 πριζακια 12V και φορτιζουμε 4 συσκευες ταυτοχρονα με αναμμενα τα μεγαλα φωτα και παραλληλα 6 προβολια για να μας βλεπουνε ναουμε και κορναρουμε και συνεχως γιατι παμε στο γαμο τού καραγκιοζη την Αγγλαϊα καβαλα....λολ ρε! :crazy:

Προσωπικα σε οποιαδηποτε περιπτωση,προτιμω αναμμενα φωτα για να με βλεπουν παρα σβηστα φωτα για να μην εχω θεμα(που δεν εχω...)με την καταναλωση ρευματος ή καυσιμου. :)

Προφανώς, ο μόνος λόγος που τα έχουμε ανοικτά την ημέρα είναι για να φαινόμαστε, κυρίως εκτός πόλης, μιας και μέσα στην πόλη οι αποστάσεις μεταξύ των οχημάτων είναι πιο μικρές και η ύπαρξη κόρνας-θόρυβου κινητήρα/εξατμίσεων βοηθάει εξίσου.

Διαφωνω και θα ελεγα οτι λογω πολυ μικροτερων αποστασεων μεταξυ μοτοσυκλετας και αλλων οχηματων αλλά και μοτοσυκλετας-πεζων,ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ειναι μικροτερες οι αποστασεις και χρονοι ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ για αναβατη αλλά και περιγυρω!Αρα εκει ειναι πολυ χρησιμοτερη η χρηση φωτων αφου οπτικα γινομαστε πολυ πιο ευκολα αντιληπτοι,αρα κινουμαστε με περισσοτερη ασφαλεια οσον αφορα στην ορατοτητα απο τούς γυρω μας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα μονίμως αναμμένα φώτα, είναι ο μεγαλύτερος εχθρός και συμφορά των ηλεκτρικών της μοτοσυκλέτας

Το ότι τα φώτα θα πρέπει να είναι αναμμένα και την μέρα με βρίσκει σύμφωνο με τους προλαλήσαντες για τούς ίδιους λόγους.

Η ερώτηση μου προς στον FyinglnAdream είναι....γιατί είναι ο χειρότερος εχθρός της μηχανής ως προς τα ηλεκτρικά,ερωτώ για να μάθω μιας και στην δικιά μου είναι μόνιμα αναμμένα...δηλ.στον κατσκευαστή κάτι του ξέφυγε? κάτι δεν υπολόγισε σωστά?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Διαφωνω και θα ελεγα οτι λογω πολυ μικροτερων αποστασεων μεταξυ μοτοσυκλετας και αλλων οχηματων αλλά και μοτοσυκλετας-πεζων,ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ειναι μικροτερες οι αποστασεις και χρονοι ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ για αναβατη αλλά και περιγυρω!Αρα εκει ειναι πολυ χρησιμοτερη η χρηση φωτων αφου οπτικα γινομαστε πολυ πιο ευκολα αντιληπτοι,αρα κινουμαστε με περισσοτερη ασφαλεια οσον αφορα στην ορατοτητα απο τούς γυρω μας.

Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε Κώστα :D

Να το διατυπώσω διαφορετικά λίγο. Τα αναμμένα φώτα την ημέρα έχουν ίδια αξία εντός και εκτός πόλης. Αλλά, εντός πόλης μπορούμε και χρησιμοποιούμε την αίσθηση του ήχου ώστε να προειδοποιούμε και να γινόμαστε αισθητοί. Άρα εντός πόλης τα φώτα είναι το ήμισυ των αισθήσεων. Εκτός πόλης είναι σχεδόν το 100%. Και το λέω αυτό διότι πλέον οδηγάω μόνο εκτός πόλης κάθε μέρα όλη μέρα. Και το μόνο που με κρατάει σώο από τα αγροτικά που θέλουν να μου κλείσουν τον δρόμο είναι τα ισχυρά φώτα....και η σχετικά χαμηλή ταχύτητα ασφαλείας που κρατώ στον επαρχιακό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οπως το θετεις Γιωργη,το καλυπτεις πιο σφαιρικα και συμφωνω.Εξαλλου εχουμε πει πολλες πορες οτι η ασφαλεια ειναι το αποτελεσμα πολλων παραγοντων προσθετικα.Ενας απο αυτους τους παραγοντες ειναι τα φωτα... :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

και στην δικιά μου είναι μόνιμα αναμμένα...δηλ.στον κατσκευαστή κάτι του ξέφυγε? κάτι δεν υπολόγισε σωστά?

Γιαννη οι Κατασκευαστες ακομα κι αν εχουν αντιθετη αποψη,αναγκαζονται να προσαρμοστουν με τις Διεθνεις Νομοθεσιες για την ασφαλεια.Οπως εκαναν και με τις φιμωμενες εξατμισεις για τούς ρυπους,οπως με τους φιμωμενους κινητηρες για να κρατανε χαμηλα ιπποδυναμεις αρα και πιανουν τα ορια Νομοθεσιων για αντιστοιχα διπλωματα ωστε να μπορει να το αγορασει ενας με Α1 πχ διπλωμα..Ετσι και στα φωτα ακομα κι αν ηθελαν διακοπτη για κατ'επιλογη On ή OFF αφου η Νομοθεσια αρχιζει και γινεται αυστηρη με χρηση υποχρεωτικα φωτων και την ημερα,πρεπει να υπακουσουν(αν θελουν να περασουν το ομολογκασιον)για να πουλησουν.

Αυτο μονον οσον αφορα τον Κατασκευαστη.Ως προς το ρευμα που καταναλωνουν..τα ειπα πιο πανω...

Αλλωστε παντα μια βολτα μετά καφεδιας σε βουνο και δη Λιμνη,επιβαλλεται λογω Ανοιξης για να δουμε πού φωτανε τα φωτα μας;...Ε;...ε;.....(ερχεται...stand by) :mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

.................Το προβλημα που δημιουργειται οταν απο ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ξεχαστει στο ΟΝ ο διακοπτης με σβηστο κινητηρα. Εκει ζηταμε (τραβαμε) ρευμα απο τη μπαταρια χωρις να εχει ο κινητηρας δυνατοτητα αναπληρωσης ή παραγωγης,αρα καπουτ η μπαταρια σε λιγες ωρες...φταιει το daylight ομως γι'αυτο ή ειναι δικη μας παραλειψη;

Κωστή, στο σκούτερ που έχει διακόπτη (και τα ανάβω πάντα για να με βλέπουνε), έχει τύχει να ξεχάσω τον διακόπτη στο on αν και φροντίζω να το κλείνω, αλλά νόμιζα ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, αφού δεν λειτουργεί τίποτα. Ο γενικός διακόπτης δεν απομονώνει τα πάντα?

Από δω και πέρα πάντως, θα είμαι αμείληκτος με το κλείσιμο του διακόπτη στο σκούτερ. Η μπαταρία μέχρι στιγμής στα 2,5 χρόνια και 16.000 χλμ σχεδόν, δεν έχει παρουσιάσει τίποτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Νομίζω πως οι κατασκευαστές δεν είναι υποχρεωμένοι να σχεδιάζουν τα φώτα έτσι ώστε να είναι μόνιμα αναμμένα, απλά το κάνουν γιατί αισθάνονται πως πρέπει να "προστατέψουν" και τον αφηρημένο που θα ξεχάσει να τα ανάψει, άσε που τους έρχεται και φτηνότερο να "λείπουν" οι ψείρες και ένας διακόπτης από το τιμόνι. Όμως στην εκκίνηση και το όποιο ζέσταμα της μηχανής, τα μόνιμα αναμμένα φώτα είναι επιβαρυντικά για την μπαταρία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Νομίζω πως οι κατασκευαστές δεν είναι υποχρεωμένοι να σχεδιάζουν τα φώτα έτσι ώστε να είναι μόνιμα αναμμένα, νομίζω Παναγιώτη ότι ακριβώς αυτό προϋποθέτει η σχετική Ευρωπαϊκή Νομοθεσία, να είναι μόνιμα αναμμένα για ν μην τα ξεχνάνε οι οδηγοί και να μην είναι επιλογή τους ΑΝ θα τα ανάψουν. Άλλωστε τόσα χρόνια πριν είχαν διακόπτες. Αυτό είναι που άλλαξε και είναι πλέον υποχρεωμένοι να τα έχουν έτσι για να πουλιούνται εντός. Αυτό που δεν ξέρω είναι γιατί σε μικρά κυβικά (πχ σκουτεράκια δεν ισχύει, τουλάχιστον στα περισσότεα. Ίσως λόγω μικρών μπαταριών να μη σηκώνουν τέτοιο "βάρος") απλά το κάνουν γιατί αισθάνονται πως πρέπει να "προστατέψουν" και τον αφηρημένο που θα ξεχάσει να τα ανάψει, άσε που τους έρχεται και φτηνότερο να "λείπουν" οι ψείρες και ένας διακόπτης από το τιμόνι. Όμως στην εκκίνηση και το όποιο ζέσταμα της μηχανής, τα μόνιμα αναμμένα φώτα είναι επιβαρυντικά για την μπαταρία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τα 950 ειχαν διακοπτη που εσβηναν.τα 990 οχι.ολοι βαζουνε απο 950,προσωπικα το ειχα κανει.το 990 οταν γυριζες διακοπτη αναβε κανονικα ολο το συστημα,οχι μονο οι ψιρες.αυτο σε συναρτηση με τον προβληματικο χωρο μπαταριας που ειναι τοποθετημενη,ειδικα τον χειμωνα,κολωνε αρκετα την εκκινηση.τα περισσωτερα εξουδιοτημενα το προτινουν σοτυς πελατες τους.το κοστος του διακοπτη ειναι 68e και μπαινει φιξ.η πλακα ειναι οτι ειναι μαλλον ιδιος(99%) και με αλλα μοντελα διαφορων κατασκευαστων,και η χρεωση του ποικιλει.επισης το αναβοσμημα που εκανε στην εκκινηση αν ειχες και ξενον χεσε μεσα.τα ξενον την ακουγαν αρκετα.

υ.γ.η μπαταρια ειναι μεσα στην ποδια.μπορει η προστασια απο το αλουμινιο να ειναι αψογη,αλλα επικρατει σιβηρια εκει κατω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το σίγουρο είναι πως είναι υποχρεωτικό να είναι αναμμένα κατά την κίνηση, για το άλλο δεν είμαι σίγουρος, νομίζω. Το σίγουρο είναι πως η μπαταρία "στίβεται" χωρίς λόγο.

Πάντως υπάρχουν πατέντες που κρατάνε τα φώτα σβηστά και τα ανάβουν μόλις πατήσεις συμπλέκτη ή βάλεις ταχύτητα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το σίγουρο είναι πως είναι υποχρεωτικό να είναι αναμμένα κατά την κίνηση, για το άλλο δεν είμαι σίγουρος, νομίζω. Το σίγουρο είναι πως η μπαταρία "στίβεται" χωρίς λόγο.

Πάντως υπάρχουν πατέντες που κρατάνε τα φώτα σβηστά και τα ανάβουν μόλις πατήσεις συμπλέκτη ή βάλεις ταχύτητα.

Και που θα μπορούσαμε να δούμε - βρούμε καμιά τέτοια πατέντα Παναγιώτη;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ που έχω μηχανάκι τελευταίας τεχνολογίας :tooth: , τα ανάβω μετά που θα βάλω μπρός

και τα σβήνω πριν σβήσω την μηχανή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν είμαι υπέρ της λογικής να σβήνουν τα φώτα. Προσωπική μου άποψη οι μηχανές πρέπει ΠΑΝΤΑ να έχουν αναμένα φώτα και ειδικά το πρωί τη μμεγάλη σκάλα. Ο λόγος είναι ένας, ασφάλεια. Γίνεσαι αντιληπτός από καθρέπτες και δεν τυφλώνεις ΚΑΝΕΝΑ απολύτως. Το δικό μου αν και 14 ετών μηχανάκι δεν σβήνουν τα φώτα, και να έσβηναν πάντα αναμένα θα τα είχα. Προσωπικά αυτή η μέθοδος εμένα με έχει οφελήσει 2-3 φορές που έγινα αντιληπτός από αυτοκίνητο, πριν αλλάξει πορεια χωρίς καμία ειδοποίηση.

Υ.Γ. οι κατασκευαστές εχουν υπολογίσει ότι χρειάζεται να υπολογίσουν για να είναι μόνιμα αναμένα τα φώτα σε μία μηχανή (καλώδια, φορτία, μπαταρίες, διακόπτες, κ.α.), οπότε και δεν με προβληματίζει αν κάνω "κακό" στη μηχανή ή όχι.

Τροποποιήθηκε από τον stefosg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάντως προσωπικά πιστεύω ότι δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα τα μόνιμα αναμμένα φώτα σε μηχανές που έχουν σχεδιαστεί, να δουλεύουν έτσι

Αντιθέτως αν καταργήσουμε τα φώτα τότε δημιουργούνται προβλήματα στους ανωρθωτές και πυρώνουν υπερβολικά μιας και τα watt που τράβαγαν τα φώτα

τώρα αποβάλλονται ως θερμότητα.

Ενδεικτικά στην δική μου μηχανή και με μικρά και μεγάλα φώτα αναμένα (ξεχωριστές λάμπες), στο ρελαντί έχω 13,4Volt και στις 4000 στροφές 14,3Volt.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ΠαναγιωτηΚ σαφως και δεν τούς υποχρωνε κανεις και κανανε οτι κρινανε οι κατασκευαστες σωστοτερο.Ομως εαν η Διεθνης Νομοθεσια καποια στιγμη το επιβαλλει απολυτως,τοτε ειναι αναγκασεμνοι να κατασκευαζουν μοτοσυκλετες με τετοιο συστημα φωτισμου,κανοντας στην ακρη τις οποιες δικες τους αποφασεις ή προτιμησεις...Ο Νόμος ειναι Νόμος ...

Aν και ειμαστε οφτοπικ...

υ.γ.η μπαταρια ειναι μεσα στην ποδια.μπορει η προστασια απο το αλουμινιο να ειναι αψογη,

shorai_8.jpg

παντα το ειχα ερωτηματικο οταν ειχα το 990 κατα πόσο παρεχει ικανη προστασια σε εκεινη τη θεση οταν περνάς μεσα απο νερα για περιπτωση επαφης των πολων με νερο και βραχυκυκλωμα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ΠαναγιωτηΚ σαφως και δεν τούς υποχρωνε κανεις και κανανε οτι κρινανε οι κατασκευαστες σωστοτερο.Ομως εαν η Διεθνης Νομοθεσια καποια στιγμη το επιβαλλει απολυτως,τοτε ειναι αναγκασεμνοι να κατασκευαζουν μοτοσυκλετες με τετοιο συστημα φωτισμου,κανοντας στην ακρη τις οποιες δικες τους αποφασεις ή προτιμησεις...Ο Νόμος ειναι Νόμος ...

Aν και ειμαστε οφτοπικ...

shorai_8.jpg

παντα το ειχα ερωτηματικο οταν ειχα το 990 κατα πόσο παρεχει ικανη προστασια σε εκεινη τη θεση οταν περνάς μεσα απο νερα για περιπτωση επαφης των πολων με νερο και βραχυκυκλωμα...

offtopic: Έλα τώρα που έχεις την απορία για το 990... Για κάπου αλλού ψάχνεσαι... όταν περνάς από νερά κάτι γίνεται με τα ηλεκτρικά κλπ κλπ...

ontopic: Τα μόνιμα αναμμένα φώτα είναι θέμα ασφάλειας, όπως έχουν πει οι προηγούμενοι.

Τώρα για το ηλεκτρικό κύκλωμα της μηχανής ισχύει το εξής:

ΠΡΟΦΑΝΩΣ οποιοδήποτε φορτίο είναι επιβαρυντικό για οποιοδήποτε ηλεκτρικό κύκλωμα, αλλά όλα τα ηλεκτρικά κυκλώματα κατασκευάζονται με γνώμονα το φορτίο τους.

Η λειτουργία εν κενώ είναι ορισμένες φορές εξίσου επιβαρυντική. Συγκεκριμένα για τη μηχανή: Επειδή η γεννήτρια της δεν είναι σταθερών στροφών και εξαρτάται από την ταχύτητα του κινητήρα, χρειάζεται να υπάρχει ένας σταθεροποιητής τάσης, αυτό το ρόλο τον παίζει η μπαταρία. Ο κατασκευαστής προβλέπει για μια συνηθισμένη χρήση και βρίσκει τη χρυσή τομή ανάμεσα στην υπερφόρτιση και στην υποφόρτιση όταν βάζει τη γεννήτρια. Συνήθως λοιπόν δεν έχουμε πρόβλημα, εκτός κι αν δεν κάνουμε τη χρήση που προβλέπει ο κατασκευαστής. Αυτά στις παλιότερες μηχανές.

Στις καινούριες η ECU όταν βλέπει χαμηλό ρεύμα αυξάνει τις στροφές του κινητήρα, και οι γεννήτριες είναι φτιαγμένες έτσι ώστε να δίνουν αρκετό ρεύμα από το ρελαντί. Οπότε δεν έχουμε πρόβλημα εκτός κι αν ανάβουμε το κλειδί, ανάβουν τα φώτα και εμείς κάνουμε τσιγάρο χωρίς να βάλουμε μπροστά :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρε παιδιά, σαφώς και τα φώτα πρέπει να είναι αναμμένα όταν κυκλοφορείς στον δρόμο, δεν το συζητάμε. Εκείνο που θεωρώ περιττό είναι να ανάβουν με το που ανοίγεις τον διακόπτη, που σε συνδυασμό με την μίζα "ξεζουμίζεται" η μπαταρία. Επίσης, όταν για κάποιο λόγο θέλεις απλώς να δουλεύει ο κινητήρας (ζέσταμα, στέγνωμα μετά από πλύσιμο, ρύθμιση κινητήρα κλπ), δεν υπάρχει λόγος να ανάβουν. Απλά πράγματα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...