Jump to content
ΩΡΙΩΝ

Βολικη ζελατινα

Recommended Posts

Ολοι οι κατασκευαστες εχουν βαλει κυριο σκοπο της ζωης τους ,το πως θα ταλαιπωρουν τον αναβατη , με ζελατινες που παραγουν περισσοτερα αεροδυναμικα προβληματα παρα λυνουν .Το μουλτιστραντα εχει μια τετοια ζελατινα που οι κατασκευαστες εχουν φροντισει να δημιουργει στροβιλισμους ακριβως πανω στο μετωπο του κρανους

01ducatimultistrada.jpg

,με αποτελεσμα αεροδυναμικο θορυβο ,που μετα τα 120 χλμ ,γινεται ιδιαιτερα κουραστικος.Αν πεις οτι ξεκινας για μεγαλες αποστασεις χωρις την βοηθεια ωτοασπιδας ,το σιγουρο ειναι οτι θα φτασεις κοτοπουλο στον προορισμο σου.

Τι σκεφτηκε ο πονηρος χωριατης ;

Να μην βαλει τις ασχημες after market ζελατινες

ducati-multistrada-1200-mra-xscreen-windshield.jpg

,γιατι και η πτανα η μαμισια ειναι ομορφη και μπορεις να την κανει να δουλεψει σωστα. Πως ; Αλαζωντας την γωνια κλισης της ζελατινας τοποθετωντας αποστατες και οδηγωντας την ροη του αερα ετσι να φευγει ,πανω απο το κρανος.Εβαλα λοιπον δυο αποστατες 5 ποντων στις απανω δυο βιδες που στηριζουν το πανω μερος της ζελατινας και ενα μικροτερο 2 ποντων στην κατω μοναδικη βιδα του κατω μερους της ζελατινας.

images1ggm.jpg

Ολα αλαξαν.Επιτελους καταφερα να ακουσω καθαρα τον κινητηρα της μηχανης χωρις τον συνεχη βομβο του αερα στα αυτια μου.Χαρας ευαγγελια ........μεχρι τα 170. Γιατι μετα τα 170 ο αερας λογω της ορθιας θεσης της ζελατινας δεν με χτυπαγε στο κρανος μεν ,αλλα προξενουσε μια ασαφεια στο τιμονι ,ενω σε ταχυτητες που ξεπερνουσαν τα 200 ψιλοκοσκινιζε το τιμονι χαλωντας την σταθεροτητα της μηχανης

Εκει ηρθε το μεγαλειο του εφευρετη... :idea:

Οι αποστατες αλαχτηκαν με αλλους,, μικροτερης διαμετρου ,οπου απο πανω τους περναει ελατηριο που επιτρεπει στην ζελατινα να υποχωρει προς τα πισω οταν την πιεζει ο αερας.

dsc0508gz.jpg

dsc0510ah.jpg

Οσο πιο μεγαλη πιεση δεχεται η ζελατινα ,τοσο περισσοτερο κινηται προς τα πισω ,αποσβενωντας την αντισταση της πιεσης του αερα και κατα συνεπεια την ασαφεια του τιμονιου.

dsc0502sy.jpg

Το συστημα δουλευει και απο αισθητικης αποψης δεν χαλαει την εικονα της μοτοσυκλετας.Επι τελους ,ενα μουλτι με μαμα ζελατινα που δεν σε ξεκουφαινει..Κοστος κατασκευης αμελητεο..

55461173.png

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ολοι οι κατασκευαστες εχουν βαλει κυριο σκοπο της ζωης τους ,το πως θα ταλαιπωρουν τον αναβατη , με ζελατινες που παραγουν περισσοτερα αεροδυναμικα προβληματα παρα λυνουν .Το μουλτιστραντα εχει μια τετοια ζελατινα που οι κατασκευαστες εχουν φροντισει να δημιουργει στροβιλισμους ακριβως πανω στο μετωπο του κρανους

01ducatimultistrada.jpg

,με αποτελεσμα αεροδυναμικο θορυβο ,που μετα τα 120 χλμ ,γινεται ιδιαιτερα κουραστικος.Αν πεις οτι ξεκινας για μεγαλες αποστασεις χωρις την βοηθεια ωτοασπιδας ,το σιγουρο ειναι οτι θα φτασεις κοτοπουλο στον προορισμο σου.

Τι σκεφτηκε ο πονηρος χωριατης ;

Να μην βαλει τις ασχημες after market ζελατινες

ducati-multistrada-1200-mra-xscreen-windshield.jpg

,γιατι και η πτανα η μαμισια ειναι ομορφη και μπορεις να την κανει να δουλεψει σωστα. Πως ; Αλαζωντας την γωνια κλισης της ζελατινας τοποθετωντας αποστατες και οδηγωντας την ροη του αερα ετσι να φευγει ,πανω απο το κρανος.Εβαλα λοιπον δυο αποστατες 5 ποντων στις απανω δυο βιδες που στηριζουν το πανω μερος της ζελατινας και ενα μικροτερο 2 ποντων στην κατω μοναδικη βιδα του κατω μερους της ζελατινας.

images1ggm.jpg

Ολα αλαξαν.Επιτελους καταφερα να ακουσω καθαρα τον κινητηρα της μηχανης χωρις τον συνεχη βομβο του αερα στα αυτια μου.Χαρας ευαγγελια ........μεχρι τα 170. Γιατι μετα τα 170 ο αερας λογω της ορθιας θεσης της ζελατινας δεν με χτυπαγε στο κρανος μεν ,αλλα προξενουσε μια ασαφεια στο τιμονι ,ενω σε ταχυτητες που ξεπερνουσαν τα 200 ψιλοκοσκινιζε το τιμονι χαλωντας την σταθεροτητα της μηχανης

Εκει ηρθε το μεγαλειο του εφευρετη... :idea:

Οι αποστατες αλαχτηκαν με αλλους,, μικροτερης διαμετρου ,οπου απο πανω τους περναει ελατηριο που επιτρεπει στην ζελατινα να υποχωρει προς τα πισω οταν την πιεζει ο αερας.

dsc0508gz.jpg

dsc0510ah.jpg

Οσο πιο μεγαλη πιεση δεχεται η ζελατινα ,τοσο περισσοτερο κινηται προς τα πισω ,αποσβενωντας την αντισταση της πιεσης του αερα και κατα συνεπεια την ασαφεια του τιμονιου.

dsc0502sy.jpg

Το συστημα δουλευει και απο αισθητικης αποψης δεν χαλαει την εικονα της μοτοσυκλετας.Επι τελους ,ενα μουλτι με μαμα ζελατινα που δεν σε ξεκουφαινει..Κοστος κατασκευης αμελητεο..

55461173.png

η πρώτη φωτό είναι λίγο άκυρη αφού θεωρεί δεδομένο το ύψος του επιβάτη... οι ψηλές ζελατίνες είναι άχρηστες για τους ψηλούς. Οι ωτασπίδες είναι έτσι ή αλλιώς απαραίτητες σε ταξίδια με μεγάλες ταχύτητες, ο άνεμος είναι απλά ανυπόφορος, ό,τι κράνος και να φοράς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Την ιδια φιλοσοφια εχει η vario turing της MRA .Με το δευτερο ζελατινακι ,αλαζει την γωνια προπτωσης του αερα εκτρεποντας τον πανω απο το κρανος.

tiger-1050-07on-mra-vario-touring-windshield-choice-of-tints--[3]-1434-p.jpg

Εδω η διαφορα βρισκεται στο ελατηριο που κατεβαζει προς τα πισω την ζελατινα με την πιεση και ετσι η ζελατινα αντιστεκεται λιγοτερο σε σχεση με μια σταθερη -ανενδοτη ζελατινα

Τροποποιήθηκε από τον ΩΡΙΩΝ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Που μπορούμε τέτοιους αποστάστες (έστω και χωρίς ελατήριο) απλά για να δοκιμάσουμε πως θα είναι και αν θα αλλάξει κάτι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολυ καλη δουλεια και χωρις να χαλασει κατι στην εμφανιση..

Ερωτηξης.. Τα ελατηρια ειναι συγκεκριμενης σκληροτητας? Αν ναι με ποια κριτηρια διαλεχτηκαν αυτα?

Αν οχι, σημαινει οτι απλα πηρες δυο μετριας(?) σκληροτητας ελατηρια και τα εβαλες.

Μπραβο για την υλοποιηση. απλο φθηνο και απο οτι ακουμε αποτελεσματικο. :_thumbsup:

5αστερια + pinned

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φοβερή πατέντα και μπράβο που την υλοποίησες! Ωραίος και αναλυτικός! Το αποτέλεσμα δε πολύ καλό, πρακτικό και όμορφο! θα δοκιμάσω να το κάνω και στην δικιά μου!

Πες μας που βρήκες όμως τα υλικά... Και πως μπορούμε να τα ζητήσουμε και εμείς!

Τροποποιήθηκε από τον Falax

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

η πρώτη φωτό είναι λίγο άκυρη αφού θεωρεί δεδομένο το ύψος του επιβάτη... οι ψηλές ζελατίνες είναι άχρηστες για τους ψηλούς. Οι ωτασπίδες είναι έτσι ή αλλιώς απαραίτητες σε ταξίδια με μεγάλες ταχύτητες, ο άνεμος είναι απλά ανυπόφορος, ό,τι κράνος και να φοράς.

Το θεμα δεν ειναι ο θορυβος αλλα το προβλημα που δημιουργουν οι περιεργοι στροβυλισμοι απο μια κακοσχεδιασμενη ζελατινα. Αυτος ειναι ο μεγαλυτερος παραγοντας που προσπαθεις να αποφυγεις σε μια μηχανη.

Γιωργο, της ζελατινες της ΜΡΑ (η τετοιου τυπου τελος παντων) , αλλα πιστευω δεν εισαι παντα σιγουρος αν θα κανουν δουλεια. Οπως και να το κανεις για ενα μικρο κομματι πλαστικο το κοστος δεν ειναι και λιγο. Αν θυμαμαι καλα παιζουν καπου στα 100 ευρω.

Πιστευω πως καθε σοβαρη εταιρια πρεπει πλεον να βαζει την μηχανη της σε τετοιους ελεγχους για να επιτυγχανει καλα αποτελεσματα και οχι απλα να κοτσαρει μια μεγαλη ζελατινα η οποια στο τελος μονο περισσοτερα προβληματα προκαλει.

Μπραβο για την δουλεια σου ! Το ζελατινακι της ΜΡΑ δηλαδη δεν εκανε καλη δουλεια ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στεφανε εβαλα την vario turing της ΜRA.Οχι μονο το ζελατινακι Πανω στην ανεμοδαρμενη τρελα μου εβαλα την μεγαλυτερη και φαρδυτερη ζελατινα που βρηκα. Σαν παρμπριζ απο Σκανια και κοστος γυρω στα 120 γιουρια. Το μηχανακι ομως πηγαινε σαν βαρκα μετα τα 170 Για αυτο εβαλα την μαμα παλι και απλα αλαζωντας την γωνια κλισης της ,εδιωξα τους στροβιλισμους του αερα περα απο το κρανος μου .Τα υλικα παιδια ,σπουδαια τα λαχανα , οτι υπηρχε σπιτι.

@Ηλια ελατηρια μικρης σχετικα σκληροτητας. Η εκτονωση του αερα να γινεται στο σπειρωμα και οχι πανω στην ζελατινα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η ζελατίνα είναι προσωπική υπόθεση. Το πόσο καλή είναι εξαρτάται από το πόσο καλά σχεδιασμένη είναι (αεροδυναμικά) είναι αλλά και από το μέγεθος της σε συνάρτηση με το που βρίσκεται το κεφάλι μας, το ύψος μας.

Ρίξτε μια ματιά στο http://motorcycleinfo.calsci.com/Fairing.html#Windshield που εξηγεί τι ακριβώς παίζει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πλάκα πλάκα, δεν έχει περισσότερες δονήσεις από την ζελατίνα έτσι που το έφτιαξες;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η ζελατινα οταν πιεζεται απο τον αερα μεταδιδει αυτη την πιεση στο φερινγκ που ειναι στερεωμενη.Αντιθετα εδω οι δονησεις της ζελατινας αποσβενωνται απο τα ελατηρια που λειτουργουν σαν αμορτισερ. Απλο ειναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δηλαδή δεν κάνει θόρυβο η ζελατίνα; Γιατί το λέω: Η δικιά μου καμιά φορά συγχρονίζεται και κάνει πολύ έντονο θόρυβο... Έτσι όπως βλέπω την κατασκευή είτε δεν θα κάνει καθόλου θόρυβο ή θα είναι χειρότερα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εγω σαν μικρο χαζο παιδι που ειμαι να ρωτησω για ποιον λογο κοσκινιζει το τιμονι; το διαβασα 2 φορες αλλα δεν καταλαβα ακριβως

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιατι τα ον-οφ απο μονα τους δεν εχουν αεροδυναμικα χαρακτηριστικα οπως τα ss Ειναι που ειναι μεγαλες μοτοσυκλετες ,επι προσθετα μεγαλωνοντας την μετωπιαια επιφανεια με μια μεγαλη ζελατινα σε ταχυτητες που αγγιζουν η ξεπερνουν τα 200 χλμ ,ο αερας ασκει δυναμη ιση η και μεγαλυτερη απο τα 17μποφωρ ,που αντιστοιχουν στην ταχυτητα του τυφωνα.Ετσι η μοτοσυκλετα ,εχει την ταση να ανασηκωθει ειδικα εαν υπαρχουν και μεγαλες πλαστικες επιφανειες ,που λειτουργουν σαν ιστια καθως ο αερας περναει απο κατω .Ετσι ελαφρυνει το τιμονι που γινεται ασαφες και αρχιζει να ταλαντωνεται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

http://motorcycleinf...html#Windshield

Καθησα και διάβασα το άρθρο, εκτός κάποια σωστά περί Von Karman, πετάνε και δυο εξυπνάδες περί Laplace και δευτερης παραγώγου (στην πραγματικότητα όσοι πραγματικά ασχολούνται με αυτά γνωρίζουν ότι σε τετοια θέματα ρευστομηχανικής χρησιμοποιούνται οι εξισώσεις Navier - Stokes ) και προσπαθούν να πουλήσουν τζαμαρίες (ειδα αυτή την νεα τους για το CB500X) για αεροδυναμικές ζελατίνες.

Προσωπικά πιστεύω ότι η λύση της MRA είναι αεροδυναμικά σωστότερη (δεν αυξάνει την μετωπική επιφάνεια ή αν την αυξάνει την αυξάνει ελάχιστα) από την εμβαλωματική λύση της Puig, δηλαδή αντί να φτιάχνει η Puig ψηλότερες με σποιλερ ζελατινες (που και αυτο ειναι λάθος γιατί αυξάνεις την μετωπική επιφάνεια) πάρτε ενα ρυθμιζόμενο σποιλεράκι να το βάλετε όπου θέλετε να έχω ελάχιστο κοστος παραγωγής και να σας πιάνω τον κ@λ@.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λογικά αυτό που λεει για εξισωση laplace έχει να κάνει με την παραδοχή αστρόβιλης και ασυμπίεστης ρόης, και απο τις navier stokes σε μορφή laplace προκύπτει μηδενισμός της λαπλασιανής του πεδίου ταχύτητων που ικανοποιεί τη laplace. Το θέμα είναι ότι πουθενά δεν δείχνει τη σύνδεση των θεωριών με το σχεδιασμό των ζελατίνων τους και μου φαίνεται κάπως παπάτζα να προσπαθούν να βγάλουν τις μορφές των ζελατίνων απο αναλυτική λύση των εξισώσεων αυτών.

Τροποποιήθηκε από τον kostastsiou

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιατι τα ον-οφ απο μονα τους δεν εχουν αεροδυναμικα χαρακτηριστικα οπως τα ss Ειναι που ειναι μεγαλες μοτοσυκλετες ,επι προσθετα μεγαλωνοντας την μετωπιαια επιφανεια με μια μεγαλη ζελατινα σε ταχυτητες που αγγιζουν η ξεπερνουν τα 200 χλμ ,ο αερας ασκει δυναμη ιση η και μεγαλυτερη απο τα 17μποφωρ ,που αντιστοιχουν στην ταχυτητα του τυφωνα.Ετσι η μοτοσυκλετα ,εχει την ταση να ανασηκωθει ειδικα εαν υπαρχουν και μεγαλες πλαστικες επιφανειες ,που λειτουργουν σαν ιστια καθως ο αερας περναει απο κατω .Ετσι ελαφρυνει το τιμονι που γινεται ασαφες και αρχιζει να ταλαντωνεται.

Μας το έχει κάνει αυτό κάνα 2 φορές με το Μulti.. :pray: είναι επικίνδυνο ;

Τροποποιήθηκε από τον Margi

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...