Jump to content
johnkar

Διάρκεια ελαστικών

Recommended Posts

Καλησπέρα στη παρέα έχω κάνει αλλαγή ελαστικών στο kawasaki versys το καλοκαίρι του 2009 βάζωντας τα pirelli angel και έχω κάνει περιπου 8.000 χιλιόμετρα χαλαρά χωρις καψίματα και τα σχετικά!Το χειμώνα το μηχανάκι δεν περπατάει πολύ να βγάλω και αυτό το καλοκαίρι μ αυτά τα λάστιχα ή ήρθε η ώρα για καινούργια ελαστικά?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να σου πω τη αλήθεια δεν τα έχω δει αλλά πιστεύω ότι οπτικά είναι σε πολύ καλή κατάσταση(πελμα)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Tα angel touring λάστιχα δεν είναι?

Εγώ πάντως τα δικά μου τα dunlop qualifier τα είχα 15000 χιλιόμετρα και απλά τα άλλαξα γιατί πάλιωσαν.

Όχι γιατί χάλασαν!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Tα angel touring λάστιχα δεν είναι?

Εγώ πάντως τα δικά μου τα dunlop qualifier τα είχα 15000 χιλιόμετρα και απλά τα άλλαξα γιατί πάλιωσαν.

Όχι γιατί χάλασαν!

Σωστ

α touring είναι απλά λόγο χρονικού διαστήματος λέω.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τότε αφού κάνεις λίγα χιλιόμετρα, άλλαξέ τα όποτε νιώσεις ότι δεν κρατάνε καλά. Είτε είναι αύριο είτε τον Αύγουστο.

Αλλά αν είναι πάλι σε 3 χρόνια να κάνεις 9000 χιλιόμετρα, βάλε κάποιο πιο σπορ ελαστικό που κρατάει καλύτερα.

Έτσι κι αλλιώς ο χρόνος αλλαγής τους θα προλάβει τη φθορά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δίκιο έχεις!Άντε τώρα να βρούμε λάστιχα για τη μηχανή......... :wallbash:

Μέχρι πόσα διαθέτεις?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αμα νιωθεις οτι το μηχανακι παταει καλα ακομη τοτε μην τα αλλαξεις και βγαλε το καλοκαιρι σου με αυτα. Σημασια εχει να μην καθοταν τελειως το μηχανακι ωστε να "καθισει" το ελαστικο σε ενα συγκεκριμενο σημειο. Τα 8000χλμ ειναι το μεσο της ζωης του ελαστικου σου, ισως και λιγοτερο.

Κανε το ΣΚ μια βολτα με σωστες πιεσεις σε στριφτερη διαδρομη και πες μας μετα τα συμπερασματα σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μιας και ξεκίνησε το συγκεκριμένο θέμα ήθελα να κάνω κι εγώ μια ερώτηση:

Έχω το Modenas Kriss 125 και φοράει τα ελαστικά Metzeler urban.

Τα ελαστικά τα αγόρασα πριν από 14 μήνες και έχω κάνει 15.000 χλμ.

Δεν υπάρχει κάποιο ίχνος εξωτερικής φθοράς ούτε έχω νιώσει κάτι ασυνήθιστο στην οδήγηση.

Υπάρχει κάποιος γενικός κανόνας (π.χ. χλμ ή διάρκεια) για να γνωρίζω πότε χρειάζονται αλλαγή?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το κλασσικο γνωστο νουμερο που ακουγεται απο πολλους ειναι 2-3 χρονια ή 20-30 χιλιαδες

Αναλογα την χρηση.. Προσωπικα πιστευω μια αλλαγη καθε 20.000 καλα ειναι αν δεν τα εχεις ξεσκισει.

Τροποποιήθηκε από τον Technician J

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στην ελληνικη ασφαλτο μην περιμενετε τρελη φθορα σε πελμα (λινα κτλ) ειδικα σε touring λαστιχο και χρηση περισσοτερο στην πολη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

270 είχα βάλει τα angel για πες?

Θα πρότεινα Dunlop sportmax sportsmart

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στην ελληνικη ασφαλτο μην περιμενετε τρελη φθορα σε πελμα (λινα κτλ) ειδικα σε touring λαστιχο και χρηση περισσοτερο στην πολη.

Το αυτο. Στην ελληνικη ασφαλτο το λαστιχο πρωτα ξερενεται και μετα φθειρεται. Οποτε μολις το λαστιχο κλεισει 1 χρονο πανω στην μηχανη θα πρεπει ο αναβατης να το ελεγχει τακτικα για σκισηματακια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

για να μην ανοιγω καινουριο θεμα το βανω εδω..

μολις επεσε στα χερια μου ενα bridgestone battlax bt-003 racing street σε διαστασεις 190/50-17 και σε πολυ φιλικη τιμη.

το οποιο και εννοειται τοποθετησα αμεσως,μια και το αλλο ειχε γινει φυτιλια.το μπροστα θα παραμεινει pirelli,γιατι δεν ειναι καιροι για χαηλικια.

για πε κανενας που γνωριζει,μιας και πρωτη φορα βανω bridgrstone στο μηχανακι μου,τι λεει το συγκεκριμενο απο διαρκεια ζωης,συμπεριφορα,καθως και το τι παιζει με την αλλαγη προφιλ μιας και πριν φοραγα 55αρι,δλδ εχει αντικτυπο πουθενα?

η μηχανη ειναι aprilia Tuono gen ΙΙ και το χω μονο για γληγορες βολτες,και καμια πιστα τοτε,παλια..αντε και κανα καφεδακο καμια κυριακη να το χαζεψω.

αυτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η ζωη των ελαστικων μοτο ειναι 18 μηνες πανω κατω Απο εκει και περα το λαστιχο εχει μειωμενη προσφυση και ειναι επικινδυνο

Τα χιλιομετρα ειναι πολυ σχετικο θεμα. Εχω δει το ιδιο λαστιχο (michelin p3)με συνετο οδηγο να βγαζει 30.000 χιλ.και σε αλλον με "βαρυ" χερι να μην ξεπερναει τα 15000. χιλ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

15.000??? σοβαρα τωρα? μιλαμε για το ιδιο λαστιχο? δεν τα ξερω καθολου τα συγκεκριμενα. σε τι μηχανακι το ειχε...ας μου βγαλει 5.000 εμενα και θα το βαζω για παντα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν το δεξί σου είναι βαρύ, μάλλον κάτω από 5000km θα βγάλεις.

Πχ στο δικό μου, ζήτημα να βγάλει 3 με 3.5 χιλιάδες (αλλά είναι αρκετά βαρύτερο και δυνατό από το Tuono).

Είναι καλό λάστιχο.

Και να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου πως η μείωση του προφίλ (από 55 σε 50) κάνει λίγο πιο αργή τη γεωμετρία (θα είναι λίγο πιο αργό στο «έμπα» ή σε εσάκια.

Στην αρχή βεβαίως θα σου φανεί πανγρήγορο επειδή το παλιό σου θα ήταν τετράγωνο.

Το αργότερο της γεωμετρίας θα το καταλάβεις αργότερα.

Καλές βόλτες.

Ωραίο μηχάνημα.

Τι χρώμα είναι το εργαλείο (μπας και σε πετύχω πουθενά. Πάτρα δεν είσαι?)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

για να μην ανοιγω καινουριο θεμα το βανω εδω..

μολις επεσε στα χερια μου ενα bridgestone battlax bt-003 racing street σε διαστασεις 190/50-17 και σε πολυ φιλικη τιμη.

το οποιο και εννοειται τοποθετησα αμεσως,μια και το αλλο ειχε γινει φυτιλια.το μπροστα θα παραμεινει pirelli,γιατι δεν ειναι καιροι για χαηλικια.

για πε κανενας που γνωριζει,μιας και πρωτη φορα βανω bridgrstone στο μηχανακι μου,τι λεει το συγκεκριμενο απο διαρκεια ζωης,συμπεριφορα,καθως και το τι παιζει με την αλλαγη προφιλ μιας και πριν φοραγα 55αρι,δλδ εχει αντικτυπο πουθενα?

η μηχανη ειναι aprilia Tuono gen ΙΙ και το χω μονο για γληγορες βολτες,και καμια πιστα τοτε,παλια..αντε και κανα καφεδακο καμια κυριακη να το χαζεψω.

αυτα.

To 003 racing street είναι λάστιχο με προορισμό την ερασιτεχνική πίστα με ομολογκασιόν δρόμου. Μιά χαρά λαστιχάκι είναι, κρατάει καλά και ζεσταίνεται εύκολα. Στην πίστα (όπως και στα περισσότερα της κατηγορίας του) θέλει λίγο ψάξιμο για τις πιέσεις από μηχανάκι σε μηχανάκι γιατί με λάθος πιέσεις δείχνει να έχει μια ασάφεια όταν πιεστεί. Διάρκεια ζωής περί τα 2 χρόνια ή/και 8 με 10Κ χλμ με νορμάλ χρήση (όχι χαζοσπινιαρίσματα κλπ) και 3-4 τρακ ντέϊ

Με την αλλαγή του προφίλ στην ουσία η ουρά σου θα κάθεται πιο κάτω => θα είναι πιο βαρύ στο 'ριξιμο' στη στροφή απ ότι θα ήταν με ένα με σωστό προφίλ. Αν δεν είσαι πολύ απαιτητικός αναβάτης, δε νομίζω να νιώσεις κάποια διαφορά. Σαφώς βέβαια το σωστό είναι το 55άρι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

σαν εναλλακτικη η aprilia παντως δινει και το 50αρι προφιλ.για το εμπα το φανταστικα πως καπως ετσι θα συμπεριφερθει,απλα ελεγα μηπως εχει θεμα στο κοντερ ας πουμε..λεμε τωρα...

το παλιο ηταν corsa III (μπρος-πισω)δουλεμενο στο τερμα,το ειχα ξεζουμησει και απλα παρεδωσε μετα την τελευταια βολτα,βγαζωντας περι τα 5.000χμ. και δεν ειχα παραπονο.

τα χαζοσπινιαρισματα και λοιπα καγκουριλικια εχουν κοπει χρονια τωρα,αλλα γενικα το χω κοντο το μηχανακι 15/43 και οσο να ναι στα ανοιγματα θα την ακουει λιγο παραπανω το λαστιχο...

πιστα αμεσα τουλαχιστον λογο οικονομικων δε νομιζω να μπω οπως παει το πραγμα

οποτε ας βγαλει με νορμαλ χρηση κανα 5000+ ας πουμε και θα ειμαστε κομπλε...

@κσινο1100 πατρα ειμαι και δεν ειμαι πλεον,την εκανα,αλλα ερχομαι συχνα,ενα μαυρο κοκκινο με καρβουνα ειναι.

αντε δωστε και καμια προταση για πιεση δρομισια..γιατι τωρα το δουλευω οπως τα πιρελια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι πιέσεις δίνει ο κατασκευαστής για το μηχανάκι? (η Aprilia).

Για ταξίδια βάζε ό,τι λέει αν κινηθείς με αρκετά km/h.

Για καφεδάκια και αστικές-περιαστικές διαδρομές ή χαλαρά ταξίδια παίξε 6-7% παρακάτω!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εγω για γληγορη βολτα με ψιλοκλειστα στροφιλικια επαιζα με 32-33 και 35-36 πισω βεβαια για το πισω ας πουμε η aprilia αν θυμαμαι καλα ελεγε για 32psi

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

γεια χαρα παιδια, για να μην ανοιξω νεο ποστ χωρις λογο ....πριν 1 βδομαδα εβαλα νεα ελαστικα στην μοτο μου.pirelli rosso 2 και οι εντυπωσεις ειναι αψογες,η μηχανη στριβει μονη της.πλαγιαζω λιγο και νιωθω οτι πηγαινω σαν να ειμαι ορθιος καμια αισθηση <<oti τωρα να θα μου γλιστρισει>>. ο θορυβος απο την τριβη των ελαστικων ειναι σχεδον μηδενικος και γενικα νιωθω οτι οδηγω καινουργια μοτοσυκλετα. τα προτεινω με το χερι στη φωτια για οποιονδηποτε θελει νεα λαστιχα...

μια ερωτησ η. ποσα km βγαζουν περιπου σε νορμαλ συνθηκες χωρισ καγκουριες (μια και δεν κανω, ο ναι ναι δεν ξερω ουτε σουζα να κανω :mB_faskelo: )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

θα τα κρατήσεις γύρω στα 18.000 χλμ περίπου ή 2-3 χρόνια.

σε τι τιμή τα αγόρασες;

Τροποποιήθηκε από τον yamahito

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...