Παναγιώτης Κ. 10.056 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2013 (τροποποιήθηκε) Τον τελευταίο καιρό σε Αμερική και Αγγλία γίνεται αρκετή κουβέντα για τις μπαταρίες λιθίου. Ανάμεσα στα πλεονεκτήματα αναφέρουν:70% - 80% χαμηλότερο βάροςΜεγαλύτερη διάρκεια ζωής.Περισσότερα CCA (cold cranking Amps)Μεγαλύτερο θερμοκρασιακό εύρος λειτουργίαςΦιλικότερα προς το περιβάλλον υλικά κατασκευής - μη τοξικάΤαχύτερη φόρτιση Βασικό (και εμφανές) μειονέκτημα η τιμή, σχεδόν διπλάσια από μια "καλή" κανονική μπαταρία. Τις έχει δοκιμάσει κανείς; Τροποποιήθηκε Σεπτέμβριος 14 , 2014 από τον innova 04 Προσθήκη ετικετών. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nuntius 2.441 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2013 Λογική εξέλιξη το βρίσκω, προφανώς και σε λίγο καιρό που θα πέσουν οι τιμές θα έχουμε καλύτερη εικόνα.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
tzoutz 3.515 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2013 (τροποποιήθηκε) Γενικά στο DRZ Forum του Thumpertalk πολλοί αναφέρουν πολύ καλά αποτελέσματα. Σε ένα μονοκύλινδρο μάλιστα όπου το βάρος της μπαταρίας είναι μεγαλύτερο ποσοστό του συνολικού βάρους μία τέτοια βελτίωση ακούγεται καλή περίπτωση. Στην περίπτωση του DRZ μιλάμε για μία μείωση βάρους της τάξεως των 2 κιλών αφού η μαμά μπαταρία πρέπει να ζυγίζει 2,5-3 κιλά ενώ η Lithium Polymer [LiPo] γύρω στα 700 γραμμάρια, αποδίδοντας και καλύτερα μάλιστα. Εκτός από το μεγαλύτερο κόστος τους ένα άλλο μειονέκτημα είναι ότι χρειάζονται εξειδικευμένο φορτιστή. Είναι ένα προϊόν το οποίο σιγά σιγά βγαίνει στην αγορά από μικρές εταιρείες, οι μεγάλοι δεν έχουν μπει ακόμα στο παιχνίδι. Αρχικά θυμάμαι ήταν ένας τύπος που τις έφτιαχνε σπίτι του και τις πουλούσε στους DRZάδες, τώρα παίζει η Shorai και πιο πρόσφατα η Balistic η οποία έχει καλύτερη φήμη. http://youtu.be/Genq4CzE73Q http://www.ballistic...s.com/index.php ΥΓ. Ο Smias φοράει μία Shorai, ή αν δεν την φοράει την έχει στο ράφι του [το Β3 με τα υπόλοιπα DRZο-ηλεκτρο-μπλιπλίκια]. Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 12 , 2013 από τον tzoutz Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Παναγιώτης Κ. 10.056 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2013 ................... Εκτός από το μεγαλύτερο κόστος τους ένα άλλο μειονέκτημα είναι ότι χρειάζονται εξειδικευμένο φορτιστή. ................ Για ποιό λόγο Ευγένη; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nuntius 2.441 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2013 Για ποιό λόγο Ευγένη; Όντως. Αν θέλει ειδική φόρτιση δεν θα θέλει μετά και ειδικά ηλεκτρικά στη μοτό? Ή είπα τιτανομέγιστη βλακεία? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
JimKarvo 592 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2013 Αν θέλει ειδικό φορτιστή (που νομίζω ότι θέλει, αλλά δεν είμαι σίγουρος) τότε στην μοτό λογικά θα μπαίνει κάποιο κύκλωμα πριν την μπαταρία. Το παραπάνω αποφεύγεται εύκολα, αν το κύκλωμα είναι μέσα στην μπαταρία ;) Αν θυμάμαι καλά, οι κοινές μπαταρίες, απλά τις βάζεις ρεύμα 13.8V και είσαι κομπλε (χοντρικά πάντα). Στις Λιθίου, παίζεις με τα V, και προς το τέλος, ο φορτιστής στέλνει Ριπες απο ρεύμα (δεν το αφήνει να περνάει συνεχώμενα, αλλά κόβει επιτρέπει - κόβει - επιτρέπει ΚοΚ.. Αυτά, αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
tzoutz 3.515 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2013 Για ποιό λόγο Ευγένη; Από μπαταρίες δεν σκαμπάζω και πολλά. Αναφέρω αυτά που διάβασα από 'έγκυρα' μέλη του Thumpertalk. Τα χαρακτηριστικά φόρτισης τους είναι διαφορετικά από αυτά των συμβατικών, αυτό καταλαβαίνω. You are wrecking that Li Ion battery by using a trickle charger. Run the bike, turn it off walk away. Shorai is the bottom of the pile for this new type battery.... so ya get what ya pay for. http://www.thumperta...__hl__%20shorai Γενικά πάντως μοιάζει να χρειάζονται λιγότερη συντήρηση και σίγουρα δεν απαιτούν κάποια μετατροπή στο ηλεκτρικό σύστημα της μοτ/ας [nuntius διαβάζει;]. Η Balistic απ΄όσο βλέπω πουλάει δύο φορτιστές, έναν απλό κι έναν ο οποίος ισοσταθμίζει την τάση στα κελιά της μπαταρίας. The Ballistic EVO2 Standard Charger is the simple, inexpensive way to charge your EVO2 battery. This simple charger will display a red light on the charger body if the battery is in need of a charge. Once the battery is charged, the light changes from red to green and then shuts off. Simple and to the point. The Ballistic Performance Components EVO2 Battery Management System Balance Charger is the only charger on the market designed specifically to work with the Ballistic Performance Components EVO2 battery. The primary advantage to the Ballistic Performance Components BMS Blance Charger is the balance charging function. The Balance mode balances the voltage of each cell or cell pack while charging. By balance charging your Ballistic Performance Components Battery you insure that the battery is operating at its maximum power. Periodic balance charging can also double the expected life of your battery. This charger is not required to operate your EVO2 Battery, but it is highly recommended.The only charger made to work with the EVO2 Battery Management System.Plugs directly into the batteries BMS port.Able to balance charge all the cells individually for max power and durability.Can double the expected life of the EVO2 battery.Has Charge, Fast Charge, Balance Charge, and Storage Charge Functions.Available in 120V (US) and 240V (EUR). 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πυξιδας990 1.212 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2013 φορτιζουν κανονικα και με κανονικο συντηρητη-φορτιστη.απλως εχουμε την μπαταρια συνδεμενη στη μοτο.η διαφορα βαρους ειναι πολυ μεγαλη και το CCA τους σωζει τα κρυα πρωινα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
agamoi-thytai 155 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2013 Θα αργήσουμε αρκετά να τις δούμε σε μοτοσυκλέτα παραγωγής. Είναι καλή περίπτωση με βασικούς λόγους το CCA και το βάρος. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ste7ios 1.737 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2013 φορτιζουν κανονικα και με κανονικο συντηρητη-φορτιστη.απλως εχουμε την μπαταρια συνδεμενη στη μοτο.η διαφορα βαρους ειναι πολυ μεγαλη και το CCA τους σωζει τα κρυα πρωινα. Αρκεί ο φορτιστής να είναι απλός και να μην κάνει αποθειήκωση, δηλαδή να μην έχει την δυνατότητα να αναστήσει μια χαλασμένη μπαταρία (recover mode). Πάντως ένα εξειδικευμένος φορτιστής είναι σίγουρα προτιμότερος. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Oikopedofagos 73 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2013 http://www.ebay.com/itm/A123-battery-4s3p-13-2V6-9AH-motorcycle-start-battery/200538709020?ssPageName=WDVW&rd=1&ih=010&category=48619&cmd=ViewItem Την χρησιμοποιώ 2 χρόνια τώρα σε έκδοση 4s4p χωρίς κανένα πρόβλημα. Αλλά πέρα από το βάρος ουσιαστικά δεν έχει άλλο υπέρ. Για να την φορτίσεις γρήγορα θες ειδικό φορτιστή και γενικά θες ειδικό φορτιστή για να την balancαρεις. Προτιμήστε τον Κινέζο λόγω χαμηλής τιμής, οι κολλήσεις του είναι λίγο για τον πο@τσο, αλλά η τιμή του πολύ λογική. Εξάλλου όλοι τα κελιά από Κίνα τα παίρνουν η συναρμολόγηση γίνεται αλλού Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Smias 2.705 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2013 Ναι εχω την Shorai , για την ακριβια τη δευτερη στη φωτογραφια στο πρωτο ποστ . Μια χαρα λειτουργουσε , στο δικο μαλιστα δεν υπαρχει πια αποσυμπιεστης και εχει και σχετικα μεγαλη συμπιεση(12μιση-13παρα:1) και επερνε αμεσως . Καταφερα και την εριξα δυο φορες , μια απο πολλες μιζιες και μπουκωμα του μοτο και αλλη μια τωρα το καλοκαιρι οπου τελικα αποδειχθηκε οτι ειχαν θεμα τα πηνεια μου και πριν το ψαξω καλα και μαθω πηρα μια μαμα/κανονικη μπαταρια και την εχω καβα τωρα πια την Shorai . Παντως με εναν απλο φορτιστη που εχουμε στη δουλεια φορτισε κανονικα και την εβαλα στο ktm690sm του αδερφου μου και δουλεψε χωρις κανενα θεμα . Το κακο τους ειναι οτι ακομα ειναι σχετικα ακριβες , 130-140ευρω μου ειχε στοιχισει με τα μεταφορικα το καλοκαιρι του '11 , βεβαια η αντιστοιχη της κανονικη κοστιζει απο 80ε μεχρι 120ε και ειναι και αρκετα βαρυτερη (ΥΤΖ10)..Ξερω δυο παιδια απο εδω οι οποιοι φτιαχνουν τετοιες μπαταριες κατα παραγγελια , ο ενας μαλιστα εχει τη δυνατοτητα να τις βαλει και σε πλαστικο κουτι με διαστασεις οσο ειναι οι λιθιου ή οσο ηταν το μεγεθος της παλιας μπαταριας . Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
tre 4.529 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2013 Από συντήρηση τι παίζει σε τέτοιες μπαταρίες ? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Drtzekos 250 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2013 Αν δεν κάνω λάθος το μόνο μειονέκτημα (εκτός τιμής) είναι ότι ξεφορτίζουν αρκετά πιο γρήγορα σε περίοδο ακινησίας. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Oikopedofagos 73 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2013 Σε περίοδο ακινησίας δεν ξεφορτίζουν καθόλου 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Drtzekos 250 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2013 (τροποποιήθηκε) Σε περίοδο ακινησίας δεν ξεφορτίζουν καθόλου Τότε λάθος θα το είχα καταλάβει όταν έψαχνα για μπαταρία.. Εδιτ: 1) εδώ είναι και ένα από τα φόρουμ που είχα διαβάσει.. ο τύπος τα εξηγεί πολύ καλά http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=757934 2) ξεφορτίζουν απλά λιγότερο, αλλά έχουνε ψιλο-θέμα με τις χαμηλές θερμοκρασίες, και τότε πρέπει να πάρεις μεγαλύτερης χωρητικότητας κτλ.. τα εξηγεί το παλικάρι στο λίνκ από πάνω. Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 12 , 2013 από τον Drtzekos Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
brutos 971 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2013 Αυτά έχω διαβάσει ???!!!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nxcbr 1.299 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2013 Σε τέτοιου είδους παρεμβάσεις, είμαι αρκετά, έως πολύ επιφυλακτικός. Ενέχονται αρκετοί κίνδυνοι για την ίδια την μπαταρία ή ακόμη και για περαιτέρω προβλήματα στα υπόλοιπα ηλεκτρικά της μοτό μου. Δεν γνωρίζω κάτι για να τεκμηριώσω αυτά που γράφω, αλλά θα προτιμούσα να κάνει άλλος τις δοκιμές για τυχών παιδικές αρρώστιες που ίσως θα μπορούσαν να έχουν, τόσο νέα προϊόντα. Ιδίως μάλιστα, την στιγμή που δεν έχουν μπει στο παιχνίδι, μεγάλες εταιρίες οι οποίες θα είχαν και την ευχέρεια να εξελίξουν το προϊόν και να προλάβουν διάφορες καταστάσεις. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Draken 107 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2013 Τι τα θελετε; Εδω ολοκληρη Boeing πηγε να πειραματιστει και να γλιτωσει βαρος και τα 787 εχουν να πεταξουν εναν μηνα λογω μπαταριας :D 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikosthegar 23 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2013 εχω φτιαξει μονος μου για το εντουρο μου πριν 5 μηνες και ακομα δουλευει τελεια παρα τα οσα περναει σε καθε βολτα ή αγωνα . ειμαι ηλεκτρονικος και εχω και τις γνωσεις και τα εργαλεια φυσικα ... τωρα ετοιμαζομαι να φτιαξω μια για το duke , 1,5 κιλο λιγοτερο βαρος στην περιοχη του λαιμου κατω απο το τεποζιτο πιστευω οτι ειναι ενας καλος λογος να ασχοληθω . shorai ή ballistic πολυ καλες ετοιμες λυσεις για οποιον δεν εχει τις γνωσεις ή την ορεξη για πειραματα . 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nxcbr 1.299 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2013 Τι τα θελετε; Εδω ολοκληρη Boeing πηγε να πειραματιστει και να γλιτωσει βαρος και τα 787 εχουν να πεταξουν εναν μηνα λογω μπαταριας :D Μόλις το διάβασα. Στο θέμα της Boeing βέβαια, μιλάμε για Li-Ion κι όχι για Li-Po. εχω φτιαξει μονος μου για το εντουρο μου πριν 5 μηνες και ακομα δουλευει τελεια παρα τα οσα περναει σε καθε βολτα ή αγωνα . ειμαι ηλεκτρονικος και εχω και τις γνωσεις και τα εργαλεια φυσικα ... τωρα ετοιμαζομαι να φτιαξω μια για το duke , 1,5 κιλο λιγοτερο βαρος στην περιοχη του λαιμου κατω απο το τεποζιτο πιστευω οτι ειναι ενας καλος λογος να ασχοληθω . shorai ή ballistic πολυ καλες ετοιμες λυσεις για οποιον δεν εχει τις γνωσεις ή την ορεξη για πειραματα . Μπορείς να μας δώσεις μερικά στοιχεία παραπάνω για τις Li-Po. Όπως μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα "κατά τη χρήση". Φόρτιση, αποφόρτιση, αποθήκευση, σχέση της μπαταρίας με τα καιρικά φαινόμενα, με τις θερμοκρασίες, τα DIN που ίσως να μπορεί να δώσει, τι Ah μπορείς να πετύχεις, το βολτάζ ή ότι άλλο μπορείς ; 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
spirosta 72 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2013 Η lipo είναι ακόμη πιο επικίνδυνη αν δεν χρησιμοποιηθεί σωστά... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
cloud_constructor 490 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2013 lipο μπορει να λαμπαδιασει βασικα.. ποιο σταθερες ειναι οι li-fe λιθιου σιδηρου.Δεν εχω δοκιμασει να ασχολιθω με τετοια ποτε αλλα καποια στιγμη θα χρειαστει (οχι για μοτορι αλλα για αλλη δουλεια) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikosthegar 23 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2013 Μόλις το διάβασα. Στο θέμα της Boeing βέβαια, μιλάμε για Li-Ion κι όχι για Li-Po. Μπορείς να μας δώσεις μερικά στοιχεία παραπάνω για τις Li-Po. Όπως μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα "κατά τη χρήση". Φόρτιση, αποφόρτιση, αποθήκευση, σχέση της μπαταρίας με τα καιρικά φαινόμενα, με τις θερμοκρασίες, τα DIN που ίσως να μπορεί να δώσει, τι Ah μπορείς να πετύχεις, το βολτάζ ή ότι άλλο μπορείς ; μιλαμε για lifepo4 μπαταρια, οχι li-po , μια αναζητηση στο wikipedia θα σου λυσει ολες τις αποριες . εγω αντικατεστησα την 12v 4ah μπαταρια μου με μια 12,8v 4,5ah 30c χειροποιητη . κατω απο 30c λιγο δυσκολο να γυρισει μιζα σε 500αρι εντουρο παρα τα πολλα αμπερωρια της . υπαρχουν 2 ειδη στοιχειων , κυλινδρικα σαν αλκαλικη μπαταρια και ορθογωνια σαν... σοκολατα . μισο βαρος και μεγεθος απο την μανισια , χρειαστηκε να φτιαξω ειδικη συσκευασια για να την προστατευσω απο νερα και κραδασμους και μεχρι τωρα το εχω καταφερει παρα την ακραια χρηση . μπορω να πω οτι σε ακραιες συνθηκες οπου η μανισια κολωνε , αυτη δεν χαμπαριαζει . αντοχη στον χρονο ... θα δειξει , 5 μηνες και ακομα ειναι τελεια . 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Smias 2.705 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2013 Μιας και πιάσαμε το θέμα μ αυτές τις μπαταρίες τελικά θέλουν ειδικό φορτιστή η κάνουμε δουλειά και με κάποιοναπλό φφορτιστή μπαταριών γενικού τύπου όπως αυτοί που βρίσκουμε σε καταστήματα ηλεκτρονικων ειδών τύπου Ράδιοκατουμας κα ; Έχω παροπλισμενη τη Shorai από τον Ιούλιο και στάνταρ θα χρειαστεί φόρτιση αλλά δεν έχω κάποιον φορτιστή μπαταριών για μοτο/auto ή όπως αλλιώς λέγονται παρά μόνο κάτι απλούς , να δοκιμάσω ; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες