Jump to content
ger_zoym

ΓΕΝΙΚΟ SERVICE ΣΕ PIAGGIO X9

Recommended Posts

Γεια σας φιλοι μου.Πλεον σαν κατοχος scooter (καθως δεν ειχα ποτε στην ζωη μου μεγαλα κυβικα σε scooter) φτανω στα χιλιομετρα που απαιτείτε για γενικο σερβις.Το scooter ειναι το piaggio X9 EVO 2005 μοντελο και τα χιλιομετρα του ειναι 23000.Στα 24000 λεει οτι θελει service.Eπειδη ποτε μου δεν ασχοληθηκα με το σερβις των σκουτερ μπορειτε να μου πειτε τη αλλαζουν στο γενικο σερβις?

Επισης πως μπορει να σβηστει και η ενδειξη service που μου εχει βγαλει στο καντραν

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

o Σαββας είναι ο πλέον ειδικός για τα scooter αλλά ως κατοχος θα σου πω περίπου 200-250 ευρά

αλλάζουν ιμάντες μπίλιες λάδια φίλτρα αυτά είναι τα σημαντικότερα

επίσης πρέπει να δεις τι γράφει το βιβλιαράκι αν έχεις.......

την ένδειξη θα σου τη σβήσουν στο συνεργείο....

ότι άλλο θέλεις ρώτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ στο δικό μου, τα λάδια,φίλτρα, μπουζί καθαρίσματα κτλ τα κάνω μόνος μου.

Φίλτρα αέρος (2) 15€

Φίλτρο λαδιού 3€

Λάδι 2 λίτρα συνθετικό 10-40 20€

Μπουζί 8€

Φίλτρο αέρα ιμάντα 6€

Τα υπόλοιπα ο μάστορας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

απο ιμαντα και μπιλιες εαν πω να ψωνιζω μονος μου απεξω τη να επιλεξω.?ειναι κατι που πρεπει να προσεξω κτλ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λογικά αυτές οι λυχνίες του Service σβηνουν εύκολα απο κάποιο κουμπί στην κονσόλα. Αποκλείεται να θέλει να συνδεθείσ τον εγκέφαλο. Διάβασε το manual. Επίσης στο manual θα βρεις και τον περιοδικό πίνακα συντήρησης που θα αναγράφει τι γίνεται στο μεγάλο service.

Αν το κάνεις μόνος σου έχει καλώς. Αν το πας έξω πολύ προσοχή να βρεις σωστό μάστορα και να ενημερωθείς και για την τιμή γιατί ειδικά στα σκούτερ πέφτουν γερές δαγκωματιές!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

η ποικιλία που υπάρχει στο εμποριο σε μπίλιες και ιμάντες είναι μεγάλη.....

από αυτά που γνωρίζω θα σου πρότεινα να επιλέξεις ιμάντα piaggio γιατί λένε οτι είναι πιο ανθεκτικός από άλλους γνωστούς.

για μπίλιες ψαξε βρες τεράστιο θεμα πάντως πρέπει να επιλέξεις σωστα γιατί υπάρχουν μπίλιες που κανουν ζημιά στο μηχανάκι. αν είσαι ευχαριστημένος με τις επιδόσεις που έχεις βάλε τις ιδιες αλλιώς αν θες επιταχύνσεις και τραβηγμα χαμηλά θελεις άλλα γραμμάρια και για περισσότερη τελική άλλα γραμμαρια. θέλει δοκιμες χρόνο και χρήμα (αυτα πάνε μαζί)

καλά μπήκε θέμα για scooter και ο Σάββας ακόμα να ποστάρει!!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλημέρα φίλοι μου, εδώ είμαι.

Προς Θεού, δεν είμαι ο ειδικός επί του θέματος απλά ίσως έχω ασχοληθεί λίγο παραπάνω μιας και τα κάνω μόνος μου.

Λοιπόν φίλε μου επί του ερωτήματός σου για να απαντήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα πρέπει να μας πείς τα εξής :

1.Το ιστορικό σέρβις του εργαλείου σου και

2.Το χρονοδιάγραμμα συντηρήσεως που προβλέπεται από την PIAGGIO.

Κάτι τέτοιο δηλαδή :

HONDASH300USERSMANUAL045.jpg

HONDASH300USERSMANUAL046.jpg

Για την ένδειξη σέρβις (αλλαγής λαδιών συνήθως) επίσης από το εγχειρίδιο χρήστη θα βρείς από που και πώς σβήνει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φιλε Σαββα καλησπερα.Το πηρα μεταχειρισμενο απο Ξαδελφη μου και ειχε 22000.Το εκανα ενα μινι σερβις αλλαζοντας λαδι και φιλτρο λαδιου.Στα 24 η στα 25000 με ειπαν απο το συνεργειο τις piaggio οτι θελει γενικο σερβις (κανα 160 ευρο).Τες πα εχω σκοπο να το κανω η μονος με φιλο μου τεχνικο αλλα οχι σε εξουσιοδοτημενο καταστημα.

Δεν εχω κανενα ιστορικο ουτε καν το manual της μοτο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φιλε Σαββα καλησπερα.Το πηρα μεταχειρισμενο απο Ξαδελφη μου και ειχε 22000.Το εκανα ενα μινι σερβις αλλαζοντας λαδι και φιλτρο λαδιου.Στα 24 η στα 25000 με ειπαν απο το συνεργειο τις piaggio οτι θελει γενικο σερβις (κανα 160 ευρο).Τες πα εχω σκοπο να το κανω η μονος με φιλο μου τεχνικο αλλα οχι σε εξουσιοδοτημενο καταστημα.

Δεν εχω κανενα ιστορικο ουτε καν το manual της μοτο.

Καλησπέρα φίλε μου.

Άν ψάξεις στο διαδίκτυο θα βρείς αν βάλεις <<PIAGGIO X9 250-500 (ανάλογα ποιό είναι ) SERVICE MANUAL>> θα βρείς δωρεάν το εγχειρίδιο σέρβις όπου αναφέρονται αναλυτικά τα πάντα και αν πιάνουν τα χέρια σου και εφοδιαστείς με τα κατάλληλα εργαλεία ακινητοποίησης του βαριατόρ ή αερόκλειδο και ροπόκλειδα θα μπορείς να κάνεις τα πάντα μόνος σου.

Δυστυχώς χωρίς αυτό δεν μπορώ προσωπικά να βοηθήσω περαιτέρω γιατί δεν γνωρίζω τι προβλέπεται να γίνει και σε ποιά χλμ.

Άν έχεις σκοπό να τα κάνεις μόνος σου αναλώσιμα και εργαλεία θα βρείς για τον όμιλο PIAGGIO πολλά εδώ : http://www.scootershop.gr/index.php?osCsid=v9nj3fmp7h0scarg68s8qfqp27

Υ.Γ. Χωρίς το εγχειρίδιο σέρβις που αναφέρει ειδικά τις ροπές συσφίξεως βαριατόρ - συμπλέκτη και δυναμόκλειδα δεν συστήνω να το κάνετε μόνοι σας αλλά να πάς στο συνεργείο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ευχαριστω για την σελιδα.Τα δυναμοκλειδα κτλ τα εχουμε ολα.Tα αναλωσιμα και τη ακριβως πρεπει να κανουμε ειναι ενα θεματακι. :)

αυτο το βαριετορ πως λεγεται κιολας ειναι κομπλε με τις μπιλιες κτλ?Στην ουσια ειναι τα αλυσιδογραναζα που λεμε (αμα βαλουμε και τον ιμαντα)?

Τροποποιήθηκε από τον ger_zoym

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ευχαριστω για την σελιδα.Τα δυναμοκλειδα κτλ τα εχουμε ολα.Tα αναλωσιμα και τη ακριβως πρεπει να κανουμε ειναι ενα θεματακι. :)

αυτο το βαριετορ πως λεγεται κιολας ειναι κομπλε με τις μπιλιες κτλ?Στην ουσια ειναι τα αλυσιδογραναζα που λεμε (αμα βαλουμε και τον ιμαντα)?

Τώρα?

Τροποποιήθηκε από τον ΣΑΒΒΑΣ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν δεν εχεις ξαναασχοληθεί με σκούτερ στο θέμα της μετάδοσης θα χρειαστεί λίγο τριβή για να βρεις κάποια κολπάκια που:

1) θα κάνουν την ζωή σου πιο εύκολη

2)θα αποφύγεις εύκολες ζημιές κυρίως στο variator.

Λίγο προσοχή και υπομονή στην αρχή. Κατα τα άλλα λάδια, μπουζιά, φίλτρα, βαλβίδες είναι σαν όποια άλλη μηχανή.

Απλά όσο έχω ασχοληθεί πάνω σε Piaggio είναι λίγο παπάρες στον σχεδιασμό τους. Δεν σε διευκολύνουν στο βγάλσιμο πλαστικών καπάκια κλπ όπως οι Ιάπωνες-Ταιβανέζοι. Προσοχή στις χαλασμένες βόλτες, σπασμένα πλαστικά κλπ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Kostis1976. έγραψε:

Μπορώ να βάλω dr. Pulley σε piaggio x9 evo 250cc η του κάνω ζημιά????

πηγαινε το στον Νικο για σερβις 🤪

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...