Jump to content
Kostas_dev

Μπαλάτζο μετά τα 130. Τι να έιναι ?

Recommended Posts

Γυρνώντας απο τους λουκουμάδες (νεα εθνική) είχα έντονο πέρα δώθε του μπροστινού μετά τα 130. Στα 150 το θκατο ειχε παει στην καλτσα και το μπροστινό πηγαινε περα δώθε 5 εκατοστά ...

Οχι οτι θα πηγαίνω ολη μερα με 130 αλλα τι μπορεί να φταίει .. Ζυγοστάθμιση ? Φοράει καινούργιο λάστιχο αλλα δεν εχει κανενα βαράκι ζυγοστάθμισης.. Μυρίζομαι φουστια (αλλαγή ελαστικών απο τον μανδρα που το πηρα χωρίς ελεγχο)

Ζυγοστάθμιση?? Ξεκινάω απο αυτο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πιεση ελενξαν στο συνεργειο yamaha την πεμπτη , Μπαγκαζίερα δεν εχω ..Να φταίει το μπροστινο φτεράκι? Μαμα ειναι ολο το μηχανάκι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ζυγοστάθμιση όπωσδήποτε να τη δεις. αλλά μπας κ έχει φάει κάνα κοπανημα το πιρούνι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ζυγοστάθμιση όπωσδήποτε να τη δεις. αλλά μπας κ έχει φάει κάνα κοπανημα το πιρούνι;

ζυγοστάθμιση ...Απο εκεί θα ξεκινήσω . κοπανημα δεν ξέρω....η καταρα των μεταχειρισμένων ..Μου εκανε εντύπωση γιατι μεχρι τα 129 πάει τελεια..ουτε το παραμικρό κιχ..ουτε δονήσεις πέρα απο τον κινητήρα

Στα 132 αρχίζει τα περα δώθε εντελώς ξαφνικα..ακαριαία ...για αυτο σκεφτομαι ζυγοστάθμιση ....παιζει ρολο που η ζαντα ειναι ακτινωτή?? μηπως θελει ελεγχο στις ακτινες?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η απουσία ζυγοστάθμισης κάνει ένα τρέμουλο στο τιμόνι μετά τα 70-90 που σταματάει μετά τα 100-110.

Όπως και να έχει ξεκινάς με μια ζυγοστάθμιση, και κανεις και έναν έλεγχο την ζάντα μήπως στραβογυρναει και θέλει ακτινολογιση.

Αν αυτά τα δυο είναι εντάξει και οι πιέσεις σωστές τότε κατά πασά πιθανότητα φταίει το εμπρός ελαστικό συμβαίνει μερικές φορές. Αν είναι καινούριο υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να στρώσει μετά από 2-3 χιλιάδες χιλιόμετρα.

Ειδάλλως πας για αλλαγή ελαστικού

Στα 132 αρχίζει τα περα δώθε εντελώς ξαφνικα..ακαριαία ...για αυτο σκεφτομαι ζυγοστάθμιση ....

Έτσι όπως το γραφεις τώρα σχεδόν βάζω στοίχημα ότι πρόκειται για ελαττωματικό εμπρός ελαστικό.

Τροποποιήθηκε από τον naftilos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πες μου οτι δεν εχεις ενα ΧΤΧ 660 μαυρο-κοκκινο με μονη εξατμιση στο πλαι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πες μου οτι δεν εχεις ενα ΧΤΧ 660 μαυρο-κοκκινο με μονη εξατμιση στο πλαι.

ΟΧΙ! Γιατι βρε (και χεστηκα)?

Τροποποιήθηκε από τον Kostas_dev

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και μια αλλη κλασσικη περιπτωση, μηπως φορουσες κανενα φαρδυ μπουφαν; Επειδη την εχω παθει και εγω, κουνιεται το μπουφαν, σου κουναει τα χερια και ασυνειδητα προκαλεις εσυ την ταλαντωση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και μια αλλη κλασσικη περιπτωση, μηπως φορουσες κανενα φαρδυ μπουφαν; Επειδη την εχω παθει και εγω, κουνιεται το μπουφαν, σου κουναει τα χερια και ασυνειδητα προκαλεις εσυ την ταλαντωση.

Οχι, dainese μηχανης καλοκαιρινο...Η ταλάντωση ερχόταν απο χαμηλά ... Πόσο πάει μια ζυγοστάθμιση ? (να ξέρω γιατί εχω ξεπαραδιαστεί )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κωστα ακυρο τοτε. Ρωτησα γιατι χθες που γυριζα και εγω απο Ευβοια, βρηκα στο υψος των ΚΤΕΛ ενα παλικαρι με ενα μαυροκοκκινο ΧΤΧ ο οποιος πηγαινε 140-150 σταθερα, και σε καποια φαση που ηταν στα 140 ανοιξε και το μηχανακι αρχισε να κουναει σαν τρελο. Τοσο που εγω αλλαξα λωριδα που ημουν σχεδον πισω του, τα αμαξια πισω του φρεναραν, και αυτος αφησε το γκαζι και επιβραδυνε σιγα σιγα. Νομιζα οτι επαθε κανα λασιχο ή κατι τετοιο, και εκοψα να τον βοηθησω, αλλα μολις το μηχανακι του σταθεροποιηθηκε, συνεχισε κανονικα την πορεια του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κωστα ακυρο τοτε. Ρωτησα γιατι χθες που γυριζα και εγω απο Ευβοια, βρηκα στο υψος των ΚΤΕΛ ενα παλικαρι με ενα μαυροκοκκινο ΧΤΧ ο οποιος πηγαινε 140-150 σταθερα, και σε καποια φαση που ηταν στα 140 ανοιξε και το μηχανακι αρχισε να κουναει σαν τρελο. Τοσο που εγω αλλαξα λωριδα που ημουν σχεδον πισω του, τα αμαξια πισω του φρεναραν, και αυτος αφησε το γκαζι και επιβραδυνε σιγα σιγα. Νομιζα οτι επαθε κανα λασιχο ή κατι τετοιο, και εκοψα να τον βοηθησω, αλλα μολις το μηχανακι του σταθεροποιηθηκε, συνεχισε κανονικα την πορεια του.

Πλάκα κάνεις!!! Δεν ημουν εγω! Εγω εχω πορτοκαλι, μαμα εξατμισεις.. αλλα και το δικό μου τα ίδια εκανε

Φιλε αν δω κανενα με ιδιο θα τον ρωτησω..αν η ζυγοστάθμιση δεν δείξει κατι τοτε πρέπει να φταει το μπροστινο φτερο στο ΧΤ660Χ , δεν ειναι σαν τα παλια που ειχαν γεφυρα μεταλικη , στην επομενη εξόρμηση θα το βγάλω εντελος να δω αν εφταιγε αυτο ....Αν φταίει τοτε θα μπει πιο μικρο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

να τσεκαρεις και την πισω ροδα.καμια φορα μπορει να προερχετε και απο κει ....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

.......

Φιλε αν δω κανενα με ιδιο θα τον ρωτησω..αν η ζυγοστάθμιση δεν δείξει κατι τοτε πρέπει να φταει το μπροστινο φτερο στο ΧΤ660Χ , δεν ειναι σαν τα παλια που ειχαν γεφυρα μεταλικη , στην επομενη εξόρμηση θα το βγάλω εντελος να δω αν εφταιγε αυτο ....Αν φταίει τοτε θα μπει πιο μικρο

Δεν είναι φτερό.

Κατά πάσα πιθανότητα λάστιχο,όπως είπαν και τα παιδιά πάνω,ή σαν τελική κίνηση δοκίμασε να το ξανακάνεις χωρίς καθρέπτες αυτή τη φορά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έτσι όπως το γραφεις τώρα σχεδόν βάζω στοίχημα ότι πρόκειται για ελαττωματικό εμπρός ελαστικό.

τι λαστιχο ειναι??

αν ειναι mutant παιζει σοβαρα το παραπανω....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ζυγοστάθμιση ...Απο εκεί θα ξεκινήσω . κοπανημα δεν ξέρω....η καταρα των μεταχειρισμένων ..Μου εκανε εντύπωση γιατι μεχρι τα 129 πάει τελεια..ουτε το παραμικρό κιχ..ουτε δονήσεις πέρα απο τον κινητήρα

Στα 132 αρχίζει τα περα δώθε εντελώς ξαφνικα..ακαριαία ...για αυτο σκεφτομαι ζυγοστάθμιση ....παιζει ρολο που η ζαντα ειναι ακτινωτή?? μηπως θελει ελεγχο στις ακτινες?

ε μπορείς να πας για ακτινολογηση αν κ δεν ξερω αππό εκει κ πέρα τι παίζει. Πρέπει αν δουν αν είναι ισιες οι ζάντες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οι πιθανότερες αιτίες είναι οι παρακάτω:

1. Αζυγοστάθμιστοι τροχοί

2. Πολύ φθαρμένα ή ελαττωματικά ελαστικά

3. Στραβές ζάντες

4. Ρουλεμάν λαιμού, ή τροχών (ναι,μπορεί να φταίει και ο πίσω τροχός)

Στη θέση σου θα ξεκίναγα με έλεγχο αυτών των σημείων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ξεκινάω λοιπον σαφάρι . ελπίζω μονο να θελει ζυγοστάθμιση ... θα ενημερώσω για την εξέλιξη .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ξεκινάω λοιπον σαφάρι . ελπίζω μονο να θελει ζυγοστάθμιση ... θα ενημερώσω για την εξέλιξη .

Kαι πριν ξεκινησεις το σαφαρι ριξε ενα διαβασμα εδω:

http://www.michelin....ndling-problems

νομιζω θα σε βοηθησει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δοκίμασες να το πας παραπάνω από τα 130?

Αν στα 140 σταματάει το κοπάνημα, τότε είναι ζυγοστάθμιση στάνταρ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οι πιθανότερες αιτίες είναι οι παρακάτω:

1. Αζυγοστάθμιστοι τροχοί

2. Πολύ φθαρμένα ή ελαττωματικά ελαστικά

3. Στραβές ζάντες

4. Ρουλεμάν λαιμού, ή τροχών (ναι,μπορεί να φταίει και ο πίσω τροχός)

Στη θέση σου θα ξεκίναγα με έλεγχο αυτών των σημείων.

Και να προσθέσω και τα εξής :

-Πίσω μπαγκαζιέρα

-Μεγάλη ζελατίνα (απίθανο νάχει μπεί στο ΧΤ)

-Λάθος προφόρτιση πίσω ανάρτησης

-Στραβός άξονας τροχού.

Πάμε πάντα από τα μη δαπανηρά ή τα λιγότερο δαπανηρά στα περισσότερο.

Ξεκίνα με δοκιμές στην προφόρτιση της αναρτήσεως πούναι τζάμπα, το βαλιτσάκι αν υπάρχει και μετά τα υπόλοιπα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τι λαστιχο ειναι??

αν ειναι mutant παιζει σοβαρα το παραπανω....

Ρε συ τωρα με σκοτωνεις, τι ειναι αυτα που γραφεις. Τι παιζει με αυτο το ελαστικο; Αυτο σκεφτομαι να βαλω σε καμια 20αρια μερες.

Και να προσθέσω και τα εξής :

-Πίσω μπαγκαζιέρα

-Μεγάλη ζελατίνα (απίθανο νάχει μπεί στο ΧΤ)

-Λάθος προφόρτιση πίσω ανάρτησης

-Στραβός άξονας τροχού.

Πάμε πάντα από τα μη δαπανηρά ή τα λιγότερο δαπανηρά στα περισσότερο.

Ξεκίνα με δοκιμές στην προφόρτιση της αναρτήσεως πούναι τζάμπα, το βαλιτσάκι αν υπάρχει και μετά τα υπόλοιπα.

Και μενα μου παρουσιαζει ακριβως το ιδιο αλλα ειναι απο τη ζελατινα. Μετα τα 135-140 το νιωθεις οτι θα σε πεταξει απο πανω σαν αγριο αλογο σε ροντεο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρε συ τωρα με σκοτωνεις, τι ειναι αυτα που γραφεις. Τι παιζει με αυτο το ελαστικο; Αυτο σκεφτομαι να βαλω σε καμια 20αρια μερες.

μια χαρα λαστιχο ειναι απλα ειχαν βγει καποιες προβληματικες παρτιδες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...