Kostas_dev 564 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2012 Γυρνώντας απο τους λουκουμάδες (νεα εθνική) είχα έντονο πέρα δώθε του μπροστινού μετά τα 130. Στα 150 το θκατο ειχε παει στην καλτσα και το μπροστινό πηγαινε περα δώθε 5 εκατοστά ... Οχι οτι θα πηγαίνω ολη μερα με 130 αλλα τι μπορεί να φταίει .. Ζυγοστάθμιση ? Φοράει καινούργιο λάστιχο αλλα δεν εχει κανενα βαράκι ζυγοστάθμισης.. Μυρίζομαι φουστια (αλλαγή ελαστικών απο τον μανδρα που το πηρα χωρίς ελεγχο) Ζυγοστάθμιση?? Ξεκινάω απο αυτο? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
panosxlv650 68 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2012 Κοίταξες την πίεση? Έχεις μπαγκαζιέρα? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kostas_dev 564 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2012 Πιεση ελενξαν στο συνεργειο yamaha την πεμπτη , Μπαγκαζίερα δεν εχω ..Να φταίει το μπροστινο φτεράκι? Μαμα ειναι ολο το μηχανάκι Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
roussel 452 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2012 ζυγοστάθμιση όπωσδήποτε να τη δεις. αλλά μπας κ έχει φάει κάνα κοπανημα το πιρούνι; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kostas_dev 564 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2012 ζυγοστάθμιση όπωσδήποτε να τη δεις. αλλά μπας κ έχει φάει κάνα κοπανημα το πιρούνι; ζυγοστάθμιση ...Απο εκεί θα ξεκινήσω . κοπανημα δεν ξέρω....η καταρα των μεταχειρισμένων ..Μου εκανε εντύπωση γιατι μεχρι τα 129 πάει τελεια..ουτε το παραμικρό κιχ..ουτε δονήσεις πέρα απο τον κινητήρα Στα 132 αρχίζει τα περα δώθε εντελώς ξαφνικα..ακαριαία ...για αυτο σκεφτομαι ζυγοστάθμιση ....παιζει ρολο που η ζαντα ειναι ακτινωτή?? μηπως θελει ελεγχο στις ακτινες? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
naftilos 4500 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2012 (τροποποιήθηκε) Η απουσία ζυγοστάθμισης κάνει ένα τρέμουλο στο τιμόνι μετά τα 70-90 που σταματάει μετά τα 100-110. Όπως και να έχει ξεκινάς με μια ζυγοστάθμιση, και κανεις και έναν έλεγχο την ζάντα μήπως στραβογυρναει και θέλει ακτινολογιση. Αν αυτά τα δυο είναι εντάξει και οι πιέσεις σωστές τότε κατά πασά πιθανότητα φταίει το εμπρός ελαστικό συμβαίνει μερικές φορές. Αν είναι καινούριο υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να στρώσει μετά από 2-3 χιλιάδες χιλιόμετρα. Ειδάλλως πας για αλλαγή ελαστικού Στα 132 αρχίζει τα περα δώθε εντελώς ξαφνικα..ακαριαία ...για αυτο σκεφτομαι ζυγοστάθμιση .... Έτσι όπως το γραφεις τώρα σχεδόν βάζω στοίχημα ότι πρόκειται για ελαττωματικό εμπρός ελαστικό. Τροποποιήθηκε Σεπτέμβριος 9 , 2012 από τον naftilos 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
r3negade 3396 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2012 Πες μου οτι δεν εχεις ενα ΧΤΧ 660 μαυρο-κοκκινο με μονη εξατμιση στο πλαι. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kostas_dev 564 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2012 (τροποποιήθηκε) Πες μου οτι δεν εχεις ενα ΧΤΧ 660 μαυρο-κοκκινο με μονη εξατμιση στο πλαι. ΟΧΙ! Γιατι βρε (και χεστηκα)? Τροποποιήθηκε Σεπτέμβριος 9 , 2012 από τον Kostas_dev Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DimitrisK72 1769 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2012 Και μια αλλη κλασσικη περιπτωση, μηπως φορουσες κανενα φαρδυ μπουφαν; Επειδη την εχω παθει και εγω, κουνιεται το μπουφαν, σου κουναει τα χερια και ασυνειδητα προκαλεις εσυ την ταλαντωση. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kostas_dev 564 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2012 Και μια αλλη κλασσικη περιπτωση, μηπως φορουσες κανενα φαρδυ μπουφαν; Επειδη την εχω παθει και εγω, κουνιεται το μπουφαν, σου κουναει τα χερια και ασυνειδητα προκαλεις εσυ την ταλαντωση. Οχι, dainese μηχανης καλοκαιρινο...Η ταλάντωση ερχόταν απο χαμηλά ... Πόσο πάει μια ζυγοστάθμιση ? (να ξέρω γιατί εχω ξεπαραδιαστεί ) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
r3negade 3396 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2012 Κωστα ακυρο τοτε. Ρωτησα γιατι χθες που γυριζα και εγω απο Ευβοια, βρηκα στο υψος των ΚΤΕΛ ενα παλικαρι με ενα μαυροκοκκινο ΧΤΧ ο οποιος πηγαινε 140-150 σταθερα, και σε καποια φαση που ηταν στα 140 ανοιξε και το μηχανακι αρχισε να κουναει σαν τρελο. Τοσο που εγω αλλαξα λωριδα που ημουν σχεδον πισω του, τα αμαξια πισω του φρεναραν, και αυτος αφησε το γκαζι και επιβραδυνε σιγα σιγα. Νομιζα οτι επαθε κανα λασιχο ή κατι τετοιο, και εκοψα να τον βοηθησω, αλλα μολις το μηχανακι του σταθεροποιηθηκε, συνεχισε κανονικα την πορεια του. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kostas_dev 564 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2012 Κωστα ακυρο τοτε. Ρωτησα γιατι χθες που γυριζα και εγω απο Ευβοια, βρηκα στο υψος των ΚΤΕΛ ενα παλικαρι με ενα μαυροκοκκινο ΧΤΧ ο οποιος πηγαινε 140-150 σταθερα, και σε καποια φαση που ηταν στα 140 ανοιξε και το μηχανακι αρχισε να κουναει σαν τρελο. Τοσο που εγω αλλαξα λωριδα που ημουν σχεδον πισω του, τα αμαξια πισω του φρεναραν, και αυτος αφησε το γκαζι και επιβραδυνε σιγα σιγα. Νομιζα οτι επαθε κανα λασιχο ή κατι τετοιο, και εκοψα να τον βοηθησω, αλλα μολις το μηχανακι του σταθεροποιηθηκε, συνεχισε κανονικα την πορεια του. Πλάκα κάνεις!!! Δεν ημουν εγω! Εγω εχω πορτοκαλι, μαμα εξατμισεις.. αλλα και το δικό μου τα ίδια εκανε Φιλε αν δω κανενα με ιδιο θα τον ρωτησω..αν η ζυγοστάθμιση δεν δείξει κατι τοτε πρέπει να φταει το μπροστινο φτερο στο ΧΤ660Χ , δεν ειναι σαν τα παλια που ειχαν γεφυρα μεταλικη , στην επομενη εξόρμηση θα το βγάλω εντελος να δω αν εφταιγε αυτο ....Αν φταίει τοτε θα μπει πιο μικρο Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gregoKLE 136 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2012 να τσεκαρεις και την πισω ροδα.καμια φορα μπορει να προερχετε και απο κει .... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
karellen 11433 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2012 ....... Φιλε αν δω κανενα με ιδιο θα τον ρωτησω..αν η ζυγοστάθμιση δεν δείξει κατι τοτε πρέπει να φταει το μπροστινο φτερο στο ΧΤ660Χ , δεν ειναι σαν τα παλια που ειχαν γεφυρα μεταλικη , στην επομενη εξόρμηση θα το βγάλω εντελος να δω αν εφταιγε αυτο ....Αν φταίει τοτε θα μπει πιο μικρο Δεν είναι φτερό. Κατά πάσα πιθανότητα λάστιχο,όπως είπαν και τα παιδιά πάνω,ή σαν τελική κίνηση δοκίμασε να το ξανακάνεις χωρίς καθρέπτες αυτή τη φορά. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
panosxlv650 68 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2012 Ξεκίνα με ζυγοστάθμιση και έναν έλεγχο στις ακτίνες, μήπως και θέλει ακτινολόγηση. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Al_Bandy 2779 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2012 Έτσι όπως το γραφεις τώρα σχεδόν βάζω στοίχημα ότι πρόκειται για ελαττωματικό εμπρός ελαστικό. τι λαστιχο ειναι?? αν ειναι mutant παιζει σοβαρα το παραπανω.... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
roussel 452 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2012 ζυγοστάθμιση ...Απο εκεί θα ξεκινήσω . κοπανημα δεν ξέρω....η καταρα των μεταχειρισμένων ..Μου εκανε εντύπωση γιατι μεχρι τα 129 πάει τελεια..ουτε το παραμικρό κιχ..ουτε δονήσεις πέρα απο τον κινητήρα Στα 132 αρχίζει τα περα δώθε εντελώς ξαφνικα..ακαριαία ...για αυτο σκεφτομαι ζυγοστάθμιση ....παιζει ρολο που η ζαντα ειναι ακτινωτή?? μηπως θελει ελεγχο στις ακτινες? ε μπορείς να πας για ακτινολογηση αν κ δεν ξερω αππό εκει κ πέρα τι παίζει. Πρέπει αν δουν αν είναι ισιες οι ζάντες Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ο φυσικός 1350 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2012 Οι πιθανότερες αιτίες είναι οι παρακάτω: 1. Αζυγοστάθμιστοι τροχοί 2. Πολύ φθαρμένα ή ελαττωματικά ελαστικά 3. Στραβές ζάντες 4. Ρουλεμάν λαιμού, ή τροχών (ναι,μπορεί να φταίει και ο πίσω τροχός) Στη θέση σου θα ξεκίναγα με έλεγχο αυτών των σημείων. 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
anisoropos 134 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2012 Για ρουλεμαν το κοβω Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kostas_dev 564 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2012 Ξεκινάω λοιπον σαφάρι . ελπίζω μονο να θελει ζυγοστάθμιση ... θα ενημερώσω για την εξέλιξη . Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
konkost 7 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2012 Ξεκινάω λοιπον σαφάρι . ελπίζω μονο να θελει ζυγοστάθμιση ... θα ενημερώσω για την εξέλιξη . Kαι πριν ξεκινησεις το σαφαρι ριξε ενα διαβασμα εδω: http://www.michelin....ndling-problems νομιζω θα σε βοηθησει 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Φρανκι 3262 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2012 Δοκίμασες να το πας παραπάνω από τα 130? Αν στα 140 σταματάει το κοπάνημα, τότε είναι ζυγοστάθμιση στάνταρ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΣΑΒΒΑΣ 8001 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2012 Οι πιθανότερες αιτίες είναι οι παρακάτω: 1. Αζυγοστάθμιστοι τροχοί 2. Πολύ φθαρμένα ή ελαττωματικά ελαστικά 3. Στραβές ζάντες 4. Ρουλεμάν λαιμού, ή τροχών (ναι,μπορεί να φταίει και ο πίσω τροχός) Στη θέση σου θα ξεκίναγα με έλεγχο αυτών των σημείων. Και να προσθέσω και τα εξής : -Πίσω μπαγκαζιέρα -Μεγάλη ζελατίνα (απίθανο νάχει μπεί στο ΧΤ) -Λάθος προφόρτιση πίσω ανάρτησης -Στραβός άξονας τροχού. Πάμε πάντα από τα μη δαπανηρά ή τα λιγότερο δαπανηρά στα περισσότερο. Ξεκίνα με δοκιμές στην προφόρτιση της αναρτήσεως πούναι τζάμπα, το βαλιτσάκι αν υπάρχει και μετά τα υπόλοιπα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FOURNARIS 2077 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2012 τι λαστιχο ειναι?? αν ειναι mutant παιζει σοβαρα το παραπανω.... Ρε συ τωρα με σκοτωνεις, τι ειναι αυτα που γραφεις. Τι παιζει με αυτο το ελαστικο; Αυτο σκεφτομαι να βαλω σε καμια 20αρια μερες. Και να προσθέσω και τα εξής : -Πίσω μπαγκαζιέρα -Μεγάλη ζελατίνα (απίθανο νάχει μπεί στο ΧΤ) -Λάθος προφόρτιση πίσω ανάρτησης -Στραβός άξονας τροχού. Πάμε πάντα από τα μη δαπανηρά ή τα λιγότερο δαπανηρά στα περισσότερο. Ξεκίνα με δοκιμές στην προφόρτιση της αναρτήσεως πούναι τζάμπα, το βαλιτσάκι αν υπάρχει και μετά τα υπόλοιπα. Και μενα μου παρουσιαζει ακριβως το ιδιο αλλα ειναι απο τη ζελατινα. Μετα τα 135-140 το νιωθεις οτι θα σε πεταξει απο πανω σαν αγριο αλογο σε ροντεο Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Al_Bandy 2779 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2012 Ρε συ τωρα με σκοτωνεις, τι ειναι αυτα που γραφεις. Τι παιζει με αυτο το ελαστικο; Αυτο σκεφτομαι να βαλω σε καμια 20αρια μερες. μια χαρα λαστιχο ειναι απλα ειχαν βγει καποιες προβληματικες παρτιδες Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες