Jump to content

Recommended Posts

καλησπέρα σε όλοι την ομάδα και πάλι :)

Πήρα πρόσφατα ένα daytona DV 125 και είμαι πάνω στο στρώσιμο,έχω κάνει ήδη 200 χιλιόμετρα και σκέφτηκα στα 500 να αλλάξω εξάτμιση και καρπμιλατερ θα έχω θέμα λέτε η όχι ? :wallbash::crazy:

ευχαριστώ εκ τον προτέρων

Τροποποιήθηκε από τον ΣταύροςDV

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω λεω οτι δε θα εχεις κανενα προβλημα αρκει καθε φορα που θελεις να πας καπου να το ζεσταινεις και μετα να ξεκινας και φυσικα να μην το πηγαινεις κοφτες, τα περι στρωσιματος με τις οδηγιες που δινουν μερικοι τα θεωρω οτι απευθυνονται σε ατομα που δεν εχουν ιδεα απο οδηγηση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλησπέρα φιλε..

σου προτείνω να μην αλλάξεις ακόμα τίποτα!

μόλις κάνεις τα πρωτα 800 χλμ θα αλλάξεις το καρμπυρατερ και την εξάτμηση... προς το παρόν τα κλασσικά.. δουλεύεις ολες τις ταχύτητες και μεχρι 60χλμ/ω κ θα εισαι κομπλε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν βαλεις πιο μεγλο καρμπυρατερ θα σου δωσει ψηλα , χαμηλα ομως θα πεσει τσεκουρι..

Βαλε εξατμιση οταν με το καλο και απλα ρυθμισε το υπαρχον καρμπυρατερ .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλησπέρα φιλε..

σου προτείνω να μην αλλάξεις ακόμα τίποτα!

μόλις κάνεις τα πρωτα 800 χλμ θα αλλάξεις το καρμπυρατερ και την εξάτμηση... προς το παρόν τα κλασσικά.. δουλεύεις ολες τις ταχύτητες και μεχρι 60χλμ/ω κ θα εισαι κομπλε

Γιατι μεχρι 60? αν παει 80 θα χαλασει? θελω να μου δωσεις μια λογικη απαντηση ωστε ολοι μαζι να βρουμε τις αληθειες και τους μυθους του στρωσιματος...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιατι μεχρι 60? αν παει 80 θα χαλασει? θελω να μου δωσεις μια λογικη απαντηση ωστε ολοι μαζι να βρουμε τις αληθειες και τους μυθους του στρωσιματος...

κ εγω δεν το εχω καταλαβει αυτο δηλαδη δεν λεμε να πηγαινεις με κοφτες αλλα ας πουμε στα 50αρια π το maximum πρπ να πηγαινεις με 30-40...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ουσιαστικα το στρώσιμο γινεται για να δεθει το μοτερ και να καθίσουν σωστα τα πραγματα...

οσο πιο ομαλα στρωθει τοσο καλυτερα θα λειτουργει...

ειναι οπως μια παρθενα και το μοτερ... δεν ξεκινας κατευθείαν με αγριο σεξ :Ρ

θελει πρωτα φιλακια αγκαλίτσες και σουξουμουξου..... αχαχχααχααχααχαχαχα

και μετα σου κανει τα χατίρια... αλλιώς ΠΑΚΕΤΟ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλα ολα αυτα που λες αλλα εχε στο νου σου οτι πριν φορεθει ενα μοτερ σε ενα μηχανακι γινονται δοκιμες και συνηθως ειναι σχεδον στον κοφτη... το ολο θεμα για μενα στο "στρωσιμο" ειναι το να παρουν θερμοκρασια τα μεταλλα, το σωστο στρωσιμο δεν εξαρταται απο το αν πας με 40 ή με 80 ή αν βαλεις διπλο ατομο, το ολο θεμα ειναι να μην εχει αποτομες μεταβολες στη θερμοκρασια του μοτερ, δηλαδη σου λενε να πηγαινεις με 60.. εσυ αν το βαλεις μπρος, το καβαλησεις πριν ζεσταθει στο ρελαντι και το πας με 60 τοτε το πιο πιθανο ειναι να κανεις μεγαλυτερο κακο απο το να το ζεστανεις και να το πας με 80 (με την προϋποθεση οτι πιανει καμια 100 τελικη)

Ποτε δεν εστρωσα μηχανακι με αυτο το στερεοτυπο (ενοοω ορια στην ταχυτητα και στο διπλο ατομο) και ποτε δεν αντιμετωπισα προβλημα, προσφατα ανακατασκευασα το XR μου, εχει κανει περιπου 1000 χιλιομετρα και δεν εχει δωσει κανενα σημαδι οτι καιει εστω και λιγο λαδι, το πηγαινα αρκετα γρηγορα αλλα χωρις να το πιεζω και παντα το ξεκινουσα ζεστο, ποτε κρυο.. δηλαδη τα μεταλλα του κινητηρα ειχαν ηδη διασταλει, το κραχ το παθαινουν συνηθως απο αποτομες διαστολες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πριν εξι περιπου μηνες αλαξα πιστονι μπιελα στο παπι μου (καζερ) και ακολουθησα τον ανορθοδοξο τροπο στρωσιματος που θελει το μοτερ σκισημο στην αρχη και στρωνεται σε 100 χλμ. 10.000 χλμ τωρα και ολλα κομπλε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εγώ μέχρι στιγμής το πάω με 50 σταθερά για 1-2 λεπτά και μετά στα 60 για 1-2 λεπτά μια μπαμ 70 και πίσω στα 50 πάλι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδιά πηρα το dv 125 και είμαι στο στρώσιμο έκανε 300χιλιαδες χιλιόμετρα και κατι ψηλά το έδωσα αρκετουτσικες φορές  άμα συνεχίσω θα υπάρξει πρόβλημα στο μελον

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

300χιλιομετρα*

πριν 4 ώρες, το μέλος nikos pas έγραψε:

Παιδιά πηρα το dv 125 και είμαι στο στρώσιμο έκανε 300 χιλιόμετρα και κατι ψηλά το έδωσα αρκετουτσικες φορές  άμα συνεχίσω θα υπάρξει πρόβλημα στο μελον

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να το στρώσεις ανθρώπινα και άσε τα ανοίγματα. Κρίμα είναι καινούριο μηχανάκι.

Τα σωθικά του κινητήρα είναι πρακτικά αδούλευτα ακόμα, το στρώσιμο δεν προστάζεται τυχαία από τον κατασκευαστή.

Και ναι, θα έχει θέμα αν του πίνεις το αίμα από τώρα κιόλας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...