Jump to content
funk

Funkasaki Versys - 3 χρόνια - 25.000 χλμ - 0 προβλήματα

Recommended Posts

Ο ξαδερφος μου που το εχει 2 χρονια και του εχουν τυχει περιεργα περιστατικα στον δρομο ειναι πολυ ευχαριστημενος και ειναι και πολυ καλο ζυγισμενο απ οτι μου εχει πει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αψογος. Επιφυλασομαι με ποντακι.:)

Πολυ ωραια περιγραφη. Κατατοπιζεις τον ενδιαφερομενο.:)

sticky λοιπον για να μην χαθει ποτε :_thumbsup:

Προσφατα πηρα για πολυ λιγο ενα Βερσακι... Ωραιο μηχανακι μ αρεσε το ολο συνολο... Μοναδικη παραφωνια τα φρενα του... Καλα μεν, χωρις αισθηση δε. ( ισως να θελει και εξαερωση, δεν ξερω)

Κατα τα αλλα μου αφησε πολλες θετικες εντυπωσεις ασχετα αν εκανα πολυ λιγα χλμ. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ΑΨΟΓΟ το Versaki, ΑΨΟΓΟΣ και ο Μανος με την καταπληκτικη περιγραφη του. Σου ευχομα να το κρατησεις φιλε και να σας χαρισει αμετρητα χαμογελαστα χιλιομετρα.

Αψογος. Επιφυλασομαι με ποντακι. :)

Πολυ ωραια περιγραφη. Κατατοπιζεις τον ενδιαφερομενο. :)

sticky λοιπον για να μην χαθει ποτε :_thumbsup:

Προσφατα πηρα για πολυ λιγο ενα Βερσακι... Ωραιο μηχανακι μ αρεσε το ολο συνολο... Μοναδικη παραφωνια τα φρενα του... Καλα μεν, χωρις αισθηση δε. ( ισως να θελει και εξαερωση, δεν ξερω)

Κατα τα αλλα μου αφησε πολλες θετικες εντυπωσεις ασχετα αν εκανα πολυ λιγα χλμ. :_thumbsup:

Λιακο δεν θελει εξαερωση, οντως τα φρενα των ER/Versys αν και ειναι αξιοπιστα και ανταποκρινονται πολυ καλα στον ρολο τους, ειναι γνωστο οτι δεν εχουν αισθηση. Προσωπικα εβαλα EBC τακακια και ipone υγρα φρενων και βελτιωθηκαν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχοντας για τρία χρονια ένα του 2007 αγορασμενο καινούργιο απο την επίσημη αντιπροσωπια και φροντισμενο πολυ(λάδια φιλτρο κάθε 3000χιλ και φυλαγμενο σε κλειστό χώρο )δεν Εχω την καλύτερη γνώμη!

1Στην Αττική οδό Μετα απο πολυ δυνατά Φρενα στραβώσει τον δεξιό δίσκο μπροστά.

2Στην Επίδαυρο έφυγε πάνω απο την πίσω δάγκανά το σωλινακι πλήρωσης υγρών απο το δοχειακι.

3Σε χαλαρό ταξίδι στην Κέρκυρα μόλις εφθασα είδα απο αριστερά το μοτέρ πράσινο .Εχανε τα υγρά απο την γωνία που το βάζει στο μπλοκ του κινητήρα!

4Εχοντας μια δυσκολία να πάρει εμπρός νομίζαμε ότι ήταν η μπαταρία και την αλλαξαμε.Μακάρι να ήταν αυτο είχε πρόβλημα το γρανάζι της μίζας ,γυρνουσε ελεύθερα και δεν έδινε κίνηση στο μοτέρ γιατί εχει ένα μηχανισμό προστασίας στην απίθανη περίπτωση που βαρεσει ανάποδη το μοτέρ να μην σπάσουν όλα.Το περίμενα 20 μέρες το καλοκαίρι του 2009 και μου χάλασε εντελώς την διάθεση να το κρατησω άλλο.

5Δεν υπήρχε σημείο κολλησης στο σκελετό που να μην είχε σκουργιασει και μιλάμε για ένα Μηχανακι που δεν έμεινε ποτέ εξω!Πουλήθηκε επισκευασμενο πλήρως απο εμένα μιας και όλα έγιναν Μετα την λήξη της εγγύησης.Το σημαντικότερο είναι ότι είχε μόνο 22500χιλ!Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν θέλω να χάλασω την χαρα κανενός απλά αναφέρω τα γεγονότα πάντα καλοπροαίρετα άλλωστε κυκλοφορούν πολλα χωρίς προβλήματα και θεωρώ τα συμβάντα τυχαία!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@Μιμίκος ο Γιατρός

Φίλε μου η εμπειρία σου είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Διαβάζοντας στα διάφορα φόρουμ τα τελευταία χρόνια έχω συνατήσει περιπτώσεις ανθρώπων που είτε δεν τους άρεσε το versys σαν στήσιμο, είτε δεν τους άρεσε η ποιότητα κατασκευής των πλαστικών μερών, είτε δεν τους άρεσε η απόδοση στα φρένα, είτε δεν τους άρεσε η ανάρτηση κλπ. Αλλά ποτέ κανείς δεν έχει αναφέρει ποτέ ΤΟΣΑ πολλά προβλήματα μαζεμένα στο ίδιο μηχανάκι. Σχετικά με τη σκουριά, εγώ το κινώ και τον χειμώνα κανονικά. Έχω κάνει και ταξίδια με τίγκα βροχή Πάτρα-Αθήνα αρκετές φορές, και τις καθημερινές δεν λυπάμαι να το βγάλω αν βρέχει. Σκουριές, πέρα από κάποιες φυσιολογικές κατ' εμέ δεν έχει παρουσιάσει. Και να φανταστεί κανείς ότι και μένω κοντά σε θάλασσα (άρα περιοχή με αρκετή υγρασία) και δνε το έχω παρκαρισμένο σε κλειστό χώρο (είναι σε πυλωτή).

Ελπίζω, το αρχικό ποστ να βοηθήσει τον κόσμο που ενδιαφέρεται για Versys/ER . Σκεφτόμουνα καιρό να ετοιμάσω ένα ποστ τέτοιο, ώστε να προσθέσω την εμπειρία μου στο φόρουμ. Το μοτέρ τους κατ'εμέ είναι ένα διαμαντάκι. Ειδικά στην Ελλάδα της κρίσης!

Υπάρχουν φορές που σκέφτομαι ότι θέλω αυτή τη μοτό που μου έτυχε (γιατί εντάξει-μου έτυχε, απλά πέρασα βόλτα από την Kawasaki πριν πάω να κλείσω το Bandit και είδα το Versys 1500 ευρώ κάτω προσφορά) να την κρατήσω μέχρι να μην πάει άλλο, άσε που ο γιος μου ξετρελαίνεται μόλις τη βλέπει! :D

Τροποποιήθηκε από τον funk

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το μονο που με χαλαει ειναι το φαναρι του, αυτο το φαναρι ή θα το αγαπησεις ή θα το μισισεις, μεση λυση δεν υπαρχει, κατα τα αλλα ειναι κομπλε..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τομηχανακι ήταν απο τα πρώτα που ήρθαν 2/2007 και αγοράστηκε με σκοπό να το κρατησω για καιρο κατα συνέπεια μου έκανε για να το πάρω .Ακομα εχω το γρανάζι της μίζας για ενθύμιο.Οσο για το θέμα της σκουριας ρωτά τον Βασίλη απο την Κόρινθο wild billi που εχει το ιδιο.Δεν έγραψα ότι δεν μου άρεσε απλα με απογοήτευσε για αυτο και το έδωσα τον 4/2010.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτό το πράσινο της KAWASAKI, είναι όλα λεφτά.

Μπράβο στην γυναίκα σου για αυτό που έκανε και δεν σε άφησε να το πουλήσεις. Γιατί όπως λένε και κάποιοι σοφοί, πίσω από τους μεγάλους άντρες υπάρχει μια σπουδαία γυναίκα να τους στηρίζει. :_thumbsup: Είμαι σίγουρος ότι ξέρει το πόσο ευτυχισμένους σας κάνουν αυτές οι βόλτες-ταξίδια.

Ζαχαρώνω και εγώ αυτό το μοντέλο και εάν πάνε όλα καλά ίσως καταφέρω να κάνω την αλλαγή.

Δεν υπάρχει πιά χρόνος supersport. Άσε που μεγαλώνουμε κι όλας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ηλία αν ξαναπείς κακό ΄λόγο για το μοτοσακό μου θα σου κάνω λοβοτομή :crazy:

Έτσι όπως τα λέει ο funk είναι.....το μοτοσακό τα κάνει όλα άνω του μετρίου και δεν ζητάει τίποτα.

Για μένα θέλει πάντως μια ζελατίνα για να πηγαίνεις σαν άνθρωπος ένα ταξιδάκι και μια βελτιωσούμε στην πίσω ανάρτηση και έχεις ένα πάρα πολύ δυνατό σύνολο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ηλία αν ξαναπείς κακό ΄λόγο για το μοτοσακό μου θα σου κάνω λοβοτομή :crazy:

Έτσι όπως τα λέει ο funk είναι.....το μοτοσακό τα κάνει όλα άνω του μετρίου και δεν ζητάει τίποτα.

Για μένα θέλει πάντως μια ζελατίνα για να πηγαίνεις σαν άνθρωπος ένα ταξιδάκι και μια βελτιωσούμε στην πίσω ανάρτηση και έχεις ένα πάρα πολύ δυνατό σύνολο.

Εγώ τοποθέτησα από την πρώτη μέρα την μεσαία ζελατίνα της MRA και με καλύπτει σχετικά καλά. Μια ακόμα πιο ψηλή (όπως μία που βγάζει η GIVI) θα έκανε ακόμα καλύτερη δουλειά και την έχω στα υπόψιν αν οργανώσω κάποιο αρκετά μεγάλο ταξίδι. Για το τρομερό ύψος μου είναι υπεραρκετή! :)

Εδώ φαίνεται η ζελατίνα που έχω τώρα:

31391922185653375851468.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με την εργοστασιακή ακόμα σε ταχύτητες 110-120χαω με λίγα μελτέμια είναι τραγικά τα πράγματα.

Εγώ έχω την Ermax bubble +10cm (πραγματικά είνια +12) και μπορώ να πω ότι από θέμα ανεμοκάλυψης και ροής του αέρα μέχρι τα 150-160 με ελαφρό σκύψιμο παω ανετα, με παραπάνω χλμ για πολύ ώρα κουράζει.

Κοτσωνατος όρθιος μέχρι τα 140 είναι κυριλέ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν εμένα το Βέρσις μου αρέσει αρκετά, έχει χαρακτήρα, είναι ιδιαίτερο.

Δύο πράγματα με χαλάνε.

1. Η χωρίς μοχλικό πίσω ανάρτηση. Γι΄αυτό υπάρχει η Ohlins, problem solved.

2. Τα ψέυτικα καπάκια στο πλαίσιο. Τι μασκαρεύεις μωρή Καβασάκι να μοιάζει με σύνθετο χυτό αλουμίνιο και ατσάλι; Αφού είναι πλαισιάρα από μόνο του! θα τα έστελνα και τα δύο με σουτ βολέ και απλώς θα έβαζα πλαστικές τάπες στις όποιες τρύπες υπάρχουν.

07_Versys_650_4r.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μιλωντας εκ πειρας (2 μηνες γερμανια γαρ και counting), η χωρις μοχλικο πισω αναρτηση θελει ΔΡΟΜΟΥΣ για να δουλεψει σωστα.

Στην Ελλαδα δεν δουλευει σωστα και δεν ικανοποιει, απολυτος λογικο αν αναλογιστουμε τι δρομους εχουμε. ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το ντύσιμο πολλών μερών μια μηχανής δεν είναι απαραίτητα κακό. Ο σχεδιασμός χρειάζεται κάποιες συνέχειες αλληλουχίες για να είναι ομοιόμορφος.

Ή ακόμη μπορεί να χρειάζεται για πρακτικούς λόγους, όπως οι θερμοκρασίες που ανεβάζει το πλαίσιο, λόγο της μικρής απόστασης από τον κινητήρα.

Ετσι στα τμήματα που είναι κοντά στα πόδια του αναβάτη, ας πούμε, μάλλον είναι ένα ευπρόσδεκτο συμπλήρωμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλά μη νομίζεις οτι οτιδήποτε μοχλικό θα έσωζε την μέρα...

με ένα ποιοτικότερο αμορτισέρ θα ερχόταν στα μέτρα και του απαιτητικού ούτως η άλλος την άνεση των μεγάλων διαδρομών(150mm) την έχει..

και εγώ είμαι fun του versys μα αρέσει γενικά τρόπος προσέγγισης ιδεών της kawa

το μόνο που με χαλάει είναι οτι δεν μπορείς να βάλεις κεντρικό σταντ λόγο σχεδιασμού εξάτμισης

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλά μη νομίζεις οτι οτιδήποτε μοχλικό θα έσωζε την μέρα...

με ένα ποιοτικότερο αμορτισέρ θα ερχόταν στα μέτρα και του απαιτητικού ούτως η άλλος την άνεση των μεγάλων διαδρομών(150mm) την έχει..

και εγώ είμαι fun του versys μα αρέσει γενικά τρόπος προσέγγισης ιδεών της kawa

το μόνο που με χαλάει είναι οτι δεν μπορείς να βάλεις κεντρικό σταντ λόγο σχεδιασμού εξάτμισης

Ωπ!! Αυτό δεν το είχε πέσει στην αντίληψη μου. Αλλά δεν βαριέσαι. Όλο το υπόλοιπο σύνολο είναι καλό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σχετικά με την πίσω ανάρτηση, μέσα στον επόμενο χρόνο σκέφτομαι να την αναβαθμίσω με κάποιο τρόπο. Ίσως ελατήριο ίσως και ολόκληρη την ανάρτησαη. Όχι όμως κάτι εξηζητημένο. Απλά κάτι καλύτερο από αυτό που ήδη φοράει. Νομίζω πως η διαφορά θα είναι αισθητή.

Το διπλό σταν είναι πράγματι μια απώλεια, και αν μπορούσα να βάλω θα είχα βάλει γιατί πολλές φορές κυρίως στην πόλη ανάμεσα σε παρκαρισμένα οχήματα βολεύει καλύτερα το διπλό για καλύτερη αξιοποίηση του χώρου. Βέβαια, και η εξάτμιση εκεί που είναι βοηθάει πολύ! Δεν καίγεσαι, η μοτό πέφτει αλλά η εξάτμιση δεν γίνεται κ!@#λος κλπ. Trade off το λένε στο χωριό μου :)

Επίσης, αυτό που θα ήθελα εγώ να αναβαθμίσω στο Versys είναι η εξάτμιση. Δεν είναι υψίστης προτεραιότητας, αλλά επειδή ο ήχος του δεν είναι και για το μέγαρο μουσικής παρώτι δικύλινδρο (περνάν τα TDM απο δίπλα και κάνει την πάπια :) ), αξίζει να μπει ένα καινούριο τελικό να αντριέψει λίγο ο ήχος του.

Και εδώ ένα review από τα ξένα για ένα 3χρονο Versys

Τροποποιήθηκε από τον funk

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το Βέρσυς είναι απλά πολύ φθηνό για όσα προσφέρει...

Το έχω ερωτευτεί και είναι ό,τι ακριβώς ήθελα. Ξεκούραστο στα ταξίδια, φορτώνεται σαν γαϊδούρι, στρίβει, ροπιάζει τρελά, επιταχύνει αππιστευτα, δεν καίει τίποτα!

Κρίμα για το διπλό σταντ, αλλα δε γαμιεται...

Προσωπικά του φοράω αυτή την Arrow η οποία κάνει το σκορτσάρισμα να ακούγεται ο πιο πωρωτικός ήχος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είναι μια μηχανή που θα μπορούσα να έχω, αν έδινα το θηρίο.

Το έχω καβαλήσει και μου φάνηκε λίγο όσον αφορά την κάλυψη για ταξίδι.

Όντας πάντα υπέρ του μινιμάλ παρουσιαστικού, ταιριάζει πολύ με τις εικόνες που θέλω να βλέπω.

Θέλω πολύ να το οδηγήσω να εκφέρω γνώμη, όπως και τα F800, VStrom και Honda NC700.

Αν ζορίσουν πολύ τα πράματα και πουλήσω το δικό μου, είναι είς εκ των μνηστήρων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...