funk 971 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2012 (τροποποιήθηκε) Λίγη Ιστορία Από τα 15 μέχρι τα 18 (περίπου ως το 2003 δλδ) είχα ένα Gilera Runner 50 SP. Σε 3 χρόνια του είχα κάνει 45.000 χλμ γυρνώντας με αυτό όλη την Αττική νύχτα μέρα, μονοκάβαλος και δικάβαλος. Στο τέλος, λόγω της κακής συντήρησης που του προσέφερα και λόγω της σχετικά βαριάς χρήσης (μέχρι και σε μονοπάτια στην Πάρνηθα το είχα βάλει) παρέδωσε το πνεύμα του. Αν τα πράγματα είχαν εξελιχθεί γραμμικά θα έπρεπε να να προχωρήσω σε κάτι μεγαλύτερο άμεσα αλλά τελικά λόγω οικονομικών δυσχερειών η αγορά παρατάθηκε ΑΡΚΕΤΑ. Τώρα σκέφτομαι τι έκανα με έκεινο το μικρό και απλά είμαι ευτυχισμένος που επιβίωσα. Επιλέγοντάς το Τελικά το 2009 επέστρεψα στα μηχανοκίνητα δίκυκλα. Μόλις δλδ έπεσαν στα χέρια μου τα πρώτα μου χρήματα. Έχουν περάσει σχεδόν τρία χρόνια απ' όταν ήρθε στα χέρια μου ένα ολοκαίνουριο Kawasaki Versys 650 ABS του 2008. Το αγόρασα το 2009 από το στοκ του 2008. Το έκλεισα την μέρα που ήμουν έτοιμος να πάω να δώσω προκαταβολή για ένα Suzuki Bandit 650 ABS αλλά λίγο η προσφορά της Kawasaki, λίγο η μαλακοσυμπεριφορά στην αντιπροσωπεία της Suzuki, λίγο το ότι μου φαινόταν πιο κοντά στις ανάγκες μου το Versys, δεν πήγα ποτέ στην Suzuki και έκλεισα το Versάκι. Το μόνο άγχος μου ήταν στην αρχή το ύψος του γιατί το κεφάλι μου απέχει από το έδαφος 1 μέτρο και 70 εκατοστά μόνο. Αλλά μόλις ανέβηκα εν στάση πάνω του, αφενώς λόγω βάρους μου φάνηκε πιο εύχρηστο από το πιο χαμηλό αλλά και πιο βαρύ Bandit αλλά μου έκατσε και καλά στο μάτι, οπότε είπα εγώ θα το φτάσω! :) Και τελικά το έφτασα και έμαθα να το κουμαντάρω πατώντας στις μύτες των ποδιών. Η ζωή μαζί του Από τότε έχω κάνει με το Versάκι 25.000 χλμ. χωρίς κανένα πρόβλημα, κάνοντας αρκετά δικάβαλα, τριβάλιτσα χιλιόμετρα αλλά και αρκετά βαρετά σπιτι-δουλειά-σπίτι χιλιόμετρα. Το Versάκι με έχει πάει όπου του έχω ζητήσει και μου αφήνει την αίσθηση ότι μπορεί να με πάει ακόμα πιο μακριά σε μέρη που ακόμα δεν έχω αποφασίσει ότι θέλω να πάω. Στα τρία χρόνια που το έχω, εκτός από τα service του (λάδια-φίλτρα-2 μεγάλα service), ένα ζευγάρι λάστιχα , αλυσίδα και γρανάζια πριν κανά μήνα και μία μπαταρία χθες, δεν έχει ζητήσει τπτ. Πίνει το πολύ 5.5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στη μεικτή, δικάβαλη χρήση που του κάνω και δεν έχει παραπονεθεί ποτέ και για τίποτα. Ως προς τη χρήση του, θα έλεγα πως είναι ιδανική μοτοσυκλέτα για όποιον θέλει να το έχει για να κάνει όλες του τις δουλειές άνετα, οικονομικά και με μια σπορτίφ πινελιά είτε μιλάμε για κίνηση εντός πόλης είτε για κίνηση εκτός πόλης. Μόνο παράπονο που έχω από την Kawasaki είναι η αντιπροσωπία στην Πάτρα η οποία άλλαξε χέρια απ' όταν το πήρα και ο νέος ιδιοκτήτης είναι απλά τραγικός με αποτέλεσμα να αναγκαστώ να κάνω τα service σε εξωτερικό συνεργείο από τον 1.5 χρόνο (με ότι και αν σημαίνει αυτό για την εγγύηση) και να ψάχνω σα βλάκας κατάλληλο συνεργείο. Ο κινητήρας του Ο Ι2 των 650cc του Versys πλέον μου φαίνεται ο καλύτερος κινητήρας του κόσμου! :) Ε´ιναι δυνατός και ροπάτος. Είναι οικονομικός και αξιόπιστος. Είναι απλός και δεν χρειάζεσαι να βρεις τον Μπομπ τον Μάστορα για να στο μαστορέψει. Και ταιριάζει τέλεια στις ανάγκες μου. Δεν πάω συχνά πάνω από 150, οπότε τα 195 χλμ/ώρα της τελικής του είναι υπεραρκετά αλλά θέλω όταν αποφασίσω να ανοίξω το γκάζι να νιώσω την επιτάχυνση μπαμ μπαμ και αυτό το προσφέρει το Versys. Είναι fun bike χάρη στον κινητήρα του. To σύνολο H Kawasaki με όχι ακραίες λύσεις αλλά ούτε και συμβατικές, δες πιρούνι, ψαλίδι, κινητήρα, φρένα, έφτιαξε ένα σύνολο το οποίο έχει καθιερωθεί πλέον α) για την αμφιλεγόμενη εμφάνισή του και β) ως η σπορ επιλογή στα on-off. Ανήκει στην κατηγορία των ψηλών street ουσιαστικά και έτσι έχεις άνετη θέση οδήγηησς, συμπεριφορά που ψιλοθυμίζει μοτάρντ και δυνατότητες συγκρίσιμες με τα street commuter. Θα μπορούσε να είναι βέβαια λίγο πιο ποιοτικό στα πλαστικά σημεία όπου παρατηρούνται τρυγμοί κλπ. Αυτό είναι και το μόνο πρόβλημα που παρουσιάζει. Νομίζω αντέχετε. Η κρίση Φέτος το χειμώνα, που οι οικονομικές δυσχέριες μας χτύπησαν την πόρτα αποφάσισα να το πουλήσω αλλά λίγο η παρότρυνση της γυναίκας να το κρατήσουμε, λίγο και η σκέψη πως αν το δώσουμε δύσκολα θα αναπληρωθεί στο μέλλον, λίγο και το ότι λειτουργεί ως αγχωλητικό μια βόλτα μαζί του, η αγγελία αποσύρθηκε. Βέβαια, κατακαιρούς έχω ξενοκοιτάξει κιόλας αλλά εν τέλει η ζυγαριά γέρνει πάντα υπερ του Versακίου! Τώρα σκέφτομαι μόνο Kawasakiκά για να είμαι ειλικρινής. Συμπέρασμα Δεν το έχει βαρεθεί και δεν το έχω χορτάσει. Δεν θέλω να το πουλήσω γιατί είναι πολύ τήμιο και θα ήταν άδικο να το στείλω έτσι απλά όταν μάλιστα με μια βόλτα μαζί του γεμίζουν οι μπαταρίες για τη συνέχεια. Αν σκεφτώ την επόμενη μοτό μου (στα πλαίσια μιας αναβάθμισης) στις πρώτες επιλογές είναι τα καινούρια Kawasaki Ζ1000sx και Versys 1000. Η Kawasaki προσωπικά με έχει πείσει πως προσφέρει μη βαρετά μηχανάκια, σε οικονομική συσκευασία και απολύτως αξιόπιστα. Καλές βόλτες παιδιά, Μάνος Τροποποιήθηκε Σεπτέμβριος 1 , 2013 από τον innova 04 Προσθήκη ετικετών. 38 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ironMANos® 1.794 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2012 Ωραιος :) Αγαπημενο μηχανακι το Βερσακι. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
tzoutz 3.515 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2012 Δις τόπικ ιζ γουόρθλες γουιθάουτ πικς! 4 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
funk 971 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2012 Δις τόπικ ιζ γουόρθλες γουιθάουτ πικς! ΟΚ! Ετοιμάζω και update με φωτογραφικό ιστορικό! :) 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
patatouf 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2012 Ο ξαδερφος μου που το εχει 2 χρονια και του εχουν τυχει περιεργα περιστατικα στον δρομο ειναι πολυ ευχαριστημενος και ειναι και πολυ καλο ζυγισμενο απ οτι μου εχει πει Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
funk 971 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2012 Και για να εμπλουτιστεί το thread με οπτικό υλικό για τους οπτικούς τύπους: 8 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7.581 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2012 Αψογος. Επιφυλασομαι με ποντακι.:) Πολυ ωραια περιγραφη. Κατατοπιζεις τον ενδιαφερομενο.:) sticky λοιπον για να μην χαθει ποτε Προσφατα πηρα για πολυ λιγο ενα Βερσακι... Ωραιο μηχανακι μ αρεσε το ολο συνολο... Μοναδικη παραφωνια τα φρενα του... Καλα μεν, χωρις αισθηση δε. ( ισως να θελει και εξαερωση, δεν ξερω) Κατα τα αλλα μου αφησε πολλες θετικες εντυπωσεις ασχετα αν εκανα πολυ λιγα χλμ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Di_Manolio 2.481 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2012 Ωραία περιγραφή και φυσικά φωτό! Πολύ μ'αρέσει το καφασάκι versus, γμτ αφραγκία μου... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
steven_04 2.152 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2012 ΑΨΟΓΟ το Versaki, ΑΨΟΓΟΣ και ο Μανος με την καταπληκτικη περιγραφη του. Σου ευχομα να το κρατησεις φιλε και να σας χαρισει αμετρητα χαμογελαστα χιλιομετρα. Αψογος. Επιφυλασομαι με ποντακι. :) Πολυ ωραια περιγραφη. Κατατοπιζεις τον ενδιαφερομενο. :) sticky λοιπον για να μην χαθει ποτε Προσφατα πηρα για πολυ λιγο ενα Βερσακι... Ωραιο μηχανακι μ αρεσε το ολο συνολο... Μοναδικη παραφωνια τα φρενα του... Καλα μεν, χωρις αισθηση δε. ( ισως να θελει και εξαερωση, δεν ξερω) Κατα τα αλλα μου αφησε πολλες θετικες εντυπωσεις ασχετα αν εκανα πολυ λιγα χλμ. Λιακο δεν θελει εξαερωση, οντως τα φρενα των ER/Versys αν και ειναι αξιοπιστα και ανταποκρινονται πολυ καλα στον ρολο τους, ειναι γνωστο οτι δεν εχουν αισθηση. Προσωπικα εβαλα EBC τακακια και ipone υγρα φρενων και βελτιωθηκαν. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Μιμίκος ο Γιατρός 828 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2012 Έχοντας για τρία χρονια ένα του 2007 αγορασμενο καινούργιο απο την επίσημη αντιπροσωπια και φροντισμενο πολυ(λάδια φιλτρο κάθε 3000χιλ και φυλαγμενο σε κλειστό χώρο )δεν Εχω την καλύτερη γνώμη! 1Στην Αττική οδό Μετα απο πολυ δυνατά Φρενα στραβώσει τον δεξιό δίσκο μπροστά. 2Στην Επίδαυρο έφυγε πάνω απο την πίσω δάγκανά το σωλινακι πλήρωσης υγρών απο το δοχειακι. 3Σε χαλαρό ταξίδι στην Κέρκυρα μόλις εφθασα είδα απο αριστερά το μοτέρ πράσινο .Εχανε τα υγρά απο την γωνία που το βάζει στο μπλοκ του κινητήρα! 4Εχοντας μια δυσκολία να πάρει εμπρός νομίζαμε ότι ήταν η μπαταρία και την αλλαξαμε.Μακάρι να ήταν αυτο είχε πρόβλημα το γρανάζι της μίζας ,γυρνουσε ελεύθερα και δεν έδινε κίνηση στο μοτέρ γιατί εχει ένα μηχανισμό προστασίας στην απίθανη περίπτωση που βαρεσει ανάποδη το μοτέρ να μην σπάσουν όλα.Το περίμενα 20 μέρες το καλοκαίρι του 2009 και μου χάλασε εντελώς την διάθεση να το κρατησω άλλο. 5Δεν υπήρχε σημείο κολλησης στο σκελετό που να μην είχε σκουργιασει και μιλάμε για ένα Μηχανακι που δεν έμεινε ποτέ εξω!Πουλήθηκε επισκευασμενο πλήρως απο εμένα μιας και όλα έγιναν Μετα την λήξη της εγγύησης.Το σημαντικότερο είναι ότι είχε μόνο 22500χιλ!Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν θέλω να χάλασω την χαρα κανενός απλά αναφέρω τα γεγονότα πάντα καλοπροαίρετα άλλωστε κυκλοφορούν πολλα χωρίς προβλήματα και θεωρώ τα συμβάντα τυχαία! 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
funk 971 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2012 (τροποποιήθηκε) @Μιμίκος ο Γιατρός Φίλε μου η εμπειρία σου είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Διαβάζοντας στα διάφορα φόρουμ τα τελευταία χρόνια έχω συνατήσει περιπτώσεις ανθρώπων που είτε δεν τους άρεσε το versys σαν στήσιμο, είτε δεν τους άρεσε η ποιότητα κατασκευής των πλαστικών μερών, είτε δεν τους άρεσε η απόδοση στα φρένα, είτε δεν τους άρεσε η ανάρτηση κλπ. Αλλά ποτέ κανείς δεν έχει αναφέρει ποτέ ΤΟΣΑ πολλά προβλήματα μαζεμένα στο ίδιο μηχανάκι. Σχετικά με τη σκουριά, εγώ το κινώ και τον χειμώνα κανονικά. Έχω κάνει και ταξίδια με τίγκα βροχή Πάτρα-Αθήνα αρκετές φορές, και τις καθημερινές δεν λυπάμαι να το βγάλω αν βρέχει. Σκουριές, πέρα από κάποιες φυσιολογικές κατ' εμέ δεν έχει παρουσιάσει. Και να φανταστεί κανείς ότι και μένω κοντά σε θάλασσα (άρα περιοχή με αρκετή υγρασία) και δνε το έχω παρκαρισμένο σε κλειστό χώρο (είναι σε πυλωτή). Ελπίζω, το αρχικό ποστ να βοηθήσει τον κόσμο που ενδιαφέρεται για Versys/ER . Σκεφτόμουνα καιρό να ετοιμάσω ένα ποστ τέτοιο, ώστε να προσθέσω την εμπειρία μου στο φόρουμ. Το μοτέρ τους κατ'εμέ είναι ένα διαμαντάκι. Ειδικά στην Ελλάδα της κρίσης! Υπάρχουν φορές που σκέφτομαι ότι θέλω αυτή τη μοτό που μου έτυχε (γιατί εντάξει-μου έτυχε, απλά πέρασα βόλτα από την Kawasaki πριν πάω να κλείσω το Bandit και είδα το Versys 1500 ευρώ κάτω προσφορά) να την κρατήσω μέχρι να μην πάει άλλο, άσε που ο γιος μου ξετρελαίνεται μόλις τη βλέπει! :D Τροποποιήθηκε Ιούνιος 10 , 2012 από τον funk Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.960 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2012 Το μονο που με χαλαει ειναι το φαναρι του, αυτο το φαναρι ή θα το αγαπησεις ή θα το μισισεις, μεση λυση δεν υπαρχει, κατα τα αλλα ειναι κομπλε.. 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Μιμίκος ο Γιατρός 828 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2012 Τομηχανακι ήταν απο τα πρώτα που ήρθαν 2/2007 και αγοράστηκε με σκοπό να το κρατησω για καιρο κατα συνέπεια μου έκανε για να το πάρω .Ακομα εχω το γρανάζι της μίζας για ενθύμιο.Οσο για το θέμα της σκουριας ρωτά τον Βασίλη απο την Κόρινθο wild billi που εχει το ιδιο.Δεν έγραψα ότι δεν μου άρεσε απλα με απογοήτευσε για αυτο και το έδωσα τον 4/2010. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nxcbr 1.299 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2012 Αυτό το πράσινο της KAWASAKI, είναι όλα λεφτά. Μπράβο στην γυναίκα σου για αυτό που έκανε και δεν σε άφησε να το πουλήσεις. Γιατί όπως λένε και κάποιοι σοφοί, πίσω από τους μεγάλους άντρες υπάρχει μια σπουδαία γυναίκα να τους στηρίζει. Είμαι σίγουρος ότι ξέρει το πόσο ευτυχισμένους σας κάνουν αυτές οι βόλτες-ταξίδια. Ζαχαρώνω και εγώ αυτό το μοντέλο και εάν πάνε όλα καλά ίσως καταφέρω να κάνω την αλλαγή. Δεν υπάρχει πιά χρόνος supersport. Άσε που μεγαλώνουμε κι όλας Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
lavazutra 2.890 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Ηλία αν ξαναπείς κακό ΄λόγο για το μοτοσακό μου θα σου κάνω λοβοτομή Έτσι όπως τα λέει ο funk είναι.....το μοτοσακό τα κάνει όλα άνω του μετρίου και δεν ζητάει τίποτα. Για μένα θέλει πάντως μια ζελατίνα για να πηγαίνεις σαν άνθρωπος ένα ταξιδάκι και μια βελτιωσούμε στην πίσω ανάρτηση και έχεις ένα πάρα πολύ δυνατό σύνολο. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
funk 971 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Ηλία αν ξαναπείς κακό ΄λόγο για το μοτοσακό μου θα σου κάνω λοβοτομή Έτσι όπως τα λέει ο funk είναι.....το μοτοσακό τα κάνει όλα άνω του μετρίου και δεν ζητάει τίποτα. Για μένα θέλει πάντως μια ζελατίνα για να πηγαίνεις σαν άνθρωπος ένα ταξιδάκι και μια βελτιωσούμε στην πίσω ανάρτηση και έχεις ένα πάρα πολύ δυνατό σύνολο. Εγώ τοποθέτησα από την πρώτη μέρα την μεσαία ζελατίνα της MRA και με καλύπτει σχετικά καλά. Μια ακόμα πιο ψηλή (όπως μία που βγάζει η GIVI) θα έκανε ακόμα καλύτερη δουλειά και την έχω στα υπόψιν αν οργανώσω κάποιο αρκετά μεγάλο ταξίδι. Για το τρομερό ύψος μου είναι υπεραρκετή! :) Εδώ φαίνεται η ζελατίνα που έχω τώρα: 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
lavazutra 2.890 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Με την εργοστασιακή ακόμα σε ταχύτητες 110-120χαω με λίγα μελτέμια είναι τραγικά τα πράγματα. Εγώ έχω την Ermax bubble +10cm (πραγματικά είνια +12) και μπορώ να πω ότι από θέμα ανεμοκάλυψης και ροής του αέρα μέχρι τα 150-160 με ελαφρό σκύψιμο παω ανετα, με παραπάνω χλμ για πολύ ώρα κουράζει. Κοτσωνατος όρθιος μέχρι τα 140 είναι κυριλέ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
tzoutz 3.515 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Λοιπόν εμένα το Βέρσις μου αρέσει αρκετά, έχει χαρακτήρα, είναι ιδιαίτερο. Δύο πράγματα με χαλάνε. 1. Η χωρίς μοχλικό πίσω ανάρτηση. Γι΄αυτό υπάρχει η Ohlins, problem solved. 2. Τα ψέυτικα καπάκια στο πλαίσιο. Τι μασκαρεύεις μωρή Καβασάκι να μοιάζει με σύνθετο χυτό αλουμίνιο και ατσάλι; Αφού είναι πλαισιάρα από μόνο του! θα τα έστελνα και τα δύο με σουτ βολέ και απλώς θα έβαζα πλαστικές τάπες στις όποιες τρύπες υπάρχουν. 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
steven_04 2.152 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Μιλωντας εκ πειρας (2 μηνες γερμανια γαρ και counting), η χωρις μοχλικο πισω αναρτηση θελει ΔΡΟΜΟΥΣ για να δουλεψει σωστα. Στην Ελλαδα δεν δουλευει σωστα και δεν ικανοποιει, απολυτος λογικο αν αναλογιστουμε τι δρομους εχουμε. ;) 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nxcbr 1.299 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Το ντύσιμο πολλών μερών μια μηχανής δεν είναι απαραίτητα κακό. Ο σχεδιασμός χρειάζεται κάποιες συνέχειες αλληλουχίες για να είναι ομοιόμορφος. Ή ακόμη μπορεί να χρειάζεται για πρακτικούς λόγους, όπως οι θερμοκρασίες που ανεβάζει το πλαίσιο, λόγο της μικρής απόστασης από τον κινητήρα. Ετσι στα τμήματα που είναι κοντά στα πόδια του αναβάτη, ας πούμε, μάλλον είναι ένα ευπρόσδεκτο συμπλήρωμα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
doctoras9 1.755 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 καλά μη νομίζεις οτι οτιδήποτε μοχλικό θα έσωζε την μέρα... με ένα ποιοτικότερο αμορτισέρ θα ερχόταν στα μέτρα και του απαιτητικού ούτως η άλλος την άνεση των μεγάλων διαδρομών(150mm) την έχει.. και εγώ είμαι fun του versys μα αρέσει γενικά τρόπος προσέγγισης ιδεών της kawa το μόνο που με χαλάει είναι οτι δεν μπορείς να βάλεις κεντρικό σταντ λόγο σχεδιασμού εξάτμισης 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nxcbr 1.299 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 καλά μη νομίζεις οτι οτιδήποτε μοχλικό θα έσωζε την μέρα... με ένα ποιοτικότερο αμορτισέρ θα ερχόταν στα μέτρα και του απαιτητικού ούτως η άλλος την άνεση των μεγάλων διαδρομών(150mm) την έχει.. και εγώ είμαι fun του versys μα αρέσει γενικά τρόπος προσέγγισης ιδεών της kawa το μόνο που με χαλάει είναι οτι δεν μπορείς να βάλεις κεντρικό σταντ λόγο σχεδιασμού εξάτμισης Ωπ!! Αυτό δεν το είχε πέσει στην αντίληψη μου. Αλλά δεν βαριέσαι. Όλο το υπόλοιπο σύνολο είναι καλό. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
funk 971 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2012 (τροποποιήθηκε) Σχετικά με την πίσω ανάρτηση, μέσα στον επόμενο χρόνο σκέφτομαι να την αναβαθμίσω με κάποιο τρόπο. Ίσως ελατήριο ίσως και ολόκληρη την ανάρτησαη. Όχι όμως κάτι εξηζητημένο. Απλά κάτι καλύτερο από αυτό που ήδη φοράει. Νομίζω πως η διαφορά θα είναι αισθητή. Το διπλό σταν είναι πράγματι μια απώλεια, και αν μπορούσα να βάλω θα είχα βάλει γιατί πολλές φορές κυρίως στην πόλη ανάμεσα σε παρκαρισμένα οχήματα βολεύει καλύτερα το διπλό για καλύτερη αξιοποίηση του χώρου. Βέβαια, και η εξάτμιση εκεί που είναι βοηθάει πολύ! Δεν καίγεσαι, η μοτό πέφτει αλλά η εξάτμιση δεν γίνεται κ!@#λος κλπ. Trade off το λένε στο χωριό μου :) Επίσης, αυτό που θα ήθελα εγώ να αναβαθμίσω στο Versys είναι η εξάτμιση. Δεν είναι υψίστης προτεραιότητας, αλλά επειδή ο ήχος του δεν είναι και για το μέγαρο μουσικής παρώτι δικύλινδρο (περνάν τα TDM απο δίπλα και κάνει την πάπια :) ), αξίζει να μπει ένα καινούριο τελικό να αντριέψει λίγο ο ήχος του. Και εδώ ένα review από τα ξένα για ένα 3χρονο Versys Τροποποιήθηκε Ιούνιος 12 , 2012 από τον funk 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Remali tis Fokionos Negri 306 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2012 Το Βέρσυς είναι απλά πολύ φθηνό για όσα προσφέρει... Το έχω ερωτευτεί και είναι ό,τι ακριβώς ήθελα. Ξεκούραστο στα ταξίδια, φορτώνεται σαν γαϊδούρι, στρίβει, ροπιάζει τρελά, επιταχύνει αππιστευτα, δεν καίει τίποτα! Κρίμα για το διπλό σταντ, αλλα δε γαμιεται... Προσωπικά του φοράω αυτή την Arrow η οποία κάνει το σκορτσάρισμα να ακούγεται ο πιο πωρωτικός ήχος Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
okourkoulos 286 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2012 Είναι μια μηχανή που θα μπορούσα να έχω, αν έδινα το θηρίο. Το έχω καβαλήσει και μου φάνηκε λίγο όσον αφορά την κάλυψη για ταξίδι. Όντας πάντα υπέρ του μινιμάλ παρουσιαστικού, ταιριάζει πολύ με τις εικόνες που θέλω να βλέπω. Θέλω πολύ να το οδηγήσω να εκφέρω γνώμη, όπως και τα F800, VStrom και Honda NC700. Αν ζορίσουν πολύ τα πράματα και πουλήσω το δικό μου, είναι είς εκ των μνηστήρων. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες