FlyingInADream 10.294 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 (τροποποιήθηκε) Όπως ίσως κάποιοι γνωρίζετε από εδώ >>> http://www.vfrh.net/t277-topic , έχω αυτό το κόσμημα να το χαζεύω στο σαλόνι μου. Είναι σε κατάσταση, του βάζεις βενζίνη, ψυκτικό, μπαταρία, βγάζεις την τάπα από την εξάτμιση και εκκινείς. Uploaded with ImageShack.us Όμως ο χαρακτηριστικός ήχος και αίσθηση του cam gear train 360 V4 μου είχε λείψει και καιρό τώρα έψαχνα να βρω ένα άλλο NC30 για να το κυκλοφορώ. Λένε, όσα δεν φέρνει ο καιρός τα φέρνει η στιγμή. Και όπως τα θέλεις, συμπληρώνω. Βρέθηκε NC30 χωρίς μοτέρ, σε καλή κατάσταση το υπόλοιπο και σε καλή τιμή. Τσακ μπαμ και ήταν στο υπόγειό μου. Μαζί και το τρακαρισμένο RVF με κομμένο σκελετό, που είχα αγοράσει προ τριετίας για ανταλλακτικά, και έχει ΗΔΗ βγάλει τα λεφτά του, αφήνοντάς μου ένα καλό μοτέρ RVF. Uploaded with ImageShack.us Σε πρώτο πλάνο: το τρακαρισμένο RVF που έχει καλό κινητήρα. Σε δεύτερο πλάνο: To VFR400nc30 σχεδόν άριστο σε όλα, που όμως δεν έχει κινητήρα. Η συνέχεια, ευνόητη. θα κατέβει το μοτέρ του RVF και θα ανέβει στο VFR. Για να γίνει όμως αυτό, έπρεπε να γίνουν ορισμένες αλλαγές, για να συνεργαστεί το RVF μοτέρ με το VFR. Τα μοτέρ είναι σχεδόν ίδια, αλλά έχουν τρείς ουσιώδεις διαφορές: Το μοτέρ του RVF έχει, 1.Ανάφλεξη με μονό PickUp, στην φωτό φαίνεται η θέση στην οποία απουσιάζει το δεύτερο pickup που έχει το VFR μοτέρ. 2.Ρότορας ανάφλεξης με διαφορετικό αριθμό ακίδων. 3.Βάση μοτέρ που δεν χρησιμοποείται στο πλαίσιο του RVF αλλά χρησιμοποιείται από το πλαίσιο του VFR Uploaded with ImageShack.us Βγήκαν λοιπόν τα διαφορετικά και τοποθετήθηκαν τα VFR απαιτούμενα, δλδ 1.Μπήκε σύστημα με 2 PickUp από VFR 2.Μπήκε ρότορας VFR 3.Φτιάχτηκε σπείρωμα για το δέσιμο με το πλαίσιο του VFR που χρησιμοποιεί αυτήν την βάση. Uploaded with ImageShack.us Με αυτόν τον τρόπο, το RVF μοτέρ, μετατράπηκε σε VFR μοτέρ. Διακρίνονται οι διαφορετικοί ρότορες ανάφλεξης, στο χέρι ο RVF ρότορας. Uploaded with ImageShack.us Ένα άδειο κύτος Εδώ θα ανέβει το μοτέρ, αφού όμως πρώτα, καθαριστεί κάπως η κατάσταση. Με την παραδοσιακή μέθοδο του πετρελαιώματος, καθαρίστηκε το πλαίσιο από τις μούργες και τα γράσσα ετών. Μετά με σαπουνάδα και τρίψιμο, αφαιρέθηκε το μεγαλύτερο ποσοστό του πετρελαίου. Για πλήρη απομάκρυνση του πετρελαίου, έμεινε μπάνιο νερού για αρκετή ώρα, μέχρι να μην φαίνεται η παραμικρή ίριδα στο πάτωμα... Ξαναφάνηκε το χρώμα του εξελασμένου αλουμινίου, ειδικά στα οριζόντια τμήματα χαμηλά και το ψαλίδι, το ξεραμένο γράσσο της αλυσίδας, είχε καλύψει τελείως τις επιφάνειες. Αφού όλα στέγνωσαν, το μοτέρ ανέβηκε, ή μάλλον το πλαίσιο κατέβηκε, τέλος πάντων, μια μικτή κατάσταση. Εδώ προέκυψε και άλλη μια διαφορά σε σχέση με το VFR, οι βάσεις που δεν χρησιμοποιούσε το πλαίσιο του RVF ήταν αφινίριστες. Αποτέλεσμα, να χρειαστούν μισό χιλιοστό φάγωμα, οι αποστάτες που μπαίνουν ανάμεσα σε πλαίσιο και μοτέρ, στις δύο αυτές επαφές, ώστε το πλαίσιο να κάτσει φυσικά πάνω στο μοτέρ, χωρίς ''τάση''. Συνεχίζοντας, εξατμίσεις ανέβηκαν, ψυγεία ανέβηκαν, καπάκι αλυσίδας μπήκε, ντίζα συμπλέκτη έτοιμη, λάδια, φίλτρο λαδιού καινούρια, φις και καλώδια τακτοποιήθηκαν (όχι όλα ακόμα, έμεινε η ανόρθωση σε εκκρεμότητα). Γύρισε και προς την έξοδο... αι κάπου εδώ, here comes the pain... Τα carbs του... Αρχικά παρατηρώ φλαντζόκολλα στα λεκανάκια, την αφαιρώ με πολύ υπομονή, ευχόμενος διάφορα καλά για χριστούληδες και παναγιούλες του εγκληματία μάστορα που τις έβαλε. Βλέπω τα στεγανοποιητικά λαστιχάκια πατημένα από τα χρόνια, λέω ας κάνω ένα τεστ πριν τα τοποθετήσω, βάζω βενζίνη στο σωληνάκι, αποτέλεσμα, ντουζιέρα οι λεκάνες... Φτιάχνω καινούρια λαστιχάκια, και μετά από 2 προσπάθειες τα πετυχαίνω όλα στεγανά. Χαίρομαι και πάω να τα βάλω, έλα όμως που τα λάστιχα των εισαγωγών στο RVF μοτέρ είχαν γίνει σκληρά ωσάν πέτρωμα Μερέντας. Απλά ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΑΝΕ τα carbs. Τελεία. Και πάνω που ήμουν έτοιμος να παρατήσω προσπάθεια και να κάνω παραγγελία καινούρια, θυμάμαι ότι έχω κάτι κεφαλές NC30 από ένα άλλο μοτέρ που μου είχε ξεμείνει κάποτε, κοιτάω, είχαν λάστιχα επάνω, και είναι και μαλακά, τα μεταφέρω στο δικό μου μοτέρ, κάνω μια και ζμπλιιιπ! μπαίνουν τα κάρμπς με απλό σπρωξιματάκι με το ένα χέρι. Οι δύο παραπάνω παράγραφοι ίσως διαβάζονται εύκολα, ήταν όμως ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ που κάθε project που σέβεται τον ευατό του ωφείλει να παρουσιάσει... Με αυτά και αυτά λοιπόν μπήκαν και τα carbs. Μετά από βασανισμό 24 ωρών σχεδόν συνεχούς προσπάθειας, τα carbs επιτέλους τοποθετήθηκαν σωστά και δουλεύουν σωστά. To μοτό πήρε μπροστά, δουλεύει πολύ σωστά, και είναι ιδιαίτερα τσαντισμένο!!! Ίσως επειδή το μοτέρ κοιμόταν ξεχασμένο και άτυχο, τόσα χρόνια. Ξύπνησε όμως και ΞΥΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ!!! Μάθημα χωροταξίας, σχεδιασμού μηχανολογίας και τεχνολογίας που ΔΕΝ υπάρχει πια σήμερα, από μια εποχή που όλα ήταν πλούσια δωσμένα και κανείς δεν κοίταγε την ''οικονομία παραγωγής''. Το μικρό V4 ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ, με κίνηση εκκεντροφόρων με γρανάζια, απίστευτη ποιότητα και ακρίβεια κατασκευής, εξαιρετική απόδοση, αγκαλιάζεται από το κτηνώδες πλαίσιο με το οποίο συνεργάζεται δομικά για την ακαμψία του συνόλου, ενώ ΟΛΑ τα άλλα εξαρτήματα, βρήσκουν ταιριαστά το δρόμο τους χωρίς τίποτα το παράταιρο και πρόχειρο. Έργο τέχνης, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΟΜΩΣ, όχι κάτι πασαλλείματα που κάνουν κάτι ζωγράφοι και γκαρίδες που πετάνε κάτι μουσικοί. Η φωτό, ''μια δύναμη σβηστή'' © Ντάνης Φώτος Με αυτήν την εξέλιξη, μένει πια το ντύσιμο και οι λεπτομέροιες δλδ τα κουσούρια που πάντα προκύπτουν στην αρχή. Μπήκε ντεπόζιτο σωστά, μπήκαν πλαστικά μούρης, μπήκαν πλαστικά fairing, φτιάχτηκαν εκ νέου φισάκια ανόρθωσης και μπήκε και η ουρά μετα σελάκια... Πρώτη σύντομη δοκιμή, και τα αποτελέσματα τραγικά. Η μοτοσυκλέτα πάει όπου θέλει. Σαν να είναι το ψαλίδι χαλαρό και παίζει στον άξονά του. Ο λεβιές ταχυτήτων είναι πολύ ψηλά. Που και που, σβήνει. Τελείως όμως. ΟΛΑ μέχρι και τα λαμπάκια. Η αλυσίδα είναι τόσο στραβή που καθώς κινείται, τεντώνει-ξετεντώνει και όλο το μοτό πάει πάνω-κάτω. Γυρνάω και τα αρχίζω ένα-ένα. Για την κακή διεύθυνση τελικά έφταιγε το stabilizater. Μια σφαιρική βάση του, ήταν φαγωμένη, με τζόγους. Αυτό έκανε την μοτοσυκλέτα να συμπεριφέρεται αθλιότατα. Το stab πήρε τον δρόμο για την αποθήκη, έτσι κι αλλοιώς η μοτό αυτή ΔΕΝ το χρειάζεται σε δημόσια χρήση. Αλυσίδα, γρανάζι αλλάχθηκαν με καινούρια, που τα είχε πακέτο προίκα το μοτό όπως το αγόρασα. Λεβιές ρυθμίστηκε πιο χαμηλά. Για τις διακοπές, εβρέθη κομμένος ο χαλκός σε καλώδιο που πήγαινε στην κλειδαριά. Μόνο ο χαλκός, το πλαστικό μονωτικό ήταν ΟΚ. Κολλήθηκε, πάει κι αυτό. Δεύτερη δοκιμή και το μοτό ΠΥΡΟΒΟΛΑΕΙ ( για 400, ντάξει; ) Uploaded with ImageShack.us Είναι απίστευτα γραμμικό, έχεις 50 με 5η, ανοίγεις γκάζι και λες δεν πάει, όμως μετά από πολύ λίγο, κοιτάς κοντέρ, και βλέπεις ένα ωραιότατο 180... Θέλει ακόμα πράγματα. Τα φρένα μπροστά είναι υποτονικά ακόμα και με κριτήρια παπιού. Πίσω τα τακάκια είναι έτοιμα να μείνουν χωρίς πάστα. Τα Carbs δουλεύουν καλούτσικα, θέλουν όμως συχρονισμό στο μοτέρ, θα γίνει και αυτό. Βιδάκια στα πλαστικά έβαλα προσωρινά ότι βρήκα, πρέπει όμως κάποια στιγμή να μπουν ωραία φρέσκα και ένας τύπος όλα. Οι κλειδαριές έχουν άλλο κλειδί το τιμόνι και άλλο σελλάκι-ντεπόζιτο. Θα φτιαχτούν να ανοίγουν όλες με ένα. Το σελλάκι οδηγού, θέλει την πατέντα στήριξης, που είχα κάνει και στο άλλο. Η εξάτμιση κάνει σαν RC212V. Σκέψεις να αλλαχτεί με κάτι ήσυχο. Αυτά για την ώρα, τις επόμενες μέρες θα προσπαθήσω να ποστάρω και βίντεο αφού φτιάξω και ότι άλλο προκύψει. Ερωτήσεις απορίες, εδώμαστε, μεγειά μου, να προσέχω να μην τρέχω μπλα μπλα μπλα... Τροποποιήθηκε Αύγουστος 12 , 2013 από τον innova 04 Προσθήκη ετικετών. 69 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
themata 2.569 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 Εύγε για την εξαιρετική σου δουλειά!!! φοβερή μοτοσυκλέτα!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter-man 36 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 συγχαρητηρια φιλε εισαι πρωτος ποιες ειναι οι διαφορες μεταξυ vfr και rvf?? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Nippon Denso 1.443 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 Εξαιρετική δουλειά! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Viper4 3.568 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 Ωραίος!! Περιμένω εναγωνίως τα βιντεάκια! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
skilopit cafe 137 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 απεχτος !!! το σαββατο μη σε ψαχνω θα παμε βολτα !!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
IoannisPanagiotidis 2.125 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 ....σε τετοιες περιπτωσεις...τα λογια ειναι περιτα...αλλα θα γραψω λιγα!... respekt φιλε!...πολυ μερακι και φυσικα αναλογες γνωσεις!... θαυμαζω την όρεξη και την υπομονη σου !...αυτα τα μαγειρεματα δεν γινοντε αν δεν αγαπας αυτο που φτιαχνεις...κα συ φαινεσε να σε τρελος καψουρης! ...αξιος!!!!...περιμενουμε κανα βιντεακι να του δουμε και να τα ακουσουμε λιγο! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
George_® 3.317 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 ...ενας αληθινος λατρης κ προπαντων γνωστης αυτων των ανεπαναληπτων κυλινδρων V διαταξης που μονο η Χοντα ηξερε/ξερει να κατασκευαζει! φιλε συγχαρητηρια κ απο μενα για την τοσο ωραια κ λεπτομερη εργασια σου! εκεινο το SP2 στο βαθος να υποθεσω οτι του φερεσαι με τον αναλογο σεβασμο ε..? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sieche 421 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 Οπως ειπε και ο Γιαννης τα λογια ειναι περιτα...... Πανεμορφο το RVFR... ΥΓ. το SP σου το ζαχαρωνω εδω και καιρο, Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
tzoutz 3.515 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 Μαμάτο πρότζεκτ κι εξαιρετική γραφή! ΥΓ. Επειδή σε κόβω για "δικό μας" στο Japan vs. Europe ψήφισες; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αήρ 1.241 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 Εύγε φίλε μου, πολύ καλή δουλειά. Για πες πόσο πήγε το μαλί μέχρι τώρα να έχουμε και μια ιδέα... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
johnnyestia 118 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 Πωπω, ζήλεψα τώρα. Ωραίος, πάντα τέτοια. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Maggellanos 1.549 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 Συγχαρητηρια!!Τρομερη δουλεια με πολυ γνωση αλλα και μερακι!! Τα παρακατω λογια για καποιους απο εμας που ειμαστε ισως λιγο μεγαλυτεροι σε ηλικια και εχουμε προλαβει τις καλες εποχες,εχουν αλλη αξια... Μάθημα χωροταξίας, σχεδιασμού μηχανολογίας και τεχνολογίας που ΔΕΝ υπάρχει πια σήμερα, από μια εποχή που όλα ήταν πλούσια δωσμένα και κανείς δεν κοίταγε την ''οικονομία παραγωγής''. Και παλι μπραβο!! :cheers: Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αιγαιοπλόος 1.661 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 Μπράβο κι από εμένα. Καλά χιλιόμετρα να έχεις. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
karellen 11.539 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 (τροποποιήθηκε) Μπράβο φίλε για τις γνώσεις σου,το μεράκι σου αλλά και για την περιγραφή σου,γλαφυρότατος! Τροποποιήθηκε Ιούνιος 1 , 2012 από τον karellen Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Παναγιώτης Κ. 10.057 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 Ρε Μιχάλη, ρε Μιχάλη................ γιατί μας τα κάνεις αυτά μεσημεριάτικα; Γιατί πασάκα μ' δεν κάθεσαι στα αυγά σου; Όταν κατέβω Αθήνα, το SP2 ..................... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
steven_04 2.152 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 Υπεροχο θεματακι, εχουν λειψει κατι τετοια απο το Mybike το τελευταιο καιρο. Η κοπτοραπτικη φαινεται να πετυχε, ευχομαι να το ευχαριστηθεις το μοτορι και να γουσταρεις τα γκαζια του. Πολυ σημαντικο που το ολο εργο ειναι προσωπικη εργασια και μερακι... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Firekostas 73 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 Πλακα μας κανεις ετσι??Ενα στο σαλονι να το χαζευεις , ενα να το οδηγας στο δρομο , ενα SP καπου εκει στο γκαραζ , ενα Triumph για ζαγκοριλικια με τιμονι οποτε ποναν οι καρποι απτα clip on και εξω ενα MR2 για παντιλικια οταν βρεχει ?????Πες μου που μενεις να ερθω με κατι καλα παιδια να σε επισκεφτω Εχω συγκλονιστει πραγματικα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GeorStrat 5.541 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 Πολυ ωραιο θεμα που πλυμμηριζει απο το μερακι και την αγαπη σου για αυτο το μηχανακι....καλες βολτες να εχεις και βαλτου κανα ματακι πανω να μην στο ματιαξουνε..... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Παναγιώτης Κ. 10.057 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 ........... μήπως άλλαξες γνώμη για το τί θα φέρεις στους Δολομίτες, Μιχάλη; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Πάρης 268 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 OMFG ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
vforever 1.225 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 Ωραιος .Αυτα τα εργαλεια αξιζουν την αγαπη σου και τη φροντιδα σου.Μερικοι ψαχνουν για ενα nc30 και εσυ εχεις 2 ? Εισαι πρωτος,αδερφε Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7.580 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 Ευγε και απο μενα... Θελω το sp παρακαλω... εστω για 10 μετρα....εστω να δουλευει στο ρελαντι και απλα να κατσω στην σελα..... :_w00t: Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Al_Bandy 2.780 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
theophilos13 114 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 μπραβο ρε μαγκα πραγματικα αυτα τα μηχανακια τα κοσμηματα του 90 λειπουν απο το δρομο και τωρα βλεπεις παντου μηχανες χωρις "προσωπικοτητα" ευγε! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες